Misschien dan toch al 5 promillequote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:01 schreef Susi het volgende:
Ik doe nooit mee met zuks, denk dat ik niet de enige benDus je maakt giga veel kans
Oh okquote:
Mja, en je moet al je gegevens ook prijs geven. Mjaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:58 schreef Bravebart het volgende:
Boh, je kan zomaar ff 5 MacBooks winnen bij de Nationale Studentenenquête, niet niksKans is 1 promille ofzo, maar het gaat om het principe
Is dat zo?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, en je moet al je gegevens ook prijs geven. Mja
Ik Henk Verbrugghequote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:15 schreef Susi het volgende:
Ah, herkenbaar. Ik krijg ook van een of ander ding steeds mailtjes voor 'Anna'. Ik gebruik nog wel eens Anna de WitHoe typisch
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:20 schreef Susi het volgende:
En dan vergeet je de namen plus adressen weer als je het wil cancellen. Moet mij er toch maar meer in gaan verdiepen
Ik heb geen adressen of wat dan ook op hoeven geven hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:22 schreef Sjowhan het volgende:
't Is vaak meuk van First-Impressions. Die gaan je dan ook bombarderen met spam via de snailmail (dus via de post)
Juh, al een paar maandenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:12 schreef Susi het volgende:
Hebben jullie overigens de OV chipkaart al binnen ? Hij schijnt zo'n vier maand gelee verstuurd te zijn, maar ik heb niets ontvangen
Yeahquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:58 schreef DaFrenk het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEND!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |