Jawel, kijken kleine en doe eens normaal met die TT's.quote:
Gast waar heb je het over?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:55 schreef Rots het volgende:
[..]
Jawel, kijken kleine en doe eens normaal met die TT's.
Jij bent de laatste tijd je macht aan het misbruiken, hoop dat het de FA's ook een beetje opvalt.
Haha, foutje, je hebt gelijk sjimz.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gast waar heb je het over?
Mij een beetje vals beschuldigen.
Je hebt het wel vaker fout.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef Rots het volgende:
[..]
Haha, foutje, je hebt gelijk sjimz.
En je editte laatst ook al een TT van mij weg, die gewoon normaal was in het Ajax-topic. En dat wordt dan ook nog genegeerd in FB door de andere mods.
Deze is lekker /--/ Miss_Nine_-_NineSessions_-__08-05-2009_quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
In het echt nog lekkerder
[ afbeelding ]
Die musicalawards zijn vast beter dan de gemiddelde K&vdB aflevering.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef Breach het volgende:
Wat is dit voor onzin. Denk je voor het slapen gaan nog even Knevel en vd Brink mee te pakken, zijn de musical-awards er nog steeds op
Wel kijken hoor, Hugo Borst komt.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef Breach het volgende:
Wat is dit voor onzin. Denk je voor het slapen gaan nog even Knevel en vd Brink mee te pakken, zijn de musical-awards er nog steeds op
Same herequote:Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef Breach het volgende:
Hugo Borst is te gastquote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die musicalawards zijn vast beter dan de gemiddelde K&vdB aflevering.
Gaar.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef Houniet het volgende:
Genaaid.
Ik ga zo Frasier en Becker kijken.
Nee man, prachtigquote:
Frasier vind ik nog wel te pruimen, Becker nooit echt gekekenquote:
Whehe mooi is dat hé.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:13 schreef Breach het volgende:
Ik moet nu gewoon standaard aan Bliksemschigt denken als ik die Tijs van de Brink zie
lb.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Morgen trouwens maar 3 uur als het goed is.
Dus dan is het straks om 3:01 al woensdag?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Morgen trouwens maar 3 uur als het goed is.
Weeds nog nooit gezienquote:Op maandag 8 juni 2009 23:20 schreef Kopbal het volgende:
Weeds is trouwens ook wel te pruimen, alleen Amerikanen en hun wereldvreemde ideeën over drugs-->
Ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dus dan is het straks om 3:01 al woensdag?
We zijn met 4en en dat is meer dan genoeg hoor.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:39 schreef Rots het volgende:
Zozo, Hugo Borst spreekt Marokkanen aan als ze zich misdragen, wat een held he?
En Paaskonijn, gelukkig heb jij daar niks over te zeggen, de FA's zullen binnenkort wel aangeven dat er een zoekactie gestart is naar een extra moderator op VBL.
Je gaat modereren op forum.puberendekleuters.nl?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:39 schreef Rots het volgende:
Zozo, Hugo Borst spreekt Marokkanen aan als ze zich misdragen, wat een held he?
En Paaskonijn, gelukkig heb jij daar niks over te zeggen, de FA's zullen binnenkort wel aangeven dat er een zoekactie gestart is naar een extra moderator op VBL.
Dus zal jij automatisch die mod worden? Gaat niet gebeuren denk ik. Daarnaast zul je het wel niet kunnen.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:39 schreef Rots het volgende:
quote:Op zondag 7 juni 2009 20:25 schreef Houniet het volgende:
Godverdomme ik ben zo geil, kan wel een koe neuken.
edit: ik ga nu ef ergens langswippen.
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef Houniet het volgende:
Genaaid.
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dus zal jij automatisch die mod worden? Gaat niet gebeuren denk ik. Daarnaast zul je het wel niet kunnen.
Gelukkig bepalen de FA's niet alleen wie er bij ons in het team komt dan.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:39 schreef Rots het volgende:
Zo kom je over.quote:
Klinkt goed. Verder laten drogen, I say.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:15 schreef Silenus het volgende:
Hééééé er is wat leven in m'n iphone gekomen! M'n schermpje is nu een soort sponsje oid, met allemaal vage wolkjes in de achtergrond, maar verder doet 'ie het op de camera na nog.
Moet ik 'm 'verder te drogen leggen' of wordt het misschien vanzelf beter? Hmm, ben wel blij dat 'ie niet helemaal kapot is, misschien kan ik 'm anders laten repareren.
Hoe komt het?quote:
Keelpijn, hoofdpijn, snotverkouden en lichte koorts. Moet over twee dagen m'n afstudeerverslag inleveren dus toch maar aan de slag. Anders had ik nu in mn bed gelegen.quote:
Hmm, maar even volstoppen met aspirines dan. En ff doorbikkelen jongen, dan komt het allemaal wel goed.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:26 schreef toma het volgende:
[..]
Keelpijn, hoofdpijn, snotverkouden en lichte koorts. Moet over twee dagen m'n afstudeerverslag inleveren dus toch maar aan de slag. Anders had ik nu in mn bed gelegen.
Lekkere timing. Succes!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:26 schreef toma het volgende:
[..]
Keelpijn, hoofdpijn, snotverkouden en lichte koorts. Moet over twee dagen m'n afstudeerverslag inleveren dus toch maar aan de slag. Anders had ik nu in mn bed gelegen.
Stressziek?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:26 schreef toma het volgende:
[..]
En omdat het geen Ajacied is natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:38 schreef Kopbal het volgende:
3 maanden alleen maar omdat Rots zo graag mod wilt worden?
Oja, dat was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:39 schreef Breach het volgende:
[..]
En omdat het geen Ajacied is natuurlijk.
quote:BLOEMENDAAL – Sligro (Golff en Em-Te) naait Albert Heijn op een vreselijke manier. Het bedrijf uit Veghel heeft prominent op de achterpagina 3 kratten Brand bier halen en 2 betalen van ¤ 18,33 voor ¤ 12,22! AH heeft hetzelfde bier voor ¤ 4,99 per krat is dus ¤ 14,97. Er staat nergens in de voorwaarden dat het om een per klant gaat en de folder is bepalend, dus de marktleider kan de prijzen in de kassa aanpassen wat ze wil, het kratje bier (of twee of honderd) is gratis. Plus een lekker appeltaartje uiteraard. Go fot it
Jumbo heeft hetzelfde kratje Amstel ook al in de folder staan voor 2 voor ¤ 9,00. Deze folder was al geldig vanaf 21 mei! Albert Heijn had dit ruim geleden al kunnen weten. Ook de Ariel staat er goedkoper in! Foutje van de dealmakers in Zaandam? Klik hier voor de folder
Zelfs Spar is goekoper. Klik met Ariel. Klik hier
En natuurlijk Dirk
Mooi zo. Wordt er eindelijk wat makkelijker opgetreden tegen die mafkezen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:34 schreef Paaskonijn het volgende:
De_Kromme nu ook al weg voor een maand.
Nou Barca nog...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Mooi zo. Wordt er eindelijk wat makkelijker opgetreden tegen die mafkezen.
's Ochtends om kwart over 11quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Witte broodjes met curry en knakworsten.
Overgewichtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Witte broodjes met curry en knakworsten.
Uhm jaquote:
Neequote:
strakke actie al is het niet te zuipenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:00 schreef Kopbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat Brand bier is inderdaad niet weg te krijgen. Maar dat heb ik ook bij Grolsch trouwensquote:
en ik met Heinekenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja dat Brand bier is inderdaad niet weg te krijgen. Maar dat heb ik ook bij Grolsch trouwens
Ik hoop dat er nu een lichtje gaat branden bij die twee..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:34 schreef Paaskonijn het volgende:
De_Kromme nu ook al weg voor een maand.
En dat terwijl de keuringsdienst van waarde heeft bewezen dat het vrijwel allemaal hetzelfde smaakt en is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
en ik met Heineken![]()
Agh zo heeft een ieder wel een favoriet bier of juist helemaal niet.
Ja, maar dat is echt dikke onzin. Misschien als je al 10 bier achter je kiezen hebt ofzo. Maar elk bier smaakt anders. Je moet voor de grap eens de stap van Jupiler naar Grolsch maken, je moet echt bijna kotsen zo vies smaakt dat dan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
En dat terwijl de keuringsdienst van waarde heeft bewezen dat het vrijwel allemaal hetzelfde smaakt en is.
Geen last van.. Heineken, Grolsch, Amstel, Brand, Jupiler, Hertog Jan.. ik drink het allemaal met evenveel plezier.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, maar dat is echt dikke onzin. Misschien als je al 10 bier achter je kiezen hebt ofzo. Maar elk bier smaakt anders. Je moet voor de grap eens de stap van Jupiler naar Grolsch maken, je moet echt bijna kotsen zo vies smaakt dat dan.
Hehe, je bent eindelijk gebroken?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:08 schreef RayMania het volgende:
Hallo.
Ik leef nog, zo ongeveer. Maar ik verga van de pijn, wens ik echt niemand toe.
Straks weer een telefonisch consult met de dokter.
Doe wat ketchup op een doekje, houd dat voor je mond, rijd naar de hulppost en je wordt meteen geholpen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:08 schreef RayMania het volgende:
Hallo.
Hmm, het klinkt allemaal niet best in ieder geval. Waarom ga je niet gewoon langs? Zo'n telefonisch consult kan ook weinig aanrichten volgens mij.. Straks heb je een gescheurde rib ofzo, dan kun je beter even hebben dat de dokter je zo'n corset voorschrijft, dan dat je nog een week ligt te creperen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:08 schreef RayMania het volgende:
Hallo.
Dat is de procedure hier. Ik hoop echt dat ik langs mag komen vandaag.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Hmm, het klinkt allemaal niet best in ieder geval. Waarom ga je niet gewoon langs? Zo'n telefonisch consult kan ook weinig aanrichten volgens mij.. Straks heb je een gescheurde rib ofzo, dan kun je beter even hebben dat de dokter je zo'n corset voorschrijft, dan dat je nog een week ligt te creperen.
Beterschap ray.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:08 schreef RayMania het volgende:
Hallo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |