Maar met het nieuwe systeem van zorg wordt het voor iedereen uiteindelijk beter en goedkoper!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:13 schreef Kopbal het volgende:
Krijg net een brief binnen van de zorgverzekering, moet ik voor bloedprikken al 27 euro betalen.
En dan vinden ze het raar dat mensen tegenwoordig niet meer naar de dokter gaan.
Pas maar op. Een gewoon consult valt nog wel mee, maar als ze wat gaan verbouwen kan het je zo honderden euro's kosten.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:16 schreef Kopbal het volgende:
Goedkoper m'n reet, het was volgens mij de eerste keer in m'n leven dat ik naar de dokter ging en dan moet ik gelijk dokken. Volgende week naar de tandarts, benieuwd hoe duur dat geintje gaat kosten.
Heeft dat niet te maken met je eigen risico?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:16 schreef Kopbal het volgende:
Goedkoper m'n reet, het was volgens mij de eerste keer in m'n leven dat ik naar de dokter ging en dan moet ik gelijk dokken. Volgende week naar de tandarts, benieuwd hoe duur dat geintje gaat kosten.
Volgens mij gaan ze flink wat gaatjes vullen, heb een maand geleden een foto laten maken en hij zei dat het er niet best uitzag. Was ook al 2 jaar niet geweest dus eigenlijk is het m'n eigen schuld.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Pas maar op. Een gewoon consult valt nog wel mee, maar als ze wat gaan verbouwen kan het je zo honderden euro's kosten.
Hehe ik een tijdje terug. Had ik het geteld omdat ik (gelukkig) nooit wat hoef te laten doen daar. 34 Seconden en ik was de stoel weer uit. Maar mocht wel 41,50 aan consult betalenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:17 schreef Prosac het volgende:
oh ja.. tandarts, ook geweest. Moest ik gelijk na de behandeling dokken, want ze deed geen zaken meer met mijn zorgverzekeraar. Controle en gaatje repareren, 140 euro. Pinnen of cash?
Ik kreeg er zo'n beunhaas idee bij.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe ik een tijdje terug. Had ik het geteld omdat ik (gelukkig) nooit wat hoef te laten doen daar. 34 Seconden en ik was de stoel weer uit. Maar mocht wel 41,50 aan consult betalen
Ik vind het belachelijk dat je daarvoor moet betalen, ik betaal elke maand zorgverzekering. Dan mag dat best wel vergoed worden die ene keer in de 10 jaar dat ik een dokter bezoek.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:18 schreef RayMania het volgende:
27,= vind ik nog wel meevallen. Moet vrij veel gedaan worden om iets te meten bij bloed. Het is niet alleen bloed prikken, maar al die rompslomp er omheen wat tijd en geld kost.
4 months and countingquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:20 schreef RayMania het volgende:
Als je een paar doordeweekse dagen thuis zit, dan verlang je echt naar werk. Mijn God, het is echt vreselijk om niks te doen. Geen ene fuck op televisie, tachtig keer het journaal gezien, alleen maar Telsell. Was er maar iets als Wimbledon of Tour de France.
En dat heb ik vijf maanden volgehouden vorig jaar.
orderpicken vind ik wel leuk werk heb ik een paar jaar als vakantie werk gedaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:29 schreef Breach het volgende:
[..]
4 months and counting
Alleen gaat er heel snel verandering in komen. Desnoods als logistieke topper op een orderpick-karretje
Ik had het als bijbaantje. Echt prima vol te houden, goed betaald, leuke mensen. Maar dat werd gecanceld omdat er gewoon geen orders meer binnenkwamen. Maar dat lag eerst in de planning na het stoppen van mn studie. 4-5 maandjes dat werk doen, dan een leuke zomervakantie en daarna werken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:30 schreef Dos37 het volgende:
[..]
orderpicken vind ik wel leuk werk heb ik een paar jaar als vakantie werk gedaan.
Ik had 3,5 maand administratief werk gedaan bij het bedrijf van mijn broer. Aardig verdiend ook nogquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:29 schreef Breach het volgende:
[..]
4 months and counting
Alleen gaat er heel snel verandering in komen. Desnoods als logistieke topper op een orderpick-karretje
Heeft gewoon te maken met eigen risico, moet je gewoon wat vaker gaan, wordt het vanzelf gratisquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:16 schreef Kopbal het volgende:
Hehe, het is ook een Godswonder dat ik al mn ledenmaten nog heb. Wat we daar niet al met die voertuigen gedaan hebbenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:33 schreef Kopbal het volgende:
Op zo'n reachtruck rijden is zwaar relaxed joh. Waarschijnlijk begin ik daar volgende maand ook weer aan
ja precies dat soort dingen zijn ubergaafquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:34 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, het is ook een Godswonder dat ik al mn ledenmaten nog heb. Wat we daar niet al met die voertuigen gedaan hebben
Maar het ronderecord in het magazijn staat nog steeds op mijn naam
Hmm, heb het gelezen. Lijkt er wel op dat het toch wel veel richting informatica gaat. En ik snap niks van computers, laat staan programma's. Maar goed, het is een traineeship, dus ik denk toch dat ik het eens even ga aanschrijven.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:49 schreef Prosac het volgende:
Hier iemand die een interview geeft over haar baan als ERP consultant
http://www.ada-online.org/nlada/spip.php?article146
Technische Bedrijfskunde.quote:
Weet je toevallig of het ook echt van dat nerd-werk is, dus echt met 1tje en 0tjes werken? Nah ja, ik denk dat ik er sowieso naartoe schrijf, is het niks kan ik het altijd nog afblazen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:04 schreef Suijk het volgende:
ERP is wel veel computer werk. Als je er uiteindelijk goed in bent, verdient het best aardig.
En is dat nerds-werk? Als je daarmee begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:11 schreef toma het volgende:
Toevallig. Mijn afstudeeropdracht is om een bestaand systeem te verbeteren en dit aan te sluiten om een ERP pakket.
Wat ik doe is wel erg veel computer werk ja. Vooral programmeren enzo. Maar ik beschouw mezelf echt niet als een nerdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:14 schreef Breach het volgende:
[..]
En is dat nerds-werk? Als je daarmee begrijpt wat ik bedoel
Programmeren wil ik dus niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:15 schreef toma het volgende:
[..]
Wat ik doe is wel erg veel computer werk ja. Vooral programmeren enzo. Maar ik beschouw mezelf echt niet als een nerd
Het is maar net was je leuk vind.
Dat was een groot deel van TB, dus dat wil ik wél.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:16 schreef Suijk het volgende:
Nee, geen nullen en eentjes, maar er zijn speciale pakketten die vaak geimplementeerd moeten worden. Dit gaat over de hele organisatie heen, dus weerstand e.d. Aviesvaardigheden zijn ook belangrijk, maar vooral bedrijfsprocessen veranderen door de invoering van zo'n systeem.
Als de bestaande systemen moeten worden aangepast, moet dat geprogrammeerd worden, maar daar heb je dan meestal technische mannetjes als toma voor.quote:
Gewoon op reageren, ik denk dat er de komende jaren nog genoeg in die business te doen is, omdat er continu nieuwe systemen en updates komen, het uiteindelijk geld oplevert (als je het goed doet) en grote bedrijven echt niet meer zonder kunnen.quote:Dat was een groot deel van TB, dus dat wil ik wél.
Die debiel die die autodeur ontzet danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)nen_driestreper.html
Agenten. Brabantse agenten
!!!
Nou.. meestal heb je daar ICT'rs voor. Maar in mijn geval mochten de Automatiseerders de rotzooi opknappen van de ICT'rsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als de bestaande systemen moeten worden aangepast, moet dat geprogrammeerd worden, maar daar heb je dan meestal technische mannetjes als toma voor.
Ok, dacht dat jij ICT'er was.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:25 schreef toma het volgende:
[..]
Nou.. meestal heb je daar ICT'rs voor. Maar in mijn geval mochten de Automatiseerders de rotzooi opknappen van de ICT'rs
Nee, Microsoft Dynamics. Ik heb ook een tijdje bij Hitachi stage gelopen en daarna gewerkt. Het is niet normaal hoe engineeringsbureau's/intermediairs beginnen te geilen als ze die naam zien staanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Die baan als ERP consultant? Gebruiken ze SAP-software?Staat altijd goed op je CV.
Nee ik studeer Industriele Automatisering. Dat is een kruising tussen ET en WTB. Een soort van Mechatronica.quote:
Zit jij, als je op school bent, ook op de Cobbenhagenlaan dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:32 schreef toma het volgende:
[..]
Nee ik studeer Industriele Automatisering. Dat is een kruising tussen ET en WTB. Een soort van Mechatronica.
Daar heb ik ook ooit een cursus van gehad. Heb nog nooit zo verlangd naar het einde van m'n schoolcarriere als toenquote:
Nee op de onderwijs boulevard in den Boschquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Zit jij, als je op school bent, ook op de Cobbenhagenlaan dan?
Hmm, voor zoiets ben ik dus bang. En dan heb ik ineens wél een gat in mn CV..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:33 schreef toma het volgende:
[..]
Daar heb ik ook ooit een cursus van gehad. Heb nog nooit zo verlangd naar het einde van m'n schoolcarriere als toen
Ik ook, naar school gaan komt met de minuut dichterbijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |