Ik ga standaard naar de sneak met 3/4/5 mannelijke collega's, een film als The Proposal kijk ik toch liever met mijn vriendin.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:34 schreef Yesse het volgende:
Het valt me op dat zo veel mensen al bij voorbaat denken dat dit een kutfilm is.. Terwijl hij uiteindelijk zo goed was dat minimaal 90% van de zaal bleef zitten én er regelmatig gelachen werd.De film was natuurlijk wel gevuld met een cliché hier en daar, maar met een leuke twist. (vond ik) De humor zat volgens mij wel goed.
Ik heb er in ieder geval van genoten, en volgens mij is hij echt niet zo slecht als dat veel mensen denken
True.quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:14 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Ik ga standaard naar de sneak met 3/4/5 mannelijke collega's, een film als The Proposal kijk ik toch liever met mijn vriendin.
7,50 cent, deal.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:13 schreef Sala-adin het volgende:
Ivm de kredietcrisis ga ik vanaf volgende week een bijdrage vragen voor het onthullen van de sneak
Reken maar op zo een 7,50 per week moet te doen zijn met al die pottenkijkers
Oke, deal!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:13 schreef Sala-adin het volgende:
Ivm de kredietcrisis ga ik vanaf volgende week een bijdrage vragen voor het onthullen van de sneak
Reken maar op zo een 7,50 per week moet te doen zijn met al die pottenkijkers
Damn, die wil ik zo enorm graag zienquote:
Hij lijkt me stiekem wel heel tof, maar ik denk niet dat mn metgezellin mee wil/durftquote:
Jawel Justin Longquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij lijkt me stiekem wel heel tof, maar ik denk niet dat mn metgezellin mee wil/durft
Uuh, die is donderdag hè; 2 nachtenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jawel Justin LongAlleen ga ik niet kunnen slapen, en dat 1 nacht voor mijn afstudeerpresentatie ... Hmm ik ga er over nadenken!
Mjah maar ik wil wel graagquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh, die is donderdag hè; 2 nachten
Maar je hebt wel een punt, ik zit ook in tentamenweken, dus slaap is heilig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |