Wat schattigquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:57 schreef Logician het volgende:
So far voor mijn eerste baby stapjes in een wereld waar ik stiekem naar verlang en stiekem toch wel heel erg bang voor ben..![]()
Goddank nog iemand die langer uit de kast is dan ikquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat schattig
Mooi was die tijd... (voor mij inmiddels bijna 25 jaar geleden)
Neem je tijd en vergeet niet te genieten
Ach ja, er moet er een de eerste zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:07 schreef lezzer het volgende:
Goddank nog iemand die langer uit de kast is dan ik
quote:
quote:
Ghe, het staat er wel een beetje suggestief zo, ja. Even toelichting dusquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:24 schreef lezzer het volgende:
pfffff.
Ja, sorry, dat moest effe.
Gaat 7o9 eigenlijk nog foto's posten?![]()
Ja, inderdaad, vertel.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:29 schreef Totziens het volgende:
*kuch* leuke avond met achterbuurmeisje? Vertel
thxquote:Op woensdag 17 juni 2009 15:34 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, vertel.
*kuch* prettig fotoboek Logician *kuch*
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:47 schreef lezzer het volgende:
*zucht*
Soms zou ik willen dat ik weer 20 was....
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:47 schreef Logician het volgende:
[..]
thxkan het helaas niet terugzeggen
![]()
Hihi, ik ook totdat mijn brein in werking trad.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..], ik dacht heel even dat het een keiharde belediging was
.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..], ik dacht heel even dat het een keiharde belediging was
.
Weet ik veel, maar vanaf mijn 21e kon ik niet meer rondsletten.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:57 schreef Totziens het volgende:
[..]
Hihi, ik ook totdat mijn brein in werking trad.
Maareh wat leuk Logican, vind het wel knap/grappig dat je zo snel al die 'contacten' op doet
krap an 31quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Weet ik veel, maar vanaf mijn 21e kon ik niet meer rondsletten.
Of ja, dat wilde ik niet.
Maar, hoe oud ben je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:05 schreef lezzer het volgende:
Oh, da's nog altijd jonger dan ik.
Mooie leeftijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:06 schreef lezzer het volgende:
Ik ben van af m'n 21e gebonden geweest. En heul monogaam. Tenminste, het grootste stuk
Haha nou alleen maar goed tochquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:03 schreef Logician het volgende:
[..]snap ut ook nie.. maar sinds ik de knoop door gehakt heb kom ik allemaal leuke vrouwen tegen
![]()
Wil alleen echt niet meteen all the way gaan, zoenen, rugkriebelen etc. prima.. maar verder dat bewaar ik liever voor de kriebels zeg maar
Ja, ik ging bij m'n ex vreemd met de Mrs.quote:
Oh, dan kan het welquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik ging bij m'n ex vreemd met de Mrs.![]()
Nog steeds geen spijt van trouwens, en we zijn bijna 10 jaar verder
Ik al vanaf mijn puberteitquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:06 schreef lezzer het volgende:
Ik ben van af m'n 21e gebonden geweest. En heul monogaam. Tenminste, het grootste stuk
Jij bent nog niet zo ou.... eh jij bent nog jonger dan Lezzer!quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij bent nog niet zo ou.... eh jij bent nog jonger dan Lezzer!
Second that (want nu moest ik natuurlijk ook kijken).quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:34 schreef lezzer het volgende:
Ja, inderdaad, vertel.
*kuch* prettig fotoboek Logician *kuch*
Ik ook wel, gewoon 5 jaar terug, maar met de kennis van nuquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, in elk geval: ik zou het graag nog eens overdoen, maar dan met wat ik nu weet
Stukje zelfverzekerder (ja echtquote:
Klikte het per ongeluk weg en had geen zin meerquote:en waarom was je zomaar weg uit trivia, Erik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |