Jepquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:22 schreef Susi het volgende:
Gisteren nog iemand die film over trefbal gezien
Ook op de middelbare schoolquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:31 schreef Susi het volgende:
Kreeg er zin van om trefbal te spelen, dat welVoorheen op de basisschool vond ik dat zo'n meesterlijk spel
Ik zat altijd op handbal, was wel voordelig.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ook op de middelbare schoolzo sneu maar altijd de zwakste schakels zo hard mogelijk 'treffen'
Oh bij mij was het altijd het welbekende haantjes gedrag.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:34 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik zat altijd op handbal, was wel voordelig.
Stom wel trouwens dat de jongens altijd serieus hard van die slingerworpen produceerden, en als ze af waren moesten we altijd naar de jongens overspelen achter de lijn![]()
![]()
Herkenbaar. Het vervelende was dat ik zelf ook vrij fanatiek ben van nature, ik kon dat vroeger al niet loslaten na de gymlesquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh bij mij was het altijd het welbekende haantjes gedrag.
Altijd dezelfde jongens die nooit overspeelden en altijd
helemaal in het spel opgingen, als een kleuter met een lollie
en na de gymles de stoere boy uithangen en stoere praat hebben
XD whahahaha ik kan het me nog goed herinneren hoe die
knuppeltjes waren![]()
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:02 schreef Susi het volgende:
Ooooh maak er een zaak van we maken er een zaak van![]()
Ik heb nog helemaal nooit iets gebroken, gekneusd, uit de kom gehad, gescheurd of wat dan ookquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
ik heb nooit wat gebroken tijdens gym
Ik wil het lijk zijnquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:05 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal nooit iets gebroken, gekneusd, uit de kom gehad, gescheurd of wat dan ook
Nja, d'r was niet zo veel aan hoor. Hij deed helemaal niksquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:07 schreef Tabloid het volgende:
Ik heb Rene Froger nog nooit als lijk gezien in Baantjer.
Wat klopt er niet?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Nja, d'r was niet zo veel aan hoor. Hij deed helemaal niks![]()
Goedemorgen Bart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:09 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Wat klopt er niet?Zo'n niveau dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond de nabesprekingen bij de vrouw van de Cock ook altijd zo gesellug. Toffe Amsterdamse sfeer of iets, vond 't er heerlijk bijpassen.
you're reading my mindquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens aan die film Unbreakable met Bruce
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |