SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deadline: zondag 14 juni, 20.00u![]()
Nou dat is dan geregeldquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:28 schreef lezzer het volgende:
Ja, op m'n luie gat op het balkon zitten en af en toe naar de ijskraam en terug lopen valt best te combineren met internetten hoor
Jeez Lez, you crack me upquote:Iemand een idee voor een topictitel?
Ik wel
edit: en dat komt goed uit zie ik wel
Nou, die is wat achterhaald zeg maar...quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:39 schreef wonderer het volgende:
Geen OP meer? Zal ik hem dan maar offline halen?
Ik kreeg steeds PM's met "mag ik er ook in" en dan mailde ik terug "ja hoor, stuur je tekstje en avatar maar, dan zet ik je er bij" en dan hoorde ik niks meerquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, die is wat achterhaald zeg maar...
Er komt wel een nieuwe denk ik
Ooit
Een lijstje met de avatars van vaste bezoekers plus een korte "ludieke" beschrijving van die personen. En een FAQ.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:12 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
Hai. Hoe was dan die vorige OP?
Ohja, sorry, te lui voor geweestquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kreeg steeds PM's met "mag ik er ook in" en dan mailde ik terug "ja hoor, stuur je tekstje en avatar maar, dan zet ik je er bij" en dan hoorde ik niks meer
Nee, niet door jouquote:
Zo, jij maakt er meteen werk vanquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:29 schreef Logician het volgende:ik ga zondag biljarten met een meisje van rp
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:29 schreef Logician het volgende:
ik ga zondag biljarten met een meisje van rp
Ja het mooie is, ik biljart al jaren en zij speelt competitie en we spelen beide redelijk fanatiek op ong. hetzelfde niveau dus dat is ook wel heel leukquote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:59 schreef Vanyel het volgende:
Goed dat je ook echt iets gaat doen dan. Is een stuk minder ongemakkelijk en je hebt de tijd om haar stiekem te bestuderen terwijl ze biljart
spammurtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Doe een emoticon na en win een FOK!shirt
Nee, ik dans bij een unisex-paren dansclub en er zijn vrouwen die wel willen dansen maar geen danspartner hebben.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:51 schreef Vanyel het volgende:
Ben je Kathryn Janeway of doe je het voor haar?
Lezzer, wil je mevr. niet of vind je het gewoon leuker met iemand anders te dansen?
Waarom dansen die vrouwen dan niet met elkaar?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:54 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, ik dans bij een unisex-paren dansclub en er zijn vrouwen die wel willen dansen maar geen danspartner hebben.
Ik dans nou juist heel graag met de mrs.![]()
Ja, omdat er tot nu toe één is?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom dansen die vrouwen dan niet met elkaar?
Fanfiction nog niet gelezen, zal eens googelenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:50 schreef lezzer het volgende:
je hebt die lesbian fanfiction gelezen
Trouwens....
Zijn er hier nog meiden (lurkers kan ook he) die willen stijldansen in Eindhoven?
Dus, heb je geen danspartner maar wil je wel dansen (met een andere vrouw)? pb'tje
Dit is spam zeker?
Ik ben er gisteravond zo idioot veel tegengekomen dat ik niet wist wat ik er mee moestquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:05 schreef Totziens het volgende:
En weer een avond waar ik allemaal homo's op stap tegen kom en geen lesbeau's (of nou ja die herken ik niet)Het wordt afgezaagd, tijd om terug te gaan naar Nederland
Zult zien dat je vriendenkring nog rap uitbreidt! Viel mij toch op, hoe open en vriendelijk je ontvangen wordt. Ik ben in ieder geval geen mensen tegengekomen die niet bereid waren om mij een klein beetje op weg te helpen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:57 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ben er gisteravond zo idioot veel tegengekomen dat ik niet wist wat ik er mee moest![]()
Kreeg zelfs te horen van eentje, jij valt niet op mannen he dat zie je aan je![]()
Terwijl ik er toch echt heel vrouwelijk uitzie
Heb met een groepje van die dames afgesproken een keer mee te gaan stappen
Maar gvd blijft eng..![]()
So far voor mijn eerste baby stapjes in een wereld waar ik stiekem naar verlang en stiekem toch wel heel erg bang voor ben..![]()
Toch vaak houding en vooral je blik. Je kijkt waarschijnlijk anders naar vrouwen dan naar mannen, voor de oplettende toeschouwer is dat vaak wel te zien.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:57 schreef Logician het volgende:
Kreeg zelfs te horen van eentje, jij valt niet op mannen he dat zie je aan je![]()
En hoe was het?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:49 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja het mooie is, ik biljart al jaren en zij speelt competitie en we spelen beide redelijk fanatiek op ong. hetzelfde niveau dus dat is ook wel heel leuk
Zeg het is oneerlijk verdeeldquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:57 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik ben er gisteravond zo idioot veel tegengekomen dat ik niet wist wat ik er mee moest![]()
Heb met een groepje van die dames afgesproken een keer mee te gaan stappen
Maar gvd blijft eng..![]()
So far voor mijn eerste baby stapjes in een wereld waar ik stiekem naar verlang en stiekem toch wel heel erg bang voor ben..![]()
quote:
Dat was die avond ook echt niet normaal hoor, nog nooit eerder overkomen ieg. in een "normale" danskroeg.quote:Op maandag 15 juni 2009 08:15 schreef Totziens het volgende:
[..]
Zeg het is oneerlijk verdeeld![]()
Ik denk dat het 'zien' of iemand op hetzelfde geslacht valt ook te maken heeft met er uberhaupt mee bezig zijn. Mijn vrienden zijn daar bijvoorbeeld niet mee bezig en 'zien' het ook niet aan mij terwijl andere gays het wel weer aan me zien, zij letten er dan ook meer op.
Ik vind trouwens dat jij aardig wat stappen onderneemt neemt nu je over de drempel heen bent hoor, kwam je ook al op een ander forum tegen volgens mijBen benieuwd of de date wat geslaagd was.
Zijn er hier trouwens dames die nog wat hebben mee gekregen van femme 2009?
Ja kom, iets meer details.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:22 schreef Logician het volgende:
[..]heeul leuk, ik was om 1am thuis ipv de afgesproken 'tot 22u'
ben net wakker
Prima toch? Als je daar duidelijk en eerlijk over bent kan dat helemaal geen kwaad.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:31 schreef Logician het volgende:
Er was een klik dat zeker, we gaan ook binnenkort nog wat afspreken, maar ik ga mijzelf niet euh.... aan iemand binden op dit moment, ik kom net uit een relatie, ik kom net kijken, en ik wil er serieus de tijd voor nemen om alles voor mijzelf op een rijtje te krijgen in mijn hoofd.. maar dat weet ze ook. Het was ieg supergezellig
Oh en daar bedoel ik geen rondsletten mee
uhu jepquote:Op maandag 15 juni 2009 12:41 schreef Darklight het volgende:
Klinkt goed
Bolke zit toch bij het station in de buurt? Naast een sexshop
Precies hetzelfde hier. Er komt vanzelf wel een leuke dame voorbij ook. Ik ben met mannen best makkelijk geweest, er zaten er her en der wel een paar tussen die niks betekenden. Met mannen ontstaat er een bepaalde vertekende behoefte die ik met vrouwen helemaal niet heb. Ik wil mezelf zijn, wat bij mannen tot veel tegengas leidt. Ik word daardoor onzeker en aanhankelijk. Hele vreemde tegenstelling, het komt erop neer dat ik mannen niet vertrouw. Met vrouwen is het beeld veel minder vertekend omdat ik domweg meer mezelf ben. Dan leer je elkaar imo op een hele andere manier kennen. Maar goed, dat wil niet zeggen dat ik met vrouwen ineens geen problemen zal ondervinden.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:37 schreef Logician het volgende:
Ja idd. ben daar heel open over geweest, ik denk dat ik gewoon eerst eens een beetje moet rondkijken en ervaren voor ik stappen neem waarmee ik aan mijzelf voor bij ga, ga ook echt niet met iemand naar bed oid.. wil gewoon rustig en toch op een leuke manier mijn tijd nemen, de kogel is dan wel door de kerk maar ik heb de rest van mijn leven nog voor die andere dingen
Super herkenbaar wbt die tegenstelling. Ik kijk er precies hetzelfde tegen aan, het voelt gewoon heel anders, veel natuurlijkerquote:Op maandag 15 juni 2009 12:51 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier. Er komt vanzelf wel een leuke dame voorbij ook. Ik ben met mannen best makkelijk geweest, er zaten er her en der wel een paar tussen die niks betekenden. Met mannen ontstaat er een bepaalde vertekende behoefte die ik met vrouwen helemaal niet heb. Ik wil mezelf zijn, wat bij mannen tot veel tegengas leidt. Ik word daardoor onzeker en aanhankelijk. Hele vreemde tegenstelling, het komt erop neer dat ik mannen niet vertrouw. Met vrouwen is het beeld veel minder vertekend omdat ik domweg meer mezelf ben. Dan leer je elkaar imo op een hele andere manier kennen. Maar goed, dat wil niet zeggen dat ik met vrouwen ineens geen problemen zal ondervinden.
Oh misschien was het dan toch iemand anders, volgens mij stond er weinig 'nieuws' in... mocht je het wel zijn en heb je die foto geplaatst:quote:Op maandag 15 juni 2009 11:25 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat was die avond ook echt niet normaal hoor, nog nooit eerder overkomen ieg. in een "normale" danskroeg.
Ik had mijzelf idd op een ander forum ingeschreven, wou mijn verhaal gewoon even kwijt alleen stonden er net iets te veel prive dingen in voor fok
Bedoel je dat witte jurkje in tuin?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:47 schreef Totziens het volgende:
[..]
Oh misschien was het dan toch iemand anders, volgens mij stond er weinig 'nieuws' in... mocht je het wel zijn en heb je die foto geplaatst:![]()
![]()
Maar wat leuk dat je date zo geslaagd was![]()
Ik ben toen ik net uit de kast kwam (vorig jaar) naar mijn mening wat hard van stapel gelopen met het "ontdekken van", erg goed dat je er de tijd voor neemt want dat had ik achteraf ook liever gedaan.
De 38 graden hier vorige week was ook best te doen terwijl ik 28 graden in Nederland al bijna te warm vind, inderdaad een ander soort warmte gelukkig
ps: op wie lijk jij dan en waarom heb jij geen fotoboek?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:22 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Logician, heeft iemand je wel eens verteld dat je lijkt op Katherine Kelly Lange?
[ afbeelding ]
Is Brooke uit the Bold.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:37 schreef Logician het volgende:
[..]
ps: op wie lijk jij dan en waarom heb jij geen fotoboek?
Het is hier geen 40 graden he...quote:
Nee, gelukkig niet, als het in Nederland zo heet is wordt het meteen benauwd en loopt iedereen te hijgenquote:
Dat probeer ik mijzelf ook altijd wijs te makenquote:Op maandag 15 juni 2009 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik geloof niet in anoniem. Jawel, ik geloof in anonimiteit door openheid. Heb altijd het idee dat als je heel veel openbaar gooit (zoals ik met al mijn foto's enzo) dat je dan beter dingen geheim kan houden en het mensen niet opvalt dat je ze geheim houdt. Ofzo, het is geen waterdichte filosofie
.
Behalve als je je verscholen houdt voor heel domme mensen. Die willen namelijk alleen je foto.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik geloof niet in anoniem. Jawel, ik geloof in anonimiteit door openheid. Heb altijd het idee dat als je heel veel openbaar gooit (zoals ik met al mijn foto's enzo) dat je dan beter dingen geheim kan houden en het mensen niet opvalt dat je ze geheim houdt. Ofzo, het is geen waterdichte filosofie
.
Ik ga gewoon een aantal avonden op stap met steeds verschillende mensen. En anderen zijn er gewoon elke avond weer bij, mijn stapmaatje kwam ik gisteren toevallig tegen. Hij was onder de indruk van mijn stropdasquote:
Dan zal het dat wel zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 19:51 schreef Logician het volgende:
[..]
Bedoel je dat witte jurkje in tuin?
Had van dat verhaal ook wat dingen weer ge-edit na de post trouwens
Ik ook!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:27 schreef Vanyel het volgende:
Oh ik hou zo van thuiswerken!
(maar dat terzijde)
Hier is Turkije en het niveau verschilt. Als Erasmus student krijg je echter al wat sneller een hoger cijfer omdat ze het uberhaupt al leuk vinden dat je daar bent gaan studeren (en dat schijnt niet alleen in Turkije zo te zijn)quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:27 schreef Vanyel het volgende:
Oh ik hou zo van thuiswerken!
(maar dat terzijde)
Waar is hier? Is het niveau daar zo laag?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:33 schreef lezzer het volgende:
En een foto van Bette, gewoon omdat het kan:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |