Als je niet weet wie Kah is dan is dit een behoorlijk retorische vraag dunkt me.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Kijk je uberhaupt wel eens voetbal?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:17 schreef Damzkieee het volgende:
He maar wat gebeurt er eigenlijk met Albert Luque?
Mag van mij gelijk terugkomen hoor, maar zal wel bij Mallorca willen blijven.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:17 schreef Damzkieee het volgende:
He maar wat gebeurt er eigenlijk met Albert Luque?
Zo te lezen heb je 'm goed gevolgd het afgelopen jaar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:28 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Mag van mij gelijk terugkomen hoor, maar zal wel bij Mallorca willen blijven.
Malaga.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:28 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Mag van mij gelijk terugkomen hoor, maar zal wel bij Mallorca willen blijven.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo te lezen heb je 'm goed gevolgd het afgelopen jaar.
Ja, ik ben fanatiek blaasvoetbalhooligan! Heb zelfs een stadionverbod bij fc rietje in je reetje!quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Kijk je uberhaupt wel eens voetbal?
Sorry hoor. Maar ten eerste ken ik heel veel Kahs. Ten tweede ... al die stabiele negers ... weet nooit wie wie is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als je niet weet wie Kah is dan is dit een behoorlijk retorische vraag dunkt me.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:42 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, ik ben fanatiek blaasvoetbalhooligan! Heb zelfs een stadionverbod bij fc rietje in je reetje!
Barca begint zowaar humor te krijgen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:42 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, ik ben fanatiek blaasvoetbalhooligan! Heb zelfs een stadionverbod bij fc rietje in je reetje!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:42 schreef Barca het volgende:
[..]
007 ?quote:Telegraaf: Ajax bracht vandaag bod uit op Elia
Volgens De Telegraaf heeft Ajax vandaag (woensdag) een bod uitgebracht bij FC Twente op Eljero Elia. Naar verluidt is het bond onder de tien miljoen euro, zo meldt de krant.
Ik zou er niet om rouwen als Elia gehaald word. Want het blijft een nuttige investering. Maar toch vind ik dat het geld beter besteed kan worden als Ajax een completer team wil hebben dan alleen maar zeer goede individuele voetballers.quote:
Eens hoor. Ben altijd al gecharmeerd geweest van Elia. Lekker snel technisch spelertje. Perfect voor op de flank. Maar dat is een beetje het probleem. Gaan we nog wel met flanken spelen? Want dan is ie ineens wat minder bruikbaar, evenals Sulejmani. Daarnaast vind ik 10 miljoen gewoon veel te veel. Zat eerder aan 7 te denken. Beetje dom van Eljero dat ie heeft bijgetekend.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:59 schreef toma het volgende:
[..]
Ik zou er niet om rouwen als Elia gehaald word. Want het blijft een nuttige investering. Maar toch vind ik dat het geld beter besteed kan worden als Ajax een completer team wil hebben dan alleen maar zeer goede individuele voetballers.
Denk dat EE wel in een 2 spitsen systeem kan spelen. Vooral als een van die spitsen. Vleugelspeler op het middenveld vind ik iets minder geschikt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Eens hoor. Ben altijd al gecharmeerd geweest van Elia. Lekker snel technisch spelertje. Perfect voor op de flank. Maar dat is een beetje het probleem. Gaan we nog wel met flanken spelen? Want dan is ie ineens wat minder bruikbaar, evenals Sulejmani. Daarnaast vind ik 10 miljoen gewoon veel te veel. Zat eerder aan 7 te denken. Beetje dom van Eljero dat ie heeft bijgetekend.
Nee, Elia kan niet fungeren als spits. Elia is een type Robben die alleen vanaf de zijkant kan fungeren,.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:14 schreef Barca het volgende:
[..]
Denk dat EE wel in een 2 spitsen systeem kan spelen. Vooral als een van die spitsen. Vleugelspeler op het middenveld vind ik iets minder geschikt.
Om vervolgens weer een speler van een subtopper te kopen voor een woekerprijs omdat we snel een vervanger nodig hebben? Ik ben het wel met je eens, maar dan moet de scouting wel een opvolger voor Suarez scouten in het buitenland.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:16 schreef thewishmaster het volgende:
Je hebt op dit moment een scorende centrumspits nodig die in een 433 systeem kan spelen, niet weer een handige buitenspeler, want dat zijn Sulejmani en Suarez al.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:26 schreef DIGGER het volgende:
dat de firma waar dit topic om draait
Wat heb jij toch een mooie, sympathieke, patriottische verbondenheid met Ajax.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:26 schreef DIGGER het volgende:
Geruchten in Italie spreken ervan dat de firma waar dit topic om draait geinteresseerd is in Edison Cavani (Palermo).
Goeie, mooie speler, hoop derhalve dat ie ook wijs is en die overstap niet maakt
Niet als eerste hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:35 schreef DIGGER het volgende:
Hey, ik meld hier vriendelijk wel als 1e het gerucht he, in dit hok vol mensen die de Italiaanse taal niet machtig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |