Ik was ermee bezigquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:29 schreef sjimz het volgende:
Die hetero was weer eens te lui om een nieuwe te openen.
Of het is een sabotage actie vanuit HOOLS!
Nee, dat is ook niet zo. Al zijn er momenten geweest waar ik je best voor een busje wilde duwen hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:29 schreef SCH het volgende:
Ik moest lachen om Daggla
Doe nou niet of we vijanden zijn, stomme Griek, we hebben elkaar 1 x ontmoet en dat viel best mee.
moet ik gewoon altijd weer gniffelenquote:Grapjes. Om te lachen
En ik jou naast de moussaka in de oven willen leggen. Aan het gasquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dat is ook niet zo. Al zijn er momenten geweest waar ik je best voor een busje wilde duwen hoor.
Hoe verdien je het..quote:
Werkloos toch?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:39 schreef SCH het volgende:
Weet iemand of Aad de Mos ergens coach is momenteel?
Dat wist ik niet.quote:
quote:
We gaan niet dood. Tenzij het virus straks een stuk dodelijker wordt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:57 schreef Prosac het volgende:
Verdamme.. morgen maar even wat manderijntjes halen en komend jaar zwervers en junks ontwijken. Is varkensgriep geconstateerd bij een medewerkers van de Kredietbank hier in Groningen.. en vooral zwervers en junks komen daar.
lui waar je geen zicht op hebt waar die uithangen.
WE'RE ALL GONNA DIE!!!!
dat sowiesoquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:59 schreef Prosac het volgende:
Virus is nu rustig.. muteert ergens op vakantie in Spanje en BLAMMO.. najaarspest!
ik zeg je, een pandemische herhaling van de spaanse griep!
WE'RE ALL GONNA DIE!
Waarheid als een koe. koe.gifquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:59 schreef Prosac het volgende:
WE'RE ALL GONNA DIE!
Misschien dat de werkgelegenheid dan wat aantrekt als er een paar dooien vallen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:59 schreef Prosac het volgende:
Virus is nu rustig.. muteert ergens op vakantie in Spanje en BLAMMO.. najaarspest!
ik zeg je, een pandemische herhaling van de spaanse griep!
WE'RE ALL GONNA DIE!
Dat heb ik ook met Friesland.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:06 schreef SCH het volgende:
Ik vind de term Helmond veel verontrustender dan Mexicaanse griep.
Waar ligt dat ook alweer? Heerenveen wil je ook niet dood gevonden worden, laat staan levend.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat heb ik ook met Friesland.
Dat was zijn vriendin, bedoel je?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:10 schreef Kopbal het volgende:
Ik heb een keer een Fries met een anti-Fries muts gezien
Chill.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:29 schreef Aanvoerder het volgende:
http://www.livemocha.com
Toffe shit.Talen leren =
Die blonde? Sinds zij op TV is snap ik die hele nieuwslezeressen-fetisjquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:56 schreef toma het volgende:
Godverdomme die nieuwe nieuwslezeres op Ned 3 is niet verkeerd.
nee een nieuwe met donker kort haar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:58 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Die blonde? Sinds zij op TV is snap ik die hele nieuwslezeressen-fetisj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |