Ja of juist nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:28 schreef Vector_SLD het volgende:
Heldenreeks
Hier moest ik hardop van lachen, soepele opmerkingquote:Op maandag 15 juni 2009 00:31 schreef Giraffe het volgende:
Zij: "Ik ben vegetariër, ik eet geen vlees"
Ik: "Dan stop je het toch in de blender? kan je het drinken"![]()
Zij: "..."
"Sabbelen mag toch wel...:? "quote:Op maandag 15 juni 2009 00:31 schreef Giraffe het volgende:
Let me guess, cheeky monkey'squote:Op donderdag 11 juni 2009 17:06 schreef Rumboon het volgende:
[..]
Byron Bay is sowieso een dikke aanrader. Een oud hippie/surfers-dorpje. Sfeer is ge-wel-dig. Met dagelijks tours naar Nimbin; een klein aangrenzend dorpje waar cannabis gedoogd is en waar de economie van dat hele dorp op gebaseerd is. Verder zijn de backpackers hier altijd op doorreis. Dat betekent dagelijks een nieuwe lading vers vlees in da club en in je hostel. Jep, dikke vette aanrader.
Maarre, we drijjven off-topic...
Precies, Cheeky Monkeys!quote:Op maandag 15 juni 2009 10:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Let me guess, cheeky monkey's
Byron Bay is erg tof jaNimbin vond ik een beetje tegenvallen
Ik heb me keurig gedragen in Cheeky Monkeysquote:Op maandag 15 juni 2009 11:54 schreef Rumboon het volgende:
[..]
Precies, Cheeky Monkeys!
Kom maar op met je verhaal, Ripley
quote:Op maandag 15 juni 2009 00:31 schreef Giraffe het volgende:
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Let me guess, cheeky monkey's
Byron Bay is erg tof jaNimbin vond ik een beetje tegenvallen
Ik ook niet, behalve in het buitenland. Toen ik nog geen vriendin had/ nog vrolijk aan drugs deed...quote:Op maandag 15 juni 2009 12:23 schreef Ripley het volgende:
Ik kom uit Amsterdam, ik vond nimbin net het waterlooplein
Ik kan echt niet zo enthousiast worden van het feit dat je ergens drugs kan krijgen
Ik bedoel meer dat je in amsterdam net zo makkelijk drugs aangeboden krijgt, dus dat ik dat nu niet bepaald bijzonder vondquote:Op maandag 15 juni 2009 12:25 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ook niet, behalve in het buitenland. Toen ik nog geen vriendin had/ nog vrolijk aan drugs deed...
Vond een stel bejaarden die in Nimbin om 11:00u 's ochtends gezellig samen aan een enorme toeter aan het lurken waren danwel weer bijzonder. Maar toegegeven Nimbin zelf was best verlept en een beetje triestig.quote:Op maandag 15 juni 2009 12:23 schreef Ripley het volgende:
Ik kom uit Amsterdam, ik vond nimbin net het waterlooplein
Ik kan echt niet zo enthousiast worden van het feit dat je ergens drugs kan krijgen
Dat zie je op de wallen ook welquote:Op maandag 15 juni 2009 13:08 schreef Rumboon het volgende:
[..]
Vond een stel bejaarden die in Nimbin om 11:00u 's ochtends gezellig samen aan een enorme toeter aan het lurken waren danwel weer bijzonder. Maar toegegeven Nimbin zelf was best verlept en een beetje triestig.
Jij hebt een versierblunder te vertellen zo te horen.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:17 schreef Vector_SLD het volgende:
Hé, toffe drugsboys, vervuil dit topic eens niet.
Niet van mezelf, het was mijn broer, maar ik was onderdeel van de faalquote:Op maandag 15 juni 2009 13:26 schreef Rumboon het volgende:
[..]
Jij hebt een versierblunder te vertellen zo te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |