Nee, wij ook nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:46 schreef Susi het volgende:
[..]
Mijn geheugen is niet zo best. M'n voelsprieten des te beterWe hebben alleen nog geen graancirkels thuis
We hebben geeneens graanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:49 schreef naatje_1 het volgende:
Alweer 41
Niet waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker laat inderdaadquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh, ik al bijna 4 dagen op rij half 3
Bedankt voor 't veranderenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lekker laat inderdaad. Door uitgaan of door studie/game oid?
Nee, dus je kan de eerste zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:49 schreef Susi het volgende:
[..]
We hebben geeneens graan![]()
Wel staan er wortelen bij ons achter overigens, maar wortelcirkels zijn zeker nog niet bekend
Uuuh, door niet kunnen slapen/denkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lekker laat inderdaad. Door uitgaan of door studie/game oid?
wantquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:53 schreef Bravebart het volgende:
Ik wil graag nog een spazi tussen SC en #41.
Tak.quote:
Auquote:
...quote:
En ik deed niet eens tikquote:
Jajajajajajaquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En ik deed niet eens tikMietje! Pussy! Wimp!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
* nieuwe wallpaper heeftquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Méén je niet
Zo maar gevonden op het grote internetz
En anders keigaaf?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Als je geen graancircel in je achtertuin hebt ben je kei hard pauper:')
Wees gerust, ik heb alweer een 'normale' achtergrondquote:
wat een geruststellingquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb alweer een 'normale' achtergrond
Nou hèquote:
Ik vind de mijne mooierquote:
ahaquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(niet van nu, maar geen zin om opnieuw te uploaden)
Gelukkig maarquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb alweer een 'normale' achtergrond
good to youquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:22 schreef Susi het volgende:
Kaart voor Muse in de pocketWel heel bijzonder, je klikt op staanplaatsen en krijgt een zitplek. Maar toch, ik ga naar Muse !
stel je voor dat je niet kanquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:25 schreef Susi het volgende:
* Susi gaat nu checken wanneer dat concert eigenlijk is
Zitten bij een concertquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:22 schreef Susi het volgende:
Kaart voor Muse in de pocketWel heel bijzonder, je klikt op staanplaatsen en krijgt een zitplek. Maar toch, ik ga naar Muse !
The Killers waren ook al minder leuk zittend met mijn buren. Hopelijk gaat het dan beterquote:
waar is ie eigenlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:40 schreef Susi het volgende:
[..]
The Killers waren ook al minder leuk zittend met mijn buren. Hopelijk gaat het dan beter
Maargoed, met Muse heb ik hopelijk wel supertoffe buren. En ik zit in een redelijk goed vak
Tribunes aan de zijkantenquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heb je daar zitplaatsenof zetten ze stoeltjes neer
quote:
Noes, rlyquote:
stoppen nu danquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Noes, rly![]()
![]()
Ik ben in een pestbui geloof ik
Doe eens lief!quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Noes, rly![]()
![]()
Ik ben in een pestbui geloof ik
I'm tryingquote:
Make mequote:
Postte die hier net nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:15 schreef Snakey het volgende:
liptonicetea, nutteloze kloon, weg.
Spiertietjesquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:38 schreef Etcetera het volgende:
Kun jij dat checken of iemand een kloon is Sjowhan? Geloof dat deze ook 1 is namelijkhttp://forum.fok.nl/user/history/259279
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slapen
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Die oranje?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:40 schreef Bravebart het volgende:
Oi oiEindelijk mn nieuwe ING pas binnen
Neen, ik kreeg zomaar met mn oude design eropquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die oranje?
Ik gebruik nog steeds mijn blauwe. 't Is wel goed met ze.
In Keulen?quote:
Nee, Arnhem. Straks nog voor Depeche Mode bestellenquote:
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:38 schreef Susi het volgende:
[..]
Nee, Arnhem. Straks nog voor Depeche Mode bestellen
Ik tikte 'halen', maar dat gaat natuurlijk niet meer![]()
Hmm, maar wel met ING ipv postbankquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neen, ik kreeg zomaar met mn oude design eropTerwijl ik dat helemaal niet officieel had aangevraagd
Nah, bij Rammstein kon je het ook niet meer, en moest 't via de telefoon of via internet. Maar dan blijkt dat het te druk is, waardoor de website plat ligt. Tsja, handig danquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo niet?Je kan die dingen toch nog steeds bij FRS enzo kopen?
Que?quote:
Ik ken hetquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nah, bij Rammstein kon je het ook niet meer, en moest 't via de telefoon of via internet. Maar dan blijkt dat het te druk is, waardoor de website plat ligt. Tsja, handig dan
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:40 schreef Bravebart het volgende:Skihut is volgens mij best leuk af en toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slapen
. Die in Rotterdam was je zeker heen ?
Juhquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:13 schreef Susi het volgende:
[..]
Skihut is volgens mij best leuk af en toe. Die in Rotterdam was je zeker heen ?
Dat icoontjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ken hetDan zit half Nederland te [ afbeelding ]-en
Moest je de volgende dag niet werken dan? Of ben je zo'n "luie" student?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JuhImpuls
Ik had opeens een skihut bui, en 2 vrienden van mij ook, dus toen maar de trein ingejumpt
Staanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:26 schreef Susi het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook kaarten ? Zit/sta je ?
Tofquote:
Ik heb witte week atmquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moest je de volgende dag niet werken dan? Of ben je zo'n "luie" student?
Met brood ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Met brood ?
JuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wittebroodsweken schijnen toch wel heel tof te zijn hoor![]()
![]()
Vast welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Wittebroodsweken schijnen toch wel heel tof te zijn hoor![]()
Tofquote:
Misschien dan toch al 5 promillequote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:01 schreef Susi het volgende:
Ik doe nooit mee met zuks, denk dat ik niet de enige benDus je maakt giga veel kans
Oh okquote:
Mja, en je moet al je gegevens ook prijs geven. Mjaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:58 schreef Bravebart het volgende:
Boh, je kan zomaar ff 5 MacBooks winnen bij de Nationale Studentenenquête, niet niksKans is 1 promille ofzo, maar het gaat om het principe
Is dat zo?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, en je moet al je gegevens ook prijs geven. Mja
Ik Henk Verbrugghequote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:15 schreef Susi het volgende:
Ah, herkenbaar. Ik krijg ook van een of ander ding steeds mailtjes voor 'Anna'. Ik gebruik nog wel eens Anna de WitHoe typisch
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:20 schreef Susi het volgende:
En dan vergeet je de namen plus adressen weer als je het wil cancellen. Moet mij er toch maar meer in gaan verdiepen
Ik heb geen adressen of wat dan ook op hoeven geven hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:22 schreef Sjowhan het volgende:
't Is vaak meuk van First-Impressions. Die gaan je dan ook bombarderen met spam via de snailmail (dus via de post)
Juh, al een paar maandenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:12 schreef Susi het volgende:
Hebben jullie overigens de OV chipkaart al binnen ? Hij schijnt zo'n vier maand gelee verstuurd te zijn, maar ik heb niets ontvangen
Yeahquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:58 schreef DaFrenk het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEND!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:58 schreef DaFrenk het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEND!
voelde me op school doodmoequote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:07 schreef DaFrenk het volgende:
Was er aan toe zeg. Voel me nu al dood moe
Feliquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
voelde me op school doodmoedas handig in de lessen
heb trouwens een 10 voor frans gehaald
Ook niet zo raar als je het met 2 anderen mag doen
Dat deed ik meteenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:25 schreef Bravebart het volgende:
Naja, het is goed dat je het zegt want ik ga hem nu maar eens zoeken en gelijk in mn portemonnee stoppen
En als je eens heeeeel voorzichtig probeert om met een wattenstaafje de printplaten in je inktpatroonhouder schoon te maken?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:19 schreef Yesse het volgende:
Kleur doet het nog, alleen zwart helemaal niet meer. Inktpatroon er al uitgehaald enzo, maar blijft weigeren
Ja, ik ga morgen avond nog maar een keertje proberenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En als je eens heeeeel voorzichtig probeert om met een wattenstaafje de printplaten in je inktpatroonhouder schoon te maken?
Jepquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:22 schreef Susi het volgende:
Gisteren nog iemand die film over trefbal gezien
Ook op de middelbare schoolquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:31 schreef Susi het volgende:
Kreeg er zin van om trefbal te spelen, dat welVoorheen op de basisschool vond ik dat zo'n meesterlijk spel
Ik zat altijd op handbal, was wel voordelig.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ook op de middelbare schoolzo sneu maar altijd de zwakste schakels zo hard mogelijk 'treffen'
Oh bij mij was het altijd het welbekende haantjes gedrag.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:34 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik zat altijd op handbal, was wel voordelig.
Stom wel trouwens dat de jongens altijd serieus hard van die slingerworpen produceerden, en als ze af waren moesten we altijd naar de jongens overspelen achter de lijn![]()
![]()
Herkenbaar. Het vervelende was dat ik zelf ook vrij fanatiek ben van nature, ik kon dat vroeger al niet loslaten na de gymlesquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh bij mij was het altijd het welbekende haantjes gedrag.
Altijd dezelfde jongens die nooit overspeelden en altijd
helemaal in het spel opgingen, als een kleuter met een lollie
en na de gymles de stoere boy uithangen en stoere praat hebben
XD whahahaha ik kan het me nog goed herinneren hoe die
knuppeltjes waren![]()
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:02 schreef Susi het volgende:
Ooooh maak er een zaak van we maken er een zaak van![]()
Ik heb nog helemaal nooit iets gebroken, gekneusd, uit de kom gehad, gescheurd of wat dan ookquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
ik heb nooit wat gebroken tijdens gym
Ik wil het lijk zijnquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:05 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal nooit iets gebroken, gekneusd, uit de kom gehad, gescheurd of wat dan ook
Nja, d'r was niet zo veel aan hoor. Hij deed helemaal niksquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:07 schreef Tabloid het volgende:
Ik heb Rene Froger nog nooit als lijk gezien in Baantjer.
Wat klopt er niet?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Nja, d'r was niet zo veel aan hoor. Hij deed helemaal niks![]()
Goedemorgen Bart
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:09 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Wat klopt er niet?Zo'n niveau dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond de nabesprekingen bij de vrouw van de Cock ook altijd zo gesellug. Toffe Amsterdamse sfeer of iets, vond 't er heerlijk bijpassen.
you're reading my mindquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens aan die film Unbreakable met Bruce
The Killersquote:
Tof he ! Ik mis het ook enorm, ga volgend jaar in Utrecht weer handballen. Wilde eigenlijk ook wel op voetbal, heb an sich wel een redelijk balgevoel, maar weet dat ik momenteel beter kan handballen. Om dan helemaal overnieuw te gaan beginnen met voetbal, zag ik ook weer niet zo zitten.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:15 schreef Etcetera het volgende:
SusiHandbal
Heb ik ook een paar jaar gespeeld
Morgen? Het is al bijna middagquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Nja, d'r was niet zo veel aan hoor. Hij deed helemaal niks![]()
Goedemorgen Bart
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:18 schreef Susi het volgende:
[..]
Tof he ! Ik mis het ook enorm, ga volgend jaar in Utrecht weer handballen. Wilde eigenlijk ook wel op voetbal, heb an sich wel een redelijk balgevoel, maar weet dat ik momenteel beter kan handballen. Om dan helemaal overnieuw te gaan beginnen met voetbal, zag ik ook weer niet zo zitten.
Maar jij speelt dus niet meer ?
Ai, wat zonde zegquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik ben geblesseerd geraakt
Kruisband is gescheurd, en daar kwam bovenop dat ik daardoor bang werd om vol een duel ofzo aan te gaan. En het team vond ik ook steeds minder leuk, dat hielp ook niet
Heb nog een tijd met een brace gespeeld, maar op een gegeven moment ging ik chagrijnig naar training en kwam ik chagrijnig terug, dan is het echt niet tof meer.
Maar is mis de sport wel eens hoorBreaks lopen enzo, heerlijk.
Een panel?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:37 schreef Etcetera het volgende:
Dat zijn de momenten he![]()
Heb ook een keer gehad dat ik getackled werd zo'n beetje, over iemands heup vloog en ik had echt iets van 'dat móét een panel zijn'. Niks. Niet eens een kaart
Strafworp, ook goedquote:
Oeh ! Behabandjes omdraaien, knijpen, duwenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Strafworp, ook goed7-meter worp als je dat nog liever hebt
Handbal is hard trouwens, soms harder dan voetbal
Aaahquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Strafworp, ook goed7-meter worp als je dat nog liever hebt
Handbal is hard trouwens, soms harder dan voetbal
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:42 schreef Susi het volgende:
[..]
Oeh ! Behabandjes omdraaien, knijpen, duwen![]()
Was blij dat ik niet uitblonk in het op de cirkel staan bij de tegenstander
Als je wint heb je vrienden hequote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aaah
Wij wonnen altijd met handbal met school; sfeerverhogende sport wel
Idd, dat is altijd zoquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Als je wint heb je vrienden he
Ik vond voetbal wat dat aangaat veel toffer, vooral omdat we het gewoon allemaal niet zo goed konden.
Met schoolvoetbal bij de meisjes werd dat nooit gedaanquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, dat is altijd zo
Ik vond voetbal stom, omdat je dan op buitenspel moest gaan letten enzo
Elleboogjes geven, krabben, slaan, knietjesquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:42 schreef Susi het volgende:
[..]
Oeh ! Behabandjes omdraaien, knijpen, duwen![]()
Was blij dat ik niet uitblonk in het op de cirkel staan bij de tegenstander
Nee, maar ik moest altijd bij de jongetjes meedoenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Met schoolvoetbal bij de meisjes werd dat nooit gedaan
Balen manquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, maar ik moest altijd bij de jongetjes meedoen
Dat is ook goed ! Ik stond altijd verdediger, vond ik ook makkelijker.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een keer met schoolvoetbal gescoord. En trots dat ik was![]()
Tabloid en ik zijn heel ruimhartig hoor. We willen je vast ook een goedemorgen wensenquote:
Of goedenacht.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:34 schreef Susi het volgende:
[..]
Tabloid en ik zijn heel ruimhartig hoor. We willen je vast ook een goedemorgen wensen![]()
Goedemorgen
fijnquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:34 schreef Susi het volgende:
[..]
Tabloid en ik zijn heel ruimhartig hoor. We willen je vast ook een goedemorgen wensen![]()
Goedemorgen
zit jij in engeland danquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:34 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Nee.![]()
In Engeland is het nog ochtend.
en dan moet je inderdaad gaan flyerenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:36 schreef Susi het volgende:
[..]
Als we onze ware aard laten zien, komt er niemand meer
Of overal een link naar dit topic postenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en dan moet je inderdaad gaan flyeren
dat is toch flyerenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Of overal een link naar dit topic posten
Ben nog nooit geband
Ik zie mezelf dan op winkelstraten staan om papiertjes uit te delen. Dat is voor mij flyeren. Dat andere is gewoon spammenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat is toch flyerenen ik ben ook nog nooit geband
Eensch.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik zie mezelf dan op winkelstraten staan om papiertjes uit te delen. Dat is voor mij flyeren. Dat andere is gewoon spammen
hoe kan je nou op fok in winkelstraten papiertjes uitdelenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik zie mezelf dan op winkelstraten staan om papiertjes uit te delen. Dat is voor mij flyeren. Dat andere is gewoon spammen
Niet. Daarom kunnen we op fok niet flyerenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe kan je nou op fok in winkelstraten papiertjes uitdelen
Inderdaad.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:45 schreef Susi het volgende:
En zelf heb ik een ontieglijke hekel aan flyeraars en mensen met enquetes in winkelstraten, dus daar ga ik niet aan beginnen
Simpel.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe kan je nou op fok in winkelstraten papiertjes uitdelen
waarom wou je dan voor dit topic gaan flyerenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Niet. Daarom kunnen we op fok niet flyeren
- Bent u ...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:47 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik loop altijd snel door.
daar heb je een puntquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:48 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Simpel.![]()
Laptop mee en dan fokken en dan ook nog ondertussen flyeren.
Ik begon niet over flyerenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waarom wou je dan voor dit topic gaan flyeren![]()
quote:Naam holland
Woonplaats holland
Homepage holland
Datum 06-06-2009 om 20:22:40
bob je bent een absolute topper de stem is er je hebt preformens en je bent een echte chickmagneet ik hoop dat je de wereld gaat verovere groetjes rietje verdonck
(eer)gisteren had je het over flyerenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:49 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik begon niet over flyeren![]()
Wel over links spammen, n.a.v. die tvp/goedemorgen-spammerts
Is.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:10 schreef Susi het volgende:
Nja het was er wel gezellig ook.
Bovendien ben ik gek op cijfertjes
Post-id 70.000.000 is bijna aan de beurt #3 Mag-ie nu vallenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:12 schreef naatje_1 het volgende:
Ik snap dat 70 miljoen gedoe niethoe kom je daar achter und so
quote:
quote:PubMed is een via het internet vrij (gratis) toegankelijke zoekrobot die de MEDLINE-databank met referenties naar medisch wetenschappelijke artikelen evenals de database met boeken van de NCBI doorzoekt. Vrijwel alle medisch belangrijke publicaties van de laatste tientallen jaren zijn daarin te vinden, over het algemeen met minimaal een samenvatting van het artikel, soms met een link naar het complete artikel.
ga ik niet kijken, maar bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:31 schreef Susi het volgende:
Musical Gala wordt herhaald. Ik vond 't niet zo bijzonder van 't jaar
Het was dan ook een dienstmededelingquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ga ik niet kijken, maar bedankt voor de info
Jij.quote:
Gewoon iets slaps makenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
misschienmaar ik heb geen TT voor een volgend topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |