Ik ga standaard naar de sneak met 3/4/5 mannelijke collega's, een film als The Proposal kijk ik toch liever met mijn vriendin.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:34 schreef Yesse het volgende:
Het valt me op dat zo veel mensen al bij voorbaat denken dat dit een kutfilm is.. Terwijl hij uiteindelijk zo goed was dat minimaal 90% van de zaal bleef zitten én er regelmatig gelachen werd.De film was natuurlijk wel gevuld met een cliché hier en daar, maar met een leuke twist. (vond ik) De humor zat volgens mij wel goed.
Ik heb er in ieder geval van genoten, en volgens mij is hij echt niet zo slecht als dat veel mensen denken
True.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:14 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Ik ga standaard naar de sneak met 3/4/5 mannelijke collega's, een film als The Proposal kijk ik toch liever met mijn vriendin.
7,50 cent, deal.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:13 schreef Sala-adin het volgende:
Ivm de kredietcrisis ga ik vanaf volgende week een bijdrage vragen voor het onthullen van de sneak
Reken maar op zo een 7,50 per week moet te doen zijn met al die pottenkijkers
Oke, deal!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:13 schreef Sala-adin het volgende:
Ivm de kredietcrisis ga ik vanaf volgende week een bijdrage vragen voor het onthullen van de sneak
Reken maar op zo een 7,50 per week moet te doen zijn met al die pottenkijkers
Damn, die wil ik zo enorm graag zienquote:
Hij lijkt me stiekem wel heel tof, maar ik denk niet dat mn metgezellin mee wil/durftquote:
Jawel Justin Longquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij lijkt me stiekem wel heel tof, maar ik denk niet dat mn metgezellin mee wil/durft
Uuh, die is donderdag hè; 2 nachtenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jawel Justin LongAlleen ga ik niet kunnen slapen, en dat 1 nacht voor mijn afstudeerpresentatie ... Hmm ik ga er over nadenken!
Mjah maar ik wil wel graagquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh, die is donderdag hè; 2 nachten
Maar je hebt wel een punt, ik zit ook in tentamenweken, dus slaap is heilig.
ik hoefde niet te betalenquote:Op woensdag 17 juni 2009 09:57 schreef Hulkio het volgende:
Hmz, dat is inderdaad niet een film die je in een filmhuis verwacht. Zou alleen niet direct weg zijn gelopen, zonde van je geld en volgens mij is het nog best een vermakelijk filmpje (7,6 op imdb).
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:39 schreef Jeeh het volgende:
Hmmmm. Ik wou Drag graag zien, maar kga nu toch maar naar Transformers
Die draait hier tegelijk met de sneakquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:38 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ga naar transformers en daarna nog naar de sneak
Heerlijk zo een filmavond.
Drag is waarschijnlijk een aanzienlijk betere film dan TF2, maar het is maar net waar je zin in hebt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:35 schreef NLtracks het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat Drag goed wordt, daarom ga ik naar Transformers!
Och ging wel.quote:
Waar houd je wel van in horror dan? Ik ben zelf een type strangers, ik houd van die spanning dat er elk moment iets kan gebeuren en dat het niet vooral zo enorm goor of indrukwekkend is. Al zeggen veel mensen dat Strangers best saai wasquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:04 schreef wdn het volgende:
[..]
Och ging wel.
Run of the mill horror voor mij dus viel wat tegen vond ik.
De meiden in de zaal gingen geregeld los dat welVerschillende die met de ogen dicht zaten.
Ik vond het teveel herrie hebben: horror is voor mij niet volume op 100 en dan maar blazen.
Jij hebt meer niet gezien dan wel, dus zeggen dat je van die spanning houd is wat raar hè jongedamequote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waar houd je wel van in horror dan? Ik ben zelf een type strangers, ik houd van die spanning dat er elk moment iets kan gebeuren en dat het niet vooral zo enorm goor of indrukwekkend is. Al zeggen veel mensen dat Strangers best saai wasIk vond het in de bios behoorlijk spannend
(destijds in de sneak)
Het einde was keigoed (zal er verder niet op ingaanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waar houd je wel van in horror dan? Ik ben zelf een type strangers, ik houd van die spanning dat er elk moment iets kan gebeuren en dat het niet vooral zo enorm goor of indrukwekkend is. Al zeggen veel mensen dat Strangers best saai wasIk vond het in de bios behoorlijk spannend
(destijds in de sneak)
Maar dat vind ik juist grappigquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij hebt meer niet gezien dan wel, dus zeggen dat je van die spanning houd is wat raar hè jongedame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |