Daar staat inderdaad dat AZ interesse heeft in Berg, maar niet dat Berg persoonlijk akkoord is met AZ.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:02 schreef fuckbuddy het volgende:
http://www.fotbollsexpres(...)ar-jagar-marcus-berg
Hier staat het toch echt
En dan voor de grap ook Jelle van Damme weer terughalen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:10 schreef M0NTANA het volgende:
Snel nog even Oguchi Onyewu contracteren.
In dat geval denkt Jol waarschijnlijk aan een voorhoede met Sulejmani, Suarez en Elia. Urby zou dan weer links back kunnen komen. Zoals eerder ook al door iemand is aangegeven.quote:quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:12 schreef Chadi het volgende:
Als je Elia haalt verkracht je sowieso kapitaal. Of je stelt hem dan op of Sulejmani.. dus een vand ie twee op de bank. En anders zou je ook 1 van die twee op de rechter flank moeten posteren maar dan kom je met Suarez in de knel. Die voetbalt het liefst vanaf de rechterkant.
Lijkt mij ook niet ideaal, maar misschien denkt Jol daar anders over. Of hij anticipeert op een mogelijk vertrek.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:10 schreef Frankz0rz het volgende:
Suarez moet niet in de punt in een 4-3-3 systeem.
Berg zei toch ook ooit wel voor Ajax te voelen? We zien wel.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat bericht (over mondeling akkoord) heeft nooit in de Zweedse media gestaan.
Dat is een lulverhaal van één van die baggersites, ik geloof van soccernews.nl oid.
Er is wel contact geweest tussen beide clubs.
Berg heeft gister nog in de Zeedse media geroepen dat wanneer hij naar Lazio kan, hij dat wil.
Tuurlijk moet je ook een stukje mentaliteit hebben, en het lijkt me dat alle spelers elke wedstrijd de wil hebben om te winnen. Dat dat er niet altijd uitziet komt door omstandigheden op het veld.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:39 schreef Barca het volgende:
[..]
Ben van mening dat je die juiste mentaliteit van jezelf moet hebben.
Nee joh. Ik vind deze 4 juist erg op de achtergrond. Silva zit alleen maar op de bank en hoor je nauwelijks, Gabri is meerendeel geblesseerd, Oleguer speelt elke week en schijnt een echte leider te zijn in de kleedkamer (Aissati) en Suarez is de speler waarop onze hele voorhoede teert.quote:Heb het idee dat we (om verschillende redenen) daarom Silva, Gabri, Oleguer, Suarez (Spaanse kliek die de sfeer verpest),
Dat ziet er soms misschien wel zo uit ja, dat ben ik met je eens. Maar lijkt me toch niet zo te zijn. Als dat echt zo was hadden ze het eerste niet gehaald hoor, echt.quote:Anita, Emanuelson (luie donders),
Dat ze op zichzelf geilen moeten ze zelf wetenquote:Leonardo, Kennedy (te veel op zichzelf geilend),
Dat gevoel heb ik ook, máár ik wil Vertonghen wel een kans geven. Ik wil hem zien onder Jol in een draaiend team.quote:Vertonghen (kwalitatief gewoon niet goed genoeg),
Eens. Leonardo is komende zomer transfervrij geloof ik ja.quote:Luque, Rommedahl, enz. zo snel mogelijk moeten verkopen. Al is Leonardo toch zonder contract?
Zou kunnen, maar Elia heeft ook geen zin om een (half) seizoen op de bank te zitten om te wachten op Suarez die vertrekt. Suarez is geen speler voor in de punt, hij mist veel te veel kansen om daar te spelen, daar moet een afmaker staanquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:12 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet ideaal, maar misschien denkt Jol daar anders over. Of hij anticipeert op een mogelijk vertrek.
Oguchi Onyewu zie ik echt graag komen, maar ben bang dat hij geen interesse heeft. Is wel een beest.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
En dan voor de grap ook Jelle van Damme weer terughalen.
en dan alleen deel 1330 als topic titel?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:12 schreef Barca het volgende:
-offtopic-
[..]
Berg zei toch ook ooit wel voor Ajax te voelen? We zien wel.
Ik denk dat scheidsrechters het wel degelijk met opzet verkeerd doen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aantrekkelijk hoeft van mij niet, wel eerlijker. Het gaat gewoon te snel voor het oog van een scheids. Ik geloof ook echt wel dat ze het niet altijd expres verkeerd doen hoor, maar god wat maken ze een fouten
.
Ja, wilde ik net aanpassen maar toen was het al gesloten. Was nog bezig met quoten van andere berichten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:15 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
en dan alleen deel 1330 als topic titel?
Lijkt Birmingham te worden, toch?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Oguchi Onyewu zie ik echt graag komen, maar ben bang dat hij geen interesse heeft. Is wel een beest.
Mwah, ik wil het ook wel eens beweren, maar toch zal het meestal wel meevallen. Op enkele echte bloedbakken na....quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:15 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik denk dat scheidsrechters het wel degelijk met opzet verkeerd doen.
http://www.elmundodeporti(...)e-reojo-al-ajax.htmlquote:'Sociedad denkt aan Leonardo of Sarpong'
Volgens het Spaanse El Mundo Deportivo is Real Sociedad op zoek naar een linkeraanvaller. De club zou daarbij onder andere denken aan Leonardo of Sarpong van Ajax. Er zou nog geen contact zijn opgenomen met Ajax over een mogelijke transfer. Leonardo is transfervrij, maar zou voor Real Sociedad begrippen een hoog salarissen vragen, aldus de Spaanse krant.
Yep, al zou ik persoonlijk dan liever naar Ajax gaan.quote:
Wie is dat precies?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Oguchi Onyewu zie ik echt graag komen, maar ben bang dat hij geen interesse heeft. Is wel een beest.
Tenzij je volgend jaar graag weer Championship speelt, dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Yep, al zou ik persoonlijk dan liever naar Ajax gaan.
Ze geven zélf toe dat ze bepaalde spelers op commando van de bond bewust in de wedstrijd houden!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, ik wil het ook wel eens beweren, maar toch zal het meestal wel meevallen. Op enkele echte bloedbakken na....
Centrale verdediger van Standard Luik. Amerikaans international. In het verleden dicht bij een transfer naar Real.quote:
Centrale verdediger (links) van Standard Luik. Uitstekende speler en zou hier ook best in de competitie passen. Helaas staan vrijwel alle interessante spelers van Luik in de bovengemiddelde belangstelling van Engelse clubs.quote:
Positie en club zijn iig positief, ik ga eens even googlenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Centrale verdediger van Standard Luik. Amerikaans international. In het verleden dicht bij een transfer naar Real.
Suarez en Elia beiden vanaf rechts? Want dat is dan denk ik je volgende probleem.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:11 schreef Cavalier1 het volgende:
Laatste post uit vorige topic:
[..]
In dat geval denkt Jol waarschijnlijk aan een voorhoede met Sulejmani, Suarez en Elia. Urby zou dan weer links back kunnen komen. Zoals eerder ook al door iemand is aangegeven.
Dat meeeeen je niet, de teringquote:
Ik denk dat te veel spelers het een wost zal zijn of ze kampioen worden of degraderen. Zo lang ze maar een paar miljoen krijgen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je ook een stukje mentaliteit hebben, en het lijkt me dat alle spelers elke wedstrijd de wil hebben om te winnen. Dat dat er niet altijd uitziet komt door omstandigheden op het veld.
[..]
Nee joh. Ik vind deze 4 juist erg op de achtergrond. Silva zit alleen maar op de bank en hoor je nauwelijks, Gabri is meerendeel geblesseerd, Oleguer speelt elke week en schijnt een echte leider te zijn in de kleedkamer (Aissati) en Suarez is de speler waarop onze hele voorhoede teert.
[..]
Dat ziet er soms misschien wel zo uit ja, dat ben ik met je eens. Maar lijkt me toch niet zo te zijn. Als dat echt zo was hadden ze het eerste niet gehaald hoor, echt.
[..]
Dat ze op zichzelf geilen moeten ze zelf weten, maar deze jongens komen duidelijk kwaliteit tekort.
[..]
Dat gevoel heb ik ook, máár ik wil Vertonghen wel een kans geven. Ik wil hem zien onder Jol in een draaiend team.
[..]
Eens. Leonardo is komende zomer transfervrij geloof ik ja.
Daar zitten geen benen onderquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:24 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
Die speler links!
Wat een body, halen!
Haha, overal dat Feyenoord @ 50 euro.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:21 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Ff dit topic volgen ivm weddenschappen bij Unibet.
Dan zou Suarez dus in de spits spelen, dat snap jij ook.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Suarez en Elia beiden vanaf rechts? Want dat is dan denk ik je volgende probleem.
Dat is al meer dan het hele transferbudget van Feyenoordquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Haha, overal dat Feyenoord @ 50 euro..
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:26 schreef M0NTANA het volgende:
Oguchi Onyewu zou de ideale verdediger zijn voor dit Ajax.
Naast hem een wat meer voetballende jongen, zodat hij zich kan richten op het uitschakelen van de spits.
Dit is zijn vriendin trouwens:
[ afbeelding ]
Je was dus zelf niet snel genoeg om iets fatsoenlijks neer te zettenquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:15 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, wilde ik net aanpassen maar toen was het al gesloten. Was nog bezig met quoten van andere berichten.
Nee deze man komt uit een te zuidelijk deel van de wereld, Dat beest komt uit Belgie das maar 220km.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:24 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
Die speler links!
Wat een body, halen!
Hij komt uit de Verenigde Staten hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:27 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Nee deze man komt uit een te zuidelijk deel van de wereld, Dat beest komt uit Belgie das maar 220km.
Suriname is ff verder
Ik zat al een paar minuten te wachten (f5), er kwam niks. Toen zelf maar aan de slag gegaan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:26 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Je was dus zelf niet snel genoeg om iets fatsoenlijks neer te zetten
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:26 schreef M0NTANA het volgende:
Oguchi Onyewu zou de ideale verdediger zijn voor dit Ajax.
Naast hem een wat meer voetballende jongen, zodat hij zich kan richten op het uitschakelen van de spits.
Dit wordt zijn vriendin trouwens:
quote:Oguchialu Chijioke Goma Lambu "Oguchi" Onyewu or "Gooch" (born May 13, 1982 in Washington, D.C.) is an American soccer player who plays center back for Belgian club Standard Liège and the United States men's national team.
Joh, het was als "grapje" bedoelt. We hebben allemaal Wiki Sjimzie!quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij komt uit de Verenigde Staten hoor
Dat werkt niet. Daarom die vraag.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:25 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dan zou Suarez dus in de spits spelen, dat snap jij ook.
Oh, ik mag niet ongeduldig zijn?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:29 schreef Nashje het volgende:
Dat was het dan. Had nog hoop dat Barca vandaag een keertje normaal zou doen, maar hij kan zich weer niet inhouden. Dan niet..
Dat snapt 'ie niet.quote:
1. te veel eerquote:
Ik geef alleen een mogelijke reden van Jol om Elia te halen. Dat is dat Jol Suarez in de spits wilt hebben, of om te anticiperen op een eventueel vertrek. Ik geef in dit geval niet mijn eigen mening, maar een mogelijke verklaring voor de komst van Elia. Dat stond duidelijk in de post.quote:
Mogelijkheid 1: zo dom is Jol hoop ik niet. Mogelijkheid 2: ik hoop het. 20 miljoen kunnen we goed gebruiken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:39 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik geef alleen een mogelijke reden van Jol om Elia te halen. Dat is dat Jol Suarez in de spits wilt hebben, of om te anticiperen op een eventueel vertrek. Ik geef in dit geval niet mijn eigen mening, maar een mogelijke verklaring voor de komst van Elia. Dat stond duidelijk in de post.
Misschien dat Jol Ajax te weinig heeft zien spelen en dat ie het daardoor nog niet weet. Maar ik denk dat Jol wel snel door heeft dat Suarez niet in de spits moet spelen. Hij lijkt me niet een man die dat niet snapt.quote:
DIe opmerking "dat snapt 'ie niet" ging over jou. Of jij wel doorhad dat de vraag over 2 man op rechts bedoelt was om aan te geven dat Suarez niet geschikt is als diepste spits. Maar ... mijn excuus daarvoor. Je had inderdaad in het bericht daar al iets over gezegd. Was ik even vergeten. Sorry.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:40 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Misschien dat Jol Ajax te weinig heeft zien spelen en dat ie het daardoor nog niet weet. Maar ik denk dat Jol wel snel door heeft dat Suarez niet in de spits moet spelen. Hij lijkt me niet een man die dat niet snapt.
Graag Elia - Berg - Beerens. Suarez moet je zo snel mogelijk verkopen voor miljoen. Met Sulejmani en Cvitanich wordt het niks.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:41 schreef twi het volgende:
Ik zie liever Sulejmani - Cvitanich - Suarez dan Elia - Suarez - Sulejmani. Die eerste variant ziet er gewoon veel gebalanceerder uit. Liever nog Sulejmani - Berg - Suarez, maar dat is eerlijk gezegd kapitaalvernietiging aangezien Cvitanich de kans ook wel mag krijgen. Die heeft het voor een eerste seizoen gewoon prima gedaan.
Ik weet wel dat het over mij ging maar ik vond het niet terecht, daarom reageerde ik er cynisch op. Maar laten we weer ontopic gaan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:42 schreef Barca het volgende:
[..]
DIe opmerking "dat snapt 'ie niet" ging over jou. Of jij wel doorhad dat de vraag over 2 man op rechts bedoelt was om aan te geven dat Suarez niet geschikt is als diepste spits. Maar ... mijn excuus daarvoor. Je had inderdaad in het bericht daar al iets over gezegd. Was ik even vergeten. Sorry.
[..]
Graag Elia - Berg - Beerens. Suarez moet je zo snel mogelijk verkopen voor miljoen. Met Sulejmani en Cvitanich wordt het niks.
Dat zou heel goed kunnen. Sulejmani bakte er werkelijk niks van! Cvitanich vond ik ook beslist niet goed, maar die speelde volgens mij minder wedstrijden dan Mickey maar scoorde zowel absoluut als relatief meer goals.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:47 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het over mij ging maar ik vond het niet terecht, daarom reageerde ik er cynisch op. Maar laten we weer ontopic gaan.
Zou het misschien kunnen dat Jol Sulejmani niet goed genoeg vindt?
hij heeft toch gezegd dat ie het geen miskoop vond en dat als je naar de cijfers keek hij het niet zo heel erg slecht heeftg edaan met 10 goals en 10 assists.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:47 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het over mij ging maar ik vond het niet terecht, daarom reageerde ik er cynisch op. Maar laten we weer ontopic gaan.
Zou het misschien kunnen dat Jol Sulejmani niet goed genoeg vindt?
Iets zeggen en iets menen zijn twee heel verschillende dingen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
hij heeft toch gezegd dat ie het geen miskoop vond en dat als je naar de cijfers keek hij het niet zo heel erg slecht heeftg edaan met 10 goals en 10 assists.
Klopt inderdaad. Dat zei Jol tijdens de persconferentie. In combinatie met wat hij zei over het ontwikkelen van spelers blijkt eerder dat hij Sulejmani beter wilt gaan maken. Laten we het hopen, want hem nu al verkopen zou kapitaalvernietiging zijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
hij heeft toch gezegd dat ie het geen miskoop vond en dat als je naar de cijfers keek hij het niet zo heel erg slecht heeftg edaan met 10 goals en 10 assists.
dat wetende hoeven we jou ook niet meer serieus te nemen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:52 schreef Barca het volgende:
[..]
Iets zeggen en iets menen zijn twee heel verschillende dingen.
Hé ja, 3 tuinkabouters in de spits. En wie gaat hem inkoppen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:11 schreef Cavalier1 het volgende:
Laatste post uit vorige topic:
[..]
In dat geval denkt Jol waarschijnlijk aan een voorhoede met Sulejmani, Suarez en Elia. Urby zou dan weer links back kunnen komen. Zoals eerder ook al door iemand is aangegeven.
Ga je nou op je eigen clone reageren?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:55 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
dat wetende hoeven we jou ook niet meer serieus te nemen.
Want kleine spelers kunnen niet goed koppen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hé ja, 3 tuinkabouters in de spits. En wie gaat hem inkoppen?
En geflopt bij Newcastle toch?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Centrale verdediger van Standard Luik. Amerikaans international. In het verleden dicht bij een transfer naar Real.
Je begrijpt wat ik bedoel?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:57 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Want kleine spelers kunnen niet goed koppen?
hahaha ... Hoe vaak komt het niet voor dat coaches vol lof zijn over een speler, die nog geen week daarna zijn boeltje kan pakken? Hoe vaak zeggen spelers niet nog vertrouwen te hebben in hun coach terwijl nog voor ze dat gezegd hebben die coach al van het bestuur te horen krijgt dat hij door de spelers ontslagen is?quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:55 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
dat wetende hoeven we jou ook niet meer serieus te nemen.
Cvitanich. Kan uitstekend koppen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ze bespringen elkaar. Getuige hun roze schoentjes doen ze dat toch al graag.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:56 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Waren die voorzetten ook niet kut?quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:00 schreef twi het volgende:
[..]
Cvitanich. Kan uitstekend koppen.
Al dat idiote gedoe over lange spelers in de spits, flikker op. We hebben een tijd lang met Charisteas voorop gelopen, die zou een geweldige kopper zijn. Maar ondanks twee vleugelspelers heb ik hem nog nooit een goal zien maken met z'n hoofd in een Ajax shirt.
Timing is belangrijker dan lengte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |