Was al gemeld hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:35 schreef DIGGER het volgende:
Hey, ik meld hier vriendelijk wel als 1e het gerucht he, in dit hok vol mensen die de Italiaanse taal niet machtig is
verkapt kijk-mij-eens-italiaans-kunnen post... Nou, ik kan dat lekker ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:35 schreef DIGGER het volgende:
Hey, ik meld hier vriendelijk wel als 1e het gerucht he, in dit hok vol mensen die de Italiaanse taal niet machtig is
verkapt kijk-mij-eens-italiaans-kunnen post...quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:44 schreef Luco het volgende:
[..]
verkapt kijk-mij-eens-italiaans-kunnen post... Nou, ik kan dat lekker ook
quote:Ajax en Celta de Vigo hebben interesse in de Kroatische verdediger Dario Simic, zo meldt het Franse L'Equipe. Simic speelde in het verleden onder meer bij AC Milan en Inter Milan en staat op dit moment onder contract bij AS Monaco. Hij kan als back en als centrale verdediger uit de voeten. Simic wordt genoemd als vervanger van Thomas Vermaelen die op het punt staat naar Arsenal te vertrekken.
AjaxF-side.NL
De 33-jarige Simic speelt sinds afgelopen zomer voor AS Monaco. Daarvoor speelde hij 6 jaar bij AC Milan. Simic speelde precies 100 interlands voor Kroatie en stopte vorig jaar als international.
Al die geruchten, ben benieuwd wie er uiteindelijk komen.quote:
Hopelijk geen Elia, niet nodig. Simic misschien iets te oud, maar heb hem afgelopen jaar niet zien spelen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Al die geruchten, ben benieuwd wie er uiteindelijk komen.
Toch denk ik dat dit "gewoon"gaat worden in NL, dat je zo diep in de buidel moet gaan tasten voor zo'n "talent". De subtop schuift naar de top toe....quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:31 schreef navigator het volgende:
maar asjeblieft geen Elia en al helemaal niet voor die belachelijke bedragen die genoemd worden.
Obradovic, een spits en een LCV. Dan moet de selectie wel rond zijn. Vertonghen als middenvelder gebruiken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:31 schreef navigator het volgende:
Obradovic komt wel deze kant op verwacht ik, daarna zou ik graag nog een verdediger erbij zien en een middenvelder. En pas dan eventueel een aanvaller maar asjeblieft geen Elia en al helemaal niet voor die belachelijke bedragen die genoemd worden.
Beetje naïef om te denken dat Seedorf nog feeling heeft met Ajax. Is nu al een hele tijd geleden dat hij vertrok en hij is al meerdere keren uitgefloten in de Arena. Tel daarbij op dat de eredivisie niet interessant is en Ajax niet zijn gehele salaris kan ophoesten. Ik denk niet dat hij ooit nog terug komt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:20 schreef twi het volgende:
Sorry hoor, maar ik zit echt niet te wachten op al die bejaarde spelers zonder enige affiniteit met Ajax. Seedorf, die kan komen. Maar zo'n Simic? Laat 'm lekker geld scheppen in Monte Carlo. Doei!
Ik denk het ook niet, en eerlijk gezegd is het ook nu of nooit. Hij is ook al 33, en om hem nu een schamel jaartje van z'n 35e tot z'n 36e bij Ajax te hebben? Mwah. Maargoed, het gaat om het idee. Geen uitgerangeerde dertigers meer alsjeblieft.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:50 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Beetje naïef om te denken dat Seedorf nog feeling heeft met Ajax. Is nu al een hele tijd geleden dat hij vertrok en hij is al meerdere keren uitgefloten in de Arena. Tel daarbij op dat de eredivisie niet interessant is en Ajax niet zijn gehele salaris kan ophoesten. Ik denk niet dat hij ooit nog terug komt.
Leonardo is er als het goed is volgend seizoen niet bijquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:58 schreef Nashje het volgende:
Denk ook niet dat Seedorf nog in een Ajax-shirt is te bewonderen. Daar is het het type gewoon niet voor (en natuurlijk ook wat er allemaal is gebeurd).
Opzich is een Elia erbij niet overbodig natuurlijk, want wat hebben we anders aan aanvallers lopen? Suarez, Cvitanich, Sulejmani, Bodul, Leonardo?
Bodul komt (voorlopig) tekort. Leonardo vertrekt (waarschijnlijk). Cvitanich is niet onomstreden. Ik denk persoonlijk niet past in dit Ajax, maar die discussie is al vaker gevoerd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:58 schreef Nashje het volgende:
Denk ook niet dat Seedorf nog in een Ajax-shirt is te bewonderen. Daar is het het type gewoon niet voor (en natuurlijk ook wat er allemaal is gebeurd).
Opzich is een Elia erbij niet overbodig natuurlijk, want wat hebben we anders aan aanvallers lopen? Suarez, Cvitanich, Sulejmani, Bodul, Leonardo?
Bodul moet inderdaad rustig worden gebracht. Martina eventueel nog? Dan heb je in principe maar 1 echte spits. Als Martina wordt verhuurd heb je 1 aanvaller die rechtsbuiten kan. Wat magertjes zegquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:02 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Bodul komt (voorlopig) tekort. Leonardo vertrekt (waarschijnlijk). Cvitanich is niet onomstreden. Ik denk persoonlijk niet past in dit Ajax, maar die discussie is al vaker gevoerd.
Omdat hij NU naar een andere cub wilt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:25 schreef N.i.c.k het volgende:
Op dit moment Elia kopen zou ongeveer hetzelfde zijn als een vrouw op koopzondag die haar 3e paar pumps koopt omdat ze ze niet zou kunnen laten liggen.
Waarom niet een creatievere constructie bedenken ? Een eerste onderhandlinsrecht bedingen ? Een koopoptie voor in de winter. ik noem maar een dwarsstraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |