Haha daar heb ik voorlopig nog geen geld voor, ik wil eerst mijn schuld bij de IBgroep afbetalenquote:
iphonequote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
De nieuwe iPhone S (610 Euro) of de Playstation 3 met alles erop en eraan............ lastig lastig!
Of de Nokia E75.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de ps3 natuurlijk , neem gewoon een goede telefoon man , zoals de samsung omnia
Samsung komt nog deze zomer met de M7610 Omnia
klaar gelijk opgelost
wat hij zegt .quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Agiath
Een telefoon vol kuren gaan halen
iPhone sowieso
Persoonlijke ervaring.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Agiath
Een telefoon vol kuren gaan halen
iPhone sowieso
Amen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
Persoonlijke ervaring.
Ik ken mensen met zo'n HTC ding of samsung.
Pielen met een kut-stylus, internet dat hopeloos vastloopt en ontzettend traag is, telefoon die er 2 minuten voor doet überhaupt op te starten. sowieso reageert alles traag.
Mijn vader heeft dan een nokia n95, onoverzichtelijke menu's, onvriendelijk interface en de standaard meegeleverde youtube applicatie werkt gewoon niet
Ik ken ook mensen met een iphone, gebruikersgemak is echt zoveel beter, en met de nieuwe versie kan je nu wel knippen/plakken en filmen (toegeven dit was wel een fail op die vorige, al kon je met programma's nog wel zorgen dat dit kon.)
Enige reden voor mij om nog geen iphone te halen is dat er geen tomtom op kan, maar ook daar wordt nu aan gewerkt. Dus dan sla ik gelijk twee vliegen in een klap, misschien wel drie, omdat tegen die tijd mijn iPod ook wel aan vervanging toe is
Zie je ook heeeel even een geel lampje?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:26 schreef mini-lellan het volgende:
Yo gasten ik heb een (60Gb) die niet meer aangaat, als ik op het 'aan' knopje drukt word die een paar seconden groen maar dan geeft die een piepje een gaat die uit en het rode lampje knippert steeds.
Aankoopdatum?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:42 schreef mini-lellan het volgende:
Oké dood. is niet op te sturen ofzo?
Het is de 60Gb versie dus zal wel langer dan een jaar zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Aankoopdatum?
Meer dan 1 jaar geleden? 150 euro dokken
Jij hebt een PS3 gekocht? Je auto gecrasht en vervolgens is de PS3 stuk? En nu ga je de verkoper daar de schuld van geven?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:04 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Het is de 60Gb versie dus zal wel langer dan een jaar zijn.
Heb hem 2e hands gekocht, ik heb die gozer al gemaild. Maar ik heb op de terug weg van het ophalen me auto total los gereden dus ik wil hem wel werkend hebben. dus die gozer mag dan die 150 dokken.
Scherp.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jij hebt een PS3 gekocht? Je auto gecrasht en vervolgens is de PS3 stuk? En nu ga je de verkoper daar de schuld van geven?
ohh verleidelijkquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.consoleshop.nl(...)ystation-3-sale.html
Wat je hebt is prolly het YLOD (quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:26 schreef mini-lellan het volgende:
Yo gasten ik heb een (60Gb) die niet meer aangaat, als ik op het 'aan' knopje drukt word die een paar seconden groen maar dan geeft die een piepje een gaat die uit en het rode lampje knippert steeds.
Want die weet niet waar hij over praat. De standaard minimale garantie is zowieso 2 jaar (Europese wet!), verder heeft Sony dit 'yellow light of death' (quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Aankoopdatum?
Meer dan 1 jaar geleden? 150 euro dokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |