Ik vind m weer puik Hounietje. Ik mag dat wel die soort van film-quotes door een mix (Prosac deed het ook in zn laatste). Je bouwt hem ook wel lekker op vind ik, het begin wat rustig en hij gaat lekker los vanaf halverwegequote:Op zondag 7 juni 2009 14:24 schreef Houniet het volgende:
Houniet ESHAM III
Hier is de derde en laatste ESHAM, nummer III. Dit is een uitprobeersel van mijn kant dus ik ben benieuwd naar jullie feedback!
Was jij die mafkees die opeens de baan opstormde?quote:
Een streaker met kleren aan rende opeens de baan op, ging een beetje uitdagend voor Federer staan, sprong over het net en werd toen gevloerd en afgevoerd.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:45 schreef SCH het volgende:
Ik heb het niet gezien, wat gebeurde er precies?
Op zich wel grappig ja.. maar voor hetzelfde geld komt er dit keer wel een gek de baan op.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:50 schreef SCH het volgende:
Ik zag de beelden nu hier in een ander topic. Wel grappig.
Tja, en wat als het helemaal zo'n gek is als toen met Seles.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Op zich wel grappig ja.. maar voor hetzelfde geld komt er dit keer wel een gek de baan op.
Wel mooi dat duimpje van Soderling naar Federer
Jimmy Jump?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:28 schreef SCH het volgende:
Het was geloof ik die vaste vent, Jimmy nog wat, die het wel vaker doet. Niet leuk. En die risico's zijn er , zit weer met verbazing naar de beveiligers te kijken.
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:28 schreef SCH het volgende:
Het was geloof ik die vaste vent, Jimmy nog wat, die het wel vaker doet. Niet leuk. En die risico's zijn er , zit weer met verbazing naar de beveiligers te kijken.
Inderdaad. Maar toch gek dat ze hem nu niet mteen pakken en dat hij nog over het net kan springen. Ze zijn er snel bij en laten hem toch lopen.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tja, en wat als het helemaal zo'n gek is als toen met Seles.
Tja.. je zou kunnen zeggen "dat was al in 1993 en sindsdien is nooit meer zoiets gebeurd" maar ja.. zoals gezegd, je weet maar nooit.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tja, en wat als het helemaal zo'n gek is als toen met Seles.
Dan hadden Krajicek en Washington het beter voor elkaar.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Tja.. je zou kunnen zeggen "dat was al in 1993 en sindsdien is nooit meer zoiets gebeurd" maar ja.. zoals gezegd, je weet maar nooit.
Ik zou mij als Federer of Soderling ook niet prettig hebben gevoeld als iemand zo de baan op kwam
Ik zou hem gewoon keihard met mn racket voor zn bek rammen. En dat meen ik echt.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Tja.. je zou kunnen zeggen "dat was al in 1993 en sindsdien is nooit meer zoiets gebeurd" maar ja.. zoals gezegd, je weet maar nooit.
Ik zou mij als Federer of Soderling ook niet prettig hebben gevoeld als iemand zo de baan op kwam
Gentlemen, Gentlemen.. we're playing a sophisticated game of tennis herequote:Op zondag 7 juni 2009 17:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon keihard met mn racket voor zn bek rammen. En dat meen ik echt.
Ik hoop dat jij een keer een GS finale haalt danquote:Op zondag 7 juni 2009 17:41 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon keihard met mn racket voor zn bek rammen. En dat meen ik echt.
Sophisticated of niet, moet je dan maar het risiconemen dat ze je aan het gravel rijgen?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gentlemen, Gentlemen.. we're playing a sophisticated game of tennis here
En dan een hawkeye aanvragen!quote:Op zondag 7 juni 2009 17:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Sophisticated of niet, moet je dan maar het risiconemen dat ze je aan het gravel rijgen?
Heb je heibel met tong?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij een keer een GS finale haalt dan
Sjimz, blijf eens van het account van Prosac af.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:07 schreef Prosac het volgende:
Een voordeur midden op de hei heeft een heibel.
Dan heb je mij nog niet gezienquote:Op zondag 7 juni 2009 18:56 schreef SCH het volgende:
Met die afrojack wil ik best een beSCHuitje eten zeg
Dat vind ik nooit een bezwaar, daar voel ik niks vanquote:Op zondag 7 juni 2009 19:01 schreef Houniet het volgende:
Oh ik val trouwens op vrouwen.
hehehquote:Op zondag 7 juni 2009 19:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vind ik nooit een bezwaar, daar voel ik niks van
Vertel eens.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Leuk weekend gehad.
Hihi.quote:
We zaten in de amateurcompetitie en we wonnen de eerste 3 wedstrijden, helaas verloren we de laatste 2. En om 16:00 kwam Dries Roelvink!!1 Toen gingen wequote:Op zondag 7 juni 2009 19:44 schreef Kopbal het volgende:
Touwtrekken lijkt me nou niet echt de meest ideale vrijetijdsbesteding als je de vorige dag gezopen hebt.
smeerlap.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:25 schreef Houniet het volgende:
Godverdomme ik ben zo geil, kan wel een koe neuken.
edit: ik ga nu ef ergens langswippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |