Tevens TVPSPOILER: :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan pas?quote:
Ja, naar de sneak.. Dan heb ik toch geen werk meer, kan ik weer uitslapen nadat ik om 12 uur thuis komquote:
Goed puntquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, naar de sneak.. Dan heb ik toch geen werk meer, kan ik weer uitslapen nadat ik om 12 uur thuis kom
Dat heb ik ook een keer gehad met Sneak topic.. dat mijn TT opeens veranderd is.. geen nummertje.. geen titel alleen 'Sneak'quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:34 schreef Sala-adin het volgende:
Ik zou zweren dat ik een volgnummer in de TT had geplaatst
Maakt toch niet uitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:07 schreef soares het volgende:
Ik hoop wel dat het stopt met regenen...
Ga vanavond wel weer eens kijken
De sneak die hier gemeld wordt is de sneak die in de meeste/alle Pathe's in NLgedraaid wordt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:46 schreef Cavalier1 het volgende:
Kan je er op de één of andere manier achter komen wat de sneak is in een bepaalde bios?
maar ik moet er nog wel naar toe..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:43 schreef botterfly het volgende:
[..]
Maakt toch niet uitJe zit lekker droog als het goed is!
oepsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:51 schreef soares het volgende:
[..]
maar ik moet er nog wel naar toe..
dat houdt in fietsen trein lopen bios...
2 keer kans om zeik water nat te worden..
MAAAAAR het is ondertussen droog!!
quote:
Vanavond is er een sneak preview in de Pathé bioscopen, dat is elke dinsdag. Hier bespreken we de films en krijgen we soms alvast een tipje welke film er draait.quote:
Bioscoop -> Sneakpreview -> users: "Mmh, welke film zal het dit keer zijnquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bioscoop -> Sneakpreview -> users: "Mmh, welke film zal het dit keer zijn" -> Sala: "Nou lieve sneakers deze week wordt het -insert film-." -> users: "Danku almachtige Sala, u zijt groot!"
en met name dat laatste zinnetje!quote:
Ik ook ! Ik heb genoten!quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:06 schreef soares het volgende:
ik vind hem goed!!
soms een beetje humor.. goede spanning, nice twists!!
DOPE!
Ahzo, geen Pathé bioscopen hier in de buurt alleen een cinestar.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vanavond is er een sneak preview in de Pathé bioscopen, dat is elke dinsdag. Hier bespreken we de films en krijgen we soms alvast een tipje welke film er draait.
Niet alleen Pathé heeft sneaks, maar de meeste mensen hier gaan naar Pathé en sala werkt daar ook, vandaar dat hij die sneaks weetquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ahzo, geen Pathé bioscopen hier in de buurt alleen een cinestar.
wel state of play dus?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:06 schreef soares het volgende:
ik vind hem goed!!
soms een beetje humor.. goede spanning, nice twists!!
DOPE!
Heerlijk cliché, maar wel tofquote:
Hier hetzelfde, kan ik eindelijk op dinsdag en dan draait deze topper....quote:Op maandag 15 juni 2009 11:34 schreef Jeeh het volgende:
Heb ik eens tijd, krijg je dit.
Ik zoek wel wat anders
quote:
Ik ga standaard naar de sneak met 3/4/5 mannelijke collega's, een film als The Proposal kijk ik toch liever met mijn vriendin.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:34 schreef Yesse het volgende:
Het valt me op dat zo veel mensen al bij voorbaat denken dat dit een kutfilm is.. Terwijl hij uiteindelijk zo goed was dat minimaal 90% van de zaal bleef zitten én er regelmatig gelachen werd.De film was natuurlijk wel gevuld met een cliché hier en daar, maar met een leuke twist. (vond ik) De humor zat volgens mij wel goed.
Ik heb er in ieder geval van genoten, en volgens mij is hij echt niet zo slecht als dat veel mensen denken
True.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:14 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Ik ga standaard naar de sneak met 3/4/5 mannelijke collega's, een film als The Proposal kijk ik toch liever met mijn vriendin.
7,50 cent, deal.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:13 schreef Sala-adin het volgende:
Ivm de kredietcrisis ga ik vanaf volgende week een bijdrage vragen voor het onthullen van de sneak
Reken maar op zo een 7,50 per week moet te doen zijn met al die pottenkijkers
Oke, deal!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:13 schreef Sala-adin het volgende:
Ivm de kredietcrisis ga ik vanaf volgende week een bijdrage vragen voor het onthullen van de sneak
Reken maar op zo een 7,50 per week moet te doen zijn met al die pottenkijkers
Damn, die wil ik zo enorm graag zienquote:
Hij lijkt me stiekem wel heel tof, maar ik denk niet dat mn metgezellin mee wil/durftquote:
Jawel Justin Longquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij lijkt me stiekem wel heel tof, maar ik denk niet dat mn metgezellin mee wil/durft
Uuh, die is donderdag hè; 2 nachtenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jawel Justin LongAlleen ga ik niet kunnen slapen, en dat 1 nacht voor mijn afstudeerpresentatie ... Hmm ik ga er over nadenken!
Mjah maar ik wil wel graagquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh, die is donderdag hè; 2 nachten
Maar je hebt wel een punt, ik zit ook in tentamenweken, dus slaap is heilig.
ik hoefde niet te betalenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:57 schreef Hulkio het volgende:
Hmz, dat is inderdaad niet een film die je in een filmhuis verwacht. Zou alleen niet direct weg zijn gelopen, zonde van je geld en volgens mij is het nog best een vermakelijk filmpje (7,6 op imdb).
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:39 schreef Jeeh het volgende:
Hmmmm. Ik wou Drag graag zien, maar kga nu toch maar naar Transformers
Die draait hier tegelijk met de sneakquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:38 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ga naar transformers en daarna nog naar de sneak
Heerlijk zo een filmavond.
Drag is waarschijnlijk een aanzienlijk betere film dan TF2, maar het is maar net waar je zin in hebt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:35 schreef NLtracks het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat Drag goed wordt, daarom ga ik naar Transformers!
Och ging wel.quote:
Waar houd je wel van in horror dan? Ik ben zelf een type strangers, ik houd van die spanning dat er elk moment iets kan gebeuren en dat het niet vooral zo enorm goor of indrukwekkend is. Al zeggen veel mensen dat Strangers best saai wasquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Och ging wel.
Run of the mill horror voor mij dus viel wat tegen vond ik.
De meiden in de zaal gingen geregeld los dat welVerschillende die met de ogen dicht zaten.
Ik vond het teveel herrie hebben: horror is voor mij niet volume op 100 en dan maar blazen.
Jij hebt meer niet gezien dan wel, dus zeggen dat je van die spanning houd is wat raar hè jongedamequote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waar houd je wel van in horror dan? Ik ben zelf een type strangers, ik houd van die spanning dat er elk moment iets kan gebeuren en dat het niet vooral zo enorm goor of indrukwekkend is. Al zeggen veel mensen dat Strangers best saai wasIk vond het in de bios behoorlijk spannend
(destijds in de sneak)
Het einde was keigoed (zal er verder niet op ingaanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waar houd je wel van in horror dan? Ik ben zelf een type strangers, ik houd van die spanning dat er elk moment iets kan gebeuren en dat het niet vooral zo enorm goor of indrukwekkend is. Al zeggen veel mensen dat Strangers best saai wasIk vond het in de bios behoorlijk spannend
(destijds in de sneak)
Maar dat vind ik juist grappigquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij hebt meer niet gezien dan wel, dus zeggen dat je van die spanning houd is wat raar hè jongedame
Ze hebben je door!quote:
Haaah dus ben blij dat ik niet in arena wasquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:04 schreef ddx het volgende:
Management draaide wel in pathe arena.
Maar wat een slaapverwekkende film, zat echt totaal geen snelheid in het (slappe) verhaal.
Kermisquote:Op maandag 6 juli 2009 10:53 schreef motherflocker het volgende:
Deze week niet aanwezig, dinsdag laatste dag kermis in Best, dat gaat voor!
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:43 schreef botterfly het volgende:
Terug van vakantie denk ik naar een leuke sneak te gaan! Ik zou Tenderness wel wat gevonden hebben hoor.
Draait er : Lesbian vampyre killers!
Ik zit me nog steeds af te vragen waarom ik niet uit de zaal gelopen ben
![]()
Oh ja Eindhoven
Wat ik begrepen heb had Eindhoven vorige week management!quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:14 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]![]()
![]()
!
Ik wou die graag zien, maar was bang dat Management zou draaien![]()
Ik vond hem wel grappig, ik dacht eerst: oh nee. Maar hij deed me denken aan Shaun of the Dead, de filmstijl dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:43 schreef botterfly het volgende:
Terug van vakantie denk ik naar een leuke sneak te gaan! Ik zou Tenderness wel wat gevonden hebben hoor.
Draait er : Lesbian vampyre killers!
Ik zit me nog steeds af te vragen waarom ik niet uit de zaal gelopen ben
![]()
Oh ja Eindhoven
Ja best wel!quote:
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:18 schreef soares het volgende:
Pathe de kuip krijgt Lesbian vampire killers
rembrand in utrecht had die vorige week dus ik tast in het duisterquote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:06 schreef soares het volgende:
ik heb daar ook een bron...
Maar daar moet ik moeite voor doen
"Millennium: Mannen Die Vrouwen Haten"?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:14 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Haha een of andere Zweedse kutfilm van 150 minuten, kon het niet opbrengen om te blijven zitten
jep en denk serieus dat na eerste 10 minuten zaal voor de helft leeg is gelopen, kuttaalquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
"Millennium: Mannen Die Vrouwen Haten"?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:20 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
jep en denk serieus dat na eerste 10 minuten zaal voor de helft leeg is gelopen, kuttaal
zal best goede film geweest zijn maar ik kon er in begin al niet inkomen door die kuttaal. Ik volg normaal namelijk ook gewoon wat ze zeggen en mijn noors of fins is nou niet heel erg goed....quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:42 schreef botterfly het volgende:
Eindhoven had Millennium
Idd de helft was zo ongeveer weggelopen, wat dus zeer irritant was/is voor de mensen die wel blijven kijken. Wat interresseert mij dat nou waarom jij die film niet leuk vind. Ik vond hem heel geslaagd. En het is idd lastig dat het in het (volgens mij) Noors is. Je moet gewoon de ondertitels lezen maar daar werd de film bij lange na niet minder goed van.
Topfilm, deel 2 mag van mij snel komen.
Idd je moet de ondertitels lezen! Lastig he?quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:49 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
zal best goede film geweest zijn maar ik kon er in begin al niet inkomen door die kuttaal. Ik volg normaal namelijk ook gewoon wat ze zeggen en mijn noors of fins is nou niet heel erg goed....
quote:En dat gedeelte van dat het jou niks interesseert waarom andere de film niet gingen kijken, het zal andere ook een rotzorg zijn dat jij de film wel leuk vind
Dat was zweedsquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:42 schreef botterfly het volgende:
Eindhoven had Millennium
Idd de helft was zo ongeveer weggelopen, wat dus zeer irritant was/is voor de mensen die wel blijven kijken. Wat interresseert mij dat nou waarom jij die film niet leuk vind. Ik vond hem heel geslaagd. En het is idd lastig dat het in het (volgens mij) Noors is. Je moet gewoon de ondertitels lezen maar daar werd de film bij lange na niet minder goed van.
Topfilm, deel 2 mag van mij snel komen.
Vandaar dit topic hèquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:51 schreef Slayage het volgende:
waarom gaan mensen eigenlijk naar een sneak? heb het nooit begrepen
ik wil zelf graag weten, waarom ik de deur uitga
Die hebben we in Eindhoven nog niet gehad!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 10:57 schreef Sala-adin het volgende:
Ze hebben het echt helemaal verpest
In de munt Tenderness
Welke stad ga jij?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:51 schreef wdn het volgende:
Die is al geweest bij ons
Was wel een leuke film trouwens. Beetje vreemd maar wel leuk.
Beidequote:
Lijkt me gek; die komt 2 dagen daarna uit...quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:10 schreef sensei_sensurround het volgende:
Een sneaklurker met "nieuws", en daarom een berichtje
Afgelopen maandag stond er op de Pathé-site bij Pathé De Munt voor de 28e geen Sneak Preview vermeld, maar wel Public Enemies om 21:30. Nu staat Public Enemies niet meer vermeld, maar wel de Sneak om 21:30. Het is al eens eerder gebeurd (met The Hangover een paar weken geleden), dus het lijkt erop dat Public Enemies dinsdag de sneak is (in De Munt tenminste).
Dat gebeurd vrij vaak hoor...quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lijkt me gek; die komt 2 dagen daarna uit...
Het ziet er naar uit dat ze je proberen te lozen. Een enkeltje R&P voor jou.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:54 schreef soares het volgende:
Pfff ik heb %##%&* vrienden...
vanmiddag zegt iedereen dat ze niet kunnen, en nu bellen ze allemaal van waar ben je?
JA THUIS... HONDENKOPPEN!!
Ik ben naar huis gegaan rond half 11. Je kon dan je geld terug kijken. Ik heb Unlimited dus voor mij ging die vlieger niet op.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:14 schreef lobotm het volgende:
Wat ik heb begrepen in de rembrandt was het een drama
Poging om Public Enemies te draaien is jammerlijk mislukt, en als goedmakertje konden ze ice age 3d kijken ..
Nou ja ik zat in zaal 1 omdat de sneak was uitverkocht .. Dus nix van dit alles meegemaakt ..
Vrij vaak niet hoor, zeldenquote:Op zondag 26 juli 2009 11:49 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Dat gebeurd vrij vaak hoor...
Ik sla denk ik maar (weer) over, film draait al meer dan een maand in de VS en is prima kijkbaar via download. Wat mij betreft is er al meer dan een maand niks interessants meer in de sneak geweest, erg jammer.
Hmm dat zou ik niet echt verwachten. Dat leek me een high-profile film die zondermeer zijn bezoekers wel krijgt (ie. -ik- zou voor GI JOE toch wel naar de bios gaan en ik verwacht velen met mij).quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:49 schreef LordLynx het volgende:
Onbevestigd gerucht: Komende dinsdag GI Joe in de sneak.....
Lijkt mij eigenlijk ook dat het verkeerde info is, net als Public Enemies afgelopen week.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmm dat zou ik niet echt verwachten. Dat leek me een high-profile film die zondermeer zijn bezoekers wel krijgt (ie. -ik- zou voor GI JOE toch wel naar de bios gaan en ik verwacht velen met mij).
Toch vreemd aangezien ik bij de sneak in de kuip zat en dat Red Cliff daar draaide.....quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:05 schreef wdn het volgende:
Oh dat van GI Joe komt van Pathe De Kuip zo te zien.
LordLynx: wij hadden vorige week wel Public Enemy! Net als De Kuip vorige week.
Mwa, er zijn meer high-profile films als sneak geweest natuurlijk hèquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Hmm dat zou ik niet echt verwachten. Dat leek me een high-profile film die zondermeer zijn bezoekers wel krijgt (ie. -ik- zou voor GI JOE toch wel naar de bios gaan en ik verwacht velen met mij).
Oh was dat niet Rotterdam?quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:54 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Toch vreemd aangezien ik bij de sneak in de kuip zat en dat Red Cliff daar draaide.....
Niet echtquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, er zijn meer high-profile films als sneak geweest natuurlijk hè
Munt is in Amsterdamquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh was dat niet Rotterdam?FF controleren.
edit: misschien dat het "de munt" was Waar lig die?![]()
(ben niet van de randstad dus dat is 1 pot nat voor me)
Ik kan er ff geen noemen; ik zie zoveel films, dat ik niet meer weet wat er allemaal wel en niet in de sneak is geweest, maar in mijn herinnering zaten er wel topfilms bijquote:[..]
Niet echt![]()
Tombraider ok. Maar dat is heeeeeel lang geleden.
Meestal zijn het sneak films die daarna echt goed lopen.
Of die hier als sneak worden vastgelegd en dan in de VS goed bekeken worden.
Noem er eens een paar?
The Hangover laatst nog,quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Munt is in Amsterdam
[..]
Ik kan er ff geen noemen; ik zie zoveel films, dat ik niet meer weet wat er allemaal wel en niet in de sneak is geweest, maar in mijn herinnering zaten er wel topfilms bij
Checkquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:11 schreef tinoburg het volgende:
[..]
The Hangover laatst nog,
American Gangster iets langer geleden...
Ik denk het. Vond Drag me to Hell toch erg vermakelijkquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:29 schreef wdn het volgende:Ik weet het niet meer. Misschien ben ik wel sneak moe ofzo?
Je zegt het goed: vermakelijk. Ik heb me ook vermaakt met drag me to hell. Het einde van DMTH was echt goedquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:37 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Ik denk het. Vond Drag me to Hell toch erg vermakelijk
Mja, ik lag ook meer in een scheur om de compleet overtrokken situaties dan dat het echt eng-eng wasquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:37 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Ik denk het. Vond Drag me to Hell toch erg vermakelijk
Serieus?quote:
Ik heb die vorige week gezien, wat was die film slecht..quote:
Nee hequote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb die vorige week gezien, wat was die film slecht..
Voor vanavond ja?quote:
Ik herzie mijn mening.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind er 1 flink plotgat inzitten toen ze samen aan het googlen waren..... dat je in de nabijheid van anderen samen doet alsof ... ok. Dat je dat nog steeds doet als de anderen je duidelijk niet horen, puur for the sake of the audience.... nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Mike op 09-08-2009 10:04:02 ]Fuck the EBU
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:24 schreef Yesse het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je even spoilertags gebruiken? Je verklapt nu de hele film denk ik...in ieder geval weet ik u al een groot gedeelte van de film...
[ Bericht 2% gewijzigd door Mike op 09-08-2009 10:04:16 ]
Sorryquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:32 schreef kvd het volgende:
[..]
Wil je even spoilertags gebruiken? Je verklapt nu de hele film denk ik...in ieder geval weet ik u al een groot gedeelte van de film...
Vond ik ook raar. Enige verklaring is dat ze hun rollen gewoon extreem serieus namen, en echt die andere personen "werden".quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind er 1 flink plotgat inzitten toen ze samen aan het googlen waren..... dat je in de nabijheid van anderen samen doet alsof ... ok. Dat je dat nog steeds doet als de anderen je duidelijk niet horen, puur for the sake of the audience.... nee.
Ze gingen pas los toen ze aan de crystal meth gingen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:26 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Vond ik ook raar. Enige verklaring is dat ze hun rollen gewoon extreem serieus namen, en echt die andere personen "werden".
Ben toch gegaan en hij viel me 90% meequote:
Ik ben ook gegaan en vond het een slechte film. Travolta's rol was overtrokken en werkte voor mij niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben toch gegaan en hij viel me 90% mee
Dat dus, jammer idd, want als je de trailer ziet verwacht je wat beters. Wat wel leuk was, was dat ik toen op vakantie was in New York, en die film zich afspeelt op de metrolijn van ons hostel richting Times Sqrquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ben ook gegaan en vond het een slechte film. Travolta's rol was overtrokken en werkte voor mij niet.
Denzel's rol was wel goed maar niet meer dan dat. En qua verhaal had er veel meer uitgehaald kunnen worden vind ik.
Nee dit vond ik geen goede film
Niet te veel spoileren hequote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:17 schreef wdn het volgende:
Het zou een stuk beter zijn geweest als de rol van Travolta minder overtrokken was. Hij kwam niet goed over. Zijn motief om dit te doen kwam denk ik niet over bij mij. Snap je wat ik bedoel?
Het verhaal zelf zou al een stuk beter zijn als dit gebracht zou worden als een 1-2tje met Garber waarbij hij uiteindelijk met de 300m vandoor gaat
Nee, maar er wordt nu al wel dat duidelijk over de rol van Garberquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:28 schreef wdn het volgende:
Sorry![]()
Maar mijn posts gaan eigenlijk over dingen die niet in de film zitten (die 300m maakt niet zo heel veel uit toch?
)
Zucht. Irritant die sneak topics als je wil after-party-en
zie je nou wel dat ik dat ook kanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:22 schreef Ang3l het volgende:
Ja da's wel een beetje gevaarlijk van dit topicnapraten over de sneak en dan mensen die toevallig die week de sneak niet hebben gezien
Ja makkelijk he, via mijquote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zie je nou wel dat ik dat ook kan
Die blijkt mee te vallen, al ziet het er echt bagger uit. But I'm not sure ofcoursequote:
wtf Cameron's avatarquote:
quote:
Die dialect-ruzie scène, in de trailerquote:
Mis ik niks aan zo te zien.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:15 schreef 2Mini het volgende:
Ik weet het wel..
2012
Maar niet doorvertellen hè
Adam Sandler :R speelt erin dus dat wordt een sneak (anders haalt zo'n film nooit de kosten eruitquote:
Have fun xD!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:59 schreef BustPunker het volgende:
zo, vakantie is weer voorbij ^^
tijd om weer te sneaken (H)
dus vanavond schouwburgplein voor mij
Pfew wat een draak van een film...quote:
Avatar duurt vrij langquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:44 schreef LordLynx het volgende:
De sneak is morgen in De Kuip een half uur vroeger dan normaal.... iemand hier een verklaring voor? Misschien een hele lange film (maar wat dan....)?
Gaat niet gebeurenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Zaterdag bij Inglorious Bastard de trailer van gezien.
En daar past maar 1 opmerking bij:![]()
![]()
HE HE.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:26 schreef Sala-adin het volgende:
Ik weet het nog niet, hopelijk misschien voor half 6
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:55 schreef synoman het volgende:
ik houd namelijk niet van verassings premieres
.quote:Voor de echte filmliefhebbers, en met een lager toegangstarief.
Laat je elke dinsdagavond verrassen door de Sneak Preview, maar wees zeker van de aanvangstijden. Kijk daarom even op de pagina van de bioscoop die je wilt bezoeken voor de juiste tijden. Veel plezier!
De Sneak Preview duurt ongeveer 90 tot 120 minuten
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:56 schreef botterfly het volgende:
[..]
[..]
.
Je zit in het verkeerde topic?
Van de site van de Pathequote:Op dinsdag 1 september 2009 16:04 schreef zoekmedan het volgende:
[..]
Waar heb jij die wijsheis vandaan dat de sneak tussen de 90 en 120 minuten duurd. Ik heb ze al zeker korter en ook zeker velen malen langer mee gemaakt.
maar back tot the topic SALLLLLAAAAAAAA is er al iets bekend????
Of je leest even 3 posts terug...quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:04 schreef zoekmedan het volgende:
[..]
Waar heb jij die wijsheis vandaan dat de sneak tussen de 90 en 120 minuten duurd. Ik heb ze al zeker korter en ook zeker velen malen langer mee gemaakt.
maar back tot the topic SALLLLLAAAAAAAA is er al iets bekend????
heb ik wel gezien maar ik moet zo weg en heb dan geen tijd meer om te kijken hoop het nog snel mee te pakken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of je leest even 3 posts terug...
Carriers lijkt me nog slechter dan looking for eric.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:52 schreef Sala-adin het volgende:
Looking Eric draait zo meteen en om het goed te maken draait volgende week dinsdag Carriers
Ja.quote:dinsdag 1 september 2009 21:07 schreef Sala-adin het volgende:[/b]
Stel je voor ik word gepakt en ik moet een schadeclaim aan pathe betalen, zouden jullie mij financieel bijstaan?
Oei, oei! Krijg/heb je problemen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:07 schreef Sala-adin het volgende:
Stel je voor ik word gepakt en ik moet een schadeclaim aan pathe betalen, zouden jullie mij financieel bijstaan?
ach, ik denk dat het zowel posi als negatief werkt voor Pathé..quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:07 schreef Sala-adin het volgende:
Ik weet niet of het zo positief werkt! Ik zie hier in de bios dat, sinds 'men' het weet dat er gekozen wordt om wel of niet te gaan. Eerder zat de zaal vol want er kan een goede film komen. Nu hoor je vaak: ik ga niet de film is bagger!quote:Op woensdag 2 september 2009 02:28 schreef Liquidist het volgende:
[..]
ach, ik denk dat het zowel posi als negatief werkt voor Pathé..
denk niet dat ze er zo'n punt van zouden moeten maken... (zullen ze echter wel doen als ze erachter komen gok ik)
En dat komt allemaal door dit topic?quote:Op woensdag 2 september 2009 08:29 schreef botterfly het volgende:
[..]
Ik weet niet of het zo positief werkt! Ik zie hier in de bios dat, sinds 'men' het weet dat er gekozen wordt om wel of niet te gaan. Eerder zat de zaal vol want er kan een goede film komen. Nu hoor je vaak: ik ga niet de film is bagger!
En ja het is een sneak preview waarvan je niet weet welke er draait. Dat gegeven is nu weg.
Door dit topic heb ik juist meer interesse gekregen in de Sneak! Kijk nu wekelijks even in het topic om te zien of de film het waard is, zo niet dan ga ik naar een andere.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
En dat komt allemaal door dit topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |