Wat schattigquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:57 schreef Logician het volgende:
So far voor mijn eerste baby stapjes in een wereld waar ik stiekem naar verlang en stiekem toch wel heel erg bang voor ben..![]()
Goddank nog iemand die langer uit de kast is dan ikquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat schattig
Mooi was die tijd... (voor mij inmiddels bijna 25 jaar geleden)
Neem je tijd en vergeet niet te genieten
Ach ja, er moet er een de eerste zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:07 schreef lezzer het volgende:
Goddank nog iemand die langer uit de kast is dan ik
quote:
quote:
Ghe, het staat er wel een beetje suggestief zo, ja. Even toelichting dusquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:24 schreef lezzer het volgende:
pfffff.
Ja, sorry, dat moest effe.
Gaat 7o9 eigenlijk nog foto's posten?![]()
Ja, inderdaad, vertel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:29 schreef Totziens het volgende:
*kuch* leuke avond met achterbuurmeisje? Vertel
thxquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, vertel.
*kuch* prettig fotoboek Logician *kuch*
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:47 schreef lezzer het volgende:
*zucht*
Soms zou ik willen dat ik weer 20 was....
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:47 schreef Logician het volgende:
[..]
thxkan het helaas niet terugzeggen
![]()
Hihi, ik ook totdat mijn brein in werking trad.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..], ik dacht heel even dat het een keiharde belediging was
.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..], ik dacht heel even dat het een keiharde belediging was
.
Weet ik veel, maar vanaf mijn 21e kon ik niet meer rondsletten.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:57 schreef Totziens het volgende:
[..]
Hihi, ik ook totdat mijn brein in werking trad.
Maareh wat leuk Logican, vind het wel knap/grappig dat je zo snel al die 'contacten' op doet
krap an 31quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Weet ik veel, maar vanaf mijn 21e kon ik niet meer rondsletten.
Of ja, dat wilde ik niet.
Maar, hoe oud ben je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:05 schreef lezzer het volgende:
Oh, da's nog altijd jonger dan ik.
Mooie leeftijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:06 schreef lezzer het volgende:
Ik ben van af m'n 21e gebonden geweest. En heul monogaam. Tenminste, het grootste stuk
Haha nou alleen maar goed tochquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:03 schreef Logician het volgende:
[..]snap ut ook nie.. maar sinds ik de knoop door gehakt heb kom ik allemaal leuke vrouwen tegen
![]()
Wil alleen echt niet meteen all the way gaan, zoenen, rugkriebelen etc. prima.. maar verder dat bewaar ik liever voor de kriebels zeg maar
Ja, ik ging bij m'n ex vreemd met de Mrs.quote:
Oh, dan kan het welquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik ging bij m'n ex vreemd met de Mrs.![]()
Nog steeds geen spijt van trouwens, en we zijn bijna 10 jaar verder
Ik al vanaf mijn puberteitquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:06 schreef lezzer het volgende:
Ik ben van af m'n 21e gebonden geweest. En heul monogaam. Tenminste, het grootste stuk
Jij bent nog niet zo ou.... eh jij bent nog jonger dan Lezzer!quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij bent nog niet zo ou.... eh jij bent nog jonger dan Lezzer!
Second that (want nu moest ik natuurlijk ook kijken).quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:34 schreef lezzer het volgende:
Ja, inderdaad, vertel.
*kuch* prettig fotoboek Logician *kuch*
Ik ook wel, gewoon 5 jaar terug, maar met de kennis van nuquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, in elk geval: ik zou het graag nog eens overdoen, maar dan met wat ik nu weet
Stukje zelfverzekerder (ja echtquote:
Klikte het per ongeluk weg en had geen zin meerquote:en waarom was je zomaar weg uit trivia, Erik?
Yeah, een soort van Being Erica maar dan lesbisch.quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:19 schreef ElisaB het volgende:
Nou ja, in elk geval: ik zou het graag nog eens overdoen, maar dan met wat ik nu weet
Hoiquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:17 schreef Totziens het volgende:
Hehe, wat zijn we ongeduldig Lezzer
En hallo Vik![]()
editquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:37 schreef NanKing het volgende:
Wat zouden jullie dan anders doen?
en waarom was je zomaar weg uit trivia, Erik?
Gooi maar een onderwerp in de groep, ik reageer welquote:Op donderdag 18 juni 2009 19:31 schreef lezzer het volgende:
Ik heb eigenlijk zin om lekker door te posten.
Maar iedereen is iets anders aan het doen of zo
ex-in?quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:50 schreef Logician het volgende:zo maar eens gezellig een potje biljarten met mijn lieve ex
Meen je dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wel blij met die deadline eigenlijk. Lekker duidelijk![]()
Ik ben altijd bang dat ik iemand voor z'n hoofd mep met zo'n dingquote:Op vrijdag 19 juni 2009 06:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ik vergeet nooit meer dat ik in een volle sportkantine mijn branieschoppende buurjongen versloeg met Russchisch biljart.
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat ik iemand voor z'n hoofd mep met zo'n ding
Weet je dat ik dat dus merk?quote:'Homo's voelen zich onprettig op werkvloer'
Uitgegeven: 19 juni 2009 10:11
UTRECHT - Homoseksuele mannen en vrouwen voelen zich in hun werkomgeving nog steeds onprettig behandeld vanwege hun seksuele voorkeur. Dat stelt de Commissie Gelijke Behandeling (CGB) op basis van onderzoek dat zij liet uitvoeren door het Verwey-Jonker Instituut.
Het onderzoek werd vrijdag gepubliceerd op de conferentie Uit de kast, werkt beter van vakcentrale FNV en Company Pride Platform.
Vaak worden opmerkingen of grapjes gemaakt die verwijzen naar de seksuele geaardheid. ''Soms gebeurt dat incidenteel en soms stelselmatig'', aldus de CGB. De commissie zegt vaak signalen te krijgen over ongelijke behandeling van homo's op de werkvloer, maar weinig officiële klachten.
Sector
In hoeverre homoseksuelen zich niet op hun gemak voelen op het werk hangt sterk af van in welke sector zij werkzaam zijn. In sectoren waar veel vrouwen werken zoals in de zorg doen zich weinig problemen voor, stelt de CGB.
In sectoren waar meer mannen dan vrouwen werken spelen de problemen vaker. ''Homomannen die ook maar een klein beetje afwijken van de sociaal verwachte sekserol op de mannenwerkvloer lopen het grootste risico.''
Stoere lesbische werkneemsters worden daarentegen volgens de CGB juist vaak behandeld als 'een van de mannen' en hebben nergens last van.
De CGB adviseert bedrijven om meer gegevens te verzamelen over bejegening en seksuele voorkeur en de problemen gericht aan te pakken.
Onhandigheidquote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Uit frustratie? Of uit onhandigheid?
Zoiets ja, ben gewoon nogal onhandigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dus dat je denkt "oh leuk biljarten" en dan ram je iemand voor d'r harses?
Windows Media Player?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:06 schreef lezzer het volgende:
Sinds mijn Winamp kapot is heb ik gewoon alleen maar gezeik met liedjes afdraaien op de pc.
Weet er iemand nog een fijne MP3-playert?
Wat is er mee dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:06 schreef lezzer het volgende:
Sinds mijn Winamp kapot is heb ik gewoon alleen maar gezeik met liedjes afdraaien op de pc.
Weet er iemand nog een fijne MP3-playert?
Ze vroeg een fijne geen loggequote:
Ik zal nog eens helpenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat is er mee dan?
[..]
Ze vroeg een fijne geen logge
Schoon ook alle registerentries op en installeer 'm dan opnieuw.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:12 schreef lezzer het volgende:
Winamp verrekt het eigenlijk gewoon.
Wil niks meer. Deïnstall gedaan en al, niks geen beweging in te krijgen.
MediaPlayer kraakt.
Elke keer op het eind een tik er in. En daar kan ik echt helemaal niet tegen.
Ik gebruik het nu van ellende.
De bedoeling was liefquote:
Oh nee, dat wil ik allemaal nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Schoon ook alle registerentries op en installeer 'm dan opnieuw.
http://www.ccleaner.com/quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh nee, dat wil ik allemaal niet![]()
Ik wil dat het gewoon werkt![]()
voor Viking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |