abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69897982
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:05 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar er zijn maar weinig mensen die hun eetgedrag louter kunnen laten sturen door hun eetbehoeften. Ofwel omdat ze dan te weinig eten (PF en jij, bijvoorbeeld) of omdat ze dan teveel eten (Ek-Mei? en ondergetekende, bijvoorbeeld ).
Kwestie van plannen en je eraan houden. Gewoon omdat dat verstandig is
Nouja zeg ik en teveel eten
pi_69898012
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:08 schreef Phaidra het volgende:

[..]

De ene met een hap uit z'n achterkant zegt: my butt hurts
De ander met een hap uit z'n oren zegt: what?

@Muis: Het is van het merk Billabong, zegt je dat wat? Ik zou de winkel kunnen vragen, maar ik betwijfel of hij het nog weet.
pi_69898013
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:25 schreef Ek-Mei het volgende:

[..]

Dat was jij toch, die dat postte? Of was het Blurred?
pi_69898028
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:25 schreef Ek-Mei het volgende:

[..]

Anders ik wel...
Are you pondering what I'm pondering?
pi_69898046
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:26 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat was jij toch, die dat postte? Of was het Blurred?
Haha, ik, als er iemand en grote vreetzak is ben ik het hoor
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:28:18 #131
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69898077
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
XM Dat is niet zo handig denk ik. Maar het kan alsnog! Nieuwe afspraak, nieuwe kansen. En anders: zelf een psychert zoeken!

Voor een opvrolijk-moment voor iedereen:
http://www.flabber.nl/linkdump/animatie/partly-cloudy-2048
Nieuw kort filmpje van Pixar, te ultiem cute!
Oeh, thuis ff kijken! Heb hier geen geluid. Die Pixar-filmpjes zijn altijd leuk.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_69898098
maar toch herken ik ook wel wat XM zegt over het in je achterhoofd schuldig voelen over bijv. een ijsje, of ik maak me er extreem druk om, OF juist helemaal niet
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:28:55 #133
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69898106
Ik ook hoor Ek-Mei! Dat veel eten dus. Het druk maken niet
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_69898140
Als ik soms jullie nette lijstjes zie
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:32:23 #135
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69898213
Ohhh Maria wat superlief! En grappig
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_69898218
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:28 schreef Ek-Mei het volgende:
maar toch herken ik ook wel wat XM zegt over het in je achterhoofd schuldig voelen over bijv. een ijsje, of ik maak me er extreem druk om, OF juist helemaal niet
Ik ook hoor... dat heeft iedereen waarschijnlijk wel in een bepaalde (gezonde) mate, je moet alleen oppassen dat het niet doorslaat naar een ongezonde vorm. (Da's het lastige met zoveel psychische issues, veel van die dingen zijn niemand echt vreemd, de mate verschilt alleen.)
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:33:25 #137
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69898250
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:29 schreef Ek-Mei het volgende:
Als ik soms jullie nette lijstjes zie
Nou, mijne is vandaag niet zo netjes hoor (denk naast al het gezonde spul 2 plakjes cake en een mini-mars en twee dropjes). En gisteren was ie helemaal niet netjes
pi_69898273
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:32 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik ook hoor... dat heeft iedereen waarschijnlijk wel in een bepaalde (gezonde) mate, je moet alleen oppassen dat het niet doorslaat naar een ongezonde vorm. (Da's het lastige met zoveel psychische issues, veel van die dingen zijn niemand echt vreemd, de mate verschilt alleen.)
ja idd, dat is ook zo, en dat zal denk ik ook een beetje zijn blijven hangen uit mijn "lijn periode"
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:35:53 #139
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_69898325
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat moet ik eten vanavond? Simpel graag, en gezond en lekker. En met simpel bedoel ik ook echt simpel.
Salade van de mac b-d
ik ben de jager met de pet.
pi_69898330
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:33 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nou, mijne is vandaag niet zo netjes hoor (denk naast al het gezonde spul 2 plakjes cake en een mini-mars en twee dropjes). En gisteren was ie helemaal niet netjes
Oke,maar dat blijkft tenminsten binnen de perken,ik heb er soms echt dagen met "vreetbuien" tussen zitten tegenwoordig, vooral in late diensten op het werk, dan kan ik echt niet meer stoppen met de dropjes ed
pi_69898341
Mijn lijstje tot nu toe
O: halfvolle vanillekwark met muesli
T: koekjes...
L: (as we speak) groente-omelet

In de planning:
T: amandelen
D: ???
T: kwark
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:37:41 #142
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69898386
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:32 schreef Muis006 het volgende:
Ohhh Maria wat superlief! En grappig
Ja he!
Baby beestjes
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:37:50 #143
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69898391
Zijn er dan veel die vreetbuien hebben hier? Ik heb/had het alleen met ijsjes en een bepaald soort koekjes. Van andere zaken kan ik wel veel eten, maar ik eet eigenlijk nooit een heel pak op ofzo. En een zak chips eten zal ik al helemaal nooit doen. Bah.
pi_69898411
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:32 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Nou ja, bij echt heel heel heel slechte dingen kan ik me wel 'schuldig' voelen (eigenlijk klinkt schuldig al negatiever dan wat ik bedoel. Misschien is bezwaard beter). Maar dan meer omdat het ongezond is.
Met een gezond en regelmatig eetpatroon kun je je echt best wat veroorloven! En je kunt vooraf en achteraf compenseren!
  woensdag 10 juni 2009 @ 14:40:00 #145
331 Merel
Be here now.
pi_69898475
Lijstje vandaag:

O: brinta met magere melk en zoetstof
L: bakje mona boordevol appeltaartsmaak , bruin pistoletje filet americain met een gekooktje eitje, bakje sla
T: appel, banaan
D: waarschijnlijk 2 Mexicaanse wraps met veel te veel geraspte kaas

Ik vind 't prima
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_69898504
Vreetbuien wil ik het niet noemen, maar ik eet me wel eens (1x in de 2 maanden ofzo) misselijk aan chocola, chips of koekjes. Heel bekend snaai-moment: even een handje chips voor ik ga koken. Dat loopt altijd makkelijk uit de hand en dan heb ik geen trek meer . Maar meestal kan ik mezelf prima in de hand houden.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69898520
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:37 schreef Tinkepink het volgende:
Zijn er dan veel die vreetbuien hebben hier? Ik heb/had het alleen met ijsjes en een bepaald soort koekjes. Van andere zaken kan ik wel veel eten, maar ik eet eigenlijk nooit een heel pak op ofzo. En een zak chips eten zal ik al helemaal nooit doen. Bah.
Van mezelf heb ik er wel last van. Met snoepjes bijvoorbeeld, dat je ongemerkt haast dooreet. Een zak chips met z'n tweeen: no problemo.

Vroeger at ik rustig een hele verpakking gevulde koeken leeg als ik me rot voelde Dat doe ik nu niet meer. En voor de rest probeer ik vooral mezelf dat gevreet af te leren door -heel infantiel- het niet in huis te halen. Portiezakjes chips en alleen snoepjes in de auto of biologische mais-zuurtjes (lekker maar daar eet je er max 2 van achter elkaar).
pi_69898536
quote:
ik heb het puur op het werk om het roken te vervangen en het vervangt helemaal het "ik wil roken"gevoel niet, maar toch blijf ik door eten dan.... heel raar... moet er echt mee stoppen, maar dat lukt om een of andere manier niet echt. Thuis heb ik het minder/niet, hoewel ik wel eens een zak chips leeg eten samen met , maar dat is anders.
pi_69898576
quote:
Ik heb het ook weleens, vroeger wel vaker dan nu. Misschien heeft het toch te maken met suikerspiegel enzo, hoewel ik het vooral met hartige dingen heb. Soms als ik me rot voel is het gewoon een gebrek aan weerstand tegen de dingen die ik altijd wel lekker vind maar die ik normaal niet neem omdat het ongezond is, maar soms heb ik ook gewoon abnormaal veel zin in bepaalde dingen. Ik merk wel dat ik het vaker heb als ik een paar keer achter elkaar ongezond gegeten heb, dan heb ik ook gelijk 0,0 zin meer in gewoon gezond eten, als een soort verslaving die weer oplaait.
pi_69898584
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:40 schreef Phaidra het volgende:
Heel bekend snaai-moment: even een handje chips voor ik ga koken. Dat loopt altijd makkelijk uit de hand en dan heb ik geen trek meer . Maar meestal kan ik mezelf prima in de hand houden.
Heb ik ook Nou ja, dat ik tijdens het koken wat wil eten. Meestal dan een stukje chocolade of wat nootjes, maar ik heb ook weleens beschuit met speculoospasta gegeten op zo'n moment
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')