quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:03 schreef lezzer het volgende:
Ok, jullie weten waarschijnlijk helemaal niet waar het over gaat, maar
ik heb m'n deadline gehaald

. Met kort haar is het nooit zo erg om naar de kapper te gaan, maar nu wil het het juist wat laten groeien... en ik wil er wel wat model in, maar ik wil niet dat ze het kort knippen
. Met kort haar is het nooit zo erg om naar de kapper te gaan, maar nu wil het het juist wat laten groeien... en ik wil er wel wat model in, maar ik wil niet dat ze het kort knippen  .
.

. Heel klein beetje de puntjes in model knippen en weer laten groeien
 . Heel klein beetje de puntjes in model knippen en weer laten groeien  . Succes!
. Succes!

.
.

. Dus misschien lijkt het alsof er niks af is.
. Dus misschien lijkt het alsof er niks af is.

. Als ik uit de douche kom sta ik altijd wel een kwartier mijn haar op allerlei manieren te kammen en te doen
. Als ik uit de douche kom sta ik altijd wel een kwartier mijn haar op allerlei manieren te kammen en te doen  .
.

Nee, Michael Jackson was al min of meer dood.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:31 schreef Tha_Erik het volgende:
MJ doet me echt heel weinig. Ik ben meer onder de indruk van die vrouw die ik niet ken. Vreemd he.

. Moeilijk om sympathie te krijgen met een man die er doodseng uitziet, beschuldigd wordt van allerlei viezigheden en geen goede muziek meer maakt.
. Moeilijk om sympathie te krijgen met een man die er doodseng uitziet, beschuldigd wordt van allerlei viezigheden en geen goede muziek meer maakt.

. Vriendinlief zei het gisteravond. Ik schrok ervan!!
 . Vriendinlief zei het gisteravond. Ik schrok ervan!! 
  What!?? Idd mijn jeugd icoon!! Het gekke is dat ik het eergister nog zei:"wow, als die man overlijdt, wordt het echt een wereldschok!" (Bijzar!..)
  What!?? Idd mijn jeugd icoon!! Het gekke is dat ik het eergister nog zei:"wow, als die man overlijdt, wordt het echt een wereldschok!" (Bijzar!..) 

Ik moet wel zeggen dat dat wel een van de tofste nummers en clips is ooit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:59 schreef lezzer het volgende:
Ik heb de premiere van Thriller op tv mee gemaakt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |