Jawel, kijken kleine en doe eens normaal met die TT's.quote:
Gast waar heb je het over?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:55 schreef Rots het volgende:
[..]
Jawel, kijken kleine en doe eens normaal met die TT's.
Jij bent de laatste tijd je macht aan het misbruiken, hoop dat het de FA's ook een beetje opvalt.
Haha, foutje, je hebt gelijk sjimz.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gast waar heb je het over?
Mij een beetje vals beschuldigen.
Je hebt het wel vaker fout.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef Rots het volgende:
[..]
Haha, foutje, je hebt gelijk sjimz.
En je editte laatst ook al een TT van mij weg, die gewoon normaal was in het Ajax-topic. En dat wordt dan ook nog genegeerd in FB door de andere mods.
Deze is lekker /--/ Miss_Nine_-_NineSessions_-__08-05-2009_quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
In het echt nog lekkerder
[ afbeelding ]
Die musicalawards zijn vast beter dan de gemiddelde K&vdB aflevering.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef Breach het volgende:
Wat is dit voor onzin. Denk je voor het slapen gaan nog even Knevel en vd Brink mee te pakken, zijn de musical-awards er nog steeds op
Wel kijken hoor, Hugo Borst komt.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef Breach het volgende:
Wat is dit voor onzin. Denk je voor het slapen gaan nog even Knevel en vd Brink mee te pakken, zijn de musical-awards er nog steeds op
Same herequote:Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef Breach het volgende:
Hugo Borst is te gastquote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die musicalawards zijn vast beter dan de gemiddelde K&vdB aflevering.
Gaar.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef Houniet het volgende:
Genaaid.
Ik ga zo Frasier en Becker kijken.
Nee man, prachtigquote:
Frasier vind ik nog wel te pruimen, Becker nooit echt gekekenquote:
Whehe mooi is dat hé.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:13 schreef Breach het volgende:
Ik moet nu gewoon standaard aan Bliksemschigt denken als ik die Tijs van de Brink zie
lb.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Morgen trouwens maar 3 uur als het goed is.
Dus dan is het straks om 3:01 al woensdag?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Morgen trouwens maar 3 uur als het goed is.
Weeds nog nooit gezienquote:Op maandag 8 juni 2009 23:20 schreef Kopbal het volgende:
Weeds is trouwens ook wel te pruimen, alleen Amerikanen en hun wereldvreemde ideeën over drugs-->
Ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dus dan is het straks om 3:01 al woensdag?
We zijn met 4en en dat is meer dan genoeg hoor.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:39 schreef Rots het volgende:
Zozo, Hugo Borst spreekt Marokkanen aan als ze zich misdragen, wat een held he?
En Paaskonijn, gelukkig heb jij daar niks over te zeggen, de FA's zullen binnenkort wel aangeven dat er een zoekactie gestart is naar een extra moderator op VBL.
Je gaat modereren op forum.puberendekleuters.nl?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:39 schreef Rots het volgende:
Zozo, Hugo Borst spreekt Marokkanen aan als ze zich misdragen, wat een held he?
En Paaskonijn, gelukkig heb jij daar niks over te zeggen, de FA's zullen binnenkort wel aangeven dat er een zoekactie gestart is naar een extra moderator op VBL.
Dus zal jij automatisch die mod worden? Gaat niet gebeuren denk ik. Daarnaast zul je het wel niet kunnen.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:39 schreef Rots het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:25 schreef Houniet het volgende:
Godverdomme ik ben zo geil, kan wel een koe neuken.
edit: ik ga nu ef ergens langswippen.
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef Houniet het volgende:
Genaaid.
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dus zal jij automatisch die mod worden? Gaat niet gebeuren denk ik. Daarnaast zul je het wel niet kunnen.
Gelukkig bepalen de FA's niet alleen wie er bij ons in het team komt dan.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:39 schreef Rots het volgende:
Zo kom je over.quote:
Klinkt goed. Verder laten drogen, I say.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:15 schreef Silenus het volgende:
Hééééé er is wat leven in m'n iphone gekomen! M'n schermpje is nu een soort sponsje oid, met allemaal vage wolkjes in de achtergrond, maar verder doet 'ie het op de camera na nog.
Moet ik 'm 'verder te drogen leggen' of wordt het misschien vanzelf beter? Hmm, ben wel blij dat 'ie niet helemaal kapot is, misschien kan ik 'm anders laten repareren.
Hoe komt het?quote:
Keelpijn, hoofdpijn, snotverkouden en lichte koorts. Moet over twee dagen m'n afstudeerverslag inleveren dus toch maar aan de slag. Anders had ik nu in mn bed gelegen.quote:
Hmm, maar even volstoppen met aspirines dan. En ff doorbikkelen jongen, dan komt het allemaal wel goed.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:26 schreef toma het volgende:
[..]
Keelpijn, hoofdpijn, snotverkouden en lichte koorts. Moet over twee dagen m'n afstudeerverslag inleveren dus toch maar aan de slag. Anders had ik nu in mn bed gelegen.
Lekkere timing. Succes!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:26 schreef toma het volgende:
[..]
Keelpijn, hoofdpijn, snotverkouden en lichte koorts. Moet over twee dagen m'n afstudeerverslag inleveren dus toch maar aan de slag. Anders had ik nu in mn bed gelegen.
Stressziek?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:26 schreef toma het volgende:
[..]
En omdat het geen Ajacied is natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:38 schreef Kopbal het volgende:
3 maanden alleen maar omdat Rots zo graag mod wilt worden?
Oja, dat was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:39 schreef Breach het volgende:
[..]
En omdat het geen Ajacied is natuurlijk.
quote:BLOEMENDAAL – Sligro (Golff en Em-Te) naait Albert Heijn op een vreselijke manier. Het bedrijf uit Veghel heeft prominent op de achterpagina 3 kratten Brand bier halen en 2 betalen van ¤ 18,33 voor ¤ 12,22! AH heeft hetzelfde bier voor ¤ 4,99 per krat is dus ¤ 14,97. Er staat nergens in de voorwaarden dat het om een per klant gaat en de folder is bepalend, dus de marktleider kan de prijzen in de kassa aanpassen wat ze wil, het kratje bier (of twee of honderd) is gratis. Plus een lekker appeltaartje uiteraard. Go fot it
Jumbo heeft hetzelfde kratje Amstel ook al in de folder staan voor 2 voor ¤ 9,00. Deze folder was al geldig vanaf 21 mei! Albert Heijn had dit ruim geleden al kunnen weten. Ook de Ariel staat er goedkoper in! Foutje van de dealmakers in Zaandam? Klik hier voor de folder
Zelfs Spar is goekoper. Klik met Ariel. Klik hier
En natuurlijk Dirk
Mooi zo. Wordt er eindelijk wat makkelijker opgetreden tegen die mafkezen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:34 schreef Paaskonijn het volgende:
De_Kromme nu ook al weg voor een maand.
Nou Barca nog...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Mooi zo. Wordt er eindelijk wat makkelijker opgetreden tegen die mafkezen.
's Ochtends om kwart over 11quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Witte broodjes met curry en knakworsten.
Overgewichtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Witte broodjes met curry en knakworsten.
Uhm jaquote:
Neequote:
strakke actie al is het niet te zuipenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:00 schreef Kopbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat Brand bier is inderdaad niet weg te krijgen. Maar dat heb ik ook bij Grolsch trouwensquote:
en ik met Heinekenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja dat Brand bier is inderdaad niet weg te krijgen. Maar dat heb ik ook bij Grolsch trouwens
Ik hoop dat er nu een lichtje gaat branden bij die twee..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:34 schreef Paaskonijn het volgende:
De_Kromme nu ook al weg voor een maand.
En dat terwijl de keuringsdienst van waarde heeft bewezen dat het vrijwel allemaal hetzelfde smaakt en is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
en ik met Heineken![]()
Agh zo heeft een ieder wel een favoriet bier of juist helemaal niet.
Ja, maar dat is echt dikke onzin. Misschien als je al 10 bier achter je kiezen hebt ofzo. Maar elk bier smaakt anders. Je moet voor de grap eens de stap van Jupiler naar Grolsch maken, je moet echt bijna kotsen zo vies smaakt dat dan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
En dat terwijl de keuringsdienst van waarde heeft bewezen dat het vrijwel allemaal hetzelfde smaakt en is.
Geen last van.. Heineken, Grolsch, Amstel, Brand, Jupiler, Hertog Jan.. ik drink het allemaal met evenveel plezier.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, maar dat is echt dikke onzin. Misschien als je al 10 bier achter je kiezen hebt ofzo. Maar elk bier smaakt anders. Je moet voor de grap eens de stap van Jupiler naar Grolsch maken, je moet echt bijna kotsen zo vies smaakt dat dan.
Hehe, je bent eindelijk gebroken?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:08 schreef RayMania het volgende:
Hallo.
Ik leef nog, zo ongeveer. Maar ik verga van de pijn, wens ik echt niemand toe.
Straks weer een telefonisch consult met de dokter.
Doe wat ketchup op een doekje, houd dat voor je mond, rijd naar de hulppost en je wordt meteen geholpen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:08 schreef RayMania het volgende:
Hallo.
Hmm, het klinkt allemaal niet best in ieder geval. Waarom ga je niet gewoon langs? Zo'n telefonisch consult kan ook weinig aanrichten volgens mij.. Straks heb je een gescheurde rib ofzo, dan kun je beter even hebben dat de dokter je zo'n corset voorschrijft, dan dat je nog een week ligt te creperen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:08 schreef RayMania het volgende:
Hallo.
Dat is de procedure hier. Ik hoop echt dat ik langs mag komen vandaag.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Hmm, het klinkt allemaal niet best in ieder geval. Waarom ga je niet gewoon langs? Zo'n telefonisch consult kan ook weinig aanrichten volgens mij.. Straks heb je een gescheurde rib ofzo, dan kun je beter even hebben dat de dokter je zo'n corset voorschrijft, dan dat je nog een week ligt te creperen.
Beterschap ray.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:08 schreef RayMania het volgende:
Hallo.
Maar met het nieuwe systeem van zorg wordt het voor iedereen uiteindelijk beter en goedkoper!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:13 schreef Kopbal het volgende:
Krijg net een brief binnen van de zorgverzekering, moet ik voor bloedprikken al 27 euro betalen.
En dan vinden ze het raar dat mensen tegenwoordig niet meer naar de dokter gaan.
Pas maar op. Een gewoon consult valt nog wel mee, maar als ze wat gaan verbouwen kan het je zo honderden euro's kosten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:16 schreef Kopbal het volgende:
Goedkoper m'n reet, het was volgens mij de eerste keer in m'n leven dat ik naar de dokter ging en dan moet ik gelijk dokken. Volgende week naar de tandarts, benieuwd hoe duur dat geintje gaat kosten.
Heeft dat niet te maken met je eigen risico?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:16 schreef Kopbal het volgende:
Goedkoper m'n reet, het was volgens mij de eerste keer in m'n leven dat ik naar de dokter ging en dan moet ik gelijk dokken. Volgende week naar de tandarts, benieuwd hoe duur dat geintje gaat kosten.
Volgens mij gaan ze flink wat gaatjes vullen, heb een maand geleden een foto laten maken en hij zei dat het er niet best uitzag. Was ook al 2 jaar niet geweest dus eigenlijk is het m'n eigen schuld.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Pas maar op. Een gewoon consult valt nog wel mee, maar als ze wat gaan verbouwen kan het je zo honderden euro's kosten.
Hehe ik een tijdje terug. Had ik het geteld omdat ik (gelukkig) nooit wat hoef te laten doen daar. 34 Seconden en ik was de stoel weer uit. Maar mocht wel 41,50 aan consult betalenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:17 schreef Prosac het volgende:
oh ja.. tandarts, ook geweest. Moest ik gelijk na de behandeling dokken, want ze deed geen zaken meer met mijn zorgverzekeraar. Controle en gaatje repareren, 140 euro. Pinnen of cash?
Ik kreeg er zo'n beunhaas idee bij.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe ik een tijdje terug. Had ik het geteld omdat ik (gelukkig) nooit wat hoef te laten doen daar. 34 Seconden en ik was de stoel weer uit. Maar mocht wel 41,50 aan consult betalen
Ik vind het belachelijk dat je daarvoor moet betalen, ik betaal elke maand zorgverzekering. Dan mag dat best wel vergoed worden die ene keer in de 10 jaar dat ik een dokter bezoek.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:18 schreef RayMania het volgende:
27,= vind ik nog wel meevallen. Moet vrij veel gedaan worden om iets te meten bij bloed. Het is niet alleen bloed prikken, maar al die rompslomp er omheen wat tijd en geld kost.
4 months and countingquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:20 schreef RayMania het volgende:
Als je een paar doordeweekse dagen thuis zit, dan verlang je echt naar werk. Mijn God, het is echt vreselijk om niks te doen. Geen ene fuck op televisie, tachtig keer het journaal gezien, alleen maar Telsell. Was er maar iets als Wimbledon of Tour de France.
En dat heb ik vijf maanden volgehouden vorig jaar.
orderpicken vind ik wel leuk werk heb ik een paar jaar als vakantie werk gedaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:29 schreef Breach het volgende:
[..]
4 months and counting
Alleen gaat er heel snel verandering in komen. Desnoods als logistieke topper op een orderpick-karretje
Ik had het als bijbaantje. Echt prima vol te houden, goed betaald, leuke mensen. Maar dat werd gecanceld omdat er gewoon geen orders meer binnenkwamen. Maar dat lag eerst in de planning na het stoppen van mn studie. 4-5 maandjes dat werk doen, dan een leuke zomervakantie en daarna werken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
orderpicken vind ik wel leuk werk heb ik een paar jaar als vakantie werk gedaan.
Ik had 3,5 maand administratief werk gedaan bij het bedrijf van mijn broer. Aardig verdiend ook nogquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:29 schreef Breach het volgende:
[..]
4 months and counting
Alleen gaat er heel snel verandering in komen. Desnoods als logistieke topper op een orderpick-karretje
Heeft gewoon te maken met eigen risico, moet je gewoon wat vaker gaan, wordt het vanzelf gratisquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:16 schreef Kopbal het volgende:
Hehe, het is ook een Godswonder dat ik al mn ledenmaten nog heb. Wat we daar niet al met die voertuigen gedaan hebbenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:33 schreef Kopbal het volgende:
Op zo'n reachtruck rijden is zwaar relaxed joh. Waarschijnlijk begin ik daar volgende maand ook weer aan
ja precies dat soort dingen zijn ubergaafquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:34 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, het is ook een Godswonder dat ik al mn ledenmaten nog heb. Wat we daar niet al met die voertuigen gedaan hebben
Maar het ronderecord in het magazijn staat nog steeds op mijn naam
Hmm, heb het gelezen. Lijkt er wel op dat het toch wel veel richting informatica gaat. En ik snap niks van computers, laat staan programma's. Maar goed, het is een traineeship, dus ik denk toch dat ik het eens even ga aanschrijven.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:49 schreef Prosac het volgende:
Hier iemand die een interview geeft over haar baan als ERP consultant
http://www.ada-online.org/nlada/spip.php?article146
Technische Bedrijfskunde.quote:
Weet je toevallig of het ook echt van dat nerd-werk is, dus echt met 1tje en 0tjes werken? Nah ja, ik denk dat ik er sowieso naartoe schrijf, is het niks kan ik het altijd nog afblazen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:04 schreef Suijk het volgende:
ERP is wel veel computer werk. Als je er uiteindelijk goed in bent, verdient het best aardig.
En is dat nerds-werk? Als je daarmee begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:11 schreef toma het volgende:
Toevallig. Mijn afstudeeropdracht is om een bestaand systeem te verbeteren en dit aan te sluiten om een ERP pakket.
Wat ik doe is wel erg veel computer werk ja. Vooral programmeren enzo. Maar ik beschouw mezelf echt niet als een nerdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:14 schreef Breach het volgende:
[..]
En is dat nerds-werk? Als je daarmee begrijpt wat ik bedoel
Programmeren wil ik dus niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:15 schreef toma het volgende:
[..]
Wat ik doe is wel erg veel computer werk ja. Vooral programmeren enzo. Maar ik beschouw mezelf echt niet als een nerd
Het is maar net was je leuk vind.
Dat was een groot deel van TB, dus dat wil ik wél.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:16 schreef Suijk het volgende:
Nee, geen nullen en eentjes, maar er zijn speciale pakketten die vaak geimplementeerd moeten worden. Dit gaat over de hele organisatie heen, dus weerstand e.d. Aviesvaardigheden zijn ook belangrijk, maar vooral bedrijfsprocessen veranderen door de invoering van zo'n systeem.
Als de bestaande systemen moeten worden aangepast, moet dat geprogrammeerd worden, maar daar heb je dan meestal technische mannetjes als toma voor.quote:
Gewoon op reageren, ik denk dat er de komende jaren nog genoeg in die business te doen is, omdat er continu nieuwe systemen en updates komen, het uiteindelijk geld oplevert (als je het goed doet) en grote bedrijven echt niet meer zonder kunnen.quote:Dat was een groot deel van TB, dus dat wil ik wél.
Die debiel die die autodeur ontzet danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nen_driestreper.html
Agenten. Brabantse agenten
!!!
Nou.. meestal heb je daar ICT'rs voor. Maar in mijn geval mochten de Automatiseerders de rotzooi opknappen van de ICT'rsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als de bestaande systemen moeten worden aangepast, moet dat geprogrammeerd worden, maar daar heb je dan meestal technische mannetjes als toma voor.
Ok, dacht dat jij ICT'er was.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:25 schreef toma het volgende:
[..]
Nou.. meestal heb je daar ICT'rs voor. Maar in mijn geval mochten de Automatiseerders de rotzooi opknappen van de ICT'rs
Nee, Microsoft Dynamics. Ik heb ook een tijdje bij Hitachi stage gelopen en daarna gewerkt. Het is niet normaal hoe engineeringsbureau's/intermediairs beginnen te geilen als ze die naam zien staanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Die baan als ERP consultant? Gebruiken ze SAP-software?Staat altijd goed op je CV.
Nee ik studeer Industriele Automatisering. Dat is een kruising tussen ET en WTB. Een soort van Mechatronica.quote:
Zit jij, als je op school bent, ook op de Cobbenhagenlaan dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:32 schreef toma het volgende:
[..]
Nee ik studeer Industriele Automatisering. Dat is een kruising tussen ET en WTB. Een soort van Mechatronica.
Daar heb ik ook ooit een cursus van gehad. Heb nog nooit zo verlangd naar het einde van m'n schoolcarriere als toenquote:
Nee op de onderwijs boulevard in den Boschquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Zit jij, als je op school bent, ook op de Cobbenhagenlaan dan?
Hmm, voor zoiets ben ik dus bang. En dan heb ik ineens wél een gat in mn CV..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:33 schreef toma het volgende:
[..]
Daar heb ik ook ooit een cursus van gehad. Heb nog nooit zo verlangd naar het einde van m'n schoolcarriere als toen
Ik ook, naar school gaan komt met de minuut dichterbijquote:
Pas op dat je niet vergeet waar je fiets staat. Anders kunnen die 4 uurtjes weer flink verlengd wordenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Geen zin om te werken vandaag ook al is het maar 4 uurtjes.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Geen zin om te werken vandaag ook al is het maar 4 6 uurtjes.
Zo maar eens ophalen ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Pas op dat je niet vergeet waar je fiets staat. Anders kunnen die 4 uurtjes weer flink verlengd worden
Snap er de ballen van.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://www.talktransfers.net/live-football/
Gewoon afwachten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:04 schreef dndiek het volgende:
Dat speelschema dat hier pas stond klopt niet
bron: KNVB website
Waarom niet gewoon verder in het oude stadion danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:05 schreef Prosac het volgende:
Vandaag is een trieste dag. Mijn buurtclubje Kickers Emden heeft besloten de proflicentie voor de 3. Liga in te leveren bij de Duitse Voetbalbond omdat ze door de economische crisis ineens het nieuwe stadion niet meer konden bouwen.
En met eigen middelen kunnen ze niet een nieuw stadion bouwen EN een team financieren. De bond kan zonder toekomstig stadion niet langer de dispensatie in stand houden.
1 seizoen na de glorieuze aufstieg in de 3e bundesliga (waar ze goed mee deden) gaat de club hoogstwaarschijnlijk terug naar de regionalliga of lager.
Voldoet niet langer aan de eisen van de bond. Terwijl het nog zo'n schattig jaren 50/60 stadionnetje is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon verder in het oude stadion dan
De bouw van het stadion moest dit jaar beginnen, is steeds uitgesteld en laatst wegens weglopende financiers en veranderende voorwaarden afgesteld..quote:Die gleichzeitige Finanzierung eines Stadionneubaus in Emden und die Unterhaltung einer drittligatauglichen Fußballmannschaft hat sich in der derzeitigen wirtschaftlichen Situation als unmöglich erwiesen.
Scooby Dooby DOOOOOOO!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:31 schreef Breach het volgende:
Hahaha, geniaal. Ik kom net afleveringen van Scooby Doo op youtube tegen
Die geluiden die Scooby maakt
Gniffel.... Er komt een dag...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:05 schreef Prosac het volgende:
Vandaag is een trieste dag. Mijn buurtclubje SC Feyenoord heeft besloten de proflicentie voor de Eerste divisie in te leveren bij de KNVB omdat ze door de economische crisis ineens het nieuwe stadion niet meer konden bouwen.
En met eigen middelen kunnen ze niet een nieuw stadion bouwen EN een team financieren. De bond kan zonder toekomstig stadion niet langer de dispensatie in stand houden.
1 seizoen na de onglorieuze degradatie naar de 1e divisie (waar ze goed mee deden) gaat de club hoogstwaarschijnlijk terug naar de amateurs.
Niki Terpstraquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:12 schreef Breach het volgende:
ASSE op tv!! En Niki Terpstra wint net naast het stadion in de Dauphine Liberé
Nu niet dus. Zelfs de leiderstrui met 1 minuut voorsprong op Evans. Morgen tijdrit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Niki TerpstraDie fietst toch altijd op de eerste plek - tot 50 km voor de finish?
Het zal niet voor lang zijn, maar echt mooi dat hij de leiderstrui paktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Nu niet dus. Zelfs de leiderstrui met 1 minuut voorsprong op Evans. Morgen tijdrit.
Dacht ik ook even maar inmiddels schijnt de zon weerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:36 schreef Dos37 het volgende:
ik doe het licht maar even aan, volgens mij gaat het zo keihard regenen.
1 minuut voorsprong? Doet 'ie goed danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Nu niet dus. Zelfs de leiderstrui met 1 minuut voorsprong op Evans. Morgen tijdrit.
Er zijn zoveel slechte autorijders op de weg. Ik ga nu weer met de trein naar m'n werk. Normaal gesproken heb ik een hekel aan volle treinen met zwetende en stinkende mensen, maar ik zit zo ongeveer op een leeg traject. Bevalt me prima tot nu toe.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:13 schreef Prosac het volgende:
Jezus man.. wat een mongolen weer in het verkeer.
Wat doe je als je stoplicht op groen springt, maar het kruispunt staat stampvol..
Dan rijd je gewoon als een halve zool toch kruispunt op om zo het kruisende verkeer te blokkeren, wat doet het kruisende verkeer als hun licht op groen springt terwijl het kruispunt nog vol staat..
juist.
En voor die BMW rijder waar ik de hele rits-strook half voor reed met knipperlicht en steeds verder opzij gaan zonder dat hij ruimte liet, maar zelfs steeds het vallende gat angstvallig dicht reed.. fuck you!
Nou hier dus niet. Mn beeldige witte schoenen helemaal onder de modderquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dacht ik ook even maar inmiddels schijnt de zon weer
Kiiiiiind, wat errugquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou hier dus niet. Mn beeldige witte schoenen helemaal onder de modder![]()
Zullen toch lelijke K-swissjes zijn!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou hier dus niet. Mn beeldige witte schoenen helemaal onder de modder![]()
Het tweede, mijn trouwschoenen heb ik met een van mijn beste vrienden uitgezocht.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik moet nieuwe schoenen, kun jij me adviseren? Of heb je alleen verstand van snickers?
Nou, ik niet. Ik heb juist mijn pak voor een trouwerij uitgezocht met de bruidegom, ik ben getuige, er meoten alleen nog schoenen bij.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het tweede, mijn trouwschoenen heb ik met een van mijn beste vrienden uitgezocht.
Homo's hebben nu eenmaal een goede nette kleding smaak.
Adidas Derby, jaquote:
Je gaat uit de kast komen dat je hetero bentquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, ik niet. Ik heb juist mijn pak voor een trouwerij uitgezocht met de bruidegom, ik ben getuige, er meoten alleen nog schoenen bij.
Ik heb ook 2 van mijn pakken uitgezocht met een homo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het tweede, mijn trouwschoenen heb ik met een van mijn beste vrienden uitgezocht.
Homo's hebben nu eenmaal een goede nette kleding smaak.
Accepteer je me dan nog wel???quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je gaat uit de kast komen dat je hetero bent
Ja, dat dan weer welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:41 schreef Kopbal het volgende:
Je kijkt toch wel naar het songfestival he SCH?
Hetero'squote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Accepteer je me dan nog wel???![]()
Ik ben nou eenmaal niet zo'n nette modenicht. Ik voldoe helaas niet aan de meeste cliches, houd wel van voetbal etc.
Zekers, ze willen vooral dat je geen sex met je partner hebt, nou dat is wel aan te tonenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:42 schreef Dos37 het volgende:
dan kun je ook nog wel solliciteren bij een christelijke school
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:12 schreef Breach het volgende:
ASSE op tv!! En Niki Terpstra wint net naast het stadion in de Dauphine Liberé
Naproxen (wel de 500 natuurlijk) vragen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is de procedure hier. Ik hoop echt dat ik langs mag komen vandaag.
Ik wil eerst weten wat ik heb (iets met mijn ribben, longontsteking) en dan iets daar tegen hebben. Ik doe een moord voor zware pijnstillers op dit moment.
Ik vond al dat ik verdacht weinig ge-smst werd vanavondquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:33 schreef Houniet het volgende:
Terug uit Groningen.
Dames uit Groningen Houniet approved.
Paste het in je auto?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:39 schreef Houniet het volgende:
Lekker, na de business even lekker een terrasje meegepakt.
Welk terras? Ik hoop dat je het dakterras van Springs hebt gepakt. Lekker uitkijken over de Grote Markt met dirty house muziek.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:39 schreef Houniet het volgende:
Lekker, na de business even lekker een terrasje meegepakt.
Nee die zat knetter vol, ik kwam uit bij die ijssalon, waar die mais boer altijd staat.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
Welk terras? Ik hoop dat je het dakterras van Springs hebt gepakt. Lekker uitkijken over de Grote Markt met dirty house muziek.
quote:
ook genoeg studentes aanwezig lijkt mij.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee die zat knetter vol, ik kwam uit bij die ijssalon, waar die mais boer altijd staat.
quote:
Gast, en ofquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
ook genoeg studentes aanwezig lijkt mij.
Ze generen zich nergens voor. Niks leukers dan op het terras zitten, zonnebril op, relaxen en luisteren wat de dames achter je allemaal weer meegemaakt hebben.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gast, en of.
Op de heenreis nog gelachen met twee vrouwelijke studenten.
Op het terras lekker meegeluisterd met twee andere. Wat een verhalen zeg
.
Heerlijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ze generen zich nergens voor. Niks leukers dan op het terras zitten, zonnebril op, relaxen en luisteren wat de dames achter je allemaal weer meegemaakt hebben.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:53 schreef Hagelkaas het volgende:
Heb er een heel verhaal van gemaakt op DrugsForum, hier is een copy-paste:
Vrijdagochtend, tijdje geleden. Ik word wakker op een schijnbaar normale schooldag, ware het niet dat het niet alleen bijna vakantie was, maar ik die avond ook voor het eerst XTC ging doen op Soulwaxmas in Rotterdam!
De hele week was ik al bezig geweest met voorbereiden, pillen ophalen, laten testen, fantaseren over wat ik zou gaan meemaken, en vooral goed lezen waar ik op moest letten. Het was me duidelijk: gewoon beginnen met een halfje, jezelf lekker laten gaan en elk uur twee glazen water/frisdrank drinken.
Na een gare dag op school fietste ik direct naar wat vrienden toe die ook mee zouden gaan, en hebben we een paar uur lang lekker geblowd en dikke electro geluisterd om alvast in de stemming te komenNa een tijdje was het zo ver, en nadat we de rest van de groep gevonden hadden stapten we in de trein naar Rotterdam, het was toen 8 uur 's avonds. In de trein alle pillen verdeeld, iedereen twee stuks van 135mg. (In totaal bijna 40 stuks) We hadden afgesproken om allemaal met een halfje te beginnen, ook al waren er wat mensen bij die het al een paar keer hadden gedaan.
Eenmaal aangekomen in de Maassilo was ik nog volledig nuchter, een vreemde ervaring vond ik. Normaal ben ik altijd min of meer kacheltje lam als ik een club binnenstap, maar nu was ik volledig nuchter op een paar jointjes na. Zo rond 11 uur namen we allemaal ons eerste halfje in het toilet, en ik wist eigenlijk niet heel goed wat me te wachten stond. Ik had gelezen dat je na ongeveer drie kwartier wel wat zou moeten gaan voelen, maar na een uur voelde ik nog helemaal niets, behalve dat ik wat licht in m'n hoofd was en mijn benen erg zwaar werden. Plotseling begon ik heel erg te zweten op mijn voorhoofd en wangen, en begon mijn broek klam te worden van het zweet van mijn benen. Ik begon misselijk te worden en ik kreeg hoofdpijn, dus ging ik ergens zitten. Het was ook nog eens vrij frisjes daarbinnen dus ik voelde me ronduit belabberd.
Al zittend op het bankje begon ik me steeds kutter te voelen, op een gegeven moment begon het licht pijn te doen aan mijn ogen, was ik kotsmisselijk en trilde ik van alle kanten. Ik zat verschrikkelijk door te denken: 'dit gaat mijn hele avond verpesten, en dan moet ik helemaal alleen met de trein terug, maar het is koud buiten en ik ben zo misselijk' etc. Geen goede start dus. Ik liep naar de WC omdat ik plotseling heel nodig moest pissen. Terwijl ik me naar de WC haastte had ik behoorlijke moeite met lopen en wilde ik eigenlijk alleen maar thuis op de bank liggen. Toen gebeurde er echter iets magisch..
Ik begon te pissen, en op precies hetzelfde moment voelde ik een soort emmer warm water over me heen vallen. Het begon in mijn hoofd, en spreidde zich langzaam uit naar mijn handen en voeten. Een soort heerlijke tinteling maakte zich van mij meester, en het pissen voelde als een geschenk uit de hemel. Ik kreeg het helemaal warm van binnen, en werd opeens zo ongelooflijk blij, dat ik uit het niets begon te lachen in mezelf![]()
Ik rende terug naar mijn vrienden die allemaal al lang aan het spacen waren, en heb iedereen vol liefde omhelsd en geknuffeld, ik heb foto's van iedereen gemaakt en van willekeurige voorbijgangers, ik heb geprobeerd een op de grond geprojecteerde poort open te maken met een waterflesje, alles was lief, leuk, grappig en mooi, wát een ervaring. :love:
Ik voelde dat het goed zat, dus besloten we om allemaal nog een halfje te nemen. Een half uurtje erna begon de set van Tiga, en een kwartiertje na het begin van zijn set begon het andere half je in te slaan. Het 'love' gevoel werd alleen maar sterker, en ik kreeg steeds enorme stoten energie bij elke beat, en kon gewoon niet meer ophouden met dansen. Mijn kaken waren als een schuurmachine, en als je er kiezels tussen had gedaan kwam er na een tijdje zand uit mijn mond. Ik kocht een glaasje fanta en de bubbels prikkelden heerlijk in mijn keel, en de zoete smaak was verrukkelijk. Daarna nog een uur helemaal los gegaan op Justice, en toen besloten we een pauze te nemen in het rookhok. Sigaretten gingen er in als koek, en ik stak praktisch mijn nieuwe peuk met de oude aan, zo snel gingen zeHeel veel gepraat met allemaal lieve onbekende mensen, veel geknuffeld en genoten van een raketje.
Toen had ik even zin om heel hard te gaan, en ik voelde dat het effect een beetje af begon te nemen. (Dat was 2.5 uur na het tweede halfje) Ik besloot om nog een halfje te nemen en vijf minuutjes later mijn laatste halfje. We liepen de zaal weer in, waar ik helemaal los ben gegaan op de dikke beats van o.a. 2 many DJ's. Ik stond te dansen en ik voelde de twee halfjes inslaan als een bom. Ik stond letterlijk een kwartier lang zó hard te gaan dat ik geen stap kon verzetten, ik kon alleen maar genieten van de lichten en de mooie muziek, van de lieve mensen en mijn colaatje. :love: Toen kreeg ik nog een ijsje van een heel lief meisje, gratis en voor niets, en heb ik heerlijk gezoend met een ander mooi meisje.
Daarna begon een nieuw deel van de trip, ik begon namelijk flink te hallucineren. Het feest liep tegen het einde (rond 6 uur) en ik begon echt allemaal dingen te zien. Ik zag glazen tafels in de zaal, iedereen stond op een podium, het kauwgumpje wat ik in mijn mond wilde stoppen leek meer op een soort stuiterballetje, toen ik even wat te drinken ging halen zag ik wel iets heel vreemds: het barmeisje spoot een mcdonalds fritessaus bakje vol met fritessaus, terwijl de fritessaus uit een zakje kwam. Ik moest echt even flink knipperen met mijn ogen om dat weg te krijgen. :lol: Dat was trouwens wat mijn gedachten er van maakten. Wat mijn ogen waarnamen waren een paar vormen die op bovenstaande objecten en handlingen léken, maar in mijn hersenen vervormde dat naar wat ik beschreef. In werkelijkheid was ze een glaasje wodka aan het vullen :wink:
Daarna nog flink gedanst en toen op een gegeven moment crashte ik hopeloos, vlak voor het einde. Ik kon eigenlijk alleen nog maar een beetje lamlendig heen en weer hobbelen, maar ik was gelukkig nog wel helemaal happy![]()
Tot het einde gebleven, jas gehaald en in de trein meteen in slaap gevallen. Echt een fantastische ervaring, alsof er een kastje in je hersenen opengaat wat nog nooit eerder open is geweest, een totaal nieuw gevoel wat me altijd bij zal blijven. :love: :love:
Sorry voor de enorme lap tekst, maar morgen weer XTC doen (derde keer) dus het kwam weer een beetje opborrelen
Uiteindelijk het volgende tot mij genomen:
- 270mg MDMA (2x 135mg)
- Paar jointjes (misschien dat ik daarom misselijk werd?)
- Biertje
- Paar liter cola, fanta en water
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik was laatst met vrienden bij ons thuis bier aan het drinken toen er zo'n maat werd opgebeld door een vriend die paddo's had gebruikt. Hij helemaal in paniek want hij was een kabouter tegengekomen en wist niet wat ie moest doen. Belt ie een tijd later terug dat hij die kabouter heeft gevangen en dat die in de kast zit. Dus die vriend van me dacht al dat hij lulde maar ging toch maar voor de zekerheid kijken. Opent ie daar de kast, zat er een lilliputter in.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:22 schreef Prosac het volgende:
Mooiste keer blowen wat dat we zelf een waterpijp hadden gebouwd en dat er op een feestje een jochie bij kwam staan die het ook wel eens wilde proberen. Wij dus zeggen dat hij goed naar ons moest luisteren, anders werkte het niet. Hij dat ding aan de mond zetten en wij alleen maar roepen, zuigen zuigen zuigen! Echt tot hij niet meer kon, vervolgens roepen: vast, vast, vast, tot hij echt niet meer kon. UITADEMEN!
Hij dus uitademen en lachen. "wow dat voelt wel vet zeg", lacht wat, wordt wat groenig en zakt compleet tegen de muur naar beneden.
We hebben hem door zijn vader laten ophalen, die hem achterin de kofferbak heeft gegooid met een dekentje, naar huis gereden en hem de volgende avond voor het avondeten maar wakker gemaakt en uit die kofferbak gehaald.
andere keer met hash, steeds dat blokje op de waterpijp leggen, tot 3x toe niest degene die moet aansteken dat blokje eraf.. blokje kwijt.
Toen maar weer wiet gepakt, het mocht niet zo zijn.
WTFquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik was laatst met vrienden bij ons thuis bier aan het drinken toen er zo'n maat werd opgebeld door een vriend die paddo's had gebruikt. Hij helemaal in paniek want hij was een kabouter tegengekomen en wist niet wat ie moest doen. Belt ie een tijd later terug dat hij die kabouter heeft gevangen en dat die in de kast zit. Dus die vriend van me dacht al dat hij lulde maar ging toch maar voor de zekerheid kijken. Opent ie daar de kast, zat er een lilliputter in.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Drugs doet rare dingen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:27 schreef Kopbal het volgende:
Ik was een keer op een festival, blijf midden op een veld staan en zet m'n 2 handen langs m'n zij. Vraagt een maat van me wat ik aan het doen ben.. scheen ik geantwoordt te hebben dat ik de roltrap wel pak
Alcohol ook hoor, zo schijn ik ooit na een nachtje doorhalen in de jeugdsoos (quote:
Drugs is meervoudquote:
Ik vind het dit seizoen wel echt een stuk vermakelijker dan P&W.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:35 schreef Prosac het volgende:
Ik zap even langs alle zenders, maar elke keer als ik weer bij K&vdB uitkom, zie ik alleen maar van den Brink moeilijk kijken.. terwijl het onderwerp toch weer anders is, ook nu bij Liesbeth List.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:46 schreef M0NTANA het volgende:
Gisteren mijn tv-debuut gemaakt.
Tenminste, gisteren als figurant gefungeerd bij één of ander kut-zomerprogramma met Nicolette van Dam.
Thanks. Wist ik het maar. Ik hoop dat straks 100% te weten. Het voelt als gekneusde ribben door het hoesten van vrijdag, maar ik heb ook af en toe koorts. Lijkt me niet goed als de pijn na vijf dagen niet minder wordt en als Ibuprofen niet werkt. Hoesten hoef ik bijna niet, maar af en toe hoopt het zich op in mijn keel (zoals bij iedereen), maar als ik dan hoest, dan ga ik echt door de grond.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:36 schreef toma het volgende:
Beterschap Ray...
Wat heb je nou eigenlijk?
Anders gewoon voor de zekerheid foto's van je ribben laten maken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Thanks. Wist ik het maar. Ik hoop dat straks 100% te weten. Het voelt als gekneusde ribben door het hoesten van vrijdag, maar ik heb ook af en toe koorts. Lijkt me niet goed als de pijn na vijf dagen niet minder wordt en als Ibuprofen niet werkt. Hoesten hoef ik bijna niet, maar af en toe hoopt het zich op in mijn keel (zoals bij iedereen), maar als ik dan hoest, dan ga ik echt door de grond.
Heb er alleen geen goed gevoel bij straks. Volgens mij ga ik straks gewoon weg zonder enige medicatie.
Ik zie het allemaal wel. Het liefst wil ik gewoon pijnstillers die helpen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Anders gewoon voor de zekerheid foto's van je ribben laten maken.
Gaafquote:
Nope heb een 6500 classic.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:02 schreef M0NTANA het volgende:
Toevallig hier iemand met een Nokia 6600 Slide?
Die heb ik nu ook, maar mocht een nieuwe uitzoeken. Dus maar voor de 6600 Slide gegaan.quote:
Mijn telefoon moet vooral niet teveel functies hebben. Bel en sms vooral veel, verder want simpel internetten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die E-serie schijnt ook wel erg puik te zijn hoor, Montana.
http://europe.nokia.com/find-products/devices/nokia-e71
Deze is pas vetquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die E-serie schijnt ook wel erg puik te zijn hoor, Montana.
http://europe.nokia.com/find-products/devices/nokia-e71
Dat moet je hebben hequote:Web Browsing
* Browser based on Mozilla technology with state-of-the-art web standard support including AJAX
Die van mij heeft echt al super veel geledenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mijn telefoon moet vooral niet teveel functies hebben. Bel en sms vooral veel, verder want simpel internetten.
Heb thuis nog een ongebruikte N70 liggen en 6500 Classic is overigens ook nog zo goed als nieuw.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:53 schreef RayMania het volgende:
Mijn buren hebben zo'n irritant klokkenspeldingus in de tuin hangen.
Hoe haal je het in je hoofd om zoiets op te hangen?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:26 schreef Prosac het volgende:
Het gemopper van Raymania, doet je beseeeeeeeeeeeeeeeffen dat je leeeeft..
(op de muziek van "de glimlach van een kind." A. Hazes.)
Ik vind het wel gezellig, zo'n PVV-er in da housequote:Op woensdag 10 juni 2009 09:26 schreef Prosac het volgende:
Het gemopper van Raymania, doet je beseeeeeeeeeeeeeeeffen dat je leeeeft..
(op de muziek van "de glimlach van een kind." A. Hazes.)
Jij stemt PvdD?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig, zo'n PVV-er in da house
Je tussenribspieren kunnen ook gewoon spierpijn hebben na een hevige hoestbui hè... Hoewel als het vrijdag gebeurt is, het wel erg lang aanhoudt..quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Thanks. Wist ik het maar. Ik hoop dat straks 100% te weten. Het voelt als gekneusde ribben door het hoesten van vrijdag, maar ik heb ook af en toe koorts. Lijkt me niet goed als de pijn na vijf dagen niet minder wordt en als Ibuprofen niet werkt. Hoesten hoef ik bijna niet, maar af en toe hoopt het zich op in mijn keel (zoals bij iedereen), maar als ik dan hoest, dan ga ik echt door de grond.
Heb er alleen geen goed gevoel bij straks. Volgens mij ga ik straks gewoon weg zonder enige medicatie.
Wat is een milf?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:41 schreef toma het volgende:
[..]
Je bent wel een echte gaylord
Alhoewel Femke best een leuke milf is
MILF = Mom I Like to Fuckquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is een milf?
Waarom gaylord? Heel veel gays stemmen PVV of VVD, de meeste volgens mij uit onderzoek van de Gay Krant.
Vader waar ik koekjes mee wil bakken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Voor jou wel.
Is het in jouw geval niet DILTBFB?
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ajax moet trouwens dit seizoen echt kampioen worden.. Als alles gaat zoals gepland is dit voorlopig m'n laatste kampioensfeest dan..
Wat ga je doen dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ajax moet trouwens dit seizoen echt kampioen worden.. Als alles gaat zoals gepland is dit voorlopig m'n laatste kampioensfeest dan..
Nou, ik heb een week of 4-5 terug nog bijna mijn been gebroken door dat ik katjelam ergens binnekwam en met een mooie sierduik op het Tell Sell luchtbed wilde springen. Dat lukte half want ik raakte het luchtbed nog zeg maar. Maar meteen daarna sprong op de andere kant ook iemand, waardoor ik anderhalve meter door de lucht vloog en met mn been dubbelgeklapt neerkwam. Waar dan vervolgens weer 4 man op dook. Ik schreeuwde het uit van de pijn (en dan weet je vaak al genoeg als je ontzettend dronken bent).quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:32 schreef Suijk het volgende:
Iedereen heeft wel van die verhalen, maar het is altijd over een vriend of een maatje?
quote:
Nee vrouw. En om juist minder te gaan werken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:40 schreef toma het volgende:
[..]
Belgrado wtf? Voor je werk?
Ga je een seizoenskaart nemen van Partizan?
Vorige keer tegen Oss wel geweest. Ligt een beetje aan wat ik deze zomer allemaal ga doen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:42 schreef Breach het volgende:
Ga je komende zomer nog naar wedstrijden van PAOK in NL?
Tis al vrij snel. 20 Juli spelen ze tegen Willem II in Tilburg. Daar is Breach sowieso bijquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vorige keer tegen Oss wel geweest. Ligt een beetje aan wat ik deze zomer allemaal ga doen.
Wat een tokkiesquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:42 schreef Kopbal het volgende:
Als iemand teveel tijd over heeft:
http://www.hollanddoc.nl/themasites/mediaplayer/index.jsp?bw=bb&player=wmp&media=39862905&portalnr=30852812&refernr=34361865&hostname=hollanddoc&portalid=hollanddoc&themechannel=&x=41&y=11&id=vars.jsp%3Fmedia%3D39862905%26portalnr%3D30852812%26refernr%3D34361865%26hostname%3Dhollanddoc%26portalid%3Dhollanddoc#
Geinige documentaire, over een Feyenoord-gezin vlak voor en vlak na het kampioenschap in '93.
Denk dat ik daar ook naartoe ga. Dat zijn wel leuke wedstrijden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Tis al vrij snel. 20 Juli spelen ze tegen Willem II in Tilburg. Daar is Breach sowieso bij
Vorig jaar in Oss ook trouwens
'Als Feyenoord maar 2 punten pakt. Maakt niet uit hoe, als ze maar 2 punten pakken.'quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat een tokkiesDie broer die op zijn zus gaat kankeren
Dat uitvak ging relatief gezien aardig tekeer vorig jaar in Ossquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:10 schreef toma het volgende:
[..]
Denk dat ik daar ook naartoe ga. Dat zijn wel leuke wedstrijden.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:31 schreef Breach het volgende:
Hehe, die verhalen van gisteravond
Bij Prosac stel ik me nu echt zn heel foute American Pie gozer voor, met zn gesandwich
Feyenoord is kut, wat een mooie afsluiterquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:12 schreef Kopbal het volgende:
[..]
'Als Feyenoord maar 2 punten pakt. Maakt niet uit hoe, als ze maar 2 punten pakken.'
Wel mooi man die docu, was ik maar eerder geboren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |