Tof he ! Ik mis het ook enorm, ga volgend jaar in Utrecht weer handballen. Wilde eigenlijk ook wel op voetbal, heb an sich wel een redelijk balgevoel, maar weet dat ik momenteel beter kan handballen. Om dan helemaal overnieuw te gaan beginnen met voetbal, zag ik ook weer niet zo zitten.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:15 schreef Etcetera het volgende:
SusiHandbal
Heb ik ook een paar jaar gespeeld
Morgen? Het is al bijna middagquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Nja, d'r was niet zo veel aan hoor. Hij deed helemaal niks![]()
Goedemorgen Bart
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:18 schreef Susi het volgende:
[..]
Tof he ! Ik mis het ook enorm, ga volgend jaar in Utrecht weer handballen. Wilde eigenlijk ook wel op voetbal, heb an sich wel een redelijk balgevoel, maar weet dat ik momenteel beter kan handballen. Om dan helemaal overnieuw te gaan beginnen met voetbal, zag ik ook weer niet zo zitten.
Maar jij speelt dus niet meer ?
Ai, wat zonde zegquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik ben geblesseerd geraakt
Kruisband is gescheurd, en daar kwam bovenop dat ik daardoor bang werd om vol een duel ofzo aan te gaan. En het team vond ik ook steeds minder leuk, dat hielp ook niet
Heb nog een tijd met een brace gespeeld, maar op een gegeven moment ging ik chagrijnig naar training en kwam ik chagrijnig terug, dan is het echt niet tof meer.
Maar is mis de sport wel eens hoorBreaks lopen enzo, heerlijk.
Een panel?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:37 schreef Etcetera het volgende:
Dat zijn de momenten he![]()
Heb ook een keer gehad dat ik getackled werd zo'n beetje, over iemands heup vloog en ik had echt iets van 'dat móét een panel zijn'. Niks. Niet eens een kaart
Strafworp, ook goedquote:
Oeh ! Behabandjes omdraaien, knijpen, duwenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Strafworp, ook goed7-meter worp als je dat nog liever hebt
Handbal is hard trouwens, soms harder dan voetbal
Aaahquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Strafworp, ook goed7-meter worp als je dat nog liever hebt
Handbal is hard trouwens, soms harder dan voetbal
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:42 schreef Susi het volgende:
[..]
Oeh ! Behabandjes omdraaien, knijpen, duwen![]()
Was blij dat ik niet uitblonk in het op de cirkel staan bij de tegenstander
Als je wint heb je vrienden hequote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aaah
Wij wonnen altijd met handbal met school; sfeerverhogende sport wel
Idd, dat is altijd zoquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Als je wint heb je vrienden he
Ik vond voetbal wat dat aangaat veel toffer, vooral omdat we het gewoon allemaal niet zo goed konden.
Met schoolvoetbal bij de meisjes werd dat nooit gedaanquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, dat is altijd zo
Ik vond voetbal stom, omdat je dan op buitenspel moest gaan letten enzo
Elleboogjes geven, krabben, slaan, knietjesquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:42 schreef Susi het volgende:
[..]
Oeh ! Behabandjes omdraaien, knijpen, duwen![]()
Was blij dat ik niet uitblonk in het op de cirkel staan bij de tegenstander
Nee, maar ik moest altijd bij de jongetjes meedoenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Met schoolvoetbal bij de meisjes werd dat nooit gedaan
Balen manquote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, maar ik moest altijd bij de jongetjes meedoen
Dat is ook goed ! Ik stond altijd verdediger, vond ik ook makkelijker.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een keer met schoolvoetbal gescoord. En trots dat ik was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |