Op dinsdag 9 juni 2009 22:53 schreef Hagelkaas het volgende:Heb er een heel verhaal van gemaakt op DrugsForum, hier is een copy-paste:
Vrijdagochtend, tijdje geleden. Ik word wakker op een schijnbaar normale schooldag, ware het niet dat het niet alleen bijna vakantie was, maar ik die avond ook voor het eerst XTC ging doen op Soulwaxmas in Rotterdam!
De hele week was ik al bezig geweest met voorbereiden, pillen ophalen, laten testen, fantaseren over wat ik zou gaan meemaken, en vooral goed lezen waar ik op moest letten. Het was me duidelijk: gewoon beginnen met een halfje, jezelf lekker laten gaan en elk uur twee glazen water/frisdrank drinken.
Na een gare dag op school fietste ik direct naar wat vrienden toe die ook mee zouden gaan, en hebben we een paar uur lang lekker geblowd en dikke electro geluisterd om alvast in de stemming te komen

Na een tijdje was het zo ver, en nadat we de rest van de groep gevonden hadden stapten we in de trein naar Rotterdam, het was toen 8 uur 's avonds. In de trein alle pillen verdeeld, iedereen twee stuks van 135mg. (In totaal bijna 40 stuks) We hadden afgesproken om allemaal met een halfje te beginnen, ook al waren er wat mensen bij die het al een paar keer hadden gedaan.
Eenmaal aangekomen in de Maassilo was ik nog volledig nuchter, een vreemde ervaring vond ik. Normaal ben ik altijd min of meer kacheltje lam als ik een club binnenstap, maar nu was ik volledig nuchter op een paar jointjes na. Zo rond 11 uur namen we allemaal ons eerste halfje in het toilet, en ik wist eigenlijk niet heel goed wat me te wachten stond. Ik had gelezen dat je na ongeveer drie kwartier wel wat zou moeten gaan voelen, maar na een uur voelde ik nog helemaal niets, behalve dat ik wat licht in m'n hoofd was en mijn benen erg zwaar werden. Plotseling begon ik heel erg te zweten op mijn voorhoofd en wangen, en begon mijn broek klam te worden van het zweet van mijn benen. Ik begon misselijk te worden en ik kreeg hoofdpijn, dus ging ik ergens zitten. Het was ook nog eens vrij frisjes daarbinnen dus ik voelde me ronduit belabberd.
Al zittend op het bankje begon ik me steeds kutter te voelen, op een gegeven moment begon het licht pijn te doen aan mijn ogen, was ik kotsmisselijk en trilde ik van alle kanten. Ik zat verschrikkelijk door te denken: 'dit gaat mijn hele avond verpesten, en dan moet ik helemaal alleen met de trein terug, maar het is koud buiten en ik ben zo misselijk' etc. Geen goede start dus. Ik liep naar de WC omdat ik plotseling heel nodig moest pissen. Terwijl ik me naar de WC haastte had ik behoorlijke moeite met lopen en wilde ik eigenlijk alleen maar thuis op de bank liggen. Toen gebeurde er echter iets magisch..
Ik begon te pissen, en op precies hetzelfde moment voelde ik een soort emmer warm water over me heen vallen. Het begon in mijn hoofd, en spreidde zich langzaam uit naar mijn handen en voeten. Een soort heerlijke tinteling maakte zich van mij meester, en het pissen voelde als een geschenk uit de hemel. Ik kreeg het helemaal warm van binnen, en werd opeens zo ongelooflijk blij, dat ik uit het niets begon te lachen in mezelf
Ik rende terug naar mijn vrienden die allemaal al lang aan het spacen waren, en heb iedereen vol liefde omhelsd en geknuffeld, ik heb foto's van iedereen gemaakt en van willekeurige voorbijgangers, ik heb geprobeerd een op de grond geprojecteerde poort open te maken met een waterflesje, alles was lief, leuk, grappig en mooi, wát een ervaring. :love:
Ik voelde dat het goed zat, dus besloten we om allemaal nog een halfje te nemen. Een half uurtje erna begon de set van Tiga, en een kwartiertje na het begin van zijn set begon het andere half je in te slaan. Het 'love' gevoel werd alleen maar sterker, en ik kreeg steeds enorme stoten energie bij elke beat, en kon gewoon niet meer ophouden met dansen. Mijn kaken waren als een schuurmachine, en als je er kiezels tussen had gedaan kwam er na een tijdje zand uit mijn mond. Ik kocht een glaasje fanta en de bubbels prikkelden heerlijk in mijn keel, en de zoete smaak was verrukkelijk. Daarna nog een uur helemaal los gegaan op Justice, en toen besloten we een pauze te nemen in het rookhok. Sigaretten gingen er in als koek, en ik stak praktisch mijn nieuwe peuk met de oude aan, zo snel gingen ze

Heel veel gepraat met allemaal lieve onbekende mensen, veel geknuffeld en genoten van een raketje.
Toen had ik even zin om heel hard te gaan, en ik voelde dat het effect een beetje af begon te nemen. (Dat was 2.5 uur na het tweede halfje) Ik besloot om nog een halfje te nemen en vijf minuutjes later mijn laatste halfje. We liepen de zaal weer in, waar ik helemaal los ben gegaan op de dikke beats van o.a. 2 many DJ's. Ik stond te dansen en ik voelde de twee halfjes inslaan als een bom. Ik stond letterlijk een kwartier lang zó hard te gaan dat ik geen stap kon verzetten, ik kon alleen maar genieten van de lichten en de mooie muziek, van de lieve mensen en mijn colaatje. :love: Toen kreeg ik nog een ijsje van een heel lief meisje, gratis en voor niets, en heb ik heerlijk gezoend met een ander mooi meisje.
Daarna begon een nieuw deel van de trip, ik begon namelijk flink te hallucineren. Het feest liep tegen het einde (rond 6 uur) en ik begon echt allemaal dingen te zien. Ik zag glazen tafels in de zaal, iedereen stond op een podium, het kauwgumpje wat ik in mijn mond wilde stoppen leek meer op een soort stuiterballetje, toen ik even wat te drinken ging halen zag ik wel iets heel vreemds: het barmeisje spoot een mcdonalds fritessaus bakje vol met fritessaus, terwijl de fritessaus uit een zakje kwam. Ik moest echt even flink knipperen met mijn ogen om dat weg te krijgen. :lol: Dat was trouwens wat mijn gedachten er van maakten. Wat mijn ogen waarnamen waren een paar vormen die op bovenstaande objecten en handlingen léken, maar in mijn hersenen vervormde dat naar wat ik beschreef. In werkelijkheid was ze een glaasje wodka aan het vullen :wink:
Daarna nog flink gedanst en toen op een gegeven moment crashte ik hopeloos, vlak voor het einde. Ik kon eigenlijk alleen nog maar een beetje lamlendig heen en weer hobbelen, maar ik was gelukkig nog wel helemaal happy
Tot het einde gebleven, jas gehaald en in de trein meteen in slaap gevallen. Echt een fantastische ervaring, alsof er een kastje in je hersenen opengaat wat nog nooit eerder open is geweest, een totaal nieuw gevoel wat me altijd bij zal blijven. :love: :love:
Sorry voor de enorme lap tekst, maar morgen weer XTC doen (derde keer) dus het kwam weer een beetje opborrelen

Uiteindelijk het volgende tot mij genomen:
- 270mg MDMA (2x 135mg)
- Paar jointjes (misschien dat ik daarom misselijk werd?)
- Biertje
- Paar liter cola, fanta en water