Ik bedoelde met mijn opmerking over koppen dat je gewoon een sterke kaatser in de spits moet hebben, en geen veredelde winger. 3 van die ventjes van 1.60 gaat niet goedkomen denk ik.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:00 schreef twi het volgende:
[..]
Cvitanich. Kan uitstekend koppen.
Al dat idiote gedoe over lange spelers in de spits, flikker op. We hebben een tijd lang met Charisteas voorop gelopen, die zou een geweldige kopper zijn. Maar ondanks twee vleugelspelers heb ik hem nog nooit een goal zien maken met z'n hoofd in een Ajax shirt.
Timing is belangrijker dan lengte.

Elia, Berg & Beerens i.p.v. Sulejmani, Cvitanich en Suarez.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:08 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik bedoelde met mijn opmerking over koppen dat je gewoon een sterke kaatser in de spits moet hebben, en geen veredelde winger. 3 van die ventjes van 1.60 gaat niet goedkomen denk ik.
Gewoon Berg halen ipv Elia

Dat maak jij dr dan weer van. Ik zou die zeikerd van een Beerens niet willen. Plus waarom Sulejmani, Cvitanich en Suarez wegdoen ?!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:12 schreef Barca het volgende:
[..]
Elia, Berg & Beerens i.p.v. Sulejmani, Cvitanich en Suarez.

Slecht voor de teamspirit, jeweetquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat maak jij dr dan weer van. Ik zou die zeikerd van een Beerens niet willen. Plus waarom Sulejmani, Cvitanich en Suarez wegdoen ?!

Dat ze eerst eens de verdediging op orde krijgen..
 Dat ze eerst eens de verdediging op orde krijgen..

Suarez is slecht voor de sfeer, die anderen presteren niet. Nou zou het nog kunnendat Sulejmani met Beerens een stuk beter gaat presteren maar ik geloof daar niet in.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:14 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat maak jij dr dan weer van. Ik zou die zeikerd van een Beerens niet willen. Plus waarom Sulejmani, Cvitanich en Suarez wegdoen ?!
Hard gaat 'ie hè?quote:
Ook geen verkoop.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:24 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik dacht even dat we een aankoop hadden gedaan, maar helaas
Eerst verdedigers, dan Elia. Eljero is wat mij betreft wel welkom.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:22 schreef Black-Death het volgende:
Ik hoop toch echt dat Ajax niet Elia gaat kopenDat ze eerst eens de verdediging op orde krijgen..
Blijkbaar niet.quote:

Dat kan natuurlijk ook tegelijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:22 schreef Black-Death het volgende:
Ik hoop toch echt dat Ajax niet Elia gaat kopenDat ze eerst eens de verdediging op orde krijgen..
 .
.

Waarvan de helft zo ongeveer met opstellingen met spelers die we niet eens hebbenquote:
 .
.

. En waarom is Vermaelen er nog niet uit met Arsenal? Er is nog steeds geen definitief bericht geweest.
. En waarom is Vermaelen er nog niet uit met Arsenal? Er is nog steeds geen definitief bericht geweest.

Mag je niet meer wensen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarvan de helft zo ongeveer met opstellingen met spelers die we niet eens hebben.
Zul je straks zien dat we vlak voor het seizoen begint enkele baggeraankopen doen, en in de winterstop we wel miljoenen krijgen voor spelers als Suarez, Vermaelen, Sulejmani maar dat we dan geen (goede) vervangers kunnen contracteren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:29 schreef Nashje het volgende:
psv lijkt inmiddels ook achter Obradovic aan te zitten... Weet niet hoe betrouwbaar het is, maar schiet nou toch godverdomme eens op. En waarom is Vermaelen er nog niet uit met Arsenal? Er is nog steeds geen definitief bericht geweest.

Haha inderdaad. Scrollerdescroll.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarvan de helft zo ongeveer met opstellingen met spelers die we niet eens hebben.

Ik wil jullie mening weten!quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Moet je het maar gewoon even mailen naar martin@ajax.nl

Zit er ook maar steeds op te wachtenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:29 schreef Nashje het volgende:
psv lijkt inmiddels ook achter Obradovic aan te zitten... Weet niet hoe betrouwbaar het is, maar schiet nou toch godverdomme eens op. En waarom is Vermaelen er nog niet uit met Arsenal? Er is nog steeds geen definitief bericht geweest.

en nu zie ik hem nooit meer voorbij komen?
  en nu zie ik hem nooit meer voorbij komen?

Nog beter, mail het naar martin@roda.nlquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Moet je het maar gewoon even mailen naar martin@ajax.nl

Dat klopt. En dan ook nog van die mensen die dan gaan quoten daarop en dan even hun opstelling laten zien, waar dan vervolgens 1 naam is veranderdquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:37 schreef Da_Sandman het volgende:
het is gewoon godvergeten irritant en het voegt bijzonder weinig toe...
 . Zo enorm nutteloos.
. Zo enorm nutteloos.

Ik denk niet dat psv Obradovic kan halen. Ze kunnen de 5 miljoen voor Engelaar niet eens ophoesten volgens de berichten en dan wel 7 miljoen voor Obradovic? En er moet inderdaad wel wat vaart(!) achter gezet worden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:29 schreef Nashje het volgende:

Die hebben geen geld joh.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:29 schreef Nashje het volgende:

Sommige mensen is alleen het plaatselijke heldere licht, Barca.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:45 schreef Wooldoor het volgende:
Wat komen sommige mensen erbij dat Suarez slecht is voor de sfeer? Omdat hij af en toe zegt mensen de waarheid vertelt?

.
.

Als 2 honden vechten om een been....quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nicky Kuiper kan je vergeten, AZ en Twente en Vitesse liggen er al over in de clinch wie hem nou gekocht heeft.

Is dat zeker?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:58 schreef Nashje het volgende:
Zlatan overigens naar Barcelona. Mooie club voor 'm.
 hda daar liever Villa gezien.
 hda daar liever Villa gezien.

El Mundo Deportivo meldt van wel ja.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Is dat zeker?hda daar liever Villa gezien.

Lees het net. Wat een verhaal weer.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nicky Kuiper kan je vergeten, AZ en Twente en Vitesse liggen er al over in de clinch wie hem nou gekocht heeft.

Alleen moet Eto'o dan wel zin hebben om naar Inter te gaan.quote:

quote:Obradović ondertekend in juli voor Ajaks
Links terug Partizan carrière verder in de beroemde Nederlandse club, en zeven miljoen. Overdracht moet worden uitgevoerd na de Europese kampioenschappen voor jonge mensen, die eindigt 29e Juni
Ivan Obradovic, FK Partizan
Verplaatsingen in Amsterdam ... Ivan Obradovic bij het aanbreken van een grote transfer
Partizan links terug Ivan Obradovic carrière zal in Ajaksu en zeven miljoen euro! Overdracht zal waarschijnlijk worden gerealiseerd na de Europese kampioenschappen voor de jeugd, dat is een programma van 15 tot 29 Juni in Zweden, en er zal Obradović concurreren voor Servië.
Partizan lange haired quarterback, die momenteel in de Faeröer met de hoge nationale team van Servië, sprak de hoop uit dat al het werk zal worden gedaan op de best mogelijke manier.
- Teamgenoot van Team Miralem SULEJMANI, ook lid van Ajaksa, praat ik daar kwam hij naar Belgrado om Nederland in serieuze gesprekken over mijn komst, dat "LANSIERS" zeer geïnteresseerd, en beide hopen te eindigen allemaal het beste. Reeds Ik heb gezegd dat we alle het belang van Europese teams, vooral degenen die ik vertegenwoordig de room, maar ik zou graag willen blijven zijn carrière in Ajaksu. Echter, de laatste dag, ik alleen gericht op de representatieve taken, en ik weet niet of er nieuwe details over mijn toekomst overdracht, alles wat ik prepustio manager Nikola Damjancu - zei Obradović.
Volgens bronnen dicht bij Partizan biedingen soms dicht bij de kapitein tot het einde van de Europese Jeugd Kampioenschappen selectie, waar, natuurlijk, alle dikte van de scout en manager, de grootste Europese clubs, maar dan zijn de kansen dat de leiders van zwart en wit op het einde van de afrit Obradović vooruit en ontmoet hem in Amsterdam.
Nederlandse media overgebracht naar Obradović aankomen in Amsterdam als een vervanging voor het Belgische team Vermalena Thomas, die een paar dagen geleden een einde aan de onderhandelingen in de overgang naar Arsenal voor £ 12 miljoen. Aangezien de Servische vertegenwoordigers worden aangesteld voor bijna het dubbele van de hoeveelheid kleine, Nederlandse media schatten dat de Ajaks op de drempel van buitengewone werk.
Jong links terug debuut voor een team in Servië Radomir Antic op het spel tegen Farskih eilanden in Belgrado 6e September vorig jaar, een maand later scoorde het eerste doelpunt in de nationale trui in een gastoptreden Oostenrijk. Sindsdien is onder toezicht van de groot aantal Europese clubs (Juventus, Barcelona, CSKA, Tottenham ...), die in de winter overgangsperiode huisvesting binnen de poorten van Partizan. Inofficiële, zwart-wit in januari soepele CSKA Moskou verwerpt het bod van zes miljoen.
V. Tomković

In dat Midden Oosten waar spelers nog net niet in vaten olie uitbetaald krijgen? Of bedoel je een ander midden oosten zoals de Balkan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:09 schreef w00h00 het volgende:
Over een beul gesproken. Marius Constantin van Rapid Boekarest zou ik er ook wel graag bij willen hebben. Met zo'n gozer tegenover houdt Lazovic wel even z'n mond denk ik
[ afbeelding ]
Het maakt me niet zoveel uit wie, maar het wordt een keer tijd voor een beul achterin. Iiemand die 90 minuten lang bij de tegenstander in de nek loopt te hijgen. En in het midden oosten kun je die gasten voor een paar kwartjes ophalen.

EK voor jonge mensen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:09 schreef Nashje het volgende:
Nieuws over Obradovic:
http://www.pressonline.rs/page/stories/sr.html?view=story&id=68246§ionId=44
Vertaald:
[..]

. Krijgen wij nog wat voor Ibra of helemaal niks?
 . Krijgen wij nog wat voor Ibra of helemaal niks?

http://www.gsp.ro/fotbal/(...)-in-plus-140735.htmlquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:09 schreef w00h00 het volgende:
Over een beul gesproken. Marius Constantin van Rapid Boekarest zou ik er ook wel graag bij willen hebben. Met zo'n gozer tegenover houdt Lazovic wel even z'n mond denk ik
[ afbeelding ]
Het maakt me niet zoveel uit wie, maar het wordt een keer tijd voor een beul achterin. Iiemand die 90 minuten lang bij de tegenstander in de nek loopt te hijgen. En in het midden oosten balkan kun je die gasten voor een paar kwartjes ophalen.

een been van Samuel Eto'o misschienquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:15 schreef Voltreffer het volgende:
Dan zou het nog 19 dagen duren voordat ie werkelijk binnen is. Krijgen wij nog wat voor Ibra of helemaal niks?

Echt he dan denk je dat hij binnen is, speelt hij een super EK en komen vervolgens geruchten dat hij naar Real of Manchester gaat:Pquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:15 schreef Voltreffer het volgende:
Dan zou het nog 19 dagen duren voordat ie werkelijk binnen is. Krijgen wij nog wat voor Ibra of helemaal niks?

.
.

Handig zo'n verloofde.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb m'n verloofde net gevraagd of ze even een rondje Servische sportsites wil doen voor nieuws over Obradovic.
Kom er zo op terug.

Des te meer reden om zich bij Ajax verder te ontwikkelen. En die vijf kilo hebben we er zo af.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.gsp.ro/fotbal/(...)-in-plus-140735.html
Kampt de laatste tijd met overgeewicht, schijnt zich niet goed meer te kunnen motiveren in Roemenië.

Wat vindt je vriendin ervan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb m'n verloofde net gevraagd of ze even een rondje Servische sportsites wil doen voor nieuws over Obradovic.
Kom er zo op terug.

Was haar antwoord op de vraag of hij heeft getekend voor Ajax.quote:da, is true
 .
.

Ben niet zo'n verschrikkelijke Balkan-kenner, maar heb beiden wel een paar keer zien spelen. Constantin is een beul, iemand die een pure verdediger is. Maar aan de andere kant ook een goede trap. Obradovic is echt een potentiële top-linksback, als Ajax hem weet te strikken is dat echt een geweldige actie.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:25 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Des te meer reden om zich bij Ajax verder te ontwikkelen. En die vijf kilo hebben we er zo af.
Jij bent toch wel goed ingevoerd over het voetbal in de Balkan? Wat vindt jij verder van Constantin? En wat is je mening over Obradović?

?!quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben niet zo'n verschrikkelijke Balkan-kenner, maar heb beiden wel een paar keer zien spelen. Constantin is een beul, iemand die een pure verdediger is. Maar aan de andere kant ook een goede trap. Obradovic is echt een potentiële top-rechtsback, als Ajax hem weet te strikken is dat echt een geweldige actie.

Dan zal de verkoop van Vermaelen ook wel snel officieel worden, gok ik.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Was haar antwoord op de vraag of hij heeft getekend voor Ajax.
Linkje volgt zo...

quote:

Dalijk neemt je verloofde ons in de maling. Weten wij veel wat daar staatquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is die afstand toch nog ergens goed voor.
 .
.

Ik kan het mis hebben, maar daar staat toch niet in dat Obradovic heeft getekend of binnenkort gaat tekenen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://www.novosti.rs/code/navigate.php?Id=13&status=jedna&vest=147881&title_add=Obradovi%C4%87%20na%20korak%20od%20Ajaksa&kword_add=partizan%2C%20ivan%20obradovic
Van gister wel.

Dr staat gewoon dat koe Bertha 24 de prijs voor meest productieve koe in de Balkan heeft gewonnenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dalijk neemt je verloofde ons in de maling. Weten wij veel wat daar staat.

quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:36 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben, maar daar staat toch niet in dat Obradovic heeft getekend of binnenkort gaat tekenen?
[edit]quote:XXX says:
they would give 7 000 000 for him
XXX says:
there were some negotiations
XXX says:
and he would be glad to play in Ajax dress (. )
XXX says:
it's the next logical step in his career
XXX says:
and his friend plays there too (Sulejmani)
quote:Dagglala says:
so nothing is certain yet?
Dagglala says:
nothing is signed?
XXX says:
no
XXX says:
he needs to finish that first or something like that (Jeugd EK)
XXX says:
I know zero about football baby

Vertaling:quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dalijk neemt je verloofde ons in de maling. Weten wij veel wat daar staat.

Het was "all over sport news" volgens haar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:39 schreef Suijk het volgende:
En is die site een beetje betrouwbaar of is het zeg maar de sport.be van Servië?

Precies wat ik dacht. Reken je dus maar niet rijk. Braafheid dachten we ook binnen te hebben. Als Juve komt, zie ik hem daar wel naar toe gaan.quote:

Inderdaad. Kan het niet echt hebben dat Ajax nu gaat wachten tot begin juliquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:41 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Reken je dus maar niet rijk. Braafheid dachten we ook binnen te hebben. Als Juve komt, zie ik hem daar wel naar toe gaan.
 . Stel dat het mis gaat. Verloren tijd.
. Stel dat het mis gaat. Verloren tijd.

De spelers zelf hebben volgens jou weinig zelf te willen of te doen he? Het is geen FMquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad. Kan het niet echt hebben dat Ajax nu gaat wachten tot begin juli. Stel dat het mis gaat. Verloren tijd.
 !
!

Tuurlijk wel, maar kom op zeg. Wachten tot juli en dan misschien horen dat Obradovic niet naar Ajax wil?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De spelers zelf hebben volgens jou weinig zelf te willen of te doen he? Het is geen FM!

Bij FM willen sommige spelers ander ook niet naar Ajax toe hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De spelers zelf hebben volgens jou weinig zelf te willen of te doen he? Het is geen FM!

Dat weet je toch niet? Misschien moeten ze het afronden, maar zijn er minder mensen op de account en rechtelijke afdelingen wegens vakantietijd, waardoor er wat vetraging is. Misschien wil Partizan wachten tot na het EK, dan kan je hoog en laag springen, maar dan moet je gewoon wachten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar kom op zeg. Wachten tot juli en dan misschien horen dat Obradovic niet naar Ajax wil?

Waarschijnlijk wil hij zich volledig op het toernooi richtenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:53 schreef Dvm86 het volgende:
Ajax kan beter op zoek gaan naar een andere linksback en Obradovic eventueel contracteren na dit toernooi. Anders gewoon dwingen om nu al te tekenen. Waarom wachten? Zijn de teams al gearriveerd in Zweden? Die wedstrijden vinden pas plaats op de 15e.

De onderhandelingen zijn al afgerond, ze zei dat het tekenen een formaliteit was.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet? Misschien moeten ze het afronden, maar zijn er minder mensen op de account en rechtelijke afdelingen wegens vakantietijd, waardoor er wat vetraging is. Misschien wil Partizan wachten tot na het EK, dan kan je hoog en laag springen, maar dan moet je gewoon wachten.
Ze zijn er mee bezig, er is duidelijk contact, dan kan je er alleen maar vanuit dat het wel goed moet gaan komen.
 .
.

Dit was 2 weken geleden al niet meer leuk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:15 schreef lighted het volgende:
Ik lees net:
Twitter vdWiel:
Die krl Obrvic komt fkn ckr maar hy blyft vn myn spot af

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |