quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef lezzer het volgende:
Ok, jullie weten waarschijnlijk helemaal niet waar het over gaat, maar
ik heb m'n deadline gehaald
Nee, Michael Jackson was al min of meer dood.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:31 schreef Tha_Erik het volgende:
MJ doet me echt heel weinig. Ik ben meer onder de indruk van die vrouw die ik niet ken. Vreemd he.
Ik moet wel zeggen dat dat wel een van de tofste nummers en clips is ooit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:59 schreef lezzer het volgende:
Ik heb de premiere van Thriller op tv mee gemaakt
Dat WAS hij ook, maar allang niet meer, als ie op zn hoogtepunt was gegaan, had het me wel meer gedaan gok ik zo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:49 schreef lezzer het volgende:
Ik vermoed dat het komt omdat ik echt van de MJ-generatie ben
Ik ben echt opgegroeid met die man en z'n platen, en ook ik vind hem een muzikaal genie.
Van Yasmine vind ik ook heel erg, en vooral de reden en hoe. Maar ik ken haar eigenlijk niet.
Is 'ie altijd al geweest, maar het begon wat meer op te vallen toen z'n muzikale prestaties achteruit gingenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:49 schreef Seven.of.Nine het volgende:
MJ is ver van mijn bed show geworden sinds hij een gestoord genie werd.
Ik vond het pas opvallend worden toen hij ineens blank werd en die rubberen dop op zijn kop liet plakken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is 'ie altijd al geweest, maar het begon wat meer op te vallen toen z'n muzikale prestaties achteruit gingen.
quote:Op zondag 28 juni 2009 15:47 schreef Logician het volgende:
Guus de grote broer van Joep, Teun, Boris, Evie en Noes O+![]()
![]()
Guus is cute! En Jasper en Tom ookquote:Op zondag 28 juni 2009 15:47 schreef Logician het volgende:
Guus de grote broer van Joep, Teun, Boris, Evie en Noes O+![]()
![]()
En nu moet ik weer gaan liggen, ben te dizzy van al die stomme pijnstillers
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 12:00 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ik ga wel werken en studeren de hele zomer. Met een beetje geluk hoef ik niet veel te doen in huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |