Tabloid en ik zijn heel ruimhartig hoor. We willen je vast ook een goedemorgen wensenquote:
Of goedenacht.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:34 schreef Susi het volgende:
[..]
Tabloid en ik zijn heel ruimhartig hoor. We willen je vast ook een goedemorgen wensen![]()
Goedemorgen
fijnquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:34 schreef Susi het volgende:
[..]
Tabloid en ik zijn heel ruimhartig hoor. We willen je vast ook een goedemorgen wensen![]()
Goedemorgen
zit jij in engeland danquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:34 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Nee.![]()
In Engeland is het nog ochtend.
en dan moet je inderdaad gaan flyerenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:36 schreef Susi het volgende:
[..]
Als we onze ware aard laten zien, komt er niemand meer
Of overal een link naar dit topic postenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en dan moet je inderdaad gaan flyeren
dat is toch flyerenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Of overal een link naar dit topic posten
Ben nog nooit geband
Ik zie mezelf dan op winkelstraten staan om papiertjes uit te delen. Dat is voor mij flyeren. Dat andere is gewoon spammenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat is toch flyerenen ik ben ook nog nooit geband
Eensch.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik zie mezelf dan op winkelstraten staan om papiertjes uit te delen. Dat is voor mij flyeren. Dat andere is gewoon spammen
hoe kan je nou op fok in winkelstraten papiertjes uitdelenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik zie mezelf dan op winkelstraten staan om papiertjes uit te delen. Dat is voor mij flyeren. Dat andere is gewoon spammen
Niet. Daarom kunnen we op fok niet flyerenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe kan je nou op fok in winkelstraten papiertjes uitdelen
Inderdaad.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:45 schreef Susi het volgende:
En zelf heb ik een ontieglijke hekel aan flyeraars en mensen met enquetes in winkelstraten, dus daar ga ik niet aan beginnen
Simpel.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe kan je nou op fok in winkelstraten papiertjes uitdelen
waarom wou je dan voor dit topic gaan flyerenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Niet. Daarom kunnen we op fok niet flyeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |