Ik zie het allemaal wel. Het liefst wil ik gewoon pijnstillers die helpen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Anders gewoon voor de zekerheid foto's van je ribben laten maken.
Gaafquote:
Nope heb een 6500 classic.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:02 schreef M0NTANA het volgende:
Toevallig hier iemand met een Nokia 6600 Slide?
Die heb ik nu ook, maar mocht een nieuwe uitzoeken. Dus maar voor de 6600 Slide gegaan.quote:
Mijn telefoon moet vooral niet teveel functies hebben. Bel en sms vooral veel, verder want simpel internetten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die E-serie schijnt ook wel erg puik te zijn hoor, Montana.
http://europe.nokia.com/find-products/devices/nokia-e71
Deze is pas vetquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die E-serie schijnt ook wel erg puik te zijn hoor, Montana.
http://europe.nokia.com/find-products/devices/nokia-e71
Dat moet je hebben hequote:Web Browsing
* Browser based on Mozilla technology with state-of-the-art web standard support including AJAX
Die van mij heeft echt al super veel geledenquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mijn telefoon moet vooral niet teveel functies hebben. Bel en sms vooral veel, verder want simpel internetten.
Heb thuis nog een ongebruikte N70 liggen en 6500 Classic is overigens ook nog zo goed als nieuw.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:53 schreef RayMania het volgende:
Mijn buren hebben zo'n irritant klokkenspeldingus in de tuin hangen.
Hoe haal je het in je hoofd om zoiets op te hangen?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:26 schreef Prosac het volgende:
Het gemopper van Raymania, doet je beseeeeeeeeeeeeeeeffen dat je leeeeft..
(op de muziek van "de glimlach van een kind." A. Hazes.)
Ik vind het wel gezellig, zo'n PVV-er in da housequote:Op woensdag 10 juni 2009 09:26 schreef Prosac het volgende:
Het gemopper van Raymania, doet je beseeeeeeeeeeeeeeeffen dat je leeeeft..
(op de muziek van "de glimlach van een kind." A. Hazes.)
Jij stemt PvdD?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig, zo'n PVV-er in da house
Je tussenribspieren kunnen ook gewoon spierpijn hebben na een hevige hoestbui hè... Hoewel als het vrijdag gebeurt is, het wel erg lang aanhoudt..quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Thanks. Wist ik het maar. Ik hoop dat straks 100% te weten. Het voelt als gekneusde ribben door het hoesten van vrijdag, maar ik heb ook af en toe koorts. Lijkt me niet goed als de pijn na vijf dagen niet minder wordt en als Ibuprofen niet werkt. Hoesten hoef ik bijna niet, maar af en toe hoopt het zich op in mijn keel (zoals bij iedereen), maar als ik dan hoest, dan ga ik echt door de grond.
Heb er alleen geen goed gevoel bij straks. Volgens mij ga ik straks gewoon weg zonder enige medicatie.
Wat is een milf?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:41 schreef toma het volgende:
[..]
Je bent wel een echte gaylord
Alhoewel Femke best een leuke milf is
MILF = Mom I Like to Fuckquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is een milf?
Waarom gaylord? Heel veel gays stemmen PVV of VVD, de meeste volgens mij uit onderzoek van de Gay Krant.
Vader waar ik koekjes mee wil bakken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Voor jou wel.
Is het in jouw geval niet DILTBFB?
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ajax moet trouwens dit seizoen echt kampioen worden.. Als alles gaat zoals gepland is dit voorlopig m'n laatste kampioensfeest dan..
Wat ga je doen dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ajax moet trouwens dit seizoen echt kampioen worden.. Als alles gaat zoals gepland is dit voorlopig m'n laatste kampioensfeest dan..
Nou, ik heb een week of 4-5 terug nog bijna mijn been gebroken door dat ik katjelam ergens binnekwam en met een mooie sierduik op het Tell Sell luchtbed wilde springen. Dat lukte half want ik raakte het luchtbed nog zeg maar. Maar meteen daarna sprong op de andere kant ook iemand, waardoor ik anderhalve meter door de lucht vloog en met mn been dubbelgeklapt neerkwam. Waar dan vervolgens weer 4 man op dook. Ik schreeuwde het uit van de pijn (en dan weet je vaak al genoeg als je ontzettend dronken bent).quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:32 schreef Suijk het volgende:
Iedereen heeft wel van die verhalen, maar het is altijd over een vriend of een maatje?
quote:
Nee vrouw. En om juist minder te gaan werken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:40 schreef toma het volgende:
[..]
Belgrado wtf? Voor je werk?
Ga je een seizoenskaart nemen van Partizan?
Vorige keer tegen Oss wel geweest. Ligt een beetje aan wat ik deze zomer allemaal ga doen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:42 schreef Breach het volgende:
Ga je komende zomer nog naar wedstrijden van PAOK in NL?
Tis al vrij snel. 20 Juli spelen ze tegen Willem II in Tilburg. Daar is Breach sowieso bijquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vorige keer tegen Oss wel geweest. Ligt een beetje aan wat ik deze zomer allemaal ga doen.
Wat een tokkiesquote:Op woensdag 10 juni 2009 09:42 schreef Kopbal het volgende:
Als iemand teveel tijd over heeft:
http://www.hollanddoc.nl/themasites/mediaplayer/index.jsp?bw=bb&player=wmp&media=39862905&portalnr=30852812&refernr=34361865&hostname=hollanddoc&portalid=hollanddoc&themechannel=&x=41&y=11&id=vars.jsp%3Fmedia%3D39862905%26portalnr%3D30852812%26refernr%3D34361865%26hostname%3Dhollanddoc%26portalid%3Dhollanddoc#
Geinige documentaire, over een Feyenoord-gezin vlak voor en vlak na het kampioenschap in '93.
Denk dat ik daar ook naartoe ga. Dat zijn wel leuke wedstrijden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Tis al vrij snel. 20 Juli spelen ze tegen Willem II in Tilburg. Daar is Breach sowieso bij
Vorig jaar in Oss ook trouwens
'Als Feyenoord maar 2 punten pakt. Maakt niet uit hoe, als ze maar 2 punten pakken.'quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat een tokkiesDie broer die op zijn zus gaat kankeren
Dat uitvak ging relatief gezien aardig tekeer vorig jaar in Ossquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:10 schreef toma het volgende:
[..]
Denk dat ik daar ook naartoe ga. Dat zijn wel leuke wedstrijden.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:31 schreef Breach het volgende:
Hehe, die verhalen van gisteravond
Bij Prosac stel ik me nu echt zn heel foute American Pie gozer voor, met zn gesandwich
Feyenoord is kut, wat een mooie afsluiterquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:12 schreef Kopbal het volgende:
[..]
'Als Feyenoord maar 2 punten pakt. Maakt niet uit hoe, als ze maar 2 punten pakken.'
Wel mooi man die docu, was ik maar eerder geboren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |