Jawel, kijken kleine en doe eens normaal met die TT's.quote:
Gast waar heb je het over?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:55 schreef Rots het volgende:
[..]
Jawel, kijken kleine en doe eens normaal met die TT's.
Jij bent de laatste tijd je macht aan het misbruiken, hoop dat het de FA's ook een beetje opvalt.
Haha, foutje, je hebt gelijk sjimz.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gast waar heb je het over?
Mij een beetje vals beschuldigen.
Je hebt het wel vaker fout.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef Rots het volgende:
[..]
Haha, foutje, je hebt gelijk sjimz.
En je editte laatst ook al een TT van mij weg, die gewoon normaal was in het Ajax-topic. En dat wordt dan ook nog genegeerd in FB door de andere mods.
Deze is lekker /--/ Miss_Nine_-_NineSessions_-__08-05-2009_quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
In het echt nog lekkerder
[ afbeelding ]
Die musicalawards zijn vast beter dan de gemiddelde K&vdB aflevering.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef Breach het volgende:
Wat is dit voor onzin. Denk je voor het slapen gaan nog even Knevel en vd Brink mee te pakken, zijn de musical-awards er nog steeds op
Wel kijken hoor, Hugo Borst komt.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef Breach het volgende:
Wat is dit voor onzin. Denk je voor het slapen gaan nog even Knevel en vd Brink mee te pakken, zijn de musical-awards er nog steeds op
Same herequote:Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef Breach het volgende:
Hugo Borst is te gastquote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die musicalawards zijn vast beter dan de gemiddelde K&vdB aflevering.
Gaar.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef Houniet het volgende:
Genaaid.
Ik ga zo Frasier en Becker kijken.
Nee man, prachtigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |