Ik weet het niet, ik vind Zlatan i.t.t. Eto'o geen Barca speler, kan niet helemaal uitleggen waarom eigenlijk. Vind hem teveel een opportunistische rommelaar (wel een hele goede overigens) denk ik.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:15 schreef Haxor het volgende:
[..]
Alleen heb ik het idee dat Eto'o zelf graag wilde vertrekken. Zlatan is dan geen veelscorende spits in vergelijking met Eto'o, maar ik verwacht dat hij in Barcelona veel meer kansen kan creeeren dan bij het falende aanvallende spel van Inter.
En dat in Italië, de held scoorde bij zijn debuut in de serie A de 1-1 15 minuten nadat hij het veld in kwam op de manier van MvB. (Tegen Fiorentina)quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:38 schreef Cavalier1 het volgende:
Als we dan toch in Italië gaan shoppen. Julio Ricardo Cruz!
in spelers..... Tering das 2x het budget van AZ van afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:30 schreef Spougle het volgende:
Als we al die geruchten moeten geloven dan investeert Ajax dit jaar 60 Miljoen.
Eerst zien, dan geloven. De vele miljoenen wat er tot nu zijn weggesmeten heeft tot op heden helemaal niks opgeleverd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:49 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
in spelers..... Tering das 2x het budget van AZ van afgelopen seizoen.
Budget is dus spelers en de rest....
Hoe hoog is het budget dan wel niet
Zo zie je maar: in alles staat AZ nog niet in de schaduw van Ajax.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:49 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Zlatan een opportunistische rommelaar noemenquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vind Zlatan i.t.t. Eto'o geen Barca speler, kan niet helemaal uitleggen waarom eigenlijk. Vind hem teveel een opportunistische rommelaar (wel een hele goede overigens) denk ik.
Nee, dat is 'begroting'. Die is 70. En Ajax heeft geen 'aankoopbudget' van 60 hoor, dus weest niet bevreesd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:49 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Nooitquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:38 schreef Cavalier1 het volgende:
Gewoon overal bieden, 2/3 van alle biedingen worden toch afgewezenquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, dat is 'begroting'. Die is 70. En Ajax heeft geen 'aankoopbudget' van 60 hoor, dus weest niet bevreesd.
Wel een goeie spits.quote:
wij hebben nog een boomlange italiaan rondlopen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat wel. Maar er zijn genoeg goeie spitsen.
Smerig.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:38 schreef Cavalier1 het volgende:
Doe maar die Belg die bij jullie voorin loopt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:12 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
wij hebben nog een boomlange italiaan rondlopen.
Goede kopper, maakte er nog 2 in 1 wedstrijd afgelopen seizoen.
8miljoen mag je hem hebben als Ajax zijnde...
Kloonquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:38 schreef Cavalier1 het volgende:
Ruilen voor Silva.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:23 schreef Ordinair het volgende:
Nog meer nieuws, Cavani in belangstelling van Ajax!
[..]
In FM08 was hij een beest bij mij in het team.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Zlatan een opportunistische rommelaar noemen. Waar was jij toen God het verstand uitdeelde?
Ja, en?! Geen koorknaap in onze ploeg! Hoe gemener, hoe beter!quote:
Ja, dan wordt Ajax weer helemaal wat het was, gewoon 11 oorlogsmisdadigers erin en gaan....quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:29 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, en?! Geen koorknaap in onze ploeg! Hoe gemener, hoe beter!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, dan wordt Ajax weer helemaal wat het was, gewoon 11 oorlogsmisdadigers erin en gaan....
Reken maar dat dat de eerste spits wordt onder Koemanquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:12 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
wij hebben nog een boomlange italiaan rondlopen.
Goede kopper, maakte er nog 2 in 1 wedstrijd afgelopen seizoen.
8miljoen mag je hem hebben als Ajax zijnde...
Ajax is dan ook itt AZ wel een topclub.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:10 schreef fuckbuddy het volgende:
70miljoen... Sjesis.. Belachelijk veel gewoon!
Juist! Zo moet het!quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, dan wordt Ajax weer helemaal wat het was, gewoon 11 oorlogsmisdadigers erin en gaan....
Dan pleit ik voor Kah. Het kan niet anders dan dat die mafkees kindsoldaat is geweest.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ken hem niet, maar als 't een schopper is: halen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan pleit ik voor Kah. Het kan niet anders dan dat die mafkees kindsoldaat is geweest.
Smerige kut kakkerlak die hoef ik niet in het prachtige Ajax shirt te zien.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:38 schreef Cavalier1 het volgende:
Pardon?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:38 schreef Cavalier1 het volgende:
Als we dan toch in Itali gaan shoppen. Julio Ricardo Cruz!
Hm ... probeer ook de andere varianten. Shirt Groningen in Heerenveen-kleuren, Heerenveen-shirt in kleuren fc Groningen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:03 schreef oostkant het volgende:
[ afbeelding ]
Waar blijft de uiterkoop?
Check die foto. Genoeg uitverkoop zo? Het Ajax-shirt in Rotterdamse kleuren....
En jij zit bij Sport? Wat een flapdrop ben jij toch zegquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:30 schreef TheClown1 het volgende:
wat een geniale grappen van die gast. je twitter is zo in het nieuws geweest en dan nog dat soort taalgebruik
Jij kent Kah niet?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:03 schreef Barca het volgende:
[..]
Ken hem niet, maar als 't een schopper is: halen!
Wat maakt het nou uit of ie bij Feyenoord heeft gezeten. Dom gelul altijd vind ik dat. Als iemand goed genoeg is, moet dat niet uit maken. Niet dat Cruz dat is, maar ik las dat hij weg gaat bij Inter, dus ik vond wel leuk hem ff te noemen. Omdat toch iedereen hier genoemd wordt...quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Smerige kut kakkerlak die hoef ik niet in het prachtige Ajax shirt te zien.
Mark de Vries is 2x zo grootquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij kent Kah niet?![]()
![]()
Kah is een (cult)held
Hoop dat hij terug komt. Kan nog zeker van waarde zijn bij Ajax.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:17 schreef Damzkieee het volgende:
He maar wat gebeurt er eigenlijk met Albert Luque?
Kijk je uberhaupt wel eens voetbal?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:03 schreef Barca het volgende:
[..]
Ken hem niet, maar als 't een schopper is: halen!
Dat vond ik nou ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hoop dat hij terug komt. Kan nog zeker van waarde zijn bij Ajax.
Oh, die Kah. Wel eens zien ballen geloof ik.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij kent Kah niet?![]()
![]()
Kah is een (cult)held
Als je niet weet wie Kah is dan is dit een behoorlijk retorische vraag dunkt me.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Kijk je uberhaupt wel eens voetbal?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:17 schreef Damzkieee het volgende:
Mag van mij gelijk terugkomen hoor, maar zal wel bij Mallorca willen blijven.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:17 schreef Damzkieee het volgende:
Zo te lezen heb je 'm goed gevolgd het afgelopen jaar.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:28 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Mag van mij gelijk terugkomen hoor, maar zal wel bij Mallorca willen blijven.
Malaga.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:28 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Mag van mij gelijk terugkomen hoor, maar zal wel bij Mallorca willen blijven.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo te lezen heb je 'm goed gevolgd het afgelopen jaar.
Ja, ik ben fanatiek blaasvoetbalhooligan! Heb zelfs een stadionverbod bij fc rietje in je reetje!quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Kijk je uberhaupt wel eens voetbal?
Sorry hoor. Maar ten eerste ken ik heel veel Kahs. Ten tweede ... al die stabiele negers ... weet nooit wie wie is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als je niet weet wie Kah is dan is dit een behoorlijk retorische vraag dunkt me.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:42 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, ik ben fanatiek blaasvoetbalhooligan! Heb zelfs een stadionverbod bij fc rietje in je reetje!
Barca begint zowaar humor te krijgen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:42 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, ik ben fanatiek blaasvoetbalhooligan! Heb zelfs een stadionverbod bij fc rietje in je reetje!
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:42 schreef Barca het volgende:
[..]
007 ?quote:Telegraaf: Ajax bracht vandaag bod uit op Elia
Volgens De Telegraaf heeft Ajax vandaag (woensdag) een bod uitgebracht bij FC Twente op Eljero Elia. Naar verluidt is het bond onder de tien miljoen euro, zo meldt de krant.
Ik zou er niet om rouwen als Elia gehaald word. Want het blijft een nuttige investering. Maar toch vind ik dat het geld beter besteed kan worden als Ajax een completer team wil hebben dan alleen maar zeer goede individuele voetballers.quote:
Eens hoor. Ben altijd al gecharmeerd geweest van Elia. Lekker snel technisch spelertje. Perfect voor op de flank. Maar dat is een beetje het probleem. Gaan we nog wel met flanken spelen? Want dan is ie ineens wat minder bruikbaar, evenals Sulejmani. Daarnaast vind ik 10 miljoen gewoon veel te veel. Zat eerder aan 7 te denken. Beetje dom van Eljero dat ie heeft bijgetekend.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:59 schreef toma het volgende:
[..]
Ik zou er niet om rouwen als Elia gehaald word. Want het blijft een nuttige investering. Maar toch vind ik dat het geld beter besteed kan worden als Ajax een completer team wil hebben dan alleen maar zeer goede individuele voetballers.
Denk dat EE wel in een 2 spitsen systeem kan spelen. Vooral als een van die spitsen. Vleugelspeler op het middenveld vind ik iets minder geschikt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Eens hoor. Ben altijd al gecharmeerd geweest van Elia. Lekker snel technisch spelertje. Perfect voor op de flank. Maar dat is een beetje het probleem. Gaan we nog wel met flanken spelen? Want dan is ie ineens wat minder bruikbaar, evenals Sulejmani. Daarnaast vind ik 10 miljoen gewoon veel te veel. Zat eerder aan 7 te denken. Beetje dom van Eljero dat ie heeft bijgetekend.
Nee, Elia kan niet fungeren als spits. Elia is een type Robben die alleen vanaf de zijkant kan fungeren,.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:14 schreef Barca het volgende:
[..]
Denk dat EE wel in een 2 spitsen systeem kan spelen. Vooral als een van die spitsen. Vleugelspeler op het middenveld vind ik iets minder geschikt.
Om vervolgens weer een speler van een subtopper te kopen voor een woekerprijs omdat we snel een vervanger nodig hebben? Ik ben het wel met je eens, maar dan moet de scouting wel een opvolger voor Suarez scouten in het buitenland.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:16 schreef thewishmaster het volgende:
Je hebt op dit moment een scorende centrumspits nodig die in een 433 systeem kan spelen, niet weer een handige buitenspeler, want dat zijn Sulejmani en Suarez al.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:26 schreef DIGGER het volgende:
dat de firma waar dit topic om draait
Wat heb jij toch een mooie, sympathieke, patriottische verbondenheid met Ajax.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:26 schreef DIGGER het volgende:
Geruchten in Italie spreken ervan dat de firma waar dit topic om draait geinteresseerd is in Edison Cavani (Palermo).
Goeie, mooie speler, hoop derhalve dat ie ook wijs is en die overstap niet maakt
Niet als eerste hoor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:35 schreef DIGGER het volgende:
Hey, ik meld hier vriendelijk wel als 1e het gerucht he, in dit hok vol mensen die de Italiaanse taal niet machtig is
Was al gemeld hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:35 schreef DIGGER het volgende:
Hey, ik meld hier vriendelijk wel als 1e het gerucht he, in dit hok vol mensen die de Italiaanse taal niet machtig is
verkapt kijk-mij-eens-italiaans-kunnen post... Nou, ik kan dat lekker ookquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:35 schreef DIGGER het volgende:
verkapt kijk-mij-eens-italiaans-kunnen post...quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:44 schreef Luco het volgende:
[..]
verkapt kijk-mij-eens-italiaans-kunnen post... Nou, ik kan dat lekker ook
quote:Ajax en Celta de Vigo hebben interesse in de Kroatische verdediger Dario Simic, zo meldt het Franse L'Equipe. Simic speelde in het verleden onder meer bij AC Milan en Inter Milan en staat op dit moment onder contract bij AS Monaco. Hij kan als back en als centrale verdediger uit de voeten. Simic wordt genoemd als vervanger van Thomas Vermaelen die op het punt staat naar Arsenal te vertrekken.
AjaxF-side.NL
De 33-jarige Simic speelt sinds afgelopen zomer voor AS Monaco. Daarvoor speelde hij 6 jaar bij AC Milan. Simic speelde precies 100 interlands voor Kroatie en stopte vorig jaar als international.
Al die geruchten, ben benieuwd wie er uiteindelijk komen.quote:
Hopelijk geen Elia, niet nodig. Simic misschien iets te oud, maar heb hem afgelopen jaar niet zien spelen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Al die geruchten, ben benieuwd wie er uiteindelijk komen.
Toch denk ik dat dit "gewoon"gaat worden in NL, dat je zo diep in de buidel moet gaan tasten voor zo'n "talent". De subtop schuift naar de top toe....quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:31 schreef navigator het volgende:
maar asjeblieft geen Elia en al helemaal niet voor die belachelijke bedragen die genoemd worden.
Obradovic, een spits en een LCV. Dan moet de selectie wel rond zijn. Vertonghen als middenvelder gebruiken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:31 schreef navigator het volgende:
Obradovic komt wel deze kant op verwacht ik, daarna zou ik graag nog een verdediger erbij zien en een middenvelder. En pas dan eventueel een aanvaller maar asjeblieft geen Elia en al helemaal niet voor die belachelijke bedragen die genoemd worden.
Beetje naïef om te denken dat Seedorf nog feeling heeft met Ajax. Is nu al een hele tijd geleden dat hij vertrok en hij is al meerdere keren uitgefloten in de Arena. Tel daarbij op dat de eredivisie niet interessant is en Ajax niet zijn gehele salaris kan ophoesten. Ik denk niet dat hij ooit nog terug komt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:20 schreef twi het volgende:
Sorry hoor, maar ik zit echt niet te wachten op al die bejaarde spelers zonder enige affiniteit met Ajax. Seedorf, die kan komen. Maar zo'n Simic? Laat 'm lekker geld scheppen in Monte Carlo. Doei!
Ik denk het ook niet, en eerlijk gezegd is het ook nu of nooit. Hij is ook al 33, en om hem nu een schamel jaartje van z'n 35e tot z'n 36e bij Ajax te hebben? Mwah. Maargoed, het gaat om het idee. Geen uitgerangeerde dertigers meer alsjeblieft.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:50 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Beetje naïef om te denken dat Seedorf nog feeling heeft met Ajax. Is nu al een hele tijd geleden dat hij vertrok en hij is al meerdere keren uitgefloten in de Arena. Tel daarbij op dat de eredivisie niet interessant is en Ajax niet zijn gehele salaris kan ophoesten. Ik denk niet dat hij ooit nog terug komt.
Leonardo is er als het goed is volgend seizoen niet bijquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:58 schreef Nashje het volgende:
Denk ook niet dat Seedorf nog in een Ajax-shirt is te bewonderen. Daar is het het type gewoon niet voor (en natuurlijk ook wat er allemaal is gebeurd).
Opzich is een Elia erbij niet overbodig natuurlijk, want wat hebben we anders aan aanvallers lopen? Suarez, Cvitanich, Sulejmani, Bodul, Leonardo?
Bodul komt (voorlopig) tekort. Leonardo vertrekt (waarschijnlijk). Cvitanich is niet onomstreden. Ik denk persoonlijk niet past in dit Ajax, maar die discussie is al vaker gevoerd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:58 schreef Nashje het volgende:
Denk ook niet dat Seedorf nog in een Ajax-shirt is te bewonderen. Daar is het het type gewoon niet voor (en natuurlijk ook wat er allemaal is gebeurd).
Opzich is een Elia erbij niet overbodig natuurlijk, want wat hebben we anders aan aanvallers lopen? Suarez, Cvitanich, Sulejmani, Bodul, Leonardo?
Bodul moet inderdaad rustig worden gebracht. Martina eventueel nog? Dan heb je in principe maar 1 echte spits. Als Martina wordt verhuurd heb je 1 aanvaller die rechtsbuiten kan. Wat magertjes zegquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:02 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Bodul komt (voorlopig) tekort. Leonardo vertrekt (waarschijnlijk). Cvitanich is niet onomstreden. Ik denk persoonlijk niet past in dit Ajax, maar die discussie is al vaker gevoerd.
Omdat hij NU naar een andere cub wilt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:25 schreef N.i.c.k het volgende:
Op dit moment Elia kopen zou ongeveer hetzelfde zijn als een vrouw op koopzondag die haar 3e paar pumps koopt omdat ze ze niet zou kunnen laten liggen.
Waarom niet een creatievere constructie bedenken ? Een eerste onderhandlinsrecht bedingen ? Een koopoptie voor in de winter. ik noem maar een dwarsstraat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |