SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:42 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.Vaag. Was bij ons niet.
Maar, bij ons gingen er vele mensen tijdens de film gewoon weg.Best vervelend.
Ach, het was er ook wel een beetje de film voor heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen zei die snuggere pinda die ook mee was: "Zullen we dan ook maar gaan?"
Euhhhhh, nee?Ik heb mensen om minder zien vertrekken...
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:03 schreef Sala-adin het volgende:
Deze week kan ik het niet weten wegens niet nader te noemen omstandigheden met mijn bron
Waarom zou je het niet doen dan?quote:Op zondag 31 mei 2009 15:55 schreef LordLynx het volgende:
TVP.
In principe standaard aanwezig in Pathe de Kuip.
Ben vrij zeker van welke film het komende week wordt, maar kan ik dat gewoon posten?
Dat heb ik inderdaad ook gehoord. Lijkt me helemaal geen leuke film.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:03 schreef Megalo het volgende:
Volgens mij gaat het The Hangover worden.. Maar dat weet ik niet geheel zeker.
Wereldpremiere zelfs, de gakapremiere in Hollywood was pas afgelopen nacht.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:09 schreef Bravebart het volgende:
Waarom was het zo enorm speciaal dan opeens? Was het een landelijke/Europese première ofzo
quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:31 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Wereldpremiere zelfs, de gakapremiere in Hollywood was pas afgelopen nacht.![]()
Erg leuke film overigens, heb het normaal niet zo op komedies maar bij deze heb ik aardig dubbel gelegen.
Was je bij de Munt (Amsterdam)??quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:01 schreef Loontjah het volgende:
Bij ons stonden er 2 security guys, die de film stiekum hebben gekeken.
Ik gok dat die overal hebben gestaan (bij ons in Roermond ook namelijk).quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:01 schreef Loontjah het volgende:
Bij ons stonden er 2 security guys, die de film stiekum hebben gekeken.
Want wij hadden tzelfde probleemquote:
Hoihoi.quote:
Zonder jou zal het ook niks zijn.. ook heel veel non fokkers die via deze weg hun sneak krijgen te weten..quote:
mij niet ik lurk alleen maar meequote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:59 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Zonder jou zal het ook niks zijn.. ook heel veel non fokkers die via deze weg hun sneak krijgen te weten..
Toch denk ik nog steeds dat een PM lijst wel grappig is
Inderdaad! Sprak gisteren iemand die ook altijd naar de sneak gaat en die vroeg of ik wist welke draaide! Ik zo nee, ik heb nog niets gehoord! Hoezo?. Die persoon : ja en op fok wordt het ook niet gemeld en hoe kan dat nou. Stelletje bladiebladie! Nu weet ik niet of ik moet gaan.(quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:59 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Zonder jou zal het ook niks zijn.. ook heel veel non fokkers die via deze weg hun sneak krijgen te weten..
Toch denk ik nog steeds dat een PM lijst wel grappig is
Ja wat denk je van al die lurkers die sinds vrijdagavond iedere [insert aantal] minuten kijken of je al iets gemeld hebt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |