In ieder geval kan je nu het spel pauzeren:quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Net update 1,1 binnen gesleept voor White Knight Chronicles![]()
Kan alleen nergens vinden wat het heeft verbeterd
quote:All I have to say is that there IS now a pause feature, released with Patch 1.10 last week.
Kijk, dát is nou nog eens een goeie update!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:10 schreef Griebus het volgende:
[..]
In ieder geval kan je nu het spel pauzeren:
[..]
Een pauzefunctie hoort erin te zittenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kijk, dát is nou nog eens een goeie update!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kijk, dát is nou nog eens een goeie update!
Prototype valt me eigenlijk een beetje tegen...quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:44 schreef Scarify het volgende:zware neerslag is ideaal voor een middag PS3
![]()
Ben bijna klaar met inFamous nu.. bijna de evil side ook al gehad.
Misschien ga ik Prototype kopen.. maar moet ik eerst van inFamous afanders blijft er weinig over van mn vakantiecentjes
How come?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Prototype valt me eigenlijk een beetje tegen...
Teveel chaos, graphics zijn een beetje naatje (zelfs voor een sandboxgame), totaal geen structuur in de game en elbow droppen op tanks gaat na 3 keer toch echt wel vervelen. Bovendien is de omgeving echt TE statisch. Gooi een auto naar een raam en het raam blijft heel terwijl de auto in schroot verandert. Het leger is naar je op zoek, maar als je recht voor ze, terwijl ze je aankijken, tegen een muur op begint te rennen, hebben ze niet zoiets van "heeeeeeeeeeey, zou dat em zijn?". Nog iets: als ik ten overstaan van een complete legerbasis een commandant consumeer, worden ze pisnijdig, maar als ik dan wegren en 2 minuten later de basis binnen kom wandelen, vermomd als diezelfde commandant, dan reageert NIEMAND! Niemand die iets heeft van "hmmm, die ging toch net dood?" NIETS!!!!quote:
Kewl!!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:31 schreef Strolie75 het volgende:
Uiteraard komt er een Assassin's Creed 2 SE. Iets voor Cho?
[ afbeelding ]
http://kotaku.com/5286712(...)missions-music--toys
omg wat is hetquote:
http://www.bol.com/nl/m/s(...)o=flashCAT_asscreed2quote:
lol wanneer komt dat spel uit?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/m/s(...)o=flashCAT_asscreed2
Geen idee exact,... oktober/november ofzo?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
lol wanneer komt dat spel uit?
Oh okequote:Op donderdag 11 juni 2009 21:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee exact,... oktober/november ofzo?
Sorry dat ik je moet teleurstellen..... Kwam alleen die screenshots weer tegen en toen moest ik mijn enthousiasme ergens kwijt....quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
omg wat is het
Ik heb hier nu geen ps3, Fury is toch niet uit lijkt me?
Zomer, ze zijn nog onduidelijk over de precieze datumquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:39 schreef robbolo het volgende:
[..]
Sorry dat ik je moet teleurstellen..... Kwam alleen die screenshots weer tegen en toen moest ik mijn enthousiasme ergens kwijt....
Enig idee wannneer die uitkomt eigenlijk?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zomer, ze zijn nog onduidelijk over de precieze datum
http://www.flickr.com/photos/36895389@N00/sets/72157619497443944/
hier nog een hele hoop screens
quote:IGN Australia: Best Game of E3
Uncharted: Among Thieves
Holy crap. Did the planets align? Have the heavens opened and god-beams shone down on the PS3? Uncharted: Among Thieves is the best game of E3 2009, without question. It is a title of unsurpassed beauty, combining wonderful programming with technical beauty. Uncharted: Among Thieves is so refined on all fronts – single player, multiplayer, cinematically, thematically – that it shames every other game in the action-shooter category. Only our runner-up, Splinter Cell: Conviction comes close to matching it on all levels – and even then, Ubisoft's title has been in development for twice as long.
Maybe it has to do with Naughty Dog essentially leading the charge when it comes to squeezing the most out of the PS3 hardware – or maybe it's because the mechanics were so solid to begin with that it didn't need a whole lot of reinvention. The point is, Uncharted: Among Thieves demonstrated a truly enjoyable multiplayer mode on the show floor and a stunning and thrilling single player level behind closed doors. It's a title that oozes quality on every front and therefore we have no hesitation with rewarding Uncharted: Among Thieves our highest honours for E3 2009.
quote:1UP: Best of Show
Uncharted 2
Those who saw Uncharted 2's new E3 gameplay footage cannot deny just how utterly impressive it's looking. But there was definitely some very stiff competition for the title of Best of Show. Brütal Legend's got the heart and soul, God of War's got the action, Assassin's Creed's got the looks, and Modern Warfare 2's got the gunplay. But as "the total package," Uncharted 2 has managed to "wow" us all again this year.
quote:X-Play: Game of Show
Uncharted 2
It was an extremely close contest in a year where almost every publisher had something to offer, but in the end, Naughty Dog gets the nod for Uncharted 2. It looks absolutely stunning, the story looks a little darker and more complex, and the multiplayer additions of co-op and deathmatch just add more delicious icing. We would like to play this now, please. Like, right this very instant.
zo mee eensquote:
Leuker als die griet uit deel 1,.... of heeft ze een make-over gehad!quote:
Ik heb er iig zin inquote:
Inderdaad, ik ga deze ook nog even spelen voor deeltje 2 uitkomtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:24 schreef RedemptioN het volgende:
tvp, binnenkort uncharted nog maar een keertje spelen....
Ik ga hem misschien toch ook maar halenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:49 schreef Scarify het volgende:
ik ga deel 1 nog maar kopen voordat deel 2 uit komt.. Nooit aan Uncharted toe gekomen![]()
Heb prototype toch maar op de PC, grafisch is het wel wat minder, maar als je kijkt naar wat er om je heen gebeurd is dat ook niet heel raar.
Wel tof dat je echt als je vol door rood rent dat taxi's op de rem trappen om vervolgens in een spin tegen een andere auto aan te knallen
Je merkt wel dat het voor de console is gemaakt qua knoppen
SPOILER: Tips over het verzamelen van EXPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Assassin's Creed 2 Euro date confirmed
Ubisoft has told Eurogamer that Assassin's Creed 2 will launch on PC, PS3 and Xbox 360 here on 20th November. The 17th November date announced at E3 was for the US.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:55 schreef FinalD87 het volgende:
![]()
[..]
Ik ga hem misschien toch ook maar halen
InFamous is wel tof, maar als ik de laatste tien Blast Shards heb gevonden, weet ik niet hoe lang het leuk blijft. (Geen verwijt, er zitten al heel wat met plezier gespendeerde uurtjes in.) Prototype scoort net zo goed en doet toch net weer wat anders, dus waarom niet
Overigens, EXP verdienen in inFamousSPOILER: Tips over het verzamelen van EXPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom zou je op die manier grinden dan? Is totaal niet nodig want voor het einde had ik allang al mijn skils tot de hoogste rang geupgrade.
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
Was dat op hard? Bij m'n eerste run had ik het ook al volledig geupgrade allemaal voor de laatste missie, alleen bij de tweede op hard had ik na de laatste missie en de helft van de side missions nog een kleine 20k te weinigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:50 schreef KoosyNL het volgende:
[..]waarom zou je op die manier grinden dan? Is totaal niet nodig want voor het einde had ik allang al mijn skils tot de hoogste rang geupgrade.
VOlgens mij niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef Dopekoe het volgende:
Weet iemand toevallig of je de buzz quiz tv ook met de gewone controllers kan spelen ?
En kan iemand een goede reden geven om Fall Out 3 te kopen ?
Maar je weet het niet zeker...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:27 schreef Griebus het volgende:
[..]
VOlgens mij niet.
Fallout3: krijgt gemiddeld een 9 uit 45 reviews; you do the math!
Werkt dus niet.quote:No, it just doesnt work, and vice versa. you cant use a buzz controller for games. the ps3 recognises to buzz conroller as number 1 due to the usb thing but then it never turns on for any other game
En vwb Fallout3: wat er zo goed aan is zou je in de reviews ook moeten hebben gelezen danquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:30 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat had ik al gelezen van de reviews idd, maar wat maakt Fall Out 3 dan zo goed ?
Das jammer dan moet ik dus ook de buzzers kopenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:38 schreef Griebus het volgende:
Nou vooruit dan: google had jou hetzelfde opgeleverd:
[..]
Werkt dus niet.
[..]
En vwb Fallout3: wat er zo goed aan is zou je in de reviews ook moeten hebben gelezen dan
Ken je Oblivion? Fallout3 heeft dezelfde stijl, alleen met gerichtere quests en het VAT systeem.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:51 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Das jammer dan moet ik dus ook de buzzers kopen
Heb ze niet allemaal gelezen natuurlijk maar ik wil eigenlijk weten wat jullie er zelf zo goed aan vinden
En het is wat 'moderner' dan oblivion qua setting bedoel ik dan hequote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:13 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ken je Oblivion? Fallout3 heeft dezelfde stijl, alleen met gerichtere quests en het VAT systeem.
Diepgang, roleplaying, verschillende manieren om met quests om te gaan, bad/good guy etc.
Een hoge score zegt ook niet alles. Oblivion kreeg ook hoge cijfers en dat was echt een miskoop. Totaal niet mijn type spel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:27 schreef Griebus het volgende:
[..]
VOlgens mij niet.
Fallout3: krijgt gemiddeld een 9 uit 45 reviews; you do the math!
Maar das een mening, als het niet je type spel is kan het nog wel een goed spel zijn....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:20 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Een hoge score zegt ook niet alles. Oblivion kreeg ook hoge cijfers en dat was echt een miskoop. Totaal niet mijn type spel.
Precies. Maar als je wil weten waarom je Fallout wil kopen is het dan niet belangrijker om te weten of het je smaak is dan of het een goede game is?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:35 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Maar das een mening, als het niet je type spel is kan het nog wel een goed spel zijn....
VAT systeem is dat je met je wapen richt op specifieke lichaamsdelen. Dus bijvoorbeeld op de benen als je wilt dat je vijand een stukkie langzamer loopt, of gewoon meteen op het hoofd richten om iemand snel uit te schakelen. Hoe goed je het in VAT doet kan je mbv skills beinvloeden.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:20 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat VAT systeem snap ik nog niet helemaal en kon ik uit de reviews ook niet helemaal opmaken wat dat is...
Wat is dus nou eigenlijk het VAT systeem ?
Ik weet al dat het mijn smaak is want ik vond Oblivion ook erg goedquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:40 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
Precies. Maar als je wil weten waarom je Fallout wil kopen is het dan niet belangrijker om te weten of het je smaak is dan of het een goede game is?
En dat richten kun je snel doen met je controller of doe je dat vanuit een mini-menuutje ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:01 schreef Griebus het volgende:
[..]
VAT systeem is dat je met je wapen richt op specifieke lichaamsdelen. Dus bijvoorbeeld op de benen als je wilt dat je vijand een stukkie langzamer loopt, of gewoon meteen op het hoofd richten om iemand snel uit te schakelen. Hoe goed je het in VAT doet kan je mbv skills beinvloeden.
Rockband 2 is beter, en Rockband is een platform, wat altijd beter is.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:08 schreef the_legend_killer het volgende:
ZOu ik me rockband 2 halen of metallica GH ?
Of Protoype of Infamous
Rock Band 2 zou ik dan doen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Of Protoype of Infamous
Rock Band 2 alsje van urenlange awesome rythm gameplay houdt, inFamous als je meer van de platforming, free roaming, superhero/villain gameplay bent.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Of Protoype of Infamous
Je richt, dan staat de tijd stil, dan kan je kiezen uit slachtoffer (dichtbijstaande kunnen ook geselecteerd worden) en uit lichaamsdelen, gaat vrij snel allemaal..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:18 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
En dat richten kun je snel doen met je controller of doe je dat vanuit een mini-menuutje ?
40 en 60 vindt je nergens meer.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:44 schreef Vince22 het volgende:
Waar kan ik nu het goedkoopst en PS3 kopen? Die van die kameraad met zn YLOD is weer stuk gegaan en hij zoekt nu zo goedkoop mogelijk een nieuwe PS3. Mag een 40GB model zijn, liefst een 60GB....
En mag trouwens ook uit de UK komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Scans Max Payne 3:
http://goonlinegames.net/(...)3-gi-scans-released/
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Scans Max Payne 3:
MP3,.... het lijkt wel te laat voor deze game.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Scans Max Payne 3:
Ze hadden er beter een nieuwe franchisenaam aan kunnen gevenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Scans Max Payne 3:
Dat je daar aan moet twijfelen, pauperquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
De nieuwe iPhone S (610 Euro) of de Playstation 3 met alles erop en eraan............ lastig lastig!
Ja, gewoon beide doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat je daar aan moet twijfelen, pauper
Haha daar heb ik voorlopig nog geen geld voor, ik wil eerst mijn schuld bij de IBgroep afbetalenquote:
iphonequote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
De nieuwe iPhone S (610 Euro) of de Playstation 3 met alles erop en eraan............ lastig lastig!
Of de Nokia E75.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de ps3 natuurlijk , neem gewoon een goede telefoon man , zoals de samsung omnia
Samsung komt nog deze zomer met de M7610 Omnia
klaar gelijk opgelost
wat hij zegt .quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Agiath
Een telefoon vol kuren gaan halen
iPhone sowieso
Persoonlijke ervaring.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Agiath
Een telefoon vol kuren gaan halen
iPhone sowieso
Amen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
Persoonlijke ervaring.
Ik ken mensen met zo'n HTC ding of samsung.
Pielen met een kut-stylus, internet dat hopeloos vastloopt en ontzettend traag is, telefoon die er 2 minuten voor doet überhaupt op te starten. sowieso reageert alles traag.
Mijn vader heeft dan een nokia n95, onoverzichtelijke menu's, onvriendelijk interface en de standaard meegeleverde youtube applicatie werkt gewoon niet
Ik ken ook mensen met een iphone, gebruikersgemak is echt zoveel beter, en met de nieuwe versie kan je nu wel knippen/plakken en filmen (toegeven dit was wel een fail op die vorige, al kon je met programma's nog wel zorgen dat dit kon.)
Enige reden voor mij om nog geen iphone te halen is dat er geen tomtom op kan, maar ook daar wordt nu aan gewerkt. Dus dan sla ik gelijk twee vliegen in een klap, misschien wel drie, omdat tegen die tijd mijn iPod ook wel aan vervanging toe is
Zie je ook heeeel even een geel lampje?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:26 schreef mini-lellan het volgende:
Yo gasten ik heb een (60Gb) die niet meer aangaat, als ik op het 'aan' knopje drukt word die een paar seconden groen maar dan geeft die een piepje een gaat die uit en het rode lampje knippert steeds.
Aankoopdatum?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:42 schreef mini-lellan het volgende:
Oké dood. is niet op te sturen ofzo?
Het is de 60Gb versie dus zal wel langer dan een jaar zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Aankoopdatum?
Meer dan 1 jaar geleden? 150 euro dokken
Jij hebt een PS3 gekocht? Je auto gecrasht en vervolgens is de PS3 stuk? En nu ga je de verkoper daar de schuld van geven?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:04 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Het is de 60Gb versie dus zal wel langer dan een jaar zijn.
Heb hem 2e hands gekocht, ik heb die gozer al gemaild. Maar ik heb op de terug weg van het ophalen me auto total los gereden dus ik wil hem wel werkend hebben. dus die gozer mag dan die 150 dokken.
Scherp.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jij hebt een PS3 gekocht? Je auto gecrasht en vervolgens is de PS3 stuk? En nu ga je de verkoper daar de schuld van geven?
ohh verleidelijkquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.consoleshop.nl(...)ystation-3-sale.html
Wat je hebt is prolly het YLOD (quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:26 schreef mini-lellan het volgende:
Yo gasten ik heb een (60Gb) die niet meer aangaat, als ik op het 'aan' knopje drukt word die een paar seconden groen maar dan geeft die een piepje een gaat die uit en het rode lampje knippert steeds.
Want die weet niet waar hij over praat. De standaard minimale garantie is zowieso 2 jaar (Europese wet!), verder heeft Sony dit 'yellow light of death' (quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Aankoopdatum?
Meer dan 1 jaar geleden? 150 euro dokken
Ja zou ik ook nooit doen eigenlijk. Juist mensen die problemen hebben met zo'n ding zetten het op marktplaats. Met name bij Xbox 360 met rrods.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Verder is mij altijd afgeraden om een console 2e hands te kopen
Kan je ook een bankafschrifte gebruiken zoals dat bij vele winkels wel kan?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat je hebt is prolly het YLOD () probleem (ik heb het zelf ook gehad een 4 weken geleden: lampje rood, aanzetten, piepje, lampje groen, 3 piepjes, lampje geel, lampje rood knipperend). Even customer service bellen @
SCE RMA Support Center
Nederland: 0031 (0) 495-574817
België: 0032 (0) 11-516406
om het een en ander te regelen ivm opsturen van je PS3. Ze willen wel een aankoopbon / afhaalbewijs / betaalbewijs zien volgens mij! Ik weet niet hoe dit werkt als je hem 2e hands hebt maar geen aankoopbon hebt, daar zou je even over moeten bellen.
Na opsturen duurt het gebruikelijk 15 werkdagen voordat je een nieuwe hebt, maar aangezien de 60gb niet meer gemaakt worden en dus niet op voorraad zijn kan het langer duren (in my case dus 2-3 weken langer). Luister verder niet naar deze kneus:
[..]
Want die weet niet waar hij over praat. De standaard minimale garantie is zowieso 2 jaar (Europese wet!), verder heeft Sony dit 'yellow light of death' (![]()
![]()
) probleem al lang erkent en geeft daar zonder enige vorm van gezeik of vergoeding een reparatie op. Enige 'eis' die ze hebben is de gebruikelijke aankoop-bon.
Het verhaal met die auto zou ik dan tact-gewijs achterwege laten
Ik trap wel af met de top5 van games die nu net uit zijn:quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:54 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik ben een tijdje uit de gamescene geweest en zou jullie willen vragen 3 maal een top 5 te maken.
Eén top 5 van de games die nu uit zijn.
Een ander van de top 5 PS3 exclusive games die nog moeten uitkomen
En de laatste een top 5 van multi-platform games die nog uitkomen
Ik hoop dat ik niet te veel vraag, maar dan weet ik een beetje waar ik op moet gaan letten de komende tijd!
Alvast bedankt
Ja mag.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:40 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Kan je ook een bankafschrifte gebruiken zoals dat bij vele winkels wel kan?
Want ik heb die bonnetje niet meer zeg maar.
Niet dat mijn ps3 kapot is, maar stel dat.
htc touch hd, probleem opgelostquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
Persoonlijke ervaring.
Ik ken mensen met zo'n HTC ding of samsung.
Pielen met een kut-stylus, internet dat hopeloos vastloopt en ontzettend traag is, telefoon die er 2 minuten voor doet überhaupt op te starten. sowieso reageert alles traag.
Mijn vader heeft dan een nokia n95, onoverzichtelijke menu's, onvriendelijk interface en de standaard meegeleverde youtube applicatie werkt gewoon niet
Ik ken ook mensen met een iphone, gebruikersgemak is echt zoveel beter, en met de nieuwe versie kan je nu wel knippen/plakken en filmen (toegeven dit was wel een fail op die vorige, al kon je met programma's nog wel zorgen dat dit kon.)
Enige reden voor mij om nog geen iphone te halen is dat er geen tomtom op kan, maar ook daar wordt nu aan gewerkt. Dus dan sla ik gelijk twee vliegen in een klap, misschien wel drie, omdat tegen die tijd mijn iPod ook wel aan vervanging toe is
Wait wuuuuutquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:31 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik trap wel af met de top5 van games die nu net uit zijn:
1. Infamous
2. Prototype
3. Red Faction: Guerilla
4. UFC
5. Damnation
Nee.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:13 schreef Bredewout92 het volgende:
Zijn er nog mensen hier die BlazBlue gaan importeren?
Nou ben ik niet iemand die heel erg veel op heeft met review cijfers, maar Damnation wordt overal zo hard neergesabeld, dat ik me echt niet voor kan stellen dat het in een top 5 thuis hoort.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:31 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik trap wel af met de top5 van games die nu net uit zijn:
1. Infamous
2. Prototype
3. Red Faction: Guerilla
4. UFC
5. Damnation
Er gaan geruchten dat het spel niet meer in leven isquote:Op zondag 14 juni 2009 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
En waar was het spel op de E3?![]()
Oh? Vorige week of 2 weken geleden las ik nog een comment van Ubi waarin ze zeiden dat de game nog steeds in leven was...quote:Op zondag 14 juni 2009 23:29 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat het spel niet meer in leven is![]()
Waar was Grand Turismo op de E3? En niet die gare PSP-versiequote:Op zondag 14 juni 2009 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
En waar was het spel op de E3?![]()
Tyfus kneuzen.
[ afbeelding ]
Race gamesquote:Op zondag 14 juni 2009 23:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waar was Grand Turismo op de E3? En niet die gare PSP-versie
Forza 3 gaat 't worden
Wat vind jij wel leuk dat alles minimaal 10000 uur moet duren, en maar 1 genre mag hebbenquote:Op maandag 15 juni 2009 00:03 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Race games![]()
Mario kart is wel leuk en zo maar echt technische racers
Thxquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat je hebt is prolly het YLOD () probleem (ik heb het zelf ook gehad een 4 weken geleden: lampje rood, aanzetten, piepje, lampje groen, 3 piepjes, lampje geel, lampje rood knipperend). Even customer service bellen @
SCE RMA Support Center
Nederland: 0031 (0) 495-574817
België: 0032 (0) 11-516406
om het een en ander te regelen ivm opsturen van je PS3. Ze willen wel een aankoopbon / afhaalbewijs / betaalbewijs zien volgens mij! Ik weet niet hoe dit werkt als je hem 2e hands hebt maar geen aankoopbon hebt, daar zou je even over moeten bellen.
Na opsturen duurt het gebruikelijk 15 werkdagen voordat je een nieuwe hebt, maar aangezien de 60gb niet meer gemaakt worden en dus niet op voorraad zijn kan het langer duren (in my case dus 2-3 weken langer). Luister verder niet naar deze kneus:
[..]
Want die weet niet waar hij over praat. De standaard minimale garantie is zowieso 2 jaar (Europese wet!), verder heeft Sony dit 'yellow light of death' (![]()
![]()
) probleem al lang erkent en geeft daar zonder enige vorm van gezeik of vergoeding een reparatie op. Enige 'eis' die ze hebben is de gebruikelijke aankoop-bon.
Het verhaal met die auto zou ik dan tact-gewijs achterwege laten
Top 5 Exclusives Nu, in willekeurige volgorde:quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:54 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik ben een tijdje uit de gamescene geweest en zou jullie willen vragen 3 maal een top 5 te maken.
Eén top 5 van de games die nu uit zijn.
Een ander van de top 5 PS3 exclusive games die nog moeten uitkomen
En de laatste een top 5 van multi-platform games die nog uitkomen
Ik hoop dat ik niet te veel vraag, maar dan weet ik een beetje waar ik op moet gaan letten de komende tijd!
Alvast bedankt
dat er nu nog mensen granD turismo zeggenquote:Op zondag 14 juni 2009 23:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waar was Grand Turismo op de E3? En niet die gare PSP-versie
Forza 3 gaat 't worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |