ik hoefde niet te betalenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:57 schreef Hulkio het volgende:
Hmz, dat is inderdaad niet een film die je in een filmhuis verwacht. Zou alleen niet direct weg zijn gelopen, zonde van je geld en volgens mij is het nog best een vermakelijk filmpje (7,6 op imdb).
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:39 schreef Jeeh het volgende:
Hmmmm. Ik wou Drag graag zien, maar kga nu toch maar naar Transformers
Die draait hier tegelijk met de sneakquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:38 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ga naar transformers en daarna nog naar de sneak
Heerlijk zo een filmavond.
Drag is waarschijnlijk een aanzienlijk betere film dan TF2, maar het is maar net waar je zin in hebt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:35 schreef NLtracks het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat Drag goed wordt, daarom ga ik naar Transformers!
Och ging wel.quote:
Waar houd je wel van in horror dan? Ik ben zelf een type strangers, ik houd van die spanning dat er elk moment iets kan gebeuren en dat het niet vooral zo enorm goor of indrukwekkend is. Al zeggen veel mensen dat Strangers best saai wasquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Och ging wel.
Run of the mill horror voor mij dus viel wat tegen vond ik.
De meiden in de zaal gingen geregeld los dat welVerschillende die met de ogen dicht zaten.
Ik vond het teveel herrie hebben: horror is voor mij niet volume op 100 en dan maar blazen.
Jij hebt meer niet gezien dan wel, dus zeggen dat je van die spanning houd is wat raar hè jongedamequote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waar houd je wel van in horror dan? Ik ben zelf een type strangers, ik houd van die spanning dat er elk moment iets kan gebeuren en dat het niet vooral zo enorm goor of indrukwekkend is. Al zeggen veel mensen dat Strangers best saai wasIk vond het in de bios behoorlijk spannend
(destijds in de sneak)
Het einde was keigoed (zal er verder niet op ingaanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waar houd je wel van in horror dan? Ik ben zelf een type strangers, ik houd van die spanning dat er elk moment iets kan gebeuren en dat het niet vooral zo enorm goor of indrukwekkend is. Al zeggen veel mensen dat Strangers best saai wasIk vond het in de bios behoorlijk spannend
(destijds in de sneak)
Maar dat vind ik juist grappigquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij hebt meer niet gezien dan wel, dus zeggen dat je van die spanning houd is wat raar hè jongedame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |