Pas op dat je niet vergeet waar je fiets staat. Anders kunnen die 4 uurtjes weer flink verlengd wordenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Geen zin om te werken vandaag ook al is het maar 4 uurtjes.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Geen zin om te werken vandaag ook al is het maar 4 6 uurtjes.
Zo maar eens ophalen ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Pas op dat je niet vergeet waar je fiets staat. Anders kunnen die 4 uurtjes weer flink verlengd worden
Snap er de ballen van.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://www.talktransfers.net/live-football/
Gewoon afwachten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:04 schreef dndiek het volgende:
Dat speelschema dat hier pas stond klopt niet
bron: KNVB website
Waarom niet gewoon verder in het oude stadion danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:05 schreef Prosac het volgende:
Vandaag is een trieste dag. Mijn buurtclubje Kickers Emden heeft besloten de proflicentie voor de 3. Liga in te leveren bij de Duitse Voetbalbond omdat ze door de economische crisis ineens het nieuwe stadion niet meer konden bouwen.
En met eigen middelen kunnen ze niet een nieuw stadion bouwen EN een team financieren. De bond kan zonder toekomstig stadion niet langer de dispensatie in stand houden.
1 seizoen na de glorieuze aufstieg in de 3e bundesliga (waar ze goed mee deden) gaat de club hoogstwaarschijnlijk terug naar de regionalliga of lager.
Voldoet niet langer aan de eisen van de bond. Terwijl het nog zo'n schattig jaren 50/60 stadionnetje is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon verder in het oude stadion dan
De bouw van het stadion moest dit jaar beginnen, is steeds uitgesteld en laatst wegens weglopende financiers en veranderende voorwaarden afgesteld..quote:Die gleichzeitige Finanzierung eines Stadionneubaus in Emden und die Unterhaltung einer drittligatauglichen Fußballmannschaft hat sich in der derzeitigen wirtschaftlichen Situation als unmöglich erwiesen.
Scooby Dooby DOOOOOOO!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:31 schreef Breach het volgende:
Hahaha, geniaal. Ik kom net afleveringen van Scooby Doo op youtube tegen
Die geluiden die Scooby maakt
Gniffel.... Er komt een dag...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:05 schreef Prosac het volgende:
Vandaag is een trieste dag. Mijn buurtclubje SC Feyenoord heeft besloten de proflicentie voor de Eerste divisie in te leveren bij de KNVB omdat ze door de economische crisis ineens het nieuwe stadion niet meer konden bouwen.
En met eigen middelen kunnen ze niet een nieuw stadion bouwen EN een team financieren. De bond kan zonder toekomstig stadion niet langer de dispensatie in stand houden.
1 seizoen na de onglorieuze degradatie naar de 1e divisie (waar ze goed mee deden) gaat de club hoogstwaarschijnlijk terug naar de amateurs.
Niki Terpstraquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:12 schreef Breach het volgende:
ASSE op tv!! En Niki Terpstra wint net naast het stadion in de Dauphine Liberé
Nu niet dus. Zelfs de leiderstrui met 1 minuut voorsprong op Evans. Morgen tijdrit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Niki TerpstraDie fietst toch altijd op de eerste plek - tot 50 km voor de finish?
Het zal niet voor lang zijn, maar echt mooi dat hij de leiderstrui paktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Nu niet dus. Zelfs de leiderstrui met 1 minuut voorsprong op Evans. Morgen tijdrit.
Dacht ik ook even maar inmiddels schijnt de zon weerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:36 schreef Dos37 het volgende:
ik doe het licht maar even aan, volgens mij gaat het zo keihard regenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |