quote:Op woensdag 25 februari 2009 07:16 schreef avotar het volgende:
Ik had een keer een verjaardag van een vriendin waar ik heel gezellig aan het praten was geweest met twee van haar vriendinnen. De ene was echt eng en dom, maar de andere was echt geweldig. Leuk, mooi, knap en helemaal mijn type/ Alleen een probleem, door alle bacardi was ik helemaal vergeten hoe ze heette.. :S
Ik dus met de birthday girl achteraf praten hoe ze heette. Ze heette *dinges* en ik kon haar mailadres wel krijgen.
Na een paar mailtjes en het uitwisselen van al heel snel hele leuke plannen voor een date en het toetje wat we thuis zouden gaan nuttigen spraken we voor de vrijdag af.
Kom ik vrijdag aan bij de poolhal waar we hadden afgesproken, bleek ik de hele tijd met haar lelijke vriendin aan het mailen te zijn geweest.
En je zou kunnen denken, boeien, heb je in elk geval een keer sex. Klopt, maar dan had ik waarschijnlijk niet moeten beginnen met "oh shit, heb ik nou de hele tijd met de verkeerde zitten mailen? Ik was veel meer geinteresseerd in je vriendin. Kun je haar niet bellen?"
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hahaha tyfusss![]()
![]()
Ik had afgelopen maandagnacht ook weer echt een vaag verhaal met carnaval. We gingen in Breda stappen, supergezellig, maar moesten de laatste trein naar Utrecht hebben. Die hadden we gemist (), maar we kwamen in ieder geval nog wel tot aan 's-Hertogenbosch. Daar stonden we, knetterbezopen natuurlijk, op dat plein voor het station met al die taxi's. Terwijl wat maten van me (we waren met z'n vieren) allemaal taxichauffeurs tegen elkaar aan het uitspelen waren voor een goedkope prijs, was ik met een meisje aan het praten die op haar zus aan het wachten was. (Die kwam uit de stad, en zou bij haar blijven slapen)
Dat meisje was blijkbaar net zo lam als ik, want op een gegeven moment waren we aan het zoenen. Nou, niks geks aan de hand zou je zeggen. Komt die zus eraan, ziet ons en zegt 'Hey *naam*, wat ben jij nou aan het doen?'. Zegt dat meisje waar ik mee zoende: "Ja, wil je ook effe?"
Die zus kijkt me aan, ik kijk beide aan van 'wat gaat hier nu gebeuren', die zus zegt: 'ah, what the heck' en pakt mij ook op de bek. Nu de blunder: M'n maten zaten nog steeds te zeveren met die kuttaxi's, dus ik zit een slaapplaats te regelen bij die zusjes voor ons vieren. (Imagine: Silenus die in een groot tweepersoonsbed ligt met aan beide kanten twee naakte zusjes![]()
![]()
) Wat zeggen die dronken idioten: "Silenus, flikker een eind op, we gaan naar Utrecht".
Uiteindelijk maar gewoon meegegaan naar Utrecht (), voor 70 euro dus dat valt best mee, spreek ik m'n vrienden gisterenavond...'WAT?! SLAPEN BIJ DIE WIJVEN? WE DACHTEN DAT JE EEN GRAP MAAKTE! IDIOOT, HAD DAN GEZEGD DAT JE SERIEUS WAS!'
Moraal van het verhaal: Op zich een brak avontuur meegemaakt, maar het had nog veel mooier kunnen zijn. Gemist kansje. Tot zover mijn carnaval van 2009. Nu heb ik overigens wel een nummer van iemand die k in Breda heb ontmoet, alleen weet ik niet meer wie het is en hoe ze eruit ziet.
Zal wel aan die tent hebben gelegen. Wat een chaotische, geile bende was het daarquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:11 schreef BRooster het volgende:
Seks als je helemaal kneiterlam bent?Als je echt lam bent krijg je dat ding niet eens meer fatsoenlijk omhoog
Ik denk dat ik komend jaar maar vrij neem..quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:15 schreef Rumboon het volgende:
[..]
Zal wel aan die tent hebben gelegen. Wat een chaotische, geile bende was het daarVol met zweterige lichamen en heerlijk losgeslagen slettebakken uit alle windstreken.
Godver, ik wil terug
Byron Bay is sowieso een dikke aanrader. Een oud hippie/surfers-dorpje. Sfeer is ge-wel-dig. Met dagelijks tours naar Nimbin; een klein aangrenzend dorpje waar cannabis gedoogd is en waar de economie van dat hele dorp op gebaseerd is. Verder zijn de backpackers hier altijd op doorreis. Dat betekent dagelijks een nieuwe lading vers vlees in da club en in je hostel. Jep, dikke vette aanrader.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Nice!
Mijn volgende vakantiebestemming is bekend. Volgend jaar Zomer naar Australië. Ik begin vast met sparen.
Leukequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:06 schreef Electrocute het volgende:
Er werd in een vorig topic nogal eens om gevraagd, dus hier een (kleine) vrouwelijke versierblunder.
Ik stond in een grote, drukke kroeg met een vriendin. Was in haar woonplaats en ik was er nog nooit eerder geweest. Er kwam de hele tijd een leuke knul langslopen die steeds leek te kijken of mijn glas al leeg was. Ik had dat door, en glimlachte elke keer even liefelijk naar hem. De knul in kwestie keek mij ook steeds grijzend aan. Ik had ondertussen al beredeneerd dat hij me vast een drankje aan wilde bieden en wachtte tot ik mijn glas leeg had. Dat doen mannen nou eenmaal vaker als ze mij aan de haak willen slaan[insert breezersletje opmerking] Dus ik even snel doordrinken en alvast bedenken hoe ik hem zou kunnen versieren.
Net de laatste slok achterover geslagen, loopt die leuke knul weer langs. Precies volgens mijn verwachtingspatroon ging hij voor m'n neus staan. Zegtie 'Mag ik [iets wat ik niet zo goed kon verstaan]' + lieve glimlach. Dus ik heel vrolijk 'Wat lief, een biertje graag.' Hij: 'Uhm.. ik vroeg om je glas?' Was het gewoon een glazenhalerIk had het écht niet door, hij had gewoon een zwart t-shirt en een spijkerbroek aan. Het barpersoneel droeg dezelfde outfit, alleen dan ook nog met een schort om, zag ik later met m'n snuggere hoofd.
De kans bestaat dat hij me misschien wel zag zitten, maar na mijn opmerking dacht dat ik een vieze hebberd benHet erge is nog dat ik het echt niet nodig vind dat een vent me drankjes aanbiedt, maar wel vind dat een drankje afwijzen nou ook niet echt het juiste signaal afgeeft aan een leuke jongen.
Ik heb er nog wel meer, dit was een recente blunderquote:
zo van ''weet je hoe laat het is?'' en dan '' ja '' zeggen en keihard doorlopen.. zoiets?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:06 schreef Electrocute het volgende:
Er werd in een vorig topic nogal eens om gevraagd, dus hier een (kleine) vrouwelijke versierblunder.
Ik stond in een grote, drukke kroeg met een vriendin. Was in haar woonplaats en ik was er nog nooit eerder geweest. Er kwam de hele tijd een leuke knul langslopen die steeds leek te kijken of mijn glas al leeg was. Ik had dat door, en glimlachte elke keer even liefelijk naar hem. De knul in kwestie keek mij ook steeds grijzend aan. Ik had ondertussen al beredeneerd dat hij me vast een drankje aan wilde bieden en wachtte tot ik mijn glas leeg had. Dat doen mannen nou eenmaal vaker als ze mij aan de haak willen slaan[insert breezersletje opmerking] Dus ik even snel doordrinken en alvast bedenken hoe ik hem zou kunnen versieren.
Net de laatste slok achterover geslagen, loopt die leuke knul weer langs. Precies volgens mijn verwachtingspatroon ging hij voor m'n neus staan. Zegtie 'Mag ik [iets wat ik niet zo goed kon verstaan]' + lieve glimlach. Dus ik heel vrolijk 'Wat lief, een biertje graag.' Hij: 'Uhm.. ik vroeg om je glas?' Was het gewoon een glazenhalerIk had het écht niet door, hij had gewoon een zwart t-shirt en een spijkerbroek aan. Het barpersoneel droeg dezelfde outfit, alleen dan ook nog met een schort om, zag ik later met m'n snuggere hoofd.
De kans bestaat dat hij me misschien wel zag zitten, maar na mijn opmerking dacht dat ik een vieze hebberd benHet erge is nog dat ik het echt niet nodig vind dat een vent me drankjes aanbiedt, maar wel vind dat een drankje afwijzen nou ook niet echt het juiste signaal afgeeft aan een leuke jongen.
Die's echt grappig, ik zie het al helemaal voor mequote:Op donderdag 11 juni 2009 20:02 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel meer, dit was een recente blunder
Al weer even geleden ging ik uit eten met vrienden. Onze serveerder was echt een lekker ding. Ik had al wat 'contact' met hem gelegd door wat semi-grappige vragen te stellen over het eten. Daar ging hij leuk op in, so far so good. Na het eten ging ik naar de w.c. Toen ik het w.c hokje uit kwam lopen zag ik die leuke jongen staan, net buiten de deuropening van de vrouwen w.c's. Dus ik loop met een nonchalant loopje op hem af, op het punt een gesprekje aan te knopen. Helaas kwam ik niet verder dan 'Hey-', want ik bleef met een van de riemlusjes van mijn spijkerbroek aan de deurklink haken. Zwoel loopje wordt abrupt onderbroken en ik hoorde iets scheuren. Zet snel een stapje naar achter, flink boeihoofd, meteen checken of niet m'n hele broek opengescheurd was. Die knul lag dubbel van het lachen. Ik ben maar snel weggegaan![]()
Misschien later meer
haha, onhandige meisjes zijn echtquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:02 schreef Electrocute het volgende:
Helaas kwam ik niet verder dan 'Hey-', want ik bleef met een van de riemlusjes van mijn spijkerbroek aan de deurklink haken. Zwoel loopje wordt abrupt onderbroken en ik hoorde iets scheuren. Zet snel een stapje naar achter, flink boeihoofd, meteen checken of niet m'n hele broek opengescheurd was. Die knul lag dubbel van het lachen. Ik ben maar snel weggegaan![]()
Misschien later meer
Ik heb ook nog eens gebackpackt in Australië... Echte versierblunders niet tegengekomen, maar ik heb wel een paar verhaaltjes.quote:
Ja of juist nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:28 schreef Vector_SLD het volgende:
Heldenreeks
Hier moest ik hardop van lachen, soepele opmerkingquote:Op maandag 15 juni 2009 00:31 schreef Giraffe het volgende:
Zij: "Ik ben vegetariër, ik eet geen vlees"
Ik: "Dan stop je het toch in de blender? kan je het drinken"![]()
Zij: "..."
"Sabbelen mag toch wel...:? "quote:Op maandag 15 juni 2009 00:31 schreef Giraffe het volgende:
Let me guess, cheeky monkey'squote:Op donderdag 11 juni 2009 17:06 schreef Rumboon het volgende:
[..]
Byron Bay is sowieso een dikke aanrader. Een oud hippie/surfers-dorpje. Sfeer is ge-wel-dig. Met dagelijks tours naar Nimbin; een klein aangrenzend dorpje waar cannabis gedoogd is en waar de economie van dat hele dorp op gebaseerd is. Verder zijn de backpackers hier altijd op doorreis. Dat betekent dagelijks een nieuwe lading vers vlees in da club en in je hostel. Jep, dikke vette aanrader.
Maarre, we drijjven off-topic...
Precies, Cheeky Monkeys!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Let me guess, cheeky monkey's
Byron Bay is erg tof jaNimbin vond ik een beetje tegenvallen
Ik heb me keurig gedragen in Cheeky Monkeysquote:Op maandag 15 juni 2009 11:54 schreef Rumboon het volgende:
[..]
Precies, Cheeky Monkeys!
Kom maar op met je verhaal, Ripley
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:31 schreef Giraffe het volgende:
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Let me guess, cheeky monkey's
Byron Bay is erg tof jaNimbin vond ik een beetje tegenvallen
Ik ook niet, behalve in het buitenland. Toen ik nog geen vriendin had/ nog vrolijk aan drugs deed...quote:Op maandag 15 juni 2009 12:23 schreef Ripley het volgende:
Ik kom uit Amsterdam, ik vond nimbin net het waterlooplein
Ik kan echt niet zo enthousiast worden van het feit dat je ergens drugs kan krijgen
Ik bedoel meer dat je in amsterdam net zo makkelijk drugs aangeboden krijgt, dus dat ik dat nu niet bepaald bijzonder vondquote:Op maandag 15 juni 2009 12:25 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ook niet, behalve in het buitenland. Toen ik nog geen vriendin had/ nog vrolijk aan drugs deed...
Vond een stel bejaarden die in Nimbin om 11:00u 's ochtends gezellig samen aan een enorme toeter aan het lurken waren danwel weer bijzonder. Maar toegegeven Nimbin zelf was best verlept en een beetje triestig.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:23 schreef Ripley het volgende:
Ik kom uit Amsterdam, ik vond nimbin net het waterlooplein
Ik kan echt niet zo enthousiast worden van het feit dat je ergens drugs kan krijgen
Dat zie je op de wallen ook welquote:Op maandag 15 juni 2009 13:08 schreef Rumboon het volgende:
[..]
Vond een stel bejaarden die in Nimbin om 11:00u 's ochtends gezellig samen aan een enorme toeter aan het lurken waren danwel weer bijzonder. Maar toegegeven Nimbin zelf was best verlept en een beetje triestig.
Jij hebt een versierblunder te vertellen zo te horen.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:17 schreef Vector_SLD het volgende:
Hé, toffe drugsboys, vervuil dit topic eens niet.
Niet van mezelf, het was mijn broer, maar ik was onderdeel van de faalquote:Op maandag 15 juni 2009 13:26 schreef Rumboon het volgende:
[..]
Jij hebt een versierblunder te vertellen zo te horen.
quote:Op maandag 15 juni 2009 16:54 schreef Bramito het volgende:
Dit is wel lang geleden maar toch...
Ik was nog student en een vriendin en ik zouden weer eens lekker gaan bieren. Zij was Brits dus erg bedreven in deze tak van sport. Gewoon gezellig samen een beetje lam worden en heul veul ouwehoeren. Wij dus afgesproken, en ze zei tegen mij dat ze een vriendin mee zou nemen. Dat meisje dat kende ik ook best wel goed, want ze kwam nogal veel bij m'n vriendin over de vloer. best een mooi meisje, iets te dun naar mijn smaak, maar zeker de moeite waar. Nou goed, wij dus bieren en ouwehoeren en dat meisje maar lachen om m'n semi grappige opmerkingen. Zo gezegd zo gedaan en op een gegeven moment na een aantal bier moet het vriendinnetje naar het station. Het was in Leiden en we waren in de Breestraat dus niet echt ver van het station, plus dat het echt pas 12 uur was ofzo. Ik denk dus, echt jammer, maar doei. Zegt mijn vriendin: "Als jij haar nou even naar het station brengt, dan hou ik de tafel even bezet." Ik denk dus: kut wat een gezeik, maar stemde met een glimlach toe. Wij lopen dus naar het station en ze begint te vertellen over hoe gezellig het wel niet was e.d. Ik dacht: Precies, en ik wil terug naar die gezellige kroeg... maar goed bij het station aangekomen, neem ik heel snel afscheid: "Nou doei he, 3 zoenen, daar is je bus, rennen anders mis je hem." Ik draai me om en ren (ja echt letterlijk) terug naar de kroeg. Ik ga naar binnen en daar zit die vriendin met een nieuwe Pint. Ze kijkt me een beetje verbaasd aan, dus ik zeg "Heb je voor mij geen bier gehaald."
Zegt ze:"Ik dacht niet dat je zo snel terug zou zijn."
Ik: "Hoezo, het is hier vlakbij..."
Zij: "Nou want ik dacht dat jij en **** elkaar wel wat beter zouden willen leren kennen"
Ik: *stilte* *knars knars* *stilte*
KWARTJE!
Bleek dat ze het gewoon hadden gepland toen ik effe aan het pissen was.
De fout is nog die zelfde week hersteld.
Eigenlijk wel, al was de Bro een vrouw...quote:Op maandag 15 juni 2009 20:10 schreef kunstfiets het volgende:
ach je hebt je gewoon aan de bro code gehouden...
bro's before ho's
Het erge was dat ik niet eens heel erg dronken was. Anyway, ik heb haar de volgende dag maar even opgezocht, om het allemaal "uit te leggen". Ze wilde toen toch nog wel een keer wat gaan eten. Eigenlijk moest ze er stiekem wel om lachen, omdat het natuurlijk ook wel een stom plan was geweest. We hebben toen heel kort nog wat gehad, daarna gewoon vrienden.quote:Kerels zijn zo lomp. Hoe is het afgelopen dan?
LOL! dan kan je jezelf wel voor je kop slaan!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:54 schreef Bramito het volgende:
Dit is wel lang geleden maar toch...
Ik was nog student en een vriendin en ik zouden weer eens lekker gaan bieren. Zij was Brits dus erg bedreven in deze tak van sport. Gewoon gezellig samen een beetje lam worden en heul veul ouwehoeren. Wij dus afgesproken, en ze zei tegen mij dat ze een vriendin mee zou nemen. Dat meisje dat kende ik ook best wel goed, want ze kwam nogal veel bij m'n vriendin over de vloer. best een mooi meisje, iets te dun naar mijn smaak, maar zeker de moeite waar. Nou goed, wij dus bieren en ouwehoeren en dat meisje maar lachen om m'n semi grappige opmerkingen. Zo gezegd zo gedaan en op een gegeven moment na een aantal bier moet het vriendinnetje naar het station. Het was in Leiden en we waren in de Breestraat dus niet echt ver van het station, plus dat het echt pas 12 uur was ofzo. Ik denk dus, echt jammer, maar doei. Zegt mijn vriendin: "Als jij haar nou even naar het station brengt, dan hou ik de tafel even bezet." Ik denk dus: kut wat een gezeik, maar stemde met een glimlach toe. Wij lopen dus naar het station en ze begint te vertellen over hoe gezellig het wel niet was e.d. Ik dacht: Precies, en ik wil terug naar die gezellige kroeg... maar goed bij het station aangekomen, neem ik heel snel afscheid: "Nou doei he, 3 zoenen, daar is je bus, rennen anders mis je hem." Ik draai me om en ren (ja echt letterlijk) terug naar de kroeg. Ik ga naar binnen en daar zit die vriendin met een nieuwe Pint. Ze kijkt me een beetje verbaasd aan, dus ik zeg "Heb je voor mij geen bier gehaald."
Zegt ze:"Ik dacht niet dat je zo snel terug zou zijn."
Ik: "Hoezo, het is hier vlakbij..."
Zij: "Nou want ik dacht dat jij en **** elkaar wel wat beter zouden willen leren kennen"
Ik: *stilte* *knars knars* *stilte*
KWARTJE!
Bleek dat ze het gewoon hadden gepland toen ik effe aan het pissen was.
De fout is nog die zelfde week hersteld.
*Checkt fobo...quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:50 schreef jorgentol het volgende:
Ik heb een mooie. Ik liep door school heen zie ik zo'n mooi meisje he. Dus zij loopt voorbij. Ik zo van WTF! Was ze gewoon vergeten me te versieren!
Geniaal, gister besteldquote:Op maandag 15 juni 2009 20:10 schreef kunstfiets het volgende:
ach je hebt je gewoon aan de bro code gehouden...
bro's before ho's
Als je dat als vrouw in Afghanistan hebt........quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:59 schreef B.E.D het volgende:
Zo was ik vorig jaar op vakantie in Mallorca, had ik zoeen Duits meisje naar m'n hotelkamer weten te krijgen.
Maar ja, ik had een wondje aan m'n vinger/nagel die niet zo goed wilde genezen, dus bij het plassen kwam er zo bloed aan m'n onderbroek weetjewel.
Dus na een paar keer wezen plassen en dus die onderbroek aangeraakt waren er enkele bloedvlekken op terechtgekomen.
Dus op een gegeven moment zat die Duitse in ondergoed op bed en ik in m'n onderbroek, totdat ze al dat bloed op m'n lichtgrijze onderbroek zag. Toen keek ze heel geschrokken.
Ik toen ook maar toen zei ik dat het van m'n vinger af kwam
Ach joh, gewoon doen dan. Boeie, je loopt een blauwtje maar je loopt anders de kans op een leuke avond mis.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:57 schreef wadloper32 het volgende:
1 Tip. Probeer nooit te versieren wanneer ze erg aangeschoten/dronken zijn. Je weet nooit of zo iemand het dan ook serieus bedoeld. Je kunt het wel proberen maar de kans op teleurstelling is vele malen groter.
Juist.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:18 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ach joh, gewoon doen dan. Boeie, je loopt een blauwtje maar je loopt anders de kans op een leuke avond mis.
Hehe, that's classicquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:44 schreef Fortitudo het volgende:
mwehe
Ik heb een tijdje geleden ook behoorlijk wat triests meegemaakt. Ik was destijds jarig en dat werd omgeroepen en meteen al die chicks naar je toe komen, enfin, jullie kennen het wel. Een meisje, niet super mooi, bleef de hele tijd rondhangen bij mij, dus op een gegeven moment waren we aan het zoenen. haar vriendin was in mijn ogen veel knapper, en echt goed zoende dat meisje ook niet. Dus wat deed ik met mijn lamme hoofd.
Meisje 1 ging naar de wc even ofzo. Die vriendin van dat meisje waar ik mee aan het zoenen was, vroeg of ik wat drinken wou. dat wou ik wel en ik liep met haar mee. toen zei ik dat ik haar veel leuker vond en pakte haar ol op haar bek. deze kon een stuk beter zoenen dacht ik, ik blijf hier.
Ik was BFF waar ik eerder mee aan het zoenen was echter vergeten. Die kwam terug van het toilet en was pissig. ruw werden we uit elkaar getrokken en ik kreeg de inhoud van een heel bierglas in mijn gezicht. Ik wist niet wat mij overkwam, ik was inmiddels flink naar de tering en mijn reactiesnelheid was ook niet optimaal.
En dat meisje 1 was echt pissig en ik draaide me gewoon om en liep weg.
Uiteindelijk zijn de twee vriendinnen met dikke ruzie naar huis gegaan en heb ik nooit meer iets van ze gezien.
meisje 1 boeide me niet
van meisje 2 wel.
welke muziekstromingen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:14 schreef fs180 het volgende:
Om het topic levend te houden
Op een verjaardag van een vriendin een vriendin van haar spotten! Prachtig meisje.. Mijn 'vriendin' (fuckbuddy) zag dat ook en blijkbaar mocht ik wel een kans wagen. Maar midden op de verjaardag d'r versieren leek me geen goed plan, wellicht later in de avond..
Uiteindelijk haar totaal vergeten en na een behoorlijke hoe veelheid drank kwam ze langslopen, ik greep mijn kans en begon een gesprek.. Uiteindelijk vroeg ze wat naar mijn muzieksmaak, op dat moment (door de drank dus) kwam er dus een heel verhaal uit, over het onstaan van verschillende stromingen, recenties en aanraders (kan een hoop over muziek vertellen wat niemand wilt horen, en dat houd ik dan ook mooi voor mijzelf, alleen ging het toen wat verkeerd). Haar reactie was dan zoals te voorspellen..
Jaartje of wat later wel nog kort wat met dr gehad
Hahaha. Klassiek!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:44 schreef Stefanovich het volgende:
Nog een leuk verhaaltje: Vorig jaar op examenreis naar Mallorca liepen we vroeg in de ochtend langs het strand. Ik was natuurlijk weer bezopen. Op een gegeven moment zag ik een boel meisjes halfnaakt(blote tieten) in het water, die waren dus aan het skinnydippen. Ik zo tegen mijn vrienden: WhoAAA kijk daar!! Ik sprint van die boulevard naar het strand, maar het strand was een stuk lager, en je moest dan ook eerst over een 1 à 2 meter hoge rand heen. Wat denk je, ik pleur keihard over die rand naar beneden valt zo plat met m'n kop int zand. Schijn daar 5 minuten gelegen te hebben of zo, te lam om op te staan. Maar goed, niet echt een versierblunder, maar wel een poging tot, die kansloos was, en ik in de poging al blunderde
![]()
Weet je zeker dat die dronken meiden ook zaten te zuigzoenen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 03:44 schreef Stefanovich het volgende:
Nog een verhaal van mij:
Tijdje terug was ik op een feest van een vriend. Allemaal volk wat ik helemaal niet kende. Maar goed, ik zat daar een beetje, beetje sterke drank drinken. Het werd steeds gezelliger. Vlak voordat we met z'n allen naar de stad gingen, was ik helemaal losgekomen en had hier en daar gesprekken. Had al met 2 meisjes zitten sjansen, ze zaten me hele tijd zuig zoenen te geven etc. jeweetwel, dronken chicks. Later, lopen we naar de gang, staat daar een ander meisje. IK zo: ga jij ook mee naar de stad? Zij: nee ik moet even naar boven, mijn vriend is een beetje erg dronken. Dus ik omhels haar zo, d8 ik dat ze ineenkeer mij in de nek aan het zoenen was, pakte ik haar vol op de bek. (Naderhand heeft zij dit stellig staan ontkennen, ik weet het ook niet meer zeker, was zo lam als wat) Al die lui eromheen hadden echt zoiets van wtf? Die andere meiden wilden niets meer van mij weten, en onderweg naar de stad werd ik gestalkt door die vriend en ik had niet meer lang te levenDie avond al dat volk niet meer gezien, ben me andere vrienden maar gaan opzoeken. Maar goed, het was uiteindelijk toch wel een avond om niet te vergeten en ik leef nog steeds
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:57 schreef Felon het volgende:
Jaren geleden met de vriendengroep op vakantie geweest naar Kreta. Na wederom een avond vanuit de kroeg de zon zien opkomen, besloot ik als eerste af te taaien en alvast terug te lopen naar het appartement, de rest bleef nog even hangen. Tijdens het loopje terug nog even snel een pizzapunt oid gekocht, en even op de boulevardrand gaan zitten om het op te eten. Loopt er opeens een bloedbloedbloed mooie blonde meid op me af, een Letse. Mee gebabbeld en opeens zaten we te zoenen. Afijn, na nog meer gepraat te hebben, kwam erop neer dat zij de weg kwijt was, en ze was op zoek naar een slaapplek. Ik dacht sociaal te zijn, en ging alle taxichauffeurs vragen waar hotel X was en hoe ze daarheen kon gaan.. Uiteraard met de opzet mee te gaan naar haar hotel (wegsneaken zodra je wil). Totdat één van die chauffeurs zegt: wacht maar stap in dan rijdt ik je erheen. Prima, ik dus instappen. Taxi rijdt weg. Meisje zit op boulevard. Pas na 5 minuten dacht ik.. hier klopt iets niet! Meteen teruggegaan natuurlijk, maar ze was nergens meer te vinden...
Balen als een stekker, kutalcohol ook altijd.quote:Op maandag 29 juni 2009 19:57 schreef Felon het volgende:
Totdat één van die chauffeurs zegt: wacht maar stap in dan rijdt ik je erheen. Prima, ik dus instappen. Taxi rijdt weg. Meisje zit op boulevard. Pas na 5 minuten dacht ik.. hier klopt iets niet! Meteen teruggegaan natuurlijk, maar ze was nergens meer te vinden...
Cairns?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:15 schreef Rumboon het volgende:
[..]
Zal wel aan die tent hebben gelegen. Wat een chaotische, geile bende was het daarVol met zweterige lichamen en heerlijk losgeslagen slettebakken uit alle windstreken.
Godver, ik wil terug
Ach zo'n blunder is het toch niet, ik zou het gewoon tegen haar zeggen met een ontdeugende glimlach dan weet ze gelijk waar ze aan toe is tochquote:Op maandag 29 juni 2009 22:45 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Een keer heb ik me wel diep geschaamd. Ik had een tijdelijk baantje bij TNT Post waar ik kratten met post aan de postsorteerders moest geven. Er was daar een meisje dat continu "dankjewel schat" tegen me zei als ik post aan haar gaf met een geile lach erbij. Op een gegeven moment vroeg ze dus of ik een mesje had maar op dat moment kon ik niet meer helder nadenken waardoor mijn hersenen het woord "mesje" transformeerde naar "meisje". Toen keek ik haar dus met een glunderend gezicht aan om haar antwoord negatief te beantwoorden, waarop zij opnieuw de vraag stelde. Op dat moment wist ik pas het hier om een mesje ging en toen heb ik er dus maar heel snel overheen gepraat.
dat is wel heel ergquote:Op maandag 29 juni 2009 19:57 schreef Felon het volgende:
Jaren geleden met de vriendengroep op vakantie geweest naar Kreta. Na wederom een avond vanuit de kroeg de zon zien opkomen, besloot ik als eerste af te taaien en alvast terug te lopen naar het appartement, de rest bleef nog even hangen. Tijdens het loopje terug nog even snel een pizzapunt oid gekocht, en even op de boulevardrand gaan zitten om het op te eten. Loopt er opeens een bloedbloedbloed mooie blonde meid op me af, een Letse. Mee gebabbeld en opeens zaten we te zoenen. Afijn, na nog meer gepraat te hebben, kwam erop neer dat zij de weg kwijt was, en ze was op zoek naar een slaapplek. Ik dacht sociaal te zijn, en ging alle taxichauffeurs vragen waar hotel X was en hoe ze daarheen kon gaan.. Uiteraard met de opzet mee te gaan naar haar hotel (wegsneaken zodra je wil). Totdat één van die chauffeurs zegt: wacht maar stap in dan rijdt ik je erheen. Prima, ik dus instappen. Taxi rijdt weg. Meisje zit op boulevard. Pas na 5 minuten dacht ik.. hier klopt iets niet! Meteen teruggegaan natuurlijk, maar ze was nergens meer te vinden...
Dat wil mij ook nog wel eens overkomenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:11 schreef larry_flynt het volgende:
Ik vergeet steeds de namen als ik met een meisje sta pratenBeetje mijn korte termijn geheugen weg gezopen
yup, dat herken ik ook.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat wil mij ook nog wel eens overkomen. Maar dat komt omdat ik eigenlijk niet echt luister naar wat ze te zeggen heeft
.
Haha, lullig, maar wel geilquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:16 schreef hoM3r het volgende:
Zeven jaar geleden was ik 16. Nu heb ik al vaker geklaagd over de leeftijd van 16, ik was vriendelijk, schattig en onhandig toen ik 16 was. Je hebt geen reet aan vriendelijk, schattig en onhandig zijn als je 16 bent. Ik was al maanden puberaal smoorverliefd op een meisje uit mijn klas, laten we haar voor het gemak Sophie noemen. Sophie had een één of ander onooglijk hippig DJ-vriendje, en in al die tijd was ik uiteraard lief en aardig voor haar. Tot op een zomerse avond in juni er een feestje was bij één van mijn klasgenoten thuis, met kampvuur en zelfs alcohol, daar heb ik goede herinneringen aan. Enfin, een vriendinnetje van Sophie komt naar me toe met de vraag waarom ik nooit met Sophie heb gezoend, waarop ik antwoord: "Ja weet ik veel, ze heeft een vriend he." Het vriendinnetje wist mij fijntjes te melden dat dat toch al ruim een week uit was en dat Sophie versierd wilde worden, en wel door mij. Geweldig natuurlijk, maar hoe de fuck versier je nou een meisje? Mijn briljante idee was naast haar gaan staan en met de andere onhandige jongetjes praten over jongensdingen, zoals voetbal en dat huiswerk stom was. Na een uur (!) of zo pakt ze mijn hand en zegt ze: Kom we gaan naar achter, en we liepen naar achter in de tuin en we zoenden, ik moet me sterk vergissen als Sacha niet op 10 meter afstand met zijn bandje stond om "If you believe in love tonight" te zingen.
Toen ik terug fietste naar huis was ik natuurlijk helemaal in de wolken. Een week later vroeg Sophie aan me of ik met haar en onze gezamelijke vrienden of klasgenootjes mee ging op vakantie naar Zeeland. Ik ging met Sophie op vakantie! Ik had een week, dus zeker 3 dagen om me laf te gedragen en er gebeurde dan ook niet veel de eerste dagen, behalve dan aan het strand zitten met een ghettoblaster waar Moby-Play opstond, het was fantastisch. De volgende dag had ik Sophie horen praten dat "hij deze week terugkwam." En een dag later was hij er. De Deus ex machina van het verhaal, één of andere brede grote gozer met een raar accent die ze had leren kennen op een één of ander kamp, hij was een aantal maanden in Australië geweest. Diezelfde avond lag hij haar al te naaien op het strand en aan de pompende geluiden te horen deden ze het de volgende dag nog eens dunnetjes over. "Ik vind je lief" zei zeg nog. Ik vond het eerlijk gezegd een beetje een klootzak. Het zou me niks verbazen als ze nog steeds verkering hebben.
wtfquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:38 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Haha, lullig, maar wel geilToen ik 11 was of zo, hoorde ik ook een stelletje naast ons op de camping krikken, gewoon ook keihard he
Ik heb het serieus toen opgenomen, ik had zo'n professionele voice recorder, maar durfde het later niet af te spelen
![]()
loooooooooooolquote:Op dinsdag 30 juni 2009 15:38 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Haha, lullig, maar wel geilToen ik 11 was of zo, hoorde ik ook een stelletje naast ons op de camping krikken, gewoon ook keihard he
Ik heb het serieus toen opgenomen, ik had zo'n professionele voice recorder, maar durfde het later niet af te spelen
![]()
samenvatting?quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:20 schreef Flaccid het volgende:
Een lang verhaal (letterlijk, het lezen duurt bijna even lang als de avond zelf), ik ben er eens goed voor gaan zitten:
Ik heb gister weer een mooie blunder opgelopen. Nouja blunder, ik weet het niet mmaar het was toch knap jammer. Ik was op een examenfeestje uitgenodigd. Niet direct, eerst hoorde ik van een vriend van mij dat hij naar een examenfeestje van ene dame ging. Ik vond het vreemd dat ik niet was uitgenodigd, want ik was wel op haar verjaardag geweest. Waarschijnlijk heeft die vriend van mij na een tijdje gevraagd waarom ik dan wel niet was uitgenodigd, waarop ik een sms 'je krijg dat ik nu moet komen. Leuk, een examenfeestje, waarom niet. Ik fiets erheen, kom er achter dat ik niet heel veel mensen ken, maar had die ene vriend daar, een nieuwe kerel die ik heb leren kennen waar ik goed mee kon lachen, een combinatie van deze 2 en barhangen vond ik goed genoeg voor deze avond. Er stond een dame achter de bar, laten we haar maar even Sophie (handig). Ze was blijkbaar 20, ik ben 18. Naarmate de avond vorderde kwamen wij er samen achter dat er veel dingen waren die we leuk vonden zoals overeenkomstige humor, one liners, gedachtengangen en tvseries like South Park en Family Guy, American Dad, etc. Who doesn't (ik vind het leuk als je wat grappen en grollen kan halen uit die series, om er samen nogmaals om te lachen(fishdicks)). Ook wist ik van mijn broer een aantal benamingen die in en rond het studentencorps horen, zoals een uf (weet niet hoe je dat schrijft, misschien als oeuf, maar het ging om de uitspraak), een knor, en dat een stropdas een das moest genoemd worden. Elke keer als er iets was dat we gemeen hadden, gaven we elkaar een boks (bomba, ik weet). En dat waren een hoop boksen. Ze tapte de hele avond bier, alleen niet altijd even goed. Vaak kwam het schuim een Hollandse centimeter onder de rand van het glas, wat zij bierbesparing noemde. Na een tijdje flauwe opmerkingen maken waar ze zeker om kon lachen, à la 'That's what she said' (ze vond het geweldig dat ik die kende, want bijna niemand bij haar in Utrecht kende die grap), moest ik eens een biertje tappen. Gelukkig kan ik dat, en vond ze dat ze me moest afleiden door met regelmaat even met haar kont tegen mijne aan te tikken, een beetje te duwen. Er waren wazige lollies, in de vorm van een kers, dus een stokje met 2 dingen, met in het midden van dat stokje een knik. Ik had zon lolly in mijn mond gestopt, zodat er aan de andere kant nog een lolly over was. Zij had ook zin in een lolly, en zonder enige vorm van schaamte (waarom zou je je ook schamen?) nam ze de lolly uit mijn mond, met haar mond. Na een tijdje begon ze me een beetje 'hmm misschien zit hier wel iets in' achtig aan te staren. Ik keek ongeveer hetzelfde terug. Denk ik. Die vriend van mij woont op zichzelf, dus we zeiden, afterparty bij hem. Ze zei op dat moment van ja doe ik, leuk. Daarna werd het: Ik moet nog even opruimen, maar ik ga niet in mijn eentje fietsen. Uiteindelijk zou ik met haar mee fietsen naar die vriend zijn huis toe. Ik liep vast naar de voorkant van het huis, het feest was in de tuin, ik moest voor wachten. Ik voelde me opzich wel goed, want ze was 2 jaar ouder. Na een aantal minuten, ik was btw niet echt dronken ofzo, zie ik haar komen aanlopen. Ze gebaart dat ik even moet komen. Dan begint ze: "Ja, ik weet niet wat je daar wilt gaan doen ofzo, maar jij en ik, dat gaat niet gebeuren. Ik ben 20 en jij bent 18, dus ik denk van niet". Ik stond daar zo van: "Ehm...O....K..". Het meest paupere was dat die zus van haar, een vriendin van het meisje dat mij had uitgenodigd, kwam aanlopen, haar meesleurde en schreeuwde "En ze heeft ook een vriendje". Volgensmij heeft ze geen vriendje.
Achteraf vind ik het niet heel erg opzienbarend dat ze niet mee ging, want de afterparty was maar met ons 3'en, en ik vermoed van niet dat er daar van alles ging gebeuren (lees: meer dan zoenen), want er zat nogsteeds een veel te bijdehande en bovendien wél dronken vriend van mij daar. Conclusie: Ik kan een vrouw van 20 versieren, maar de afwerking is wat minder.
Nu is voor mij de vraag: Ben ik bespeeld, zodat zij de hele avond aandacht kreeg van een 2 jaar jonger gozertje? Heeft de 2 jaar jongere zus (die trouwens minder aantrekkelijk was) haar doen laten denken dat ze het maar niet moet doen?
Ze heeft mijn nummer en ik heb haar nummer. Ik heb ook een voetbal die ik niet gebruik.
Samenvatting: Meid wil toch niet iets doen vanwege leeftijdsverschil van 2 jaar, ondanks het feit dat wij op vele aspecten klikken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 11:32 schreef zomgmoz het volgende:
[..]
samenvatting?
EDIT: ok gelezen, ofzo, maar k snap er niet veel van. Wel leuk hoor, daar niet van![]()
oh, ok. De eerste helft was dus sowieso overbodigquote:Op woensdag 1 juli 2009 11:36 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Samenvatting: Meid wil toch niet iets doen vanwege leeftijdsverschil van 2 jaar, ondanks het feit dat wij op vele aspecten klikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |