Tevens TVPSPOILER: :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan pas?quote:
Ja, naar de sneak.. Dan heb ik toch geen werk meer, kan ik weer uitslapen nadat ik om 12 uur thuis komquote:
Goed puntquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, naar de sneak.. Dan heb ik toch geen werk meer, kan ik weer uitslapen nadat ik om 12 uur thuis kom
Dat heb ik ook een keer gehad met Sneak topic.. dat mijn TT opeens veranderd is.. geen nummertje.. geen titel alleen 'Sneak'quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:34 schreef Sala-adin het volgende:
Ik zou zweren dat ik een volgnummer in de TT had geplaatst
Maakt toch niet uitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:07 schreef soares het volgende:
Ik hoop wel dat het stopt met regenen...
Ga vanavond wel weer eens kijken
De sneak die hier gemeld wordt is de sneak die in de meeste/alle Pathe's in NLgedraaid wordt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:46 schreef Cavalier1 het volgende:
Kan je er op de één of andere manier achter komen wat de sneak is in een bepaalde bios?
maar ik moet er nog wel naar toe..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:43 schreef botterfly het volgende:
[..]
Maakt toch niet uitJe zit lekker droog als het goed is!
oepsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:51 schreef soares het volgende:
[..]
maar ik moet er nog wel naar toe..
dat houdt in fietsen trein lopen bios...
2 keer kans om zeik water nat te worden..
MAAAAAR het is ondertussen droog!!
quote:
Vanavond is er een sneak preview in de Pathé bioscopen, dat is elke dinsdag. Hier bespreken we de films en krijgen we soms alvast een tipje welke film er draait.quote:
Bioscoop -> Sneakpreview -> users: "Mmh, welke film zal het dit keer zijnquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bioscoop -> Sneakpreview -> users: "Mmh, welke film zal het dit keer zijn" -> Sala: "Nou lieve sneakers deze week wordt het -insert film-." -> users: "Danku almachtige Sala, u zijt groot!"
en met name dat laatste zinnetje!quote:
Ik ook ! Ik heb genoten!quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:06 schreef soares het volgende:
ik vind hem goed!!
soms een beetje humor.. goede spanning, nice twists!!
DOPE!
Ahzo, geen Pathé bioscopen hier in de buurt alleen een cinestar.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vanavond is er een sneak preview in de Pathé bioscopen, dat is elke dinsdag. Hier bespreken we de films en krijgen we soms alvast een tipje welke film er draait.
Niet alleen Pathé heeft sneaks, maar de meeste mensen hier gaan naar Pathé en sala werkt daar ook, vandaar dat hij die sneaks weetquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ahzo, geen Pathé bioscopen hier in de buurt alleen een cinestar.
wel state of play dus?quote:Op woensdag 10 juni 2009 00:06 schreef soares het volgende:
ik vind hem goed!!
soms een beetje humor.. goede spanning, nice twists!!
DOPE!
Heerlijk cliché, maar wel tofquote:
Hier hetzelfde, kan ik eindelijk op dinsdag en dan draait deze topper....quote:Op maandag 15 juni 2009 11:34 schreef Jeeh het volgende:
Heb ik eens tijd, krijg je dit.
Ik zoek wel wat anders
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |