?!quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben niet zo'n verschrikkelijke Balkan-kenner, maar heb beiden wel een paar keer zien spelen. Constantin is een beul, iemand die een pure verdediger is. Maar aan de andere kant ook een goede trap. Obradovic is echt een potentiële top-rechtsback, als Ajax hem weet te strikken is dat echt een geweldige actie.
Dan zal de verkoop van Vermaelen ook wel snel officieel worden, gok ik.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Was haar antwoord op de vraag of hij heeft getekend voor Ajax.
Linkje volgt zo...
quote:
Dalijk neemt je verloofde ons in de maling. Weten wij veel wat daar staatquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Is die afstand toch nog ergens goed voor.
Ik kan het mis hebben, maar daar staat toch niet in dat Obradovic heeft getekend of binnenkort gaat tekenen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
http://www.novosti.rs/code/navigate.php?Id=13&status=jedna&vest=147881&title_add=Obradovi%C4%87%20na%20korak%20od%20Ajaksa&kword_add=partizan%2C%20ivan%20obradovic
Van gister wel.
Dr staat gewoon dat koe Bertha 24 de prijs voor meest productieve koe in de Balkan heeft gewonnenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dalijk neemt je verloofde ons in de maling. Weten wij veel wat daar staat.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:36 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben, maar daar staat toch niet in dat Obradovic heeft getekend of binnenkort gaat tekenen?
[edit]quote:XXX says:
they would give 7 000 000 for him
XXX says:
there were some negotiations
XXX says:
and he would be glad to play in Ajax dress (. )
XXX says:
it's the next logical step in his career
XXX says:
and his friend plays there too (Sulejmani)
quote:Dagglala says:
so nothing is certain yet?
Dagglala says:
nothing is signed?
XXX says:
no
XXX says:
he needs to finish that first or something like that (Jeugd EK)
XXX says:
I know zero about football baby
Vertaling:quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dalijk neemt je verloofde ons in de maling. Weten wij veel wat daar staat.
Het was "all over sport news" volgens haar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:39 schreef Suijk het volgende:
En is die site een beetje betrouwbaar of is het zeg maar de sport.be van Servië?
Precies wat ik dacht. Reken je dus maar niet rijk. Braafheid dachten we ook binnen te hebben. Als Juve komt, zie ik hem daar wel naar toe gaan.quote:
Inderdaad. Kan het niet echt hebben dat Ajax nu gaat wachten tot begin juliquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:41 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht. Reken je dus maar niet rijk. Braafheid dachten we ook binnen te hebben. Als Juve komt, zie ik hem daar wel naar toe gaan.
De spelers zelf hebben volgens jou weinig zelf te willen of te doen he? Het is geen FMquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Inderdaad. Kan het niet echt hebben dat Ajax nu gaat wachten tot begin juli. Stel dat het mis gaat. Verloren tijd.
Tuurlijk wel, maar kom op zeg. Wachten tot juli en dan misschien horen dat Obradovic niet naar Ajax wil?quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De spelers zelf hebben volgens jou weinig zelf te willen of te doen he? Het is geen FM!
Bij FM willen sommige spelers ander ook niet naar Ajax toe hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De spelers zelf hebben volgens jou weinig zelf te willen of te doen he? Het is geen FM!
Dat weet je toch niet? Misschien moeten ze het afronden, maar zijn er minder mensen op de account en rechtelijke afdelingen wegens vakantietijd, waardoor er wat vetraging is. Misschien wil Partizan wachten tot na het EK, dan kan je hoog en laag springen, maar dan moet je gewoon wachten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar kom op zeg. Wachten tot juli en dan misschien horen dat Obradovic niet naar Ajax wil?
Waarschijnlijk wil hij zich volledig op het toernooi richtenquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:53 schreef Dvm86 het volgende:
Ajax kan beter op zoek gaan naar een andere linksback en Obradovic eventueel contracteren na dit toernooi. Anders gewoon dwingen om nu al te tekenen. Waarom wachten? Zijn de teams al gearriveerd in Zweden? Die wedstrijden vinden pas plaats op de 15e.
De onderhandelingen zijn al afgerond, ze zei dat het tekenen een formaliteit was.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet? Misschien moeten ze het afronden, maar zijn er minder mensen op de account en rechtelijke afdelingen wegens vakantietijd, waardoor er wat vetraging is. Misschien wil Partizan wachten tot na het EK, dan kan je hoog en laag springen, maar dan moet je gewoon wachten.
Ze zijn er mee bezig, er is duidelijk contact, dan kan je er alleen maar vanuit dat het wel goed moet gaan komen.
Dit was 2 weken geleden al niet meer leuk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:15 schreef lighted het volgende:
Ik lees net:
Twitter vdWiel:
Die krl Obrvic komt fkn ckr maar hy blyft vn myn spot af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |