'Als mensen over homoseksualiteit horen dan denken ze dat het over seks gaat. Flamingo's denken daar heel anders over'quote:
Ja lief he!? Ook dat ze dan dus heel erg lang bij elkaar blijven als ze verliefd zijn. Cuties!quote:Op maandag 22 juni 2009 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
'Als mensen over homoseksualiteit horen dan denken ze dat het over seks gaat. Flamingo's denken daar heel anders over'!
Dat dacht ik al toen ik jou 's middags zag postenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:26 schreef lezzer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben ook geweest. Was erg gezellig! Niks gekocht trouwens.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:26 schreef lezzer het volgende:
Het was eigenlijk heel erg.
Ik hoop niet dat ze hier meeleestOMG, arme jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wat zei je mrs?
ijs_beer fan!
"Ga weg jij enge draak!"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar echt iets voor mij. Ik ben al best verlegen dan, en ik moet heel erg dubben over welke boeken ik zal aanschaffen. En dan word ik op zo'n "ludieke" manier aangesproken. Volgens mij denken mensen dat ik dat leuk vind.
Ik moet echt een t-shirt met "NEE" er op denk ik.![]()
Ja, maar ik zie dus een patroon.quote:
Hoezo dat nou niet?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:52 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb geen internet meer thuisVoorlopig... maar goed, ben weer in Nederland
Nou... woon thuis he, en mijn moeder vond dat zij geen internet nodig had... vandaarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:57 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoezo dat nou niet?
Heb je de vallende kloek verlaten?
Lekker is datquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou... woon thuis he, en mijn moeder vond dat zij geen internet nodig had... vandaarMaar komt goed, wordt geregeld
Jep... beetje jammer welquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:20 schreef lezzer het volgende:
Ja, je had toch eerst wel internet daar?
Knap dat ze het dan zo snel heeft weten op te zeggen...
De meesten van ons lukt dat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |