Neen, ik kreeg zomaar met mn oude design eropquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die oranje?
Ik gebruik nog steeds mijn blauwe. 't Is wel goed met ze.
In Keulen?quote:
Nee, Arnhem. Straks nog voor Depeche Mode bestellenquote:
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:38 schreef Susi het volgende:
[..]
Nee, Arnhem. Straks nog voor Depeche Mode bestellen
Ik tikte 'halen', maar dat gaat natuurlijk niet meer![]()
Hmm, maar wel met ING ipv postbankquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neen, ik kreeg zomaar met mn oude design eropTerwijl ik dat helemaal niet officieel had aangevraagd
Nah, bij Rammstein kon je het ook niet meer, en moest 't via de telefoon of via internet. Maar dan blijkt dat het te druk is, waardoor de website plat ligt. Tsja, handig danquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo niet?Je kan die dingen toch nog steeds bij FRS enzo kopen?
Que?quote:
Ik ken hetquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nah, bij Rammstein kon je het ook niet meer, en moest 't via de telefoon of via internet. Maar dan blijkt dat het te druk is, waardoor de website plat ligt. Tsja, handig dan
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:40 schreef Bravebart het volgende:Skihut is volgens mij best leuk af en toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slapen
. Die in Rotterdam was je zeker heen ?
Juhquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:13 schreef Susi het volgende:
[..]
Skihut is volgens mij best leuk af en toe. Die in Rotterdam was je zeker heen ?
Dat icoontjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ken hetDan zit half Nederland te [ afbeelding ]-en
Moest je de volgende dag niet werken dan? Of ben je zo'n "luie" student?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JuhImpuls
Ik had opeens een skihut bui, en 2 vrienden van mij ook, dus toen maar de trein ingejumpt
Staanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:26 schreef Susi het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook kaarten ? Zit/sta je ?
Tofquote:
Ik heb witte week atmquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Moest je de volgende dag niet werken dan? Of ben je zo'n "luie" student?
Met brood ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Met brood ?
JuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wittebroodsweken schijnen toch wel heel tof te zijn hoor![]()
![]()
Vast welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Wittebroodsweken schijnen toch wel heel tof te zijn hoor![]()
Tofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |