Daar staat inderdaad dat AZ interesse heeft in Berg, maar niet dat Berg persoonlijk akkoord is met AZ.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:02 schreef fuckbuddy het volgende:
http://www.fotbollsexpres(...)ar-jagar-marcus-berg
Hier staat het toch echt
En dan voor de grap ook Jelle van Damme weer terughalen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:10 schreef M0NTANA het volgende:
Snel nog even Oguchi Onyewu contracteren.
In dat geval denkt Jol waarschijnlijk aan een voorhoede met Sulejmani, Suarez en Elia. Urby zou dan weer links back kunnen komen. Zoals eerder ook al door iemand is aangegeven.quote:quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:12 schreef Chadi het volgende:
Als je Elia haalt verkracht je sowieso kapitaal. Of je stelt hem dan op of Sulejmani.. dus een vand ie twee op de bank. En anders zou je ook 1 van die twee op de rechter flank moeten posteren maar dan kom je met Suarez in de knel. Die voetbalt het liefst vanaf de rechterkant.
Lijkt mij ook niet ideaal, maar misschien denkt Jol daar anders over. Of hij anticipeert op een mogelijk vertrek.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:10 schreef Frankz0rz het volgende:
Suarez moet niet in de punt in een 4-3-3 systeem.
Berg zei toch ook ooit wel voor Ajax te voelen? We zien wel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat bericht (over mondeling akkoord) heeft nooit in de Zweedse media gestaan.
Dat is een lulverhaal van één van die baggersites, ik geloof van soccernews.nl oid.
Er is wel contact geweest tussen beide clubs.
Berg heeft gister nog in de Zeedse media geroepen dat wanneer hij naar Lazio kan, hij dat wil.
Tuurlijk moet je ook een stukje mentaliteit hebben, en het lijkt me dat alle spelers elke wedstrijd de wil hebben om te winnen. Dat dat er niet altijd uitziet komt door omstandigheden op het veld.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:39 schreef Barca het volgende:
[..]
Ben van mening dat je die juiste mentaliteit van jezelf moet hebben.
Nee joh. Ik vind deze 4 juist erg op de achtergrond. Silva zit alleen maar op de bank en hoor je nauwelijks, Gabri is meerendeel geblesseerd, Oleguer speelt elke week en schijnt een echte leider te zijn in de kleedkamer (Aissati) en Suarez is de speler waarop onze hele voorhoede teert.quote:Heb het idee dat we (om verschillende redenen) daarom Silva, Gabri, Oleguer, Suarez (Spaanse kliek die de sfeer verpest),
Dat ziet er soms misschien wel zo uit ja, dat ben ik met je eens. Maar lijkt me toch niet zo te zijn. Als dat echt zo was hadden ze het eerste niet gehaald hoor, echt.quote:Anita, Emanuelson (luie donders),
Dat ze op zichzelf geilen moeten ze zelf wetenquote:Leonardo, Kennedy (te veel op zichzelf geilend),
Dat gevoel heb ik ook, máár ik wil Vertonghen wel een kans geven. Ik wil hem zien onder Jol in een draaiend team.quote:Vertonghen (kwalitatief gewoon niet goed genoeg),
Eens. Leonardo is komende zomer transfervrij geloof ik ja.quote:Luque, Rommedahl, enz. zo snel mogelijk moeten verkopen. Al is Leonardo toch zonder contract?
Zou kunnen, maar Elia heeft ook geen zin om een (half) seizoen op de bank te zitten om te wachten op Suarez die vertrekt. Suarez is geen speler voor in de punt, hij mist veel te veel kansen om daar te spelen, daar moet een afmaker staanquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:12 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet ideaal, maar misschien denkt Jol daar anders over. Of hij anticipeert op een mogelijk vertrek.
Oguchi Onyewu zie ik echt graag komen, maar ben bang dat hij geen interesse heeft. Is wel een beest.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
En dan voor de grap ook Jelle van Damme weer terughalen.
en dan alleen deel 1330 als topic titel?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:12 schreef Barca het volgende:
-offtopic-
[..]
Berg zei toch ook ooit wel voor Ajax te voelen? We zien wel.
Ik denk dat scheidsrechters het wel degelijk met opzet verkeerd doen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aantrekkelijk hoeft van mij niet, wel eerlijker. Het gaat gewoon te snel voor het oog van een scheids. Ik geloof ook echt wel dat ze het niet altijd expres verkeerd doen hoor, maar god wat maken ze een fouten
.
Ja, wilde ik net aanpassen maar toen was het al gesloten. Was nog bezig met quoten van andere berichten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:15 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
en dan alleen deel 1330 als topic titel?
Lijkt Birmingham te worden, toch?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Oguchi Onyewu zie ik echt graag komen, maar ben bang dat hij geen interesse heeft. Is wel een beest.
Mwah, ik wil het ook wel eens beweren, maar toch zal het meestal wel meevallen. Op enkele echte bloedbakken na....quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:15 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik denk dat scheidsrechters het wel degelijk met opzet verkeerd doen.
http://www.elmundodeporti(...)e-reojo-al-ajax.htmlquote:'Sociedad denkt aan Leonardo of Sarpong'
Volgens het Spaanse El Mundo Deportivo is Real Sociedad op zoek naar een linkeraanvaller. De club zou daarbij onder andere denken aan Leonardo of Sarpong van Ajax. Er zou nog geen contact zijn opgenomen met Ajax over een mogelijke transfer. Leonardo is transfervrij, maar zou voor Real Sociedad begrippen een hoog salarissen vragen, aldus de Spaanse krant.
Yep, al zou ik persoonlijk dan liever naar Ajax gaan.quote:
Wie is dat precies?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Oguchi Onyewu zie ik echt graag komen, maar ben bang dat hij geen interesse heeft. Is wel een beest.
Tenzij je volgend jaar graag weer Championship speelt, dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Yep, al zou ik persoonlijk dan liever naar Ajax gaan.
Ze geven zélf toe dat ze bepaalde spelers op commando van de bond bewust in de wedstrijd houden!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik wil het ook wel eens beweren, maar toch zal het meestal wel meevallen. Op enkele echte bloedbakken na....
Centrale verdediger van Standard Luik. Amerikaans international. In het verleden dicht bij een transfer naar Real.quote:
Centrale verdediger (links) van Standard Luik. Uitstekende speler en zou hier ook best in de competitie passen. Helaas staan vrijwel alle interessante spelers van Luik in de bovengemiddelde belangstelling van Engelse clubs.quote:
Positie en club zijn iig positief, ik ga eens even googlenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Centrale verdediger van Standard Luik. Amerikaans international. In het verleden dicht bij een transfer naar Real.
Suarez en Elia beiden vanaf rechts? Want dat is dan denk ik je volgende probleem.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:11 schreef Cavalier1 het volgende:
Laatste post uit vorige topic:
[..]
In dat geval denkt Jol waarschijnlijk aan een voorhoede met Sulejmani, Suarez en Elia. Urby zou dan weer links back kunnen komen. Zoals eerder ook al door iemand is aangegeven.
Dat meeeeen je niet, de teringquote:
Ik denk dat te veel spelers het een wost zal zijn of ze kampioen worden of degraderen. Zo lang ze maar een paar miljoen krijgen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je ook een stukje mentaliteit hebben, en het lijkt me dat alle spelers elke wedstrijd de wil hebben om te winnen. Dat dat er niet altijd uitziet komt door omstandigheden op het veld.
[..]
Nee joh. Ik vind deze 4 juist erg op de achtergrond. Silva zit alleen maar op de bank en hoor je nauwelijks, Gabri is meerendeel geblesseerd, Oleguer speelt elke week en schijnt een echte leider te zijn in de kleedkamer (Aissati) en Suarez is de speler waarop onze hele voorhoede teert.
[..]
Dat ziet er soms misschien wel zo uit ja, dat ben ik met je eens. Maar lijkt me toch niet zo te zijn. Als dat echt zo was hadden ze het eerste niet gehaald hoor, echt.
[..]
Dat ze op zichzelf geilen moeten ze zelf weten, maar deze jongens komen duidelijk kwaliteit tekort.
[..]
Dat gevoel heb ik ook, máár ik wil Vertonghen wel een kans geven. Ik wil hem zien onder Jol in een draaiend team.
[..]
Eens. Leonardo is komende zomer transfervrij geloof ik ja.
Daar zitten geen benen onderquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:24 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
Die speler links!
Wat een body, halen!
Haha, overal dat Feyenoord @ 50 euro.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:21 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Ff dit topic volgen ivm weddenschappen bij Unibet.
Dan zou Suarez dus in de spits spelen, dat snap jij ook.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Suarez en Elia beiden vanaf rechts? Want dat is dan denk ik je volgende probleem.
Dat is al meer dan het hele transferbudget van Feyenoordquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Haha, overal dat Feyenoord @ 50 euro..
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:26 schreef M0NTANA het volgende:
Oguchi Onyewu zou de ideale verdediger zijn voor dit Ajax.
Naast hem een wat meer voetballende jongen, zodat hij zich kan richten op het uitschakelen van de spits.
Dit is zijn vriendin trouwens:
[ afbeelding ]
Je was dus zelf niet snel genoeg om iets fatsoenlijks neer te zettenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:15 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, wilde ik net aanpassen maar toen was het al gesloten. Was nog bezig met quoten van andere berichten.
Nee deze man komt uit een te zuidelijk deel van de wereld, Dat beest komt uit Belgie das maar 220km.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:24 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
Die speler links!
Wat een body, halen!
Hij komt uit de Verenigde Staten hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:27 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Nee deze man komt uit een te zuidelijk deel van de wereld, Dat beest komt uit Belgie das maar 220km.
Suriname is ff verder
Ik zat al een paar minuten te wachten (f5), er kwam niks. Toen zelf maar aan de slag gegaan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:26 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Je was dus zelf niet snel genoeg om iets fatsoenlijks neer te zetten
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:26 schreef M0NTANA het volgende:
Oguchi Onyewu zou de ideale verdediger zijn voor dit Ajax.
Naast hem een wat meer voetballende jongen, zodat hij zich kan richten op het uitschakelen van de spits.
Dit wordt zijn vriendin trouwens:
quote:Oguchialu Chijioke Goma Lambu "Oguchi" Onyewu or "Gooch" (born May 13, 1982 in Washington, D.C.) is an American soccer player who plays center back for Belgian club Standard Liège and the United States men's national team.
Joh, het was als "grapje" bedoelt. We hebben allemaal Wiki Sjimzie!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij komt uit de Verenigde Staten hoor
Dat werkt niet. Daarom die vraag.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:25 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dan zou Suarez dus in de spits spelen, dat snap jij ook.
Oh, ik mag niet ongeduldig zijn?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:29 schreef Nashje het volgende:
Dat was het dan. Had nog hoop dat Barca vandaag een keertje normaal zou doen, maar hij kan zich weer niet inhouden. Dan niet..
Dat snapt 'ie niet.quote:
1. te veel eerquote:
Ik geef alleen een mogelijke reden van Jol om Elia te halen. Dat is dat Jol Suarez in de spits wilt hebben, of om te anticiperen op een eventueel vertrek. Ik geef in dit geval niet mijn eigen mening, maar een mogelijke verklaring voor de komst van Elia. Dat stond duidelijk in de post.quote:
Mogelijkheid 1: zo dom is Jol hoop ik niet. Mogelijkheid 2: ik hoop het. 20 miljoen kunnen we goed gebruiken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:39 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik geef alleen een mogelijke reden van Jol om Elia te halen. Dat is dat Jol Suarez in de spits wilt hebben, of om te anticiperen op een eventueel vertrek. Ik geef in dit geval niet mijn eigen mening, maar een mogelijke verklaring voor de komst van Elia. Dat stond duidelijk in de post.
Misschien dat Jol Ajax te weinig heeft zien spelen en dat ie het daardoor nog niet weet. Maar ik denk dat Jol wel snel door heeft dat Suarez niet in de spits moet spelen. Hij lijkt me niet een man die dat niet snapt.quote:
DIe opmerking "dat snapt 'ie niet" ging over jou. Of jij wel doorhad dat de vraag over 2 man op rechts bedoelt was om aan te geven dat Suarez niet geschikt is als diepste spits. Maar ... mijn excuus daarvoor. Je had inderdaad in het bericht daar al iets over gezegd. Was ik even vergeten. Sorry.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:40 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Misschien dat Jol Ajax te weinig heeft zien spelen en dat ie het daardoor nog niet weet. Maar ik denk dat Jol wel snel door heeft dat Suarez niet in de spits moet spelen. Hij lijkt me niet een man die dat niet snapt.
Graag Elia - Berg - Beerens. Suarez moet je zo snel mogelijk verkopen voor miljoen. Met Sulejmani en Cvitanich wordt het niks.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:41 schreef twi het volgende:
Ik zie liever Sulejmani - Cvitanich - Suarez dan Elia - Suarez - Sulejmani. Die eerste variant ziet er gewoon veel gebalanceerder uit. Liever nog Sulejmani - Berg - Suarez, maar dat is eerlijk gezegd kapitaalvernietiging aangezien Cvitanich de kans ook wel mag krijgen. Die heeft het voor een eerste seizoen gewoon prima gedaan.
Ik weet wel dat het over mij ging maar ik vond het niet terecht, daarom reageerde ik er cynisch op. Maar laten we weer ontopic gaan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:42 schreef Barca het volgende:
[..]
DIe opmerking "dat snapt 'ie niet" ging over jou. Of jij wel doorhad dat de vraag over 2 man op rechts bedoelt was om aan te geven dat Suarez niet geschikt is als diepste spits. Maar ... mijn excuus daarvoor. Je had inderdaad in het bericht daar al iets over gezegd. Was ik even vergeten. Sorry.
[..]
Graag Elia - Berg - Beerens. Suarez moet je zo snel mogelijk verkopen voor miljoen. Met Sulejmani en Cvitanich wordt het niks.
Dat zou heel goed kunnen. Sulejmani bakte er werkelijk niks van! Cvitanich vond ik ook beslist niet goed, maar die speelde volgens mij minder wedstrijden dan Mickey maar scoorde zowel absoluut als relatief meer goals.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:47 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het over mij ging maar ik vond het niet terecht, daarom reageerde ik er cynisch op. Maar laten we weer ontopic gaan.
Zou het misschien kunnen dat Jol Sulejmani niet goed genoeg vindt?
hij heeft toch gezegd dat ie het geen miskoop vond en dat als je naar de cijfers keek hij het niet zo heel erg slecht heeftg edaan met 10 goals en 10 assists.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:47 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het over mij ging maar ik vond het niet terecht, daarom reageerde ik er cynisch op. Maar laten we weer ontopic gaan.
Zou het misschien kunnen dat Jol Sulejmani niet goed genoeg vindt?
Iets zeggen en iets menen zijn twee heel verschillende dingen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
hij heeft toch gezegd dat ie het geen miskoop vond en dat als je naar de cijfers keek hij het niet zo heel erg slecht heeftg edaan met 10 goals en 10 assists.
Klopt inderdaad. Dat zei Jol tijdens de persconferentie. In combinatie met wat hij zei over het ontwikkelen van spelers blijkt eerder dat hij Sulejmani beter wilt gaan maken. Laten we het hopen, want hem nu al verkopen zou kapitaalvernietiging zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
hij heeft toch gezegd dat ie het geen miskoop vond en dat als je naar de cijfers keek hij het niet zo heel erg slecht heeftg edaan met 10 goals en 10 assists.
dat wetende hoeven we jou ook niet meer serieus te nemen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:52 schreef Barca het volgende:
[..]
Iets zeggen en iets menen zijn twee heel verschillende dingen.
Hé ja, 3 tuinkabouters in de spits. En wie gaat hem inkoppen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:11 schreef Cavalier1 het volgende:
Laatste post uit vorige topic:
[..]
In dat geval denkt Jol waarschijnlijk aan een voorhoede met Sulejmani, Suarez en Elia. Urby zou dan weer links back kunnen komen. Zoals eerder ook al door iemand is aangegeven.
Ga je nou op je eigen clone reageren?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:55 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
dat wetende hoeven we jou ook niet meer serieus te nemen.
Want kleine spelers kunnen niet goed koppen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hé ja, 3 tuinkabouters in de spits. En wie gaat hem inkoppen?
En geflopt bij Newcastle toch?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Centrale verdediger van Standard Luik. Amerikaans international. In het verleden dicht bij een transfer naar Real.
Je begrijpt wat ik bedoel?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:57 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Want kleine spelers kunnen niet goed koppen?
hahaha ... Hoe vaak komt het niet voor dat coaches vol lof zijn over een speler, die nog geen week daarna zijn boeltje kan pakken? Hoe vaak zeggen spelers niet nog vertrouwen te hebben in hun coach terwijl nog voor ze dat gezegd hebben die coach al van het bestuur te horen krijgt dat hij door de spelers ontslagen is?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:55 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
dat wetende hoeven we jou ook niet meer serieus te nemen.
Cvitanich. Kan uitstekend koppen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ze bespringen elkaar. Getuige hun roze schoentjes doen ze dat toch al graag.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Waren die voorzetten ook niet kut?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:00 schreef twi het volgende:
[..]
Cvitanich. Kan uitstekend koppen.
Al dat idiote gedoe over lange spelers in de spits, flikker op. We hebben een tijd lang met Charisteas voorop gelopen, die zou een geweldige kopper zijn. Maar ondanks twee vleugelspelers heb ik hem nog nooit een goal zien maken met z'n hoofd in een Ajax shirt.
Timing is belangrijker dan lengte.
Ik bedoelde met mijn opmerking over koppen dat je gewoon een sterke kaatser in de spits moet hebben, en geen veredelde winger. 3 van die ventjes van 1.60 gaat niet goedkomen denk ik.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:00 schreef twi het volgende:
[..]
Cvitanich. Kan uitstekend koppen.
Al dat idiote gedoe over lange spelers in de spits, flikker op. We hebben een tijd lang met Charisteas voorop gelopen, die zou een geweldige kopper zijn. Maar ondanks twee vleugelspelers heb ik hem nog nooit een goal zien maken met z'n hoofd in een Ajax shirt.
Timing is belangrijker dan lengte.
Elia, Berg & Beerens i.p.v. Sulejmani, Cvitanich en Suarez.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik bedoelde met mijn opmerking over koppen dat je gewoon een sterke kaatser in de spits moet hebben, en geen veredelde winger. 3 van die ventjes van 1.60 gaat niet goedkomen denk ik.
Gewoon Berg halen ipv Elia
Dat maak jij dr dan weer van. Ik zou die zeikerd van een Beerens niet willen. Plus waarom Sulejmani, Cvitanich en Suarez wegdoen ?!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:12 schreef Barca het volgende:
[..]
Elia, Berg & Beerens i.p.v. Sulejmani, Cvitanich en Suarez.
Slecht voor de teamspirit, jeweetquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat maak jij dr dan weer van. Ik zou die zeikerd van een Beerens niet willen. Plus waarom Sulejmani, Cvitanich en Suarez wegdoen ?!
Suarez is slecht voor de sfeer, die anderen presteren niet. Nou zou het nog kunnendat Sulejmani met Beerens een stuk beter gaat presteren maar ik geloof daar niet in.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat maak jij dr dan weer van. Ik zou die zeikerd van een Beerens niet willen. Plus waarom Sulejmani, Cvitanich en Suarez wegdoen ?!
Hard gaat 'ie hè?quote:
Ook geen verkoop.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik dacht even dat we een aankoop hadden gedaan, maar helaas
Eerst verdedigers, dan Elia. Eljero is wat mij betreft wel welkom.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:22 schreef Black-Death het volgende:
Ik hoop toch echt dat Ajax niet Elia gaat kopenDat ze eerst eens de verdediging op orde krijgen..
Blijkbaar niet.quote:
Dat kan natuurlijk ook tegelijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:22 schreef Black-Death het volgende:
Ik hoop toch echt dat Ajax niet Elia gaat kopenDat ze eerst eens de verdediging op orde krijgen..
Waarvan de helft zo ongeveer met opstellingen met spelers die we niet eens hebbenquote:
Mag je niet meer wensen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarvan de helft zo ongeveer met opstellingen met spelers die we niet eens hebben.
Zul je straks zien dat we vlak voor het seizoen begint enkele baggeraankopen doen, en in de winterstop we wel miljoenen krijgen voor spelers als Suarez, Vermaelen, Sulejmani maar dat we dan geen (goede) vervangers kunnen contracteren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:29 schreef Nashje het volgende:
psv lijkt inmiddels ook achter Obradovic aan te zitten... Weet niet hoe betrouwbaar het is, maar schiet nou toch godverdomme eens op. En waarom is Vermaelen er nog niet uit met Arsenal? Er is nog steeds geen definitief bericht geweest.
Haha inderdaad. Scrollerdescroll.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarvan de helft zo ongeveer met opstellingen met spelers die we niet eens hebben.
Ik wil jullie mening weten!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Moet je het maar gewoon even mailen naar martin@ajax.nl
Zit er ook maar steeds op te wachtenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:29 schreef Nashje het volgende:
psv lijkt inmiddels ook achter Obradovic aan te zitten... Weet niet hoe betrouwbaar het is, maar schiet nou toch godverdomme eens op. En waarom is Vermaelen er nog niet uit met Arsenal? Er is nog steeds geen definitief bericht geweest.
Nog beter, mail het naar martin@roda.nlquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Moet je het maar gewoon even mailen naar martin@ajax.nl
Dat klopt. En dan ook nog van die mensen die dan gaan quoten daarop en dan even hun opstelling laten zien, waar dan vervolgens 1 naam is veranderdquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef Da_Sandman het volgende:
het is gewoon godvergeten irritant en het voegt bijzonder weinig toe...
Ik denk niet dat psv Obradovic kan halen. Ze kunnen de 5 miljoen voor Engelaar niet eens ophoesten volgens de berichten en dan wel 7 miljoen voor Obradovic? En er moet inderdaad wel wat vaart(!) achter gezet worden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:29 schreef Nashje het volgende:
Die hebben geen geld joh.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:29 schreef Nashje het volgende:
Sommige mensen is alleen het plaatselijke heldere licht, Barca.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:45 schreef Wooldoor het volgende:
Wat komen sommige mensen erbij dat Suarez slecht is voor de sfeer? Omdat hij af en toe zegt mensen de waarheid vertelt?
Als 2 honden vechten om een been....quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nicky Kuiper kan je vergeten, AZ en Twente en Vitesse liggen er al over in de clinch wie hem nou gekocht heeft.
Is dat zeker?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:58 schreef Nashje het volgende:
Zlatan overigens naar Barcelona. Mooie club voor 'm.
El Mundo Deportivo meldt van wel ja.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Is dat zeker?hda daar liever Villa gezien.
Lees het net. Wat een verhaal weer.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nicky Kuiper kan je vergeten, AZ en Twente en Vitesse liggen er al over in de clinch wie hem nou gekocht heeft.
Alleen moet Eto'o dan wel zin hebben om naar Inter te gaan.quote:
quote:Obradović ondertekend in juli voor Ajaks
Links terug Partizan carrière verder in de beroemde Nederlandse club, en zeven miljoen. Overdracht moet worden uitgevoerd na de Europese kampioenschappen voor jonge mensen, die eindigt 29e Juni
Ivan Obradovic, FK Partizan
Verplaatsingen in Amsterdam ... Ivan Obradovic bij het aanbreken van een grote transfer
Partizan links terug Ivan Obradovic carrière zal in Ajaksu en zeven miljoen euro! Overdracht zal waarschijnlijk worden gerealiseerd na de Europese kampioenschappen voor de jeugd, dat is een programma van 15 tot 29 Juni in Zweden, en er zal Obradović concurreren voor Servië.
Partizan lange haired quarterback, die momenteel in de Faeröer met de hoge nationale team van Servië, sprak de hoop uit dat al het werk zal worden gedaan op de best mogelijke manier.
- Teamgenoot van Team Miralem SULEJMANI, ook lid van Ajaksa, praat ik daar kwam hij naar Belgrado om Nederland in serieuze gesprekken over mijn komst, dat "LANSIERS" zeer geïnteresseerd, en beide hopen te eindigen allemaal het beste. Reeds Ik heb gezegd dat we alle het belang van Europese teams, vooral degenen die ik vertegenwoordig de room, maar ik zou graag willen blijven zijn carrière in Ajaksu. Echter, de laatste dag, ik alleen gericht op de representatieve taken, en ik weet niet of er nieuwe details over mijn toekomst overdracht, alles wat ik prepustio manager Nikola Damjancu - zei Obradović.
Volgens bronnen dicht bij Partizan biedingen soms dicht bij de kapitein tot het einde van de Europese Jeugd Kampioenschappen selectie, waar, natuurlijk, alle dikte van de scout en manager, de grootste Europese clubs, maar dan zijn de kansen dat de leiders van zwart en wit op het einde van de afrit Obradović vooruit en ontmoet hem in Amsterdam.
Nederlandse media overgebracht naar Obradović aankomen in Amsterdam als een vervanging voor het Belgische team Vermalena Thomas, die een paar dagen geleden een einde aan de onderhandelingen in de overgang naar Arsenal voor £ 12 miljoen. Aangezien de Servische vertegenwoordigers worden aangesteld voor bijna het dubbele van de hoeveelheid kleine, Nederlandse media schatten dat de Ajaks op de drempel van buitengewone werk.
Jong links terug debuut voor een team in Servië Radomir Antic op het spel tegen Farskih eilanden in Belgrado 6e September vorig jaar, een maand later scoorde het eerste doelpunt in de nationale trui in een gastoptreden Oostenrijk. Sindsdien is onder toezicht van de groot aantal Europese clubs (Juventus, Barcelona, CSKA, Tottenham ...), die in de winter overgangsperiode huisvesting binnen de poorten van Partizan. Inofficiële, zwart-wit in januari soepele CSKA Moskou verwerpt het bod van zes miljoen.
V. Tomković
In dat Midden Oosten waar spelers nog net niet in vaten olie uitbetaald krijgen? Of bedoel je een ander midden oosten zoals de Balkan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:09 schreef w00h00 het volgende:
Over een beul gesproken. Marius Constantin van Rapid Boekarest zou ik er ook wel graag bij willen hebben. Met zo'n gozer tegenover houdt Lazovic wel even z'n mond denk ik![]()
[ afbeelding ]
Het maakt me niet zoveel uit wie, maar het wordt een keer tijd voor een beul achterin. Iiemand die 90 minuten lang bij de tegenstander in de nek loopt te hijgen. En in het midden oosten kun je die gasten voor een paar kwartjes ophalen.
EK voor jonge mensen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:09 schreef Nashje het volgende:
Nieuws over Obradovic:
http://www.pressonline.rs/page/stories/sr.html?view=story&id=68246§ionId=44
Vertaald:
[..]
http://www.gsp.ro/fotbal/(...)-in-plus-140735.htmlquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:09 schreef w00h00 het volgende:
Over een beul gesproken. Marius Constantin van Rapid Boekarest zou ik er ook wel graag bij willen hebben. Met zo'n gozer tegenover houdt Lazovic wel even z'n mond denk ik![]()
[ afbeelding ]
Het maakt me niet zoveel uit wie, maar het wordt een keer tijd voor een beul achterin. Iiemand die 90 minuten lang bij de tegenstander in de nek loopt te hijgen. En in het midden oosten balkan kun je die gasten voor een paar kwartjes ophalen.
![]()
een been van Samuel Eto'o misschienquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:15 schreef Voltreffer het volgende:
Dan zou het nog 19 dagen duren voordat ie werkelijk binnen is. Krijgen wij nog wat voor Ibra of helemaal niks?
Echt he dan denk je dat hij binnen is, speelt hij een super EK en komen vervolgens geruchten dat hij naar Real of Manchester gaat:Pquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:15 schreef Voltreffer het volgende:
Dan zou het nog 19 dagen duren voordat ie werkelijk binnen is. Krijgen wij nog wat voor Ibra of helemaal niks?
Handig zo'n verloofde.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb m'n verloofde net gevraagd of ze even een rondje Servische sportsites wil doen voor nieuws over Obradovic.
Kom er zo op terug.
Des te meer reden om zich bij Ajax verder te ontwikkelen. En die vijf kilo hebben we er zo af.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.gsp.ro/fotbal/(...)-in-plus-140735.html
Kampt de laatste tijd met overgeewicht, schijnt zich niet goed meer te kunnen motiveren in Roemenië.
Wat vindt je vriendin ervan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb m'n verloofde net gevraagd of ze even een rondje Servische sportsites wil doen voor nieuws over Obradovic.
Kom er zo op terug.
Was haar antwoord op de vraag of hij heeft getekend voor Ajax.quote:da, is true
Ben niet zo'n verschrikkelijke Balkan-kenner, maar heb beiden wel een paar keer zien spelen. Constantin is een beul, iemand die een pure verdediger is. Maar aan de andere kant ook een goede trap. Obradovic is echt een potentiële top-linksback, als Ajax hem weet te strikken is dat echt een geweldige actie.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:25 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Des te meer reden om zich bij Ajax verder te ontwikkelen. En die vijf kilo hebben we er zo af.
Jij bent toch wel goed ingevoerd over het voetbal in de Balkan? Wat vindt jij verder van Constantin? En wat is je mening over Obradović?
?!quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben niet zo'n verschrikkelijke Balkan-kenner, maar heb beiden wel een paar keer zien spelen. Constantin is een beul, iemand die een pure verdediger is. Maar aan de andere kant ook een goede trap. Obradovic is echt een potentiële top-rechtsback, als Ajax hem weet te strikken is dat echt een geweldige actie.
Dan zal de verkoop van Vermaelen ook wel snel officieel worden, gok ik.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Was haar antwoord op de vraag of hij heeft getekend voor Ajax.
Linkje volgt zo...
quote:
Dalijk neemt je verloofde ons in de maling. Weten wij veel wat daar staatquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is die afstand toch nog ergens goed voor.
Ik kan het mis hebben, maar daar staat toch niet in dat Obradovic heeft getekend of binnenkort gaat tekenen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://www.novosti.rs/code/navigate.php?Id=13&status=jedna&vest=147881&title_add=Obradovi%C4%87%20na%20korak%20od%20Ajaksa&kword_add=partizan%2C%20ivan%20obradovic
Van gister wel.
Dr staat gewoon dat koe Bertha 24 de prijs voor meest productieve koe in de Balkan heeft gewonnenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dalijk neemt je verloofde ons in de maling. Weten wij veel wat daar staat.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:36 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben, maar daar staat toch niet in dat Obradovic heeft getekend of binnenkort gaat tekenen?
[edit]quote:XXX says:
they would give 7 000 000 for him
XXX says:
there were some negotiations
XXX says:
and he would be glad to play in Ajax dress (. )
XXX says:
it's the next logical step in his career
XXX says:
and his friend plays there too (Sulejmani)
quote:Dagglala says:
so nothing is certain yet?
Dagglala says:
nothing is signed?
XXX says:
no
XXX says:
he needs to finish that first or something like that (Jeugd EK)
XXX says:
I know zero about football baby
Vertaling:quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dalijk neemt je verloofde ons in de maling. Weten wij veel wat daar staat.
Het was "all over sport news" volgens haar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:39 schreef Suijk het volgende:
En is die site een beetje betrouwbaar of is het zeg maar de sport.be van Servië?
Precies wat ik dacht. Reken je dus maar niet rijk. Braafheid dachten we ook binnen te hebben. Als Juve komt, zie ik hem daar wel naar toe gaan.quote:
Inderdaad. Kan het niet echt hebben dat Ajax nu gaat wachten tot begin juliquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:41 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Reken je dus maar niet rijk. Braafheid dachten we ook binnen te hebben. Als Juve komt, zie ik hem daar wel naar toe gaan.
De spelers zelf hebben volgens jou weinig zelf te willen of te doen he? Het is geen FMquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad. Kan het niet echt hebben dat Ajax nu gaat wachten tot begin juli. Stel dat het mis gaat. Verloren tijd.
Tuurlijk wel, maar kom op zeg. Wachten tot juli en dan misschien horen dat Obradovic niet naar Ajax wil?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De spelers zelf hebben volgens jou weinig zelf te willen of te doen he? Het is geen FM!
Bij FM willen sommige spelers ander ook niet naar Ajax toe hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De spelers zelf hebben volgens jou weinig zelf te willen of te doen he? Het is geen FM!
Dat weet je toch niet? Misschien moeten ze het afronden, maar zijn er minder mensen op de account en rechtelijke afdelingen wegens vakantietijd, waardoor er wat vetraging is. Misschien wil Partizan wachten tot na het EK, dan kan je hoog en laag springen, maar dan moet je gewoon wachten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar kom op zeg. Wachten tot juli en dan misschien horen dat Obradovic niet naar Ajax wil?
Waarschijnlijk wil hij zich volledig op het toernooi richtenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:53 schreef Dvm86 het volgende:
Ajax kan beter op zoek gaan naar een andere linksback en Obradovic eventueel contracteren na dit toernooi. Anders gewoon dwingen om nu al te tekenen. Waarom wachten? Zijn de teams al gearriveerd in Zweden? Die wedstrijden vinden pas plaats op de 15e.
De onderhandelingen zijn al afgerond, ze zei dat het tekenen een formaliteit was.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet? Misschien moeten ze het afronden, maar zijn er minder mensen op de account en rechtelijke afdelingen wegens vakantietijd, waardoor er wat vetraging is. Misschien wil Partizan wachten tot na het EK, dan kan je hoog en laag springen, maar dan moet je gewoon wachten.
Ze zijn er mee bezig, er is duidelijk contact, dan kan je er alleen maar vanuit dat het wel goed moet gaan komen.
Dit was 2 weken geleden al niet meer leuk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:15 schreef lighted het volgende:
Ik lees net:
Twitter vdWiel:
Die krl Obrvic komt fkn ckr maar hy blyft vn myn spot af
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:15 schreef lighted het volgende:
Ik lees net:
Twitter vdWiel:
Want Gregory is ook linksback.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:15 schreef lighted het volgende:
Ik lees net:
Twitter vdWiel:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:30 schreef TheClown1 het volgende:
wat een geniale grappen van die gast. je twitter is zo in het nieuws geweest en dan nog dat soort taalgebruik
Erm...quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:30 schreef TheClown1 het volgende:
wat een geniale grappen van die gast. je twitter is zo in het nieuws geweest en dan nog dat soort taalgebruik
Ouch.. Dit is echt heel pijnlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:30 schreef TheClown1 het volgende:
Ik wil ook nog even!quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:30 schreef TheClown1 het volgende:
* _Mike_ kijkt naar usernamequote:Op woensdag 10 juni 2009 15:30 schreef TheClown1 het volgende:
Ik dan ook nog maar even.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:30 schreef TheClown1 het volgende:
Dat is toch niet zo vreemd?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens de VI krijgen Oleguer en Sulejmani ieder 2.000.000 per seizoen gestort en verdienen al onze niet-EU spelers sowieso 500.000.
Dat was wel te verwachten. Sno krijgt toch ook zo'n anderhalf miljoen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens de VI krijgen Oleguer en Sulejmani ieder 2.000.000 per seizoen gestort en verdienen al onze niet-EU spelers sowieso 500.000.
Dat is berekend over twaalf maanden, waarvan hij de helft nog bij Celtic onder contract stond. Dus is niet geheel duidelijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat was wel te verwachten. Sno krijgt toch ook zo'n anderhalf miljoen?
Sorry ik moet ook even lachen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:30 schreef TheClown1 het volgende:
WTF Sulejmani 2 miljoen per jaar? Daar geloof k vrij weinig van. 2 miljoen bruto zeker. En Ik meen vorig jaar ook ergens gelezen te hebben dat Oleguer ongeveer 7 ton verdiend, en geen 2 miljoen..quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Per maand?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:17 schreef Chadi het volgende:
Oleguer kwam voor 750.000 per maand toch>?
quote:
Ik ook nog even...quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:30 schreef TheClown1 het volgende:
VestigingsManager..quote:
Oh, jij beheert die Twitter van blackcard Greg!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:45 schreef Wooldoor het volgende:
Wat komen sommige mensen erbij dat Suarez slecht is voor de sfeer? Omdat hij af en toe zegt mensen de waarheid vertelt?
Bronquote:Madrileense oud-Ajacieden mogen vertrekken
Volgens Javier Estepa, een journalist van Marca, is Ruud van Nistelrooij de enige Nederlander die bij Real Madrid mag blijven. Oud-Ajacieden Klaas Jan Huntelaar en Wesley Sneijder zijn twijfelgevallen, terwijl oud-Ajacied Rafael van der Vaart mag vertrekken.
'Ruud van Nistelrooy heeft altijd goed gepresteerd en zal zijn contract uitdienen. Arjen Robben, Klaas Jan Huntelaar en Wesley Sneijder zijn twijfelgevallen. De kans dat Huntelaar weer op de bank belandt is groot, want er komt sowieso een spits bij. Hij kan daarom beter vertrekken. Het zou goed kunnen dat Sneijder als wisselgeld gaat dienen bij een transfer. Robben heeft van de drie de meeste kans om te blijven. Royston Drenthe en Rafael van der Vaart zullen waarschijnlijk vertrekken.'
Mijn held, wat doe je!?quote:Ibrahimovic vertrekt naar FC Barcelona
Zlatan Ibrahimovic vertrekt naar FC Barcelona. Dat meldt El Mundo Deportivo. De oud-Ajacied vertrekt bij Internazionale en wordt geruild voor Samuel Eto'o, die komend seizoen in Milaan zal spelen. Tevens ontvangt Internazionale tien miljoen euro.
Laat de man nog een jaartje bij Milan spelen en dan naar Ajaxquote:"Het is geweldig nieuws dat Ancelotti me wil hebben in Londen, maar volgend seizoen blijf ik spelen voor Milan. Ik heb een contract en heb het hier naar mijn zin," aldus Seedorf.
De 33-jarige Seedorf staat nog twee jaar onder contract bij de Milanezen, maar is daarna niet van plan zijn voetbalschoenen aan de wilgen te hangen. "Ik hoop dat ik dan nog drie of vier jaar kan voetballen. Daarna heb ik nog een heel leven voor me waarin ik me kan wijden aan goede doelen"
Raffie schijnt zelf niet te willen en ik zal wel weer een lul zijn als ik zeg dat we dan KJH maar moeten benaderen.quote:
Liever nu al. Wat zou dat kosten? 15 miljoen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:55 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Laat de man nog een jaartje bij Milan spelen en dan naar Ajax
quote:
Zou zeggen: van een leuke club naar een prachtclub. Eto'o, Zlatan, Messi ...quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van een kutclub naar een prachtclub gaan.
Van een kutclub naar een prachtclub gaanquote:
Hopelijk wordt er goed voor ze betaald zodat we wat miljoentjes aan opleidingsvergoedingen kunnen opstrijken.quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van een kutclub naar een prachtclub gaan.
Arsenal staat niet bepaald bekend om hun vrijgevigheid.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:50 schreef TheJanitor het volgende:
Wat eist die Vermaelen van Arsenal zeg?
Met alle respect, maar met Messi en Henry erbij vind ik Eto'o toch meer een garantie voor goals. Zlatan is dan wel heel balvast enzo maar Eto'o scoort uit alle hoeken en standen. Balvaste spelers zijn er genoeg bij Barcaquote:
Alleen heb ik het idee dat Eto'o zelf graag wilde vertrekken. Zlatan is dan geen veelscorende spits in vergelijking met Eto'o, maar ik verwacht dat hij in Barcelona veel meer kansen kan creeeren dan bij het falende aanvallende spel van Inter.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Met alle respect, maar met Messi en Henry erbij vind ik Eto'o toch meer een garantie voor goals. Zlatan is dan wel heel balvast enzo maar Eto'o scoort uit alle hoeken en standen. Balvaste spelers zijn er genoeg bij Barca
quote:
quote:Ajaxclub.nl houdt een aantal oud-Ajacieden goed in de gaten, waaronder Huntelaar, Sneijder en Van der Vaart. Als u geen interesse heeft in het lezen van berichten over oud-Ajacieden, dan adviseren wij u om deze berichten niet te openen.
In FM08 was hij een beest bij mij in het team.quote:'Ajax wil 13 miljoen bieden voor Uruguayaanse spits Cavani'
Ajax zou voor een bedrag van 13 miljoen euro over hebben voor Edinson Cavani van Palermo, zo meldt althans de website Calciomercato.com. De Uruguayaanse spits die onlangs 7 keer uitkwam voor het Uruguayaanse Nationale Elftal, waar ook Ajax aanvaller Luis Suarez speelt, zou ook de interesse hebben gewekt van andere teams waaronder Fenerbahce, Tottenham, AS Roma en Lazio. Echter lijkt de interesse van Ajax het meest concreet en het bod van 13 miljoen euro op 'El Matador', zoalsde bijnaam luidt van Cavani, zou het meest in de buurt komen van de vraagprijs.
Ik weet het niet, ik vind Zlatan i.t.t. Eto'o geen Barca speler, kan niet helemaal uitleggen waarom eigenlijk. Vind hem teveel een opportunistische rommelaar (wel een hele goede overigens) denk ik.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:15 schreef Haxor het volgende:
[..]
Alleen heb ik het idee dat Eto'o zelf graag wilde vertrekken. Zlatan is dan geen veelscorende spits in vergelijking met Eto'o, maar ik verwacht dat hij in Barcelona veel meer kansen kan creeeren dan bij het falende aanvallende spel van Inter.
En dat in Italië, de held scoorde bij zijn debuut in de serie A de 1-1 15 minuten nadat hij het veld in kwam op de manier van MvB. (Tegen Fiorentina)quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:38 schreef Cavalier1 het volgende:
Als we dan toch in Italië gaan shoppen. Julio Ricardo Cruz!
in spelers..... Tering das 2x het budget van AZ van afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:30 schreef Spougle het volgende:
Als we al die geruchten moeten geloven dan investeert Ajax dit jaar 60 Miljoen.
Eerst zien, dan geloven. De vele miljoenen wat er tot nu zijn weggesmeten heeft tot op heden helemaal niks opgeleverd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:49 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
in spelers..... Tering das 2x het budget van AZ van afgelopen seizoen.
Budget is dus spelers en de rest....
Hoe hoog is het budget dan wel niet
Zo zie je maar: in alles staat AZ nog niet in de schaduw van Ajax.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:49 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Zlatan een opportunistische rommelaar noemenquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vind Zlatan i.t.t. Eto'o geen Barca speler, kan niet helemaal uitleggen waarom eigenlijk. Vind hem teveel een opportunistische rommelaar (wel een hele goede overigens) denk ik.
Nee, dat is 'begroting'. Die is 70. En Ajax heeft geen 'aankoopbudget' van 60 hoor, dus weest niet bevreesd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:49 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Nooitquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:38 schreef Cavalier1 het volgende:
Gewoon overal bieden, 2/3 van alle biedingen worden toch afgewezenquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, dat is 'begroting'. Die is 70. En Ajax heeft geen 'aankoopbudget' van 60 hoor, dus weest niet bevreesd.
Wel een goeie spits.quote:
wij hebben nog een boomlange italiaan rondlopen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat wel. Maar er zijn genoeg goeie spitsen.
Smerig.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:38 schreef Cavalier1 het volgende:
Doe maar die Belg die bij jullie voorin loopt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:12 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
wij hebben nog een boomlange italiaan rondlopen.
Goede kopper, maakte er nog 2 in 1 wedstrijd afgelopen seizoen.
8miljoen mag je hem hebben als Ajax zijnde...
Kloonquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:38 schreef Cavalier1 het volgende:
Ruilen voor Silva.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:23 schreef Ordinair het volgende:
Nog meer nieuws, Cavani in belangstelling van Ajax!
[..]
In FM08 was hij een beest bij mij in het team.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Zlatan een opportunistische rommelaar noemen. Waar was jij toen God het verstand uitdeelde?
Ja, en?! Geen koorknaap in onze ploeg! Hoe gemener, hoe beter!quote:
Ja, dan wordt Ajax weer helemaal wat het was, gewoon 11 oorlogsmisdadigers erin en gaan....quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:29 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, en?! Geen koorknaap in onze ploeg! Hoe gemener, hoe beter!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, dan wordt Ajax weer helemaal wat het was, gewoon 11 oorlogsmisdadigers erin en gaan....
Reken maar dat dat de eerste spits wordt onder Koemanquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:12 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
wij hebben nog een boomlange italiaan rondlopen.
Goede kopper, maakte er nog 2 in 1 wedstrijd afgelopen seizoen.
8miljoen mag je hem hebben als Ajax zijnde...
Ajax is dan ook itt AZ wel een topclub.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:10 schreef fuckbuddy het volgende:
70miljoen... Sjesis.. Belachelijk veel gewoon!
Juist! Zo moet het!quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, dan wordt Ajax weer helemaal wat het was, gewoon 11 oorlogsmisdadigers erin en gaan....
Dan pleit ik voor Kah. Het kan niet anders dan dat die mafkees kindsoldaat is geweest.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ken hem niet, maar als 't een schopper is: halen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan pleit ik voor Kah. Het kan niet anders dan dat die mafkees kindsoldaat is geweest.
Smerige kut kakkerlak die hoef ik niet in het prachtige Ajax shirt te zien.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:38 schreef Cavalier1 het volgende:
Pardon?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:38 schreef Cavalier1 het volgende:
Als we dan toch in Itali gaan shoppen. Julio Ricardo Cruz!
Hm ... probeer ook de andere varianten. Shirt Groningen in Heerenveen-kleuren, Heerenveen-shirt in kleuren fc Groningen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:03 schreef oostkant het volgende:
[ afbeelding ]
Waar blijft de uiterkoop?
Check die foto. Genoeg uitverkoop zo? Het Ajax-shirt in Rotterdamse kleuren....
En jij zit bij Sport? Wat een flapdrop ben jij toch zegquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:30 schreef TheClown1 het volgende:
Jij kent Kah niet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:03 schreef Barca het volgende:
[..]
Ken hem niet, maar als 't een schopper is: halen!
Wat maakt het nou uit of ie bij Feyenoord heeft gezeten. Dom gelul altijd vind ik dat. Als iemand goed genoeg is, moet dat niet uit maken. Niet dat Cruz dat is, maar ik las dat hij weg gaat bij Inter, dus ik vond wel leuk hem ff te noemen. Omdat toch iedereen hier genoemd wordt...quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Smerige kut kakkerlak die hoef ik niet in het prachtige Ajax shirt te zien.
Mark de Vries is 2x zo grootquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij kent Kah niet?![]()
![]()
Kah is een (cult)held
Hoop dat hij terug komt. Kan nog zeker van waarde zijn bij Ajax.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:17 schreef Damzkieee het volgende:
He maar wat gebeurt er eigenlijk met Albert Luque?
Kijk je uberhaupt wel eens voetbal?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:03 schreef Barca het volgende:
[..]
Ken hem niet, maar als 't een schopper is: halen!
Dat vond ik nou ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hoop dat hij terug komt. Kan nog zeker van waarde zijn bij Ajax.
Oh, die Kah. Wel eens zien ballen geloof ik.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij kent Kah niet?![]()
![]()
Kah is een (cult)held
Als je niet weet wie Kah is dan is dit een behoorlijk retorische vraag dunkt me.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Kijk je uberhaupt wel eens voetbal?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:17 schreef Damzkieee het volgende:
Mag van mij gelijk terugkomen hoor, maar zal wel bij Mallorca willen blijven.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:17 schreef Damzkieee het volgende:
Zo te lezen heb je 'm goed gevolgd het afgelopen jaar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:28 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Mag van mij gelijk terugkomen hoor, maar zal wel bij Mallorca willen blijven.
Malaga.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:28 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Mag van mij gelijk terugkomen hoor, maar zal wel bij Mallorca willen blijven.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo te lezen heb je 'm goed gevolgd het afgelopen jaar.
Ja, ik ben fanatiek blaasvoetbalhooligan! Heb zelfs een stadionverbod bij fc rietje in je reetje!quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Kijk je uberhaupt wel eens voetbal?
Sorry hoor. Maar ten eerste ken ik heel veel Kahs. Ten tweede ... al die stabiele negers ... weet nooit wie wie is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als je niet weet wie Kah is dan is dit een behoorlijk retorische vraag dunkt me.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:42 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, ik ben fanatiek blaasvoetbalhooligan! Heb zelfs een stadionverbod bij fc rietje in je reetje!
Barca begint zowaar humor te krijgen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:42 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, ik ben fanatiek blaasvoetbalhooligan! Heb zelfs een stadionverbod bij fc rietje in je reetje!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:42 schreef Barca het volgende:
[..]
007 ?quote:Telegraaf: Ajax bracht vandaag bod uit op Elia
Volgens De Telegraaf heeft Ajax vandaag (woensdag) een bod uitgebracht bij FC Twente op Eljero Elia. Naar verluidt is het bond onder de tien miljoen euro, zo meldt de krant.
Ik zou er niet om rouwen als Elia gehaald word. Want het blijft een nuttige investering. Maar toch vind ik dat het geld beter besteed kan worden als Ajax een completer team wil hebben dan alleen maar zeer goede individuele voetballers.quote:
Eens hoor. Ben altijd al gecharmeerd geweest van Elia. Lekker snel technisch spelertje. Perfect voor op de flank. Maar dat is een beetje het probleem. Gaan we nog wel met flanken spelen? Want dan is ie ineens wat minder bruikbaar, evenals Sulejmani. Daarnaast vind ik 10 miljoen gewoon veel te veel. Zat eerder aan 7 te denken. Beetje dom van Eljero dat ie heeft bijgetekend.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:59 schreef toma het volgende:
[..]
Ik zou er niet om rouwen als Elia gehaald word. Want het blijft een nuttige investering. Maar toch vind ik dat het geld beter besteed kan worden als Ajax een completer team wil hebben dan alleen maar zeer goede individuele voetballers.
Denk dat EE wel in een 2 spitsen systeem kan spelen. Vooral als een van die spitsen. Vleugelspeler op het middenveld vind ik iets minder geschikt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Eens hoor. Ben altijd al gecharmeerd geweest van Elia. Lekker snel technisch spelertje. Perfect voor op de flank. Maar dat is een beetje het probleem. Gaan we nog wel met flanken spelen? Want dan is ie ineens wat minder bruikbaar, evenals Sulejmani. Daarnaast vind ik 10 miljoen gewoon veel te veel. Zat eerder aan 7 te denken. Beetje dom van Eljero dat ie heeft bijgetekend.
Nee, Elia kan niet fungeren als spits. Elia is een type Robben die alleen vanaf de zijkant kan fungeren,.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:14 schreef Barca het volgende:
[..]
Denk dat EE wel in een 2 spitsen systeem kan spelen. Vooral als een van die spitsen. Vleugelspeler op het middenveld vind ik iets minder geschikt.
Om vervolgens weer een speler van een subtopper te kopen voor een woekerprijs omdat we snel een vervanger nodig hebben? Ik ben het wel met je eens, maar dan moet de scouting wel een opvolger voor Suarez scouten in het buitenland.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:16 schreef thewishmaster het volgende:
Je hebt op dit moment een scorende centrumspits nodig die in een 433 systeem kan spelen, niet weer een handige buitenspeler, want dat zijn Sulejmani en Suarez al.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:26 schreef DIGGER het volgende:
dat de firma waar dit topic om draait
Wat heb jij toch een mooie, sympathieke, patriottische verbondenheid met Ajax.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:26 schreef DIGGER het volgende:
Geruchten in Italie spreken ervan dat de firma waar dit topic om draait geinteresseerd is in Edison Cavani (Palermo).
Goeie, mooie speler, hoop derhalve dat ie ook wijs is en die overstap niet maakt
Niet als eerste hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:35 schreef DIGGER het volgende:
Hey, ik meld hier vriendelijk wel als 1e het gerucht he, in dit hok vol mensen die de Italiaanse taal niet machtig is
Was al gemeld hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:35 schreef DIGGER het volgende:
Hey, ik meld hier vriendelijk wel als 1e het gerucht he, in dit hok vol mensen die de Italiaanse taal niet machtig is
verkapt kijk-mij-eens-italiaans-kunnen post... Nou, ik kan dat lekker ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:35 schreef DIGGER het volgende:
verkapt kijk-mij-eens-italiaans-kunnen post...quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:44 schreef Luco het volgende:
[..]
verkapt kijk-mij-eens-italiaans-kunnen post... Nou, ik kan dat lekker ook
quote:Ajax en Celta de Vigo hebben interesse in de Kroatische verdediger Dario Simic, zo meldt het Franse L'Equipe. Simic speelde in het verleden onder meer bij AC Milan en Inter Milan en staat op dit moment onder contract bij AS Monaco. Hij kan als back en als centrale verdediger uit de voeten. Simic wordt genoemd als vervanger van Thomas Vermaelen die op het punt staat naar Arsenal te vertrekken.
AjaxF-side.NL
De 33-jarige Simic speelt sinds afgelopen zomer voor AS Monaco. Daarvoor speelde hij 6 jaar bij AC Milan. Simic speelde precies 100 interlands voor Kroatie en stopte vorig jaar als international.
Al die geruchten, ben benieuwd wie er uiteindelijk komen.quote:
Hopelijk geen Elia, niet nodig. Simic misschien iets te oud, maar heb hem afgelopen jaar niet zien spelen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Al die geruchten, ben benieuwd wie er uiteindelijk komen.
Toch denk ik dat dit "gewoon"gaat worden in NL, dat je zo diep in de buidel moet gaan tasten voor zo'n "talent". De subtop schuift naar de top toe....quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:31 schreef navigator het volgende:
maar asjeblieft geen Elia en al helemaal niet voor die belachelijke bedragen die genoemd worden.
Obradovic, een spits en een LCV. Dan moet de selectie wel rond zijn. Vertonghen als middenvelder gebruiken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:31 schreef navigator het volgende:
Obradovic komt wel deze kant op verwacht ik, daarna zou ik graag nog een verdediger erbij zien en een middenvelder. En pas dan eventueel een aanvaller maar asjeblieft geen Elia en al helemaal niet voor die belachelijke bedragen die genoemd worden.
Beetje naïef om te denken dat Seedorf nog feeling heeft met Ajax. Is nu al een hele tijd geleden dat hij vertrok en hij is al meerdere keren uitgefloten in de Arena. Tel daarbij op dat de eredivisie niet interessant is en Ajax niet zijn gehele salaris kan ophoesten. Ik denk niet dat hij ooit nog terug komt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:20 schreef twi het volgende:
Sorry hoor, maar ik zit echt niet te wachten op al die bejaarde spelers zonder enige affiniteit met Ajax. Seedorf, die kan komen. Maar zo'n Simic? Laat 'm lekker geld scheppen in Monte Carlo. Doei!
Ik denk het ook niet, en eerlijk gezegd is het ook nu of nooit. Hij is ook al 33, en om hem nu een schamel jaartje van z'n 35e tot z'n 36e bij Ajax te hebben? Mwah. Maargoed, het gaat om het idee. Geen uitgerangeerde dertigers meer alsjeblieft.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:50 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Beetje naïef om te denken dat Seedorf nog feeling heeft met Ajax. Is nu al een hele tijd geleden dat hij vertrok en hij is al meerdere keren uitgefloten in de Arena. Tel daarbij op dat de eredivisie niet interessant is en Ajax niet zijn gehele salaris kan ophoesten. Ik denk niet dat hij ooit nog terug komt.
Leonardo is er als het goed is volgend seizoen niet bijquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:58 schreef Nashje het volgende:
Denk ook niet dat Seedorf nog in een Ajax-shirt is te bewonderen. Daar is het het type gewoon niet voor (en natuurlijk ook wat er allemaal is gebeurd).
Opzich is een Elia erbij niet overbodig natuurlijk, want wat hebben we anders aan aanvallers lopen? Suarez, Cvitanich, Sulejmani, Bodul, Leonardo?
Bodul komt (voorlopig) tekort. Leonardo vertrekt (waarschijnlijk). Cvitanich is niet onomstreden. Ik denk persoonlijk niet past in dit Ajax, maar die discussie is al vaker gevoerd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:58 schreef Nashje het volgende:
Denk ook niet dat Seedorf nog in een Ajax-shirt is te bewonderen. Daar is het het type gewoon niet voor (en natuurlijk ook wat er allemaal is gebeurd).
Opzich is een Elia erbij niet overbodig natuurlijk, want wat hebben we anders aan aanvallers lopen? Suarez, Cvitanich, Sulejmani, Bodul, Leonardo?
Bodul moet inderdaad rustig worden gebracht. Martina eventueel nog? Dan heb je in principe maar 1 echte spits. Als Martina wordt verhuurd heb je 1 aanvaller die rechtsbuiten kan. Wat magertjes zegquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:02 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Bodul komt (voorlopig) tekort. Leonardo vertrekt (waarschijnlijk). Cvitanich is niet onomstreden. Ik denk persoonlijk niet past in dit Ajax, maar die discussie is al vaker gevoerd.
Omdat hij NU naar een andere cub wilt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:25 schreef N.i.c.k het volgende:
Op dit moment Elia kopen zou ongeveer hetzelfde zijn als een vrouw op koopzondag die haar 3e paar pumps koopt omdat ze ze niet zou kunnen laten liggen.
Waarom niet een creatievere constructie bedenken ? Een eerste onderhandlinsrecht bedingen ? Een koopoptie voor in de winter. ik noem maar een dwarsstraat.
Lijkt mij eerder om het vetrek van Suarez op te vangen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:30 schreef Radegast het volgende:
Als Ajax nu Elia koopt, dan lijkt me dat slecht nieuws voor Sulejmani.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |