SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deadline: zondag 14 juni, 20.00u![]()
Nou dat is dan geregeldquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:28 schreef lezzer het volgende:
Ja, op m'n luie gat op het balkon zitten en af en toe naar de ijskraam en terug lopen valt best te combineren met internetten hoor
Jeez Lez, you crack me upquote:Iemand een idee voor een topictitel?
Ik wel
edit: en dat komt goed uit zie ik wel
Nou, die is wat achterhaald zeg maar...quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:39 schreef wonderer het volgende:
Geen OP meer? Zal ik hem dan maar offline halen?
Ik kreeg steeds PM's met "mag ik er ook in" en dan mailde ik terug "ja hoor, stuur je tekstje en avatar maar, dan zet ik je er bij" en dan hoorde ik niks meerquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, die is wat achterhaald zeg maar...
Er komt wel een nieuwe denk ik
Ooit
Een lijstje met de avatars van vaste bezoekers plus een korte "ludieke" beschrijving van die personen. En een FAQ.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:12 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
Hai. Hoe was dan die vorige OP?
Ohja, sorry, te lui voor geweestquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kreeg steeds PM's met "mag ik er ook in" en dan mailde ik terug "ja hoor, stuur je tekstje en avatar maar, dan zet ik je er bij" en dan hoorde ik niks meer
Nee, niet door jouquote:
Zo, jij maakt er meteen werk vanquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:29 schreef Logician het volgende:ik ga zondag biljarten met een meisje van rp
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:29 schreef Logician het volgende:
ik ga zondag biljarten met een meisje van rp
Ja het mooie is, ik biljart al jaren en zij speelt competitie en we spelen beide redelijk fanatiek op ong. hetzelfde niveau dus dat is ook wel heel leukquote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:59 schreef Vanyel het volgende:
Goed dat je ook echt iets gaat doen dan. Is een stuk minder ongemakkelijk en je hebt de tijd om haar stiekem te bestuderen terwijl ze biljart
spammurtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Doe een emoticon na en win een FOK!shirt
Nee, ik dans bij een unisex-paren dansclub en er zijn vrouwen die wel willen dansen maar geen danspartner hebben.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:51 schreef Vanyel het volgende:
Ben je Kathryn Janeway of doe je het voor haar?
Lezzer, wil je mevr. niet of vind je het gewoon leuker met iemand anders te dansen?
Waarom dansen die vrouwen dan niet met elkaar?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, ik dans bij een unisex-paren dansclub en er zijn vrouwen die wel willen dansen maar geen danspartner hebben.
Ik dans nou juist heel graag met de mrs.![]()
Ja, omdat er tot nu toe één is?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom dansen die vrouwen dan niet met elkaar?
Fanfiction nog niet gelezen, zal eens googelenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:50 schreef lezzer het volgende:
je hebt die lesbian fanfiction gelezen
Trouwens....
Zijn er hier nog meiden (lurkers kan ook he) die willen stijldansen in Eindhoven?
Dus, heb je geen danspartner maar wil je wel dansen (met een andere vrouw)? pb'tje
Dit is spam zeker?
Ik ben er gisteravond zo idioot veel tegengekomen dat ik niet wist wat ik er mee moestquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:05 schreef Totziens het volgende:
En weer een avond waar ik allemaal homo's op stap tegen kom en geen lesbeau's (of nou ja die herken ik niet)Het wordt afgezaagd, tijd om terug te gaan naar Nederland
Zult zien dat je vriendenkring nog rap uitbreidt! Viel mij toch op, hoe open en vriendelijk je ontvangen wordt. Ik ben in ieder geval geen mensen tegengekomen die niet bereid waren om mij een klein beetje op weg te helpen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:57 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ben er gisteravond zo idioot veel tegengekomen dat ik niet wist wat ik er mee moest![]()
Kreeg zelfs te horen van eentje, jij valt niet op mannen he dat zie je aan je![]()
Terwijl ik er toch echt heel vrouwelijk uitzie
Heb met een groepje van die dames afgesproken een keer mee te gaan stappen
Maar gvd blijft eng..![]()
So far voor mijn eerste baby stapjes in een wereld waar ik stiekem naar verlang en stiekem toch wel heel erg bang voor ben..![]()
Toch vaak houding en vooral je blik. Je kijkt waarschijnlijk anders naar vrouwen dan naar mannen, voor de oplettende toeschouwer is dat vaak wel te zien.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:57 schreef Logician het volgende:
Kreeg zelfs te horen van eentje, jij valt niet op mannen he dat zie je aan je![]()
En hoe was het?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:49 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja het mooie is, ik biljart al jaren en zij speelt competitie en we spelen beide redelijk fanatiek op ong. hetzelfde niveau dus dat is ook wel heel leuk
Zeg het is oneerlijk verdeeldquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:57 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ben er gisteravond zo idioot veel tegengekomen dat ik niet wist wat ik er mee moest![]()
Heb met een groepje van die dames afgesproken een keer mee te gaan stappen
Maar gvd blijft eng..![]()
So far voor mijn eerste baby stapjes in een wereld waar ik stiekem naar verlang en stiekem toch wel heel erg bang voor ben..![]()
quote:
Dat was die avond ook echt niet normaal hoor, nog nooit eerder overkomen ieg. in een "normale" danskroeg.quote:Op maandag 15 juni 2009 08:15 schreef Totziens het volgende:
[..]
Zeg het is oneerlijk verdeeld![]()
Ik denk dat het 'zien' of iemand op hetzelfde geslacht valt ook te maken heeft met er uberhaupt mee bezig zijn. Mijn vrienden zijn daar bijvoorbeeld niet mee bezig en 'zien' het ook niet aan mij terwijl andere gays het wel weer aan me zien, zij letten er dan ook meer op.
Ik vind trouwens dat jij aardig wat stappen onderneemt neemt nu je over de drempel heen bent hoor, kwam je ook al op een ander forum tegen volgens mijBen benieuwd of de date wat geslaagd was.
Zijn er hier trouwens dames die nog wat hebben mee gekregen van femme 2009?
Ja kom, iets meer details.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:22 schreef Logician het volgende:
[..]heeul leuk, ik was om 1am thuis ipv de afgesproken 'tot 22u'
ben net wakker
Prima toch? Als je daar duidelijk en eerlijk over bent kan dat helemaal geen kwaad.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:31 schreef Logician het volgende:
Er was een klik dat zeker, we gaan ook binnenkort nog wat afspreken, maar ik ga mijzelf niet euh.... aan iemand binden op dit moment, ik kom net uit een relatie, ik kom net kijken, en ik wil er serieus de tijd voor nemen om alles voor mijzelf op een rijtje te krijgen in mijn hoofd.. maar dat weet ze ook. Het was ieg supergezellig
Oh en daar bedoel ik geen rondsletten mee
uhu jepquote:Op maandag 15 juni 2009 12:41 schreef Darklight het volgende:
Klinkt goed
Bolke zit toch bij het station in de buurt? Naast een sexshop
Precies hetzelfde hier. Er komt vanzelf wel een leuke dame voorbij ook. Ik ben met mannen best makkelijk geweest, er zaten er her en der wel een paar tussen die niks betekenden. Met mannen ontstaat er een bepaalde vertekende behoefte die ik met vrouwen helemaal niet heb. Ik wil mezelf zijn, wat bij mannen tot veel tegengas leidt. Ik word daardoor onzeker en aanhankelijk. Hele vreemde tegenstelling, het komt erop neer dat ik mannen niet vertrouw. Met vrouwen is het beeld veel minder vertekend omdat ik domweg meer mezelf ben. Dan leer je elkaar imo op een hele andere manier kennen. Maar goed, dat wil niet zeggen dat ik met vrouwen ineens geen problemen zal ondervinden.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:37 schreef Logician het volgende:
Ja idd. ben daar heel open over geweest, ik denk dat ik gewoon eerst eens een beetje moet rondkijken en ervaren voor ik stappen neem waarmee ik aan mijzelf voor bij ga, ga ook echt niet met iemand naar bed oid.. wil gewoon rustig en toch op een leuke manier mijn tijd nemen, de kogel is dan wel door de kerk maar ik heb de rest van mijn leven nog voor die andere dingen
Super herkenbaar wbt die tegenstelling. Ik kijk er precies hetzelfde tegen aan, het voelt gewoon heel anders, veel natuurlijkerquote:Op maandag 15 juni 2009 12:51 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier. Er komt vanzelf wel een leuke dame voorbij ook. Ik ben met mannen best makkelijk geweest, er zaten er her en der wel een paar tussen die niks betekenden. Met mannen ontstaat er een bepaalde vertekende behoefte die ik met vrouwen helemaal niet heb. Ik wil mezelf zijn, wat bij mannen tot veel tegengas leidt. Ik word daardoor onzeker en aanhankelijk. Hele vreemde tegenstelling, het komt erop neer dat ik mannen niet vertrouw. Met vrouwen is het beeld veel minder vertekend omdat ik domweg meer mezelf ben. Dan leer je elkaar imo op een hele andere manier kennen. Maar goed, dat wil niet zeggen dat ik met vrouwen ineens geen problemen zal ondervinden.
Oh misschien was het dan toch iemand anders, volgens mij stond er weinig 'nieuws' in... mocht je het wel zijn en heb je die foto geplaatst:quote:Op maandag 15 juni 2009 11:25 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat was die avond ook echt niet normaal hoor, nog nooit eerder overkomen ieg. in een "normale" danskroeg.
Ik had mijzelf idd op een ander forum ingeschreven, wou mijn verhaal gewoon even kwijt alleen stonden er net iets te veel prive dingen in voor fok
Bedoel je dat witte jurkje in tuin?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:47 schreef Totziens het volgende:
[..]
Oh misschien was het dan toch iemand anders, volgens mij stond er weinig 'nieuws' in... mocht je het wel zijn en heb je die foto geplaatst:![]()
![]()
Maar wat leuk dat je date zo geslaagd was![]()
Ik ben toen ik net uit de kast kwam (vorig jaar) naar mijn mening wat hard van stapel gelopen met het "ontdekken van", erg goed dat je er de tijd voor neemt want dat had ik achteraf ook liever gedaan.
De 38 graden hier vorige week was ook best te doen terwijl ik 28 graden in Nederland al bijna te warm vind, inderdaad een ander soort warmte gelukkig
ps: op wie lijk jij dan en waarom heb jij geen fotoboek?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:22 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Logician, heeft iemand je wel eens verteld dat je lijkt op Katherine Kelly Lange?
[ afbeelding ]
Is Brooke uit the Bold.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:37 schreef Logician het volgende:
[..]
ps: op wie lijk jij dan en waarom heb jij geen fotoboek?
Het is hier geen 40 graden he...quote:
Nee, gelukkig niet, als het in Nederland zo heet is wordt het meteen benauwd en loopt iedereen te hijgenquote:
Dat probeer ik mijzelf ook altijd wijs te makenquote:Op maandag 15 juni 2009 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik geloof niet in anoniem. Jawel, ik geloof in anonimiteit door openheid. Heb altijd het idee dat als je heel veel openbaar gooit (zoals ik met al mijn foto's enzo) dat je dan beter dingen geheim kan houden en het mensen niet opvalt dat je ze geheim houdt. Ofzo, het is geen waterdichte filosofie
.
Behalve als je je verscholen houdt voor heel domme mensen. Die willen namelijk alleen je foto.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik geloof niet in anoniem. Jawel, ik geloof in anonimiteit door openheid. Heb altijd het idee dat als je heel veel openbaar gooit (zoals ik met al mijn foto's enzo) dat je dan beter dingen geheim kan houden en het mensen niet opvalt dat je ze geheim houdt. Ofzo, het is geen waterdichte filosofie
.
Ik ga gewoon een aantal avonden op stap met steeds verschillende mensen. En anderen zijn er gewoon elke avond weer bij, mijn stapmaatje kwam ik gisteren toevallig tegen. Hij was onder de indruk van mijn stropdasquote:
Dan zal het dat wel zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 19:51 schreef Logician het volgende:
[..]
Bedoel je dat witte jurkje in tuin?
Had van dat verhaal ook wat dingen weer ge-edit na de post trouwens
Ik ook!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:27 schreef Vanyel het volgende:
Oh ik hou zo van thuiswerken!
(maar dat terzijde)
Hier is Turkije en het niveau verschilt. Als Erasmus student krijg je echter al wat sneller een hoger cijfer omdat ze het uberhaupt al leuk vinden dat je daar bent gaan studeren (en dat schijnt niet alleen in Turkije zo te zijn)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:27 schreef Vanyel het volgende:
Oh ik hou zo van thuiswerken!
(maar dat terzijde)
Waar is hier? Is het niveau daar zo laag?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:33 schreef lezzer het volgende:
En een foto van Bette, gewoon omdat het kan:
[ afbeelding ]
Wat schattigquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:57 schreef Logician het volgende:
Goddank nog iemand die langer uit de kast is dan ikquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat schattig
Mooi was die tijd... (voor mij inmiddels bijna 25 jaar geleden)
Neem je tijd en vergeet niet te genieten
Ach ja, er moet er een de eerste zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:07 schreef lezzer het volgende:
Goddank nog iemand die langer uit de kast is dan ik
quote:
quote:
Ghe, het staat er wel een beetje suggestief zo, ja. Even toelichting dusquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:24 schreef lezzer het volgende:
pfffff.
Ja, sorry, dat moest effe.
Gaat 7o9 eigenlijk nog foto's posten?![]()
Ja, inderdaad, vertel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:29 schreef Totziens het volgende:
*kuch* leuke avond met achterbuurmeisje? Vertel
thxquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, vertel.
*kuch* prettig fotoboek Logician *kuch*
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:47 schreef lezzer het volgende:
*zucht*
Soms zou ik willen dat ik weer 20 was....
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:47 schreef Logician het volgende:
[..]
thxkan het helaas niet terugzeggen
![]()
Hihi, ik ook totdat mijn brein in werking trad.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..], ik dacht heel even dat het een keiharde belediging was
.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..], ik dacht heel even dat het een keiharde belediging was
.
Weet ik veel, maar vanaf mijn 21e kon ik niet meer rondsletten.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:57 schreef Totziens het volgende:
[..]
Hihi, ik ook totdat mijn brein in werking trad.
Maareh wat leuk Logican, vind het wel knap/grappig dat je zo snel al die 'contacten' op doet
krap an 31quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Weet ik veel, maar vanaf mijn 21e kon ik niet meer rondsletten.
Of ja, dat wilde ik niet.
Maar, hoe oud ben je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:05 schreef lezzer het volgende:
Oh, da's nog altijd jonger dan ik.
Mooie leeftijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:06 schreef lezzer het volgende:
Ik ben van af m'n 21e gebonden geweest. En heul monogaam. Tenminste, het grootste stuk
Haha nou alleen maar goed tochquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:03 schreef Logician het volgende:
[..]snap ut ook nie.. maar sinds ik de knoop door gehakt heb kom ik allemaal leuke vrouwen tegen
![]()
Wil alleen echt niet meteen all the way gaan, zoenen, rugkriebelen etc. prima.. maar verder dat bewaar ik liever voor de kriebels zeg maar
Ja, ik ging bij m'n ex vreemd met de Mrs.quote:
Oh, dan kan het welquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik ging bij m'n ex vreemd met de Mrs.![]()
Nog steeds geen spijt van trouwens, en we zijn bijna 10 jaar verder
Ik al vanaf mijn puberteitquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:06 schreef lezzer het volgende:
Ik ben van af m'n 21e gebonden geweest. En heul monogaam. Tenminste, het grootste stuk
Jij bent nog niet zo ou.... eh jij bent nog jonger dan Lezzer!quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij bent nog niet zo ou.... eh jij bent nog jonger dan Lezzer!
Second that (want nu moest ik natuurlijk ook kijken).quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:34 schreef lezzer het volgende:
Ja, inderdaad, vertel.
*kuch* prettig fotoboek Logician *kuch*
Ik ook wel, gewoon 5 jaar terug, maar met de kennis van nuquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, in elk geval: ik zou het graag nog eens overdoen, maar dan met wat ik nu weet
Stukje zelfverzekerder (ja echtquote:
Klikte het per ongeluk weg en had geen zin meerquote:en waarom was je zomaar weg uit trivia, Erik?
Yeah, een soort van Being Erica maar dan lesbisch.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:19 schreef ElisaB het volgende:
Nou ja, in elk geval: ik zou het graag nog eens overdoen, maar dan met wat ik nu weet
Hoiquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:17 schreef Totziens het volgende:
Hehe, wat zijn we ongeduldig Lezzer
En hallo Vik![]()
editquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:37 schreef NanKing het volgende:
Wat zouden jullie dan anders doen?
en waarom was je zomaar weg uit trivia, Erik?
Gooi maar een onderwerp in de groep, ik reageer welquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:31 schreef lezzer het volgende:
Ik heb eigenlijk zin om lekker door te posten.
Maar iedereen is iets anders aan het doen of zo
ex-in?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:50 schreef Logician het volgende:zo maar eens gezellig een potje biljarten met mijn lieve ex
Meen je dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wel blij met die deadline eigenlijk. Lekker duidelijk![]()
Ik ben altijd bang dat ik iemand voor z'n hoofd mep met zo'n dingquote:Op vrijdag 19 juni 2009 06:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ik vergeet nooit meer dat ik in een volle sportkantine mijn branieschoppende buurjongen versloeg met Russchisch biljart.
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik iemand voor z'n hoofd mep met zo'n ding
Weet je dat ik dat dus merk?quote:'Homo's voelen zich onprettig op werkvloer'
Uitgegeven: 19 juni 2009 10:11
UTRECHT - Homoseksuele mannen en vrouwen voelen zich in hun werkomgeving nog steeds onprettig behandeld vanwege hun seksuele voorkeur. Dat stelt de Commissie Gelijke Behandeling (CGB) op basis van onderzoek dat zij liet uitvoeren door het Verwey-Jonker Instituut.
Het onderzoek werd vrijdag gepubliceerd op de conferentie Uit de kast, werkt beter van vakcentrale FNV en Company Pride Platform.
Vaak worden opmerkingen of grapjes gemaakt die verwijzen naar de seksuele geaardheid. ''Soms gebeurt dat incidenteel en soms stelselmatig'', aldus de CGB. De commissie zegt vaak signalen te krijgen over ongelijke behandeling van homo's op de werkvloer, maar weinig officiële klachten.
Sector
In hoeverre homoseksuelen zich niet op hun gemak voelen op het werk hangt sterk af van in welke sector zij werkzaam zijn. In sectoren waar veel vrouwen werken zoals in de zorg doen zich weinig problemen voor, stelt de CGB.
In sectoren waar meer mannen dan vrouwen werken spelen de problemen vaker. ''Homomannen die ook maar een klein beetje afwijken van de sociaal verwachte sekserol op de mannenwerkvloer lopen het grootste risico.''
Stoere lesbische werkneemsters worden daarentegen volgens de CGB juist vaak behandeld als 'een van de mannen' en hebben nergens last van.
De CGB adviseert bedrijven om meer gegevens te verzamelen over bejegening en seksuele voorkeur en de problemen gericht aan te pakken.
Onhandigheidquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Uit frustratie? Of uit onhandigheid?
Zoiets ja, ben gewoon nogal onhandigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dus dat je denkt "oh leuk biljarten" en dan ram je iemand voor d'r harses?
Windows Media Player?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:06 schreef lezzer het volgende:
Sinds mijn Winamp kapot is heb ik gewoon alleen maar gezeik met liedjes afdraaien op de pc.
Weet er iemand nog een fijne MP3-playert?
Wat is er mee dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:06 schreef lezzer het volgende:
Sinds mijn Winamp kapot is heb ik gewoon alleen maar gezeik met liedjes afdraaien op de pc.
Ze vroeg een fijne geen loggequote:
Ik zal nog eens helpenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat is er mee dan?
[..]
Ze vroeg een fijne geen logge
Schoon ook alle registerentries op en installeer 'm dan opnieuw.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:12 schreef lezzer het volgende:
Winamp verrekt het eigenlijk gewoon.
Wil niks meer. Deïnstall gedaan en al, niks geen beweging in te krijgen.
MediaPlayer kraakt.
Elke keer op het eind een tik er in. En daar kan ik echt helemaal niet tegen.
Ik gebruik het nu van ellende.
De bedoeling was liefquote:
Oh nee, dat wil ik allemaal nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Schoon ook alle registerentries op en installeer 'm dan opnieuw.
http://www.ccleaner.com/quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh nee, dat wil ik allemaal niet![]()
Ik wil dat het gewoon werkt![]()
voor Viking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe met tien m/v een soort opleidingstraject en daar zitten een paar ontzettende heterojongens die ook graag onnozele opmerkingen maken. Ik haal het alleen niet in mijn hoofd me daar ongemakkelijk door te voelen, ik maak gewoon onnozele opmerkingen terugquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:36 schreef lezzer het volgende:
Weet je dat ik dat dus merk?
Ik ben binnen mijn "bedrijf" geswitched van een vrouwenafdeling naar een mannenafdeling.
En zelfs mijn baas maakt wel eens onnozele opmerkingen.
Dat had ik eerst dus nooit.
Je hebt wel al iets, maar toch. Jetaudio is de bom! Vooral omdat je alles met sneltoetsen kunt doen in welk programma je ook actief bent en een niet-irritant balkje boven in beeld kunt zetten en dus niet dat hele apparaat op je desktop hoeft te zien als je niet wil.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:06 schreef lezzer het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:06 schreef lezzer het volgende:
Ik vond wel de msn-servicedesk wat slecht geregeld, aangezien Nan niet reageerde op mijn bericht.
Sorry was er even nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ben je morgen in DH btw?
ijs_beer fan!
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sorry was er even niet. Ben je morgen in DH btw?
I am doomed.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:44 schreef Totziens het volgende:
Dat je het maar even weet: http://www.violaine.eu/?p=889
Volgens mij ben je wel de uitzondering op de regelquote:Op zondag 21 juni 2009 13:31 schreef Noodly het volgende:
[..]
De mijne heeft nog nooit een sigaret van dichtbij gezien.
STELLING ONTKRACHT!
Een vriendin van me wel en die zei dat ie welquote:Op zondag 21 juni 2009 19:42 schreef lezzer het volgende:
En gisteren heb ik Nina's Heavenly Dellight gezien.
Meer hier die die film gezien hebben?
'Als mensen over homoseksualiteit horen dan denken ze dat het over seks gaat. Flamingo's denken daar heel anders over'quote:
Ja lief he!? Ook dat ze dan dus heel erg lang bij elkaar blijven als ze verliefd zijn. Cuties!quote:Op maandag 22 juni 2009 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
'Als mensen over homoseksualiteit horen dan denken ze dat het over seks gaat. Flamingo's denken daar heel anders over'!
Dat dacht ik al toen ik jou 's middags zag postenquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:26 schreef lezzer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben ook geweest. Was erg gezellig! Niks gekocht trouwens.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:26 schreef lezzer het volgende:
Het was eigenlijk heel erg.
Ik hoop niet dat ze hier meeleestOMG, arme jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wat zei je mrs?
ijs_beer fan!
"Ga weg jij enge draak!"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar echt iets voor mij. Ik ben al best verlegen dan, en ik moet heel erg dubben over welke boeken ik zal aanschaffen. En dan word ik op zo'n "ludieke" manier aangesproken. Volgens mij denken mensen dat ik dat leuk vind.
Ik moet echt een t-shirt met "NEE" er op denk ik.![]()
Ja, maar ik zie dus een patroon.quote:
Hoezo dat nou niet?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:52 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb geen internet meer thuisVoorlopig... maar goed, ben weer in Nederland
Nou... woon thuis he, en mijn moeder vond dat zij geen internet nodig had... vandaarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoezo dat nou niet?
Heb je de vallende kloek verlaten?
Lekker is datquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou... woon thuis he, en mijn moeder vond dat zij geen internet nodig had... vandaarMaar komt goed, wordt geregeld
Jep... beetje jammer welquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:20 schreef lezzer het volgende:
Ja, je had toch eerst wel internet daar?
Knap dat ze het dan zo snel heeft weten op te zeggen...
De meesten van ons lukt dat niet
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef lezzer het volgende:
Ok, jullie weten waarschijnlijk helemaal niet waar het over gaat, maar
ik heb m'n deadline gehaald
Nee, Michael Jackson was al min of meer dood.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:31 schreef Tha_Erik het volgende:
MJ doet me echt heel weinig. Ik ben meer onder de indruk van die vrouw die ik niet ken. Vreemd he.
Ik moet wel zeggen dat dat wel een van de tofste nummers en clips is ooit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:59 schreef lezzer het volgende:
Ik heb de premiere van Thriller op tv mee gemaakt
Dat WAS hij ook, maar allang niet meer, als ie op zn hoogtepunt was gegaan, had het me wel meer gedaan gok ik zo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:49 schreef lezzer het volgende:
Ik vermoed dat het komt omdat ik echt van de MJ-generatie ben
Ik ben echt opgegroeid met die man en z'n platen, en ook ik vind hem een muzikaal genie.
Van Yasmine vind ik ook heel erg, en vooral de reden en hoe. Maar ik ken haar eigenlijk niet.
Is 'ie altijd al geweest, maar het begon wat meer op te vallen toen z'n muzikale prestaties achteruit gingenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:49 schreef Seven.of.Nine het volgende:
MJ is ver van mijn bed show geworden sinds hij een gestoord genie werd.
Ik vond het pas opvallend worden toen hij ineens blank werd en die rubberen dop op zijn kop liet plakken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is 'ie altijd al geweest, maar het begon wat meer op te vallen toen z'n muzikale prestaties achteruit gingen.
quote:Op zondag 28 juni 2009 15:47 schreef Logician het volgende:
Guus de grote broer van Joep, Teun, Boris, Evie en Noes O+![]()
![]()
Guus is cute! En Jasper en Tom ookquote:Op zondag 28 juni 2009 15:47 schreef Logician het volgende:
Guus de grote broer van Joep, Teun, Boris, Evie en Noes O+![]()
![]()
En nu moet ik weer gaan liggen, ben te dizzy van al die stomme pijnstillers
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:00 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik ga wel werken en studeren de hele zomer. Met een beetje geluk hoef ik niet veel te doen in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |