Nouja zeg ik en teveel etenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar er zijn maar weinig mensen die hun eetgedrag louter kunnen laten sturen door hun eetbehoeften. Ofwel omdat ze dan te weinig eten (PF en jij, bijvoorbeeld) of omdat ze dan teveel eten (Ek-Mei? en ondergetekende, bijvoorbeeld).
Kwestie van plannen en je eraan houden. Gewoon omdat dat verstandig is
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]
De ene met een hap uit z'n achterkant zegt: my butt hurts
De ander met een hap uit z'n oren zegt: what?
![]()
@Muis: Het is van het merk Billabong, zegt je dat wat? Ik zou de winkel kunnen vragen, maar ik betwijfel of hij het nog weet.
Haha, ik, als er iemand en grote vreetzak is ben ik het hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat was jij toch, die dat postte?Of was het Blurred?
Oeh, thuis ff kijken! Heb hier geen geluid. Die Pixar-filmpjes zijn altijd leuk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
XMDat is niet zo handig denk ik. Maar het kan alsnog! Nieuwe afspraak, nieuwe kansen. En anders: zelf een psychert zoeken!
Voor een opvrolijk-moment voor iedereen:
http://www.flabber.nl/linkdump/animatie/partly-cloudy-2048
Nieuw kort filmpje van Pixar, te ultiem cute!![]()
![]()
Ik ook hoor... dat heeft iedereen waarschijnlijk wel in een bepaalde (gezonde) mate, je moet alleen oppassen dat het niet doorslaat naar een ongezonde vorm. (Da's het lastige met zoveel psychische issues, veel van die dingen zijn niemand echt vreemd, de mate verschilt alleen.)quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:28 schreef Ek-Mei het volgende:
maar toch herken ik ook wel wat XM zegt over het in je achterhoofd schuldig voelen over bijv. een ijsje, of ik maak me er extreem druk om, OF juist helemaal niet
Nou, mijne is vandaag niet zo netjes hoorquote:
ja idd, dat is ook zo, en dat zal denk ik ook een beetje zijn blijven hangen uit mijn "lijn periode"quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ook hoor... dat heeft iedereen waarschijnlijk wel in een bepaalde (gezonde) mate, je moet alleen oppassen dat het niet doorslaat naar een ongezonde vorm. (Da's het lastige met zoveel psychische issues, veel van die dingen zijn niemand echt vreemd, de mate verschilt alleen.)
Salade van de mac b-dquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat moet ik eten vanavond? Simpel graag, en gezond en lekker. En met simpel bedoel ik ook echt simpel.
Oke,maar dat blijkft tenminsten binnen de perken,ik heb er soms echt dagen met "vreetbuien" tussen zitten tegenwoordig, vooral in late diensten op het werk, dan kan ik echt niet meer stoppen met de dropjes edquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, mijne is vandaag niet zo netjes hoor(denk naast al het gezonde spul 2 plakjes cake en een mini-mars en twee dropjes). En gisteren was ie helemaal niet netjes
Nou ja, bij echt heel heel heel slechte dingen kan ik me wel 'schuldig' voelen (eigenlijk klinkt schuldig al negatiever dan wat ik bedoel. Misschien is bezwaard beter). Maar dan meer omdat het ongezond is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ook hoor... dat heeft iedereen waarschijnlijk wel in een bepaalde (gezonde) mate, je moet alleen oppassen dat het niet doorslaat naar een ongezonde vorm. (Da's het lastige met zoveel psychische issues, veel van die dingen zijn niemand echt vreemd, de mate verschilt alleen.)
Van mezelf heb ik er wel last van. Met snoepjes bijvoorbeeld, dat je ongemerkt haast dooreet. Een zak chips met z'n tweeen: no problemo.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:37 schreef Tinkepink het volgende:
Zijn er dan veel die vreetbuien hebben hier? Ik heb/had het alleen met ijsjes en een bepaald soort koekjes. Van andere zaken kan ik wel veel eten, maar ik eet eigenlijk nooit een heel pak op ofzo. En een zak chips eten zal ik al helemaal nooit doen. Bah.
ik heb het puur op het werk om het roken te vervangenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:37 schreef Tinkepink het volgende:
Zijn er dan veel die vreetbuien hebben hier? Ik heb/had het alleen met ijsjes en een bepaald soort koekjes. Van andere zaken kan ik wel veel eten, maar ik eet eigenlijk nooit een heel pak op ofzo. En een zak chips eten zal ik al helemaal nooit doen. Bah.
Ik heb het ook weleens, vroeger wel vaker dan nu. Misschien heeft het toch te maken met suikerspiegel enzo, hoewel ik het vooral met hartige dingen heb. Soms als ik me rot voel is het gewoon een gebrek aan weerstand tegen de dingen die ik altijd wel lekker vind maar die ik normaal niet neem omdat het ongezond is, maar soms heb ik ook gewoon abnormaal veel zin in bepaalde dingen. Ik merk wel dat ik het vaker heb als ik een paar keer achter elkaar ongezond gegeten heb, dan heb ik ook gelijk 0,0 zin meer in gewoon gezond eten, als een soort verslaving die weer oplaait.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:37 schreef Tinkepink het volgende:
Heb ik ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:40 schreef Phaidra het volgende:
Heel bekend snaai-moment: even een handje chips voor ik ga koken. Dat loopt altijd makkelijk uit de hand en dan heb ik geen trek meer. Maar meestal kan ik mezelf prima in de hand houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |