Nee, wij ook nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:46 schreef Susi het volgende:
[..]
Mijn geheugen is niet zo best. M'n voelsprieten des te beterWe hebben alleen nog geen graancirkels thuis
We hebben geeneens graanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:49 schreef naatje_1 het volgende:
Alweer 41
Niet waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker laat inderdaadquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh, ik al bijna 4 dagen op rij half 3
Bedankt voor 't veranderenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lekker laat inderdaad. Door uitgaan of door studie/game oid?
Nee, dus je kan de eerste zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:49 schreef Susi het volgende:
[..]
We hebben geeneens graan![]()
Wel staan er wortelen bij ons achter overigens, maar wortelcirkels zijn zeker nog niet bekend
Uuuh, door niet kunnen slapen/denkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Lekker laat inderdaad. Door uitgaan of door studie/game oid?
wantquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:53 schreef Bravebart het volgende:
Ik wil graag nog een spazi tussen SC en #41.
Tak.quote:
Auquote:
...quote:
En ik deed niet eens tikquote:
Jajajajajajaquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En ik deed niet eens tikMietje! Pussy! Wimp!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]
* nieuwe wallpaper heeftquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Méén je niet
Zo maar gevonden op het grote internetz
En anders keigaaf?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Als je geen graancircel in je achtertuin hebt ben je kei hard pauper:')
Wees gerust, ik heb alweer een 'normale' achtergrondquote:
wat een geruststellingquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb alweer een 'normale' achtergrond
Nou hèquote:
Ik vind de mijne mooierquote:
ahaquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(niet van nu, maar geen zin om opnieuw te uploaden)
Gelukkig maarquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb alweer een 'normale' achtergrond
good to youquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:22 schreef Susi het volgende:
Kaart voor Muse in de pocketWel heel bijzonder, je klikt op staanplaatsen en krijgt een zitplek. Maar toch, ik ga naar Muse !
stel je voor dat je niet kanquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:25 schreef Susi het volgende:
* Susi gaat nu checken wanneer dat concert eigenlijk is
Zitten bij een concertquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:22 schreef Susi het volgende:
Kaart voor Muse in de pocketWel heel bijzonder, je klikt op staanplaatsen en krijgt een zitplek. Maar toch, ik ga naar Muse !
The Killers waren ook al minder leuk zittend met mijn buren. Hopelijk gaat het dan beterquote:
waar is ie eigenlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:40 schreef Susi het volgende:
[..]
The Killers waren ook al minder leuk zittend met mijn buren. Hopelijk gaat het dan beter
Maargoed, met Muse heb ik hopelijk wel supertoffe buren. En ik zit in een redelijk goed vak
Tribunes aan de zijkantenquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heb je daar zitplaatsenof zetten ze stoeltjes neer
quote:
Noes, rlyquote:
stoppen nu danquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Noes, rly![]()
![]()
Ik ben in een pestbui geloof ik
Doe eens lief!quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Noes, rly![]()
![]()
Ik ben in een pestbui geloof ik
I'm tryingquote:
Make mequote:
Postte die hier net nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:15 schreef Snakey het volgende:
liptonicetea, nutteloze kloon, weg.
Spiertietjesquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:38 schreef Etcetera het volgende:
Kun jij dat checken of iemand een kloon is Sjowhan? Geloof dat deze ook 1 is namelijkhttp://forum.fok.nl/user/history/259279
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slapen
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Die oranje?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:40 schreef Bravebart het volgende:
Oi oiEindelijk mn nieuwe ING pas binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |