SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe met tien m/v een soort opleidingstraject en daar zitten een paar ontzettende heterojongens die ook graag onnozele opmerkingen maken. Ik haal het alleen niet in mijn hoofd me daar ongemakkelijk door te voelen, ik maak gewoon onnozele opmerkingen terugquote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:36 schreef lezzer het volgende:
Weet je dat ik dat dus merk?
Ik ben binnen mijn "bedrijf" geswitched van een vrouwenafdeling naar een mannenafdeling.
En zelfs mijn baas maakt wel eens onnozele opmerkingen.
Dat had ik eerst dus nooit.
Je hebt wel al iets, maar toch. Jetaudio is de bom! Vooral omdat je alles met sneltoetsen kunt doen in welk programma je ook actief bent en een niet-irritant balkje boven in beeld kunt zetten en dus niet dat hele apparaat op je desktop hoeft te zien als je niet wil.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:06 schreef lezzer het volgende:
Sinds mijn Winamp kapot is heb ik gewoon alleen maar gezeik met liedjes afdraaien op de pc.
Weet er iemand nog een fijne MP3-playert?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:06 schreef lezzer het volgende:
Ik vond wel de msn-servicedesk wat slecht geregeld, aangezien Nan niet reageerde op mijn bericht.
Sorry was er even nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ben je morgen in DH btw?
ijs_beer fan!
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Sorry was er even niet. Ben je morgen in DH btw?
I am doomed.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:44 schreef Totziens het volgende:
Dat je het maar even weet: http://www.violaine.eu/?p=889
Volgens mij ben je wel de uitzondering op de regelquote:Op zondag 21 juni 2009 13:31 schreef Noodly het volgende:
[..]
De mijne heeft nog nooit een sigaret van dichtbij gezien.
STELLING ONTKRACHT!
Een vriendin van me wel en die zei dat ie welquote:Op zondag 21 juni 2009 19:42 schreef lezzer het volgende:
En gisteren heb ik Nina's Heavenly Dellight gezien.
Meer hier die die film gezien hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |