Groenteomelet, gevuld met verse spinazie.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat moet ik eten vanavond? Simpel graag, en gezond en lekker. En met simpel bedoel ik ook echt simpel.
Blikje gewoon dichtlaten, in een pan water, 2-3 uur laten koken. Let op: zorg dat het blikje steeds onder water blijft.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:46 schreef conleche het volgende:
Hai slanke liefjes!!
Vanuit La douce France! Heb het heerlijk! Mijn eetlijstjes zijn aan de overvloedige kant, maar ter compensatie loop ik wel om de dag 5 km. hard in de hitte. CF, even een vraagje: hoe maak je precies Dulce de leche? Gooi je gewoon dat blikje in kokend water en zo ja, hoe lang??
Geloof me, in Zimbabwe kom je echt niet aanquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:49 schreef AKnynke het volgende:
Oh..ik moet m'n uitknop weer even vinden. Gisteravond (na een donor tallrik en bier) stond ik op de weegschaal om m'n koffer te wegen, en ik woog zonder koffer 84 kilo. Met koffer 105 kilo..![]()
Heb de laatste weken alles gegeten wat los en vast zat, vandaar ook geen lijstjes meer. Maar, dit weekend wordt nog slecht (ik denk 4 dagen BBQ) maar daarna bij m'n ouders wordt het makkelijker om de riem weer eens flink aan te trekken, totdat ik naar Zim ga..
Zo, nog even eenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat moet ik eten vanavond? Simpel graag, en gezond en lekker. En met simpel bedoel ik ook echt simpel.
Joa. Moet alleen nog een toets halen. En op die proeftoets had ik een 7,1. Terwijl ik ging voor een 5,6.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:17 schreef Syrena het volgende:
[..]
Zo, nog even een![]()
![]()
voor je aanstaande diploma en
![]()
![]()
voor de nieuwe studie!
Dat klinkt als een calorieënbomquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:20 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, goeie reis dan!
En XM, dulce de leche smaakt helemaal niet naar melk; de suiker carameliseert helemaal en het smaakt dus verreweg het meeste naar (heel romige) caramel. Heel lekker, op z'n tijd! Banoffee Pie FTW
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Joa. Moet alleen nog een toets halen. En op die proeftoets had ik een 7,1. Terwijl ik ging voor een 5,6.
Slankmeet!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:17 schreef ColdFeet het volgende:
Geloof me, in Zimbabwe kom je echt niet aan
groentensoepquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik moet ook nog wat verzinnen voor zondagavond! Iemand ideetjes? Mag enigszins moeilijk / lang duren want het is zondagRestricties: vriendje heeft liever geen grote hoeveelheden kaas en lust geen euhh lof of spinazie. Oh en heeft een lichte soya-allergie.En liever geen heel dure ingrediënten, en een beeeetje gezond
Nou hoop ik niet dat ik allerlei restricties vergeet, maar okee
Ik dacht het, jij zei hetquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja goed he? Je zou het eens moeten proberen
Weedquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zei het.
Boehoeoeh, er zijn nog geen subs voor de nieuwste aflevering van Weeds.
Je hebt geen ideequote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je hebt geen idee
Zoet korstdeeg, laag dulce de leche, laag banaan, flinke klodders slagroom...
Misschien moet je eens bij me komen eten!
Dat lijkt me geen goed ideequote:Op woensdag 10 juni 2009 13:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je hebt geen idee
Zoet korstdeeg, laag dulce de leche, laag banaan, flinke klodders slagroom...
Heel goed moblo!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan weer ademhalen
net gesprek met docent gehad over dat ramp-groeps-vak..
de schat heeft me/ons opweg geholpen én gezegd dat ik een neven-onderzoekje mag doen en dat (ook) in mag leveren zodat ik iig de kans heb om 't vak te halen, ook zonder mn groepsgenoten...
enige nadeel is dat ik nu ook op college verwacht word... en dus niet kan sporten
Oh en ik moet nog toevoegen dat loveli ondertussen helemaal niet genoeg haar best doet om meneer uit te horen wat híj er nou van vondquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:32 schreef Merel het volgende:
MoBlo, je wou nog weten over de date hè? Ik heb er alleen heel kort iets over gezegd, want ik vind het niet echt netjes om iemand uitgebreid op internet te evaluerenMaar het was gezellig, nog niet heel spectaculair, maar leuk genoeg om eventueel nog een keer af te spreken om te zien of er meer in zit. En zo niet dan is het ook prima
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zei het.
Boehoeoeh, er zijn nog geen subs voor de nieuwste aflevering van Weeds.
Gisteren pas.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:34 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik was vergeten dat weeds weer begonnen was!
Alsof je meer dan 2000 kcal naar binnen krijgtquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen goed idee. Dan eet ik een week daarna helemaal niks denk ik
.
Volgens mij is 1 hapje van dat receptje met deeg, banaan en dat leche-spul al 1000 calorieën. Denk niet dat ik daarna al vol ben hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Alsof je meer dan 2000 kcal naar binnen krijgtNa 1000 zit jij al vol, hoor
Wie dat afslaat, is gek.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:30 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:32 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh en ik moet nog toevoegen dat loveli ondertussen helemaal niet genoeg haar best doet om meneer uit te horen wat híj er nou van vond![]()
Er zijn drie dagen voorbij, dus je mag hem nu sms'en / bellenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:32 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh en ik moet nog toevoegen dat loveli ondertussen helemaal niet genoeg haar best doet om meneer uit te horen wat híj er nou van vond![]()
quote:
Ik heb net zoveel zin in koekjes als in brood. Dus nee. Heb een Opkikkertje genomen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
XM,
Heb je al (al dan niet met tegenzin) iets gegeten?
Of ga je vanmiddag weer een heel pak koekjes opeten omdat je uitgehongerd bent?
Nou komt 'ie:quote:
Leukquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nou komt 'ie:
tuniekje voor
[ afbeelding ]
tuniekje zij/achter
[ afbeelding ]
jurkje
[ afbeelding ]
Hotpants die vriendlief uit de USA mee heeft genomen. Had 'm vorige week aan toen het zo'n mooi weer was (alleen in en om het huis) maar voelde me toch wat ongemakkelijk.![]()
[ afbeelding ]
En 2 shirts, ook van de meneer gehad
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:32 schreef Merel het volgende:
[..]
Copy paste de brandy-baconchicken eens ajb?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
De cupcakes staan nu ook in mijn recepten&aanradersFOK.doc![]()
Daar heb ik ook al de banoffee pie staan en o.a. brandy-bacon chicken van Mo
![]()
Ik heb al eerder gepost dat je ook best zonder zin kunt eten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb net zoveel zin in koekjes als in brood. Dus nee. Heb een Opkikkertje genomen.
Inderdaad! Helemaal niet nodig om je daar onzeker in te voelenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:47 schreef Tinkepink het volgende:
Die hotpants vind ik het leuksteJe hebt prachtige benen phaidra
Dat, en wat zeggen de konijnen op het rose shirtje?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:47 schreef Tinkepink het volgende:
Die hotpants vind ik het leuksteJe hebt prachtige benen phaidra
Leuk, een foto van Phaidra.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:44 schreef Phaidra het volgende:
Nou komt 'ie:
Als je dat soort dingen post krijg ik het idee dat je om aandacht verlegen zit. Serieus.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb net zoveel zin in koekjes als in brood. Dus nee. Heb een Opkikkertje genomen.
Ik doe hem wel onder een spoiler en als Mo het niet tof vindt haal ik het weer weg!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Copy paste de brandy-baconchicken eens ajb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
En me dan quoten ook nogquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is DaD niet hoor.
Leuk hoor, Phaidra!. Vooral het tuniekje en het jurkje
.
First dibs!!!!!!!1quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:53 schreef ColdFeet het volgende:
Verder ben ik vreselijk bevreesd voor massa-meets. Maar ik wil met liefde eens een mini-meet organiseren, hoor
Je hoeft alleen maar te koken hoor, niet gezellig aan te schuiven.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:53 schreef ColdFeet het volgende:
Verder ben ik vreselijk bevreesd voor massa-meets. Maar ik wil met liefde eens een mini-meet organiseren, hoor
Nou niet bepaald. VWM stelt me een vraag en ik geef een antwoord. Als ik aandacht had gewild, had ik dat wel uit mezelf gepost dat ik 'lekker alleen maar een opkikkertje heb genomen'.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je dat soort dingen post krijg ik het idee dat je om aandacht verlegen zit. Serieus.
Maar heb je nou zelf in de gaten dat je een probleem hebt en dat je daar iets aan moet doen of heb je juist het idee dat je goed bezig bent?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou niet bepaald. VWM stelt me een vraag en ik geef een antwoord. Als ik aandacht had gewild, had ik dat wel uit mezelf gepost dat ik 'lekker alleen maar een opkikkertje heb genomen'.
Je hebt wel uit jezelf gepost dat je alleen 5 slokken optimel, 3 koppen koffie en een iets met rozijnen hebt gegeten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou niet bepaald. VWM stelt me een vraag en ik geef een antwoord. Als ik aandacht had gewild, had ik dat wel uit mezelf gepost dat ik 'lekker alleen maar een opkikkertje heb genomen'.
Er wordt allang weer gesmst en gebeld johquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:42 schreef Viking84 het volgende:
Er zijn drie dagen voorbij, dus je mag hem nu sms'en / bellen.
Ja, gewoon mn lijstje so far. En ik weet dat het weinig is, maar heb ook al aangegeven dat ik me niet fit voel en nergens zin in had.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je hebt wel uit jezelf gepost dat je alleen 5 slokken optimel, 3 koppen koffie en een iets met rozijnen hebt gegeten.
Dan kun je toch ook aan hém vragen wat hij ervan vond?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:57 schreef Merel het volgende:
[..]
Er wordt allang weer gesmst en gebeld joh
En ik kan geen hotpantsfoto's zien op werk
Bij de Didi, jurkje en tuniekje samen waren 139 euroquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zet er meteen even bij waar je het gekocht hebt Phaidra. Bij voorkeur met prijs ook nog
Staat je allemaal goed joh![]()
Ja, net zo uit zich zelf als iedereen die een daglijstje post. Ik vind niet dat je XM daar op mag aanvallen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je hebt wel uit jezelf gepost dat je alleen 5 slokken optimel, 3 koppen koffie en een iets met rozijnen hebt gegeten.
Kom zegquote:
Mensen met een depressie voelen zich ook zo en komen juist in een neerwaartse spiraal terecht. Om daaruit te komen, moet je zelf ingrijpen. Probleem signaleren, willen veranderen, hulp vragen, actie ondernemen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, gewoon mn lijstje so far. En ik weet dat het weinig is, maar heb ook al aangegeven dat ik me niet fit voel en nergens zin in had.
Maar er zijn maar weinig mensen die hun eetgedrag louter kunnen laten sturen door hun eetbehoeften. Ofwel omdat ze dan te weinig eten (PF en jij, bijvoorbeeld) of omdat ze dan teveel eten (Ek-Mei? en ondergetekende, bijvoorbeeldquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, gewoon mn lijstje so far. En ik weet dat het weinig is, maar heb ook al aangegeven dat ik me niet fit voel en nergens zin in had.
Thanks. Didi is leuk maar duur helaas inderdaad.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bij de Didi, jurkje en tuniekje samen waren 139 euro.
de shirts komen van internet, geen idee waar!
De ene met een hap uit z'n achterkant zegt: my butt hurtsquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:48 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Dat, en wat zeggen de konijnen op het rose shirtje?
Nog een beter idee: stuur de lijstjes door naar een diëtist, die kan je vervolgens commentaar geven (wat je hopelijk wel aanneemt).quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet je wat, ik post gewoon geen daglijstjes meer. Heeft 2 voordelen: jullie hoeven je er niet meer aan te ergeren en ik weet nou ook wel dat het allemaal niet goed is.
Sorry, ben ff uit m'n hum.
Ja Billabong ken ik welquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
De ene met een hap uit z'n achterkant zegt: my butt hurts
De ander met een hap uit z'n oren zegt: what?
![]()
@Muis: Het is van het merk Billabong, zegt je dat wat? Ik zou de winkel kunnen vragen, maar ik betwijfel of hij het nog weet.
Je post ze toch ook niet voor ons entertainment?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet je wat, ik post gewoon geen daglijstjes meer. Heeft 2 voordelen: jullie hoeven je er niet meer aan te ergeren en ik weet nou ook wel dat het allemaal niet goed is.
Sorry, ben ff uit m'n hum.
Sorry, ik vatte je post verkeerd opquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:02 schreef Muis006 het volgende:
Ik val helemaal niet aan, loveli geeft aan door welke posts zij een bepaalde gedachte krijgt (in dit geval dat XM aandacht wil, of dat nou zo is of niet) en ik laat zien dat er inderdaad posts zijn die dat oproepen, omdat XM (ook terecht) zei dat ze met die opkikkerpost alleen op iemand anders reageerde.
Maar goed, laat maar zitten.
PMzors!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:53 schreef Muis006 het volgende:
Mariaaa ik kannetniet kopieren als het in quote staat
Okee toch niet want PM doet stom!quote:
Dat lijkt me inderdaad een goed idee. Volgens mij is een diëtiste alleen niet opgeleid om ook 'het gevoel' aan te pakken, maar het is in ieder geval een goed beginquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:14 schreef Phaidra het volgende:
XM, het lijkt me idd een goed idee om snel een afspraak met een dietist te maken. Misschien is het een idee om vanaf 1 of 2 weken van tevoren een eetdagboekje bij te houden, met daarbij hoe je je voelde op dat moment? Dat lijkt me nuttiger dan je lijstjes hier te posten. En niet omdat je óns ergert, maar voor jezelf.
Het verschilt misschien per dietist, maar van een vriendin van me hoorde ik dat zij toch vaak veel tijd besteedde aan het 'waarom eet je', 'hoe voel je je erbij' etc. Als je alleen maar voor de lijstjes komt, kun je net zo goed mailenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:17 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad een goed idee. Volgens mij is een diëtiste alleen niet opgeleid om ook 'het gevoel' aan te pakken, maar het is in ieder geval een goed begin
Dat is niet zo moeilijk. Eten voelt voor mij nooit echt goed. Echt oprecht enkel genieten van eten zit er gewoon niet meer in. Altijd stemmetje op de achtergrond dat de calorieën telt en commentaar geeft op het soort eten en de hoeveelheden. Ik kan echt niet zonder schuldgevoel lunchen op het terras / ijsje eten / uit eten gaan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:14 schreef Phaidra het volgende:
XM, het lijkt me idd een goed idee om snel een afspraak met een dietist te maken. Misschien is het een idee om vanaf 1 of 2 weken van tevoren een eetdagboekje bij te houden, met daarbij hoe je je voelde op dat moment? Dat lijkt me nuttiger dan je lijstjes hier te posten. En niet omdat je óns ergert, maar voor jezelf.
Is een diëtist niet meer voor mensen die niet weten wat ze zouden moeten eten, ipv voor mensen die wel weten hoe het anders zou moeten maar bij wie het niet lukt? Aan de andere kant, misschien is er inderdaad wel verschil tussen diëtisten daarin.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:17 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad een goed idee. Volgens mij is een diëtiste alleen niet opgeleid om ook 'het gevoel' aan te pakken, maar het is in ieder geval een goed begin
Dat is ook goed, maar aan de andere kant doe je er ook niks aan...quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar daar heb ik eigenlijk ook nooit een geheim van gemaakt.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:14 schreef Phaidra het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk. Eten voelt voor mij nooit echt goed. Echt oprecht enkel genieten van eten zit er gewoon niet meer in. Altijd stemmetje op de achtergrond dat de calorieën telt en commentaar geeft op het soort eten en de hoeveelheden. Ik kan echt niet zonder schuldgevoel lunchen op het terras / ijsje eten / uit eten gaan.
Hm, misschien klopt mijn beeld van diëtistes ook niet helemaalquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het verschilt misschien per dietist, maar van een vriendin van me hoorde ik dat zij toch vaak veel tijd besteedde aan het 'waarom eet je', 'hoe voel je je erbij' etc. Als je alleen maar voor de lijstjes komt, kun je net zo goed mailen
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, niet over gehad Tink. Had geen zin om een potje te gaan zitten huiliën daar. Dus ik heb het allemaal vrij sec verteld.
Nouja zeg ik en teveel etenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar er zijn maar weinig mensen die hun eetgedrag louter kunnen laten sturen door hun eetbehoeften. Ofwel omdat ze dan te weinig eten (PF en jij, bijvoorbeeld) of omdat ze dan teveel eten (Ek-Mei? en ondergetekende, bijvoorbeeld).
Kwestie van plannen en je eraan houden. Gewoon omdat dat verstandig is
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
De ene met een hap uit z'n achterkant zegt: my butt hurts
De ander met een hap uit z'n oren zegt: what?
![]()
@Muis: Het is van het merk Billabong, zegt je dat wat? Ik zou de winkel kunnen vragen, maar ik betwijfel of hij het nog weet.
Haha, ik, als er iemand en grote vreetzak is ben ik het hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat was jij toch, die dat postte?Of was het Blurred?
Oeh, thuis ff kijken! Heb hier geen geluid. Die Pixar-filmpjes zijn altijd leuk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
XMDat is niet zo handig denk ik. Maar het kan alsnog! Nieuwe afspraak, nieuwe kansen. En anders: zelf een psychert zoeken!
Voor een opvrolijk-moment voor iedereen:
http://www.flabber.nl/linkdump/animatie/partly-cloudy-2048
Nieuw kort filmpje van Pixar, te ultiem cute!![]()
![]()
Ik ook hoor... dat heeft iedereen waarschijnlijk wel in een bepaalde (gezonde) mate, je moet alleen oppassen dat het niet doorslaat naar een ongezonde vorm. (Da's het lastige met zoveel psychische issues, veel van die dingen zijn niemand echt vreemd, de mate verschilt alleen.)quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:28 schreef Ek-Mei het volgende:
maar toch herken ik ook wel wat XM zegt over het in je achterhoofd schuldig voelen over bijv. een ijsje, of ik maak me er extreem druk om, OF juist helemaal niet
Nou, mijne is vandaag niet zo netjes hoorquote:
ja idd, dat is ook zo, en dat zal denk ik ook een beetje zijn blijven hangen uit mijn "lijn periode"quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ook hoor... dat heeft iedereen waarschijnlijk wel in een bepaalde (gezonde) mate, je moet alleen oppassen dat het niet doorslaat naar een ongezonde vorm. (Da's het lastige met zoveel psychische issues, veel van die dingen zijn niemand echt vreemd, de mate verschilt alleen.)
Salade van de mac b-dquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Oke,maar dat blijkft tenminsten binnen de perken,ik heb er soms echt dagen met "vreetbuien" tussen zitten tegenwoordig, vooral in late diensten op het werk, dan kan ik echt niet meer stoppen met de dropjes edquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, mijne is vandaag niet zo netjes hoor(denk naast al het gezonde spul 2 plakjes cake en een mini-mars en twee dropjes). En gisteren was ie helemaal niet netjes
Nou ja, bij echt heel heel heel slechte dingen kan ik me wel 'schuldig' voelen (eigenlijk klinkt schuldig al negatiever dan wat ik bedoel. Misschien is bezwaard beter). Maar dan meer omdat het ongezond is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ook hoor... dat heeft iedereen waarschijnlijk wel in een bepaalde (gezonde) mate, je moet alleen oppassen dat het niet doorslaat naar een ongezonde vorm. (Da's het lastige met zoveel psychische issues, veel van die dingen zijn niemand echt vreemd, de mate verschilt alleen.)
Van mezelf heb ik er wel last van. Met snoepjes bijvoorbeeld, dat je ongemerkt haast dooreet. Een zak chips met z'n tweeen: no problemo.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:37 schreef Tinkepink het volgende:
Zijn er dan veel die vreetbuien hebben hier? Ik heb/had het alleen met ijsjes en een bepaald soort koekjes. Van andere zaken kan ik wel veel eten, maar ik eet eigenlijk nooit een heel pak op ofzo. En een zak chips eten zal ik al helemaal nooit doen. Bah.
ik heb het puur op het werk om het roken te vervangenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:37 schreef Tinkepink het volgende:
Zijn er dan veel die vreetbuien hebben hier? Ik heb/had het alleen met ijsjes en een bepaald soort koekjes. Van andere zaken kan ik wel veel eten, maar ik eet eigenlijk nooit een heel pak op ofzo. En een zak chips eten zal ik al helemaal nooit doen. Bah.
Ik heb het ook weleens, vroeger wel vaker dan nu. Misschien heeft het toch te maken met suikerspiegel enzo, hoewel ik het vooral met hartige dingen heb. Soms als ik me rot voel is het gewoon een gebrek aan weerstand tegen de dingen die ik altijd wel lekker vind maar die ik normaal niet neem omdat het ongezond is, maar soms heb ik ook gewoon abnormaal veel zin in bepaalde dingen. Ik merk wel dat ik het vaker heb als ik een paar keer achter elkaar ongezond gegeten heb, dan heb ik ook gelijk 0,0 zin meer in gewoon gezond eten, als een soort verslaving die weer oplaait.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:37 schreef Tinkepink het volgende:
Heb ik ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:40 schreef Phaidra het volgende:
Heel bekend snaai-moment: even een handje chips voor ik ga koken. Dat loopt altijd makkelijk uit de hand en dan heb ik geen trek meer. Maar meestal kan ik mezelf prima in de hand houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |