abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69839072
Ik word er gek van!
Overal om me heen zie ik mensen gelukkig samen, vrijgezellen elkaar versieren, flirten etc, en ik sta al jaren met lege handen. Waarom is het sommige mensen gegund om echt zo'n beetje elke vrouw het bed in te kunnen krijgen en lukt het mij niet eens met één??
pi_69839859
je bent niet de enige op de wereld..

anders wat dating sites opzoeken..

ik herken wat je zegt..
pi_69840273
quote:
Op maandag 8 juni 2009 20:46 schreef jongen26 het volgende:
Ik word er gek van!
Overal om me heen zie ik mensen gelukkig samen, vrijgezellen elkaar versieren, flirten etc, en ik sta al jaren met lege handen. Waarom is het sommige mensen gegund om echt zo'n beetje elke vrouw het bed in te kunnen krijgen en lukt het mij niet eens met één??
Dat heb ik nu ook. Laatst zij een vriend tegen mij dat ik van mezelf niet weet hoe goed ik ben. Ik bedoel goed in de vorm van een goed karakter. Op fok flap ik af en toe er wel wat uit, sorry daarvoor. Maar ja internet en anonimiteit. Internetheld zou menig Marokkaan zeggen.

Weet je wat het denk ik is. Ik ben gewoon onzekerder dan andere jongens om op een meisje af te stappen en zie het niet als een must om een meisje te imponeren, om stoer te doen. Om een ego te hebben. Opscheppen ben ik ook slecht in, zijn daar cursussen voor? Ik kan er niks aan doen. 50 jaar terug was ik met mijn spirituele aanleg nog Rooms-Katholieke priester geworden, dan leef je celibaat en dan kun je het nog verantwoorden. Toen had je nog status. Nu gaat dat niet meer.

Ik zeg je, ik ben er steeds meer van overtuigd dat meiden niet op 'goede' jongens vallen. Je moet toch iets mannelijks, stoer en bads in je hebben. Het is niet voor niets dat wij een gemeenschappelijk voorouder van de apen hebben. Ik ben daar helaas te bescheiden voor.
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
  maandag 8 juni 2009 @ 21:12:38 #4
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_69840408
Is dit niet meer een klaagbaak topic?

Verder, vragen jullie wel eens een dame uit waarvan je denkt dat die dat eventueel wel zou kunnen zien zitten?
:-)
pi_69840416
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:09 schreef poldergeist het volgende:

[..]

Dat heb ik nu ook. Laatst zij een vriend tegen mij dat ik van mezelf niet weet hoe goed ik ben. Ik bedoel goed in de vorm van een goed karakter. Op fok flap ik af en toe er wel wat uit, sorry daarvoor. Maar ja internet en anonimiteit. Internetheld zou menig Marokkaan zeggen.

Weet je wat het denk ik is. Ik ben gewoon onzekerder dan andere jongens om op een meisje af te stappen en zie het niet als een must om een meisje te imponeren, om stoer te doen. Om een ego te hebben. Opscheppen ben ik ook slecht in, zijn daar cursussen voor? Ik kan er niks aan doen. 50 jaar terug was ik met mijn spirituele aanleg nog Rooms-Katholieke priester geworden, dan leef je celibaat en dan kun je het nog verantwoorden. Toen had je nog status. Nu gaat dat niet meer.

Ik zeg je, ik ben er steeds meer van overtuigd dat meiden niet op 'goede' jongens vallen. Je moet toch iets mannelijks, stoer en bads in je hebben. Ik ben daar helaas te bescheiden voor. Het is niet voor niets dat wij een gemeenschappelijk voorouder van de apen hebben.
hmm dat slaat nergens op...genoeg meiden die voor goeie jongens vallen..maar ja, dan moet er wel een klik zijn hé...ik heb zelf liever een goeie kerel, dan een waardeloze vent....maar dan moet k hem wel tegenkomen
  maandag 8 juni 2009 @ 21:14:59 #6
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69840539
quote:
Ik word er gek van!
Boehoehoe! Wat heb je al ondernomen?
This is Captain Kathryn Janeway, Federation starship Voyager to Starfleet Command. We are stranded in the Delta quadrant. Do you read?
  maandag 8 juni 2009 @ 21:15:43 #7
223929 fraggie1975
Begint eer gij bezint!
pi_69840572
quote:
Ik word er gek van!
Ik weet precies wat je bedoelt..

Krijg je meestal ook opmerkingen in de trant van "Je bent vast een lieve jongen, Maar..."
I love you for your mind , baby give me your body.
  maandag 8 juni 2009 @ 21:17:52 #8
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69840676
quote:

[..]

Ik zeg je, ik ben er steeds meer van overtuigd dat meiden niet op 'goede' jongens vallen. Je moet toch iets mannelijks, stoer en bads in je hebben. Het is niet voor niets dat wij een gemeenschappelijk voorouder van de apen hebben. Ik ben daar helaas te bescheiden voor.
Zodra je het zelf OK vindt om lekker in je eentje te blijven, vallen ze bij bosjes voor je. Dan heb je een natuurlijke coolheid waardoor je primitieve bijzaken als 'stoer doen' niet meer nodig hebt. Alpha-gedrag:
This is Captain Kathryn Janeway, Federation starship Voyager to Starfleet Command. We are stranded in the Delta quadrant. Do you read?
pi_69840686
Het is ook een beetje flauwekul wat ik typ, maar ik geloof toch dat er een kern van waarheid in zit.
Dat vrouwen vanuit de evolutie eerder geneigd zijn om mannen te kiezen die echte mannelijkheid uitstralen en dan soms iets bads over zich hebben. Ik bedoel niet per ce slechte mannen.

Er was een tijd terug een serie op tv dat ging over de seksualisering van de samenleving. Daar waren serieus mannen die een remancipatiecursus volgde om weer te ervaren hoe het is om je als man te gedragen.

Oh ja, pas me wat emailadressen

(Grapje)
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
  maandag 8 juni 2009 @ 21:19:39 #10
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69840767
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:15 schreef fraggie1975 het volgende:

[..]

Krijg je meestal ook opmerkingen in de trant van "Je bent vast een lieve jongen, Maar..."
In welke context? Is dat bij 'first contact' of ben jij er zo een die steevast in de friendzone zit?
  maandag 8 juni 2009 @ 21:20:32 #11
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_69840810
quote:
Ik word er gek van!
Geen doorzettingsvermogen, durf en ervaring.

Waar andere gasten hun arm om een meisje slaan daar vraag jij "wil je nog iets drinken"
Waar meisjes wachten op een zoen draai jij je hoofd weg.
Als je dan toch een keer bij een meisje op de stoep staat na 4en zeg je "weltrusten"
  maandag 8 juni 2009 @ 21:23:25 #12
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69840956
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:18 schreef poldergeist het volgende:
Het is ook een beetje flauwekul wat ik typ, maar ik geloof toch dat er een kern van waarheid in zit.
Dat vrouwen vanuit de evolutie geneigd zijn om mannen te kiezen die echte mannelijkheid uitstralen en dan soms iets bads over zich hebben. Ik bedoel niet per ce slechte mannen.

Er was een tijd terug een serie op tv dat ging over de seksualisering van de samenleving. Daar waren serieus mannen die een remancipatiecursus volgde om weer te ervaren hoe het is om je als man te gedragen.

(Grapje)
Vrouwen die standaard op de bad boys vallen, moet je helemaal niet willen want die hebben zelf vrij vaak een laag zelfbeeld of allerhande psychologische labiliteiten. Wat is je huntingground? Tien tegen een dat je het aflegt tegen de alpha's in de kroeg.

Remancipatiecursus, allemachtig, wat een onzin . Dat soort mannen moeten wat doen aan hun zelfbeeld in plaats van proberen zichzelf te veranderen in iets dat ze simpelweg niet zijn.
pi_69841006
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:17 schreef Kathryn.Janeway het volgende:

[..]

Zodra je het zelf OK vindt om lekker in je eentje te blijven, vallen ze bij bosjes voor je. :
Ergo, vrouwen vallen als bosjes voor je als je ze maar genoeg negeert en/of onverschillig doet
  maandag 8 juni 2009 @ 21:24:51 #14
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69841031
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:20 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Waar andere gasten hun arm om een meisje slaan daar vraag jij "wil je nog iets drinken"
Als je dan toch een keer bij een meisje op de stoep staat na 4en zeg je "weltrusten"
Waarop baseer jij dat?
  maandag 8 juni 2009 @ 21:25:42 #15
239646 Cmonv
Headbanger
pi_69841069
quote:

[..]

".. die kop kan gewoon echt niet."

pi_69841081
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:25 schreef Cmonv het volgende:

[..]

maandag 8 juni 2009 @ 21:29:13 #17
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69841241
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:24 schreef STING het volgende:

[..]

Ergo, vrouwen vallen als bosjes voor je als je ze maar genoeg negeert en/of onverschillig doet
Nee. Dat je OK bent met jezelf, wil toch niet zeggen dat je onverschillig moet doen? Dat is simpelweg natuurlijk, als je OK bent met jezelf is het ook niet zo'n opgave om single te zijn. Als je maar eenmaal overtuigd bent dat je de rest van je leven alleen ook gelukkig zou zijn, dan wordt het tot stand brengen van een relatie veel minder geforceerd. En vrouwen vallen op mannen die genoeg om zichzelf geven dat ze ook zichzelf durven te zijn.
pi_69841316
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:23 schreef Kathryn.Janeway het volgende:

[..]

Vrouwen die standaard op de bad boys vallen, moet je helemaal niet willen want die hebben zelf vrij vaak een laag zelfbeeld of allerhande psychologische labiliteiten. Wat is je huntingground? Tien tegen een dat je het aflegt tegen de alpha's in de kroeg.

Remancipatiecursus, allemachtig, wat een onzin . Dat soort mannen moeten wat doen aan hun zelfbeeld in plaats van proberen zichzelf te veranderen in iets dat ze simpelweg niet zijn.
Ikzelf heb wel moeite ja, met het vinden van een vriendin. Ik heb zelf niet de behoefte om me daar echt voor in te zetten of om te imponeren of te scoren (mijn God, ik heb een hekel aan het laatste woord).
Ik zoek ook absoluut niet de fotomodelletjes. Ik hou gewoon van meiden die normaal uitzien, leuk verzorgd en gekleed, die intelligent en sociaal zijn. Maar toch heb ik moeite met het vinden van zo'n meid en ik kan me voorstellen (net als de TS) dat dat je soms frustreert. Maar van de andere kant doet het me ook niet veel.
pi_69841381
quote:

[..]

Mooi samen gevat
pi_69841539
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:29 schreef Kathryn.Janeway het volgende:

[..]

Nee. Dat je OK bent met jezelf, wil toch niet zeggen dat je onverschillig moet doen? Dat is simpelweg natuurlijk, als je OK bent met jezelf is het ook niet zo'n opgave om single te zijn. Als je maar eenmaal overtuigd bent dat je de rest van je leven alleen ook gelukkig zou zijn, dan wordt het tot stand brengen van een relatie veel minder geforceerd. En vrouwen vallen op mannen die genoeg om zichzelf geven dat ze ook zichzelf durven te zijn.
Dat is leuk in theorie, maar bij de meeste mensen werkt het zo dat als ze iets heel graag willen, ze vaak zichzelf niet meer kunnen zijn, wanneer de situatie zich voordoet. Daar bovenop wil iemand (m/v) wel een beetje moeite willen doen om een ander te bemachtigen. Als het te makkelijk gaat, gaat de chemie er ook snel af.
  maandag 8 juni 2009 @ 21:39:15 #21
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_69841731
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:35 schreef STING het volgende:

[..]

Dat is leuk in theorie, maar bij de meeste mensen werkt het zo dat als ze iets heel graag willen, ze vaak zichzelf niet meer kunnen zijn, wanneer de situatie zich voordoet. Daar bovenop wil iemand (m/v) wel een beetje moeite willen doen om een ander te bemachtigen. Als het te makkelijk gaat, gaat de chemie er ook snel af.
precies!!
:-)
  maandag 8 juni 2009 @ 21:41:17 #22
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69841828
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:30 schreef poldergeist het volgende:

[..]

Ikzelf heb wel moeite ja, met het vinden van een vriendin. Ik heb zelf niet de behoefte om me daar echt voor in te zetten of om te imponeren of te scoren (mijn God, ik heb een hekel aan het laatste woord).
Ik zoek ook absoluut niet de fotomodelletjes. Ik hou gewoon van meiden die normaal uitzien, leuk verzorgd en gekleed, die intelligent en sociaal zijn. Maar toch heb ik moeite met het vinden van zo'n meid en ik kan me voorstellen (net als de TS) dat dat je soms frustreert. Maar van de andere kant doet het me ook niet veel.
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:35 schreef STING het volgende:

[..]

Frustratie is a bitch. En een afknapper.

Laat die relatienoodzaak los, dan gaat het heel wat makkelijker. In ieder geval tot de volgende kans op een relatie zich voordoet, is nog lastig om jezelf dan in bedwang te houden en het niet allemaal te verzieken.
pi_69842702
Ik snap ook niet waar mensen aan de lopende band relaties vandaan halen. Ik ben behoorlijk ondernemend, maar kom zelden een potentiele vriend tegen.
pi_69842789
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:00 schreef _Ruby_ het volgende:
Ik snap ook niet waar mensen aan de lopende band relaties vandaan halen. Ik ben behoorlijk ondernemend, maar kom zelden een potentiele vriend tegen.
Misschien lijkt dat meer zo dan het zo is omdat je er mee bezig bent?
pi_69842868
Opgeschoond. Gewoon normaal reageren .
pi_69843009
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:02 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Misschien lijkt dat meer zo dan het zo is omdat je er mee bezig bent?
Het heeft ook te maken met wat je zoekt denk ik. Persoonlijk word ik niet snel verliefd en kan ik niet zomaar met iemand wat beginnen.
Der zullen er genoeg zijn die dat wel kunnen, gewoon even een jongen voor een paar maanden voor 'de leuk' en daarna de volgende. Of ze worden heel snel verliefd, dat kan ook
pi_69845607
ff nog wat reacties van mijn kant, was even weg, maar het gaat vrij rap. Zie dat ik niet de enige ben
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:02 schreef brunette82 het volgende:

ik herken wat je zegt..
De datingsites heb ik wel eens geprobeerd. Daar is het vaak OF een grote foto-keuring (dat is helaas niet mijn sterkste punt, zeker niet tussen die overvloed aan mannen daar) OF het blijft een eeuwig gemail ofzo en daar blijf je in hangen. Maar ik geloof wel dat dat voor mensen kan werken, maar denk dat je niet te lang in mailen enzo moet blijven hangen.
quote:

[..]

Ik kan me in jouw reactie/gedachten wel vinden. Ik weet denk ik (spreekt elkaar lekker tegen ) ook niet hoe "goed" ik misschien ben, wat ik wel niet kan bereiken met mezelf. Ben ook niet de man die naar de kroeg gaat, naar een vrouw toeloop en zomaar een gesprek aangaat wat uren duurt. Wel ben ik een persoon die een vrouw kan "winnen" op een date ofzo, tenminste, dat is me wat me uit m'n ervaringen uit het verleden is bijgebleven. Toen wel wat dates gehad, die (bijna) allen succesvol verliepen. Misschien is het wel nodig om een "groot ego" te hebben, jezelf "de beste" te vinden... Vrouwen lijken daar in mijn ogen vaak voor te gaan, en komen regelmatig met spijt daarvan terug (en daar had ik eerst medelijden mee).
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:12 schreef Dartanion het volgende:
Verder, vragen jullie wel eens een dame uit waarvan je denkt dat die dat eventueel wel zou kunnen zien zitten?
Nee, dat doe ik niet. Misschien is dat ook wel iets, maar de vrouw die ik mee uit zou willen vragen, is iemand die ook mijn "slechtere" kant kent en waar ik dat dus niet bij wil wagen omdat ik de kans vrij klein inschat dat ik "ja" krijg te horen.
quote:

[..]

Jup, "je bent m'n type niet"... Vaak genoeg gehoord, frustrerend haha... Vraag mezelf wel eens af of dat ECHT het type niet zijn is of meer omdat het uiterlijk ze niet aanstaat maar dat lullig is om te zeggen
Zoals Kathryn vroeg, ik sta altijd in de friendzone. Mensen "mogen" me volgens mij wel, maar puur als vrienden, verder niet.
quote:

[..]

Je hebt daarin denk ik ook wel gelijk als ik naar mezelf kijk. Ik zal niet snel die stap verder wagen, blijf op veilige afstand. Zijn er geen cursussen?
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:41 schreef Kathryn.Janeway het volgende:

[..]

[..]

Frustratie is a bitch. En een afknapper.

Laat die relatienoodzaak los, dan gaat het heel wat makkelijker. In ieder geval tot de volgende kans op een relatie zich voordoet, is nog lastig om jezelf dan in bedwang te houden en het niet allemaal te verzieken.
De relatienoodzaak is er deels, maar je praat als over een punt waarop je al een leuk contact met een vrouw hebt. Dat is voor mij helaas ff terugdenken in het verre verleden. Een leuk contact met een vrouw zit er al een tijdje niet meer in...
pi_69846233
quote:
Ik word er gek van!
Heb je zelf een verklaring? Ik herken je klacht, ik zelf ben echter wel bij mezelf te rade gegaan waar het aan ligt en onderneem dan ook stappen
pi_69846818
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:11 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

Heb je zelf een verklaring? Ik herken je klacht, ik zelf ben echter wel bij mezelf te rade gegaan waar het aan ligt en onderneem dan ook stappen
Vertel!
Waar ligt/lag het aan, welke stappen onderneem je?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_69847076
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:23 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Vertel!
Waar ligt/lag het aan, welke stappen onderneem je?
in mijn eigen te starten topic
  dinsdag 9 juni 2009 @ 00:15:20 #31
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69848713
Als je zo mailt en praat zoals je hier post dan is internetdaten of daten in het algemeen niets voor jou.
Niet zo serieus zijn, kerel, daar vallen leuke vrouwen niet op!
Bekijk het leven van de zonnige kant en begin morgen met je eerste stapjes op weg naar een relatie. Zoek oogcontact met en lach naar de eerste vrouw die je morgen tegen komt als je buiten de deur stapt. En de volgende. en de daarop volgende.. Het hoeven niet eens vrouwen te zijn die je leuk genoeg vindt om een relatie mee te hebben, daar gaat het namelijk helemaal niet om. En daarna kun je ook wat praatjes aanknopen met zulke vrouwen .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 00:30:51 #32
239646 Cmonv
Headbanger
pi_69849017
"Geen partner kunnen krijgen" klinkt mij enigszins in de oren alsof je al voor jezelf hebt besloten dat dat überhaupt niet kan.

Met zo'n instelling gebeurt het inderdaad niet, want vrouwen vallen soms op rare types maar ik ken geen enkele vrouw die op onzekere mannen valt.

Gewoon schijt aan hebben dat je geen relatie hebt op dit moment (vrouwen zijn ook niet alles hoor ) en dan komt alles goed! Gewoon lekker in je vel zitten kan ook zonder wijf en dan komen ze vanzelf. Ervaringsdeskundige spreekt hier, dus neem het maar van mij aan. (ok ik was iets jonger maar situatie is denk ik redelijk hetzelfde)

dinsdag 9 juni 2009 @ 00:34:14 #33
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_69849069
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 00:30 schreef Cmonv het volgende:
Gewoon schijt aan hebben dat je geen relatie hebt op dit moment (vrouwen zijn ook niet alles hoor ) en dan komt alles goed! Gewoon lekker in je vel zitten kan ook zonder wijf en dan komen ze vanzelf.

My mama didn't raise no fool
  dinsdag 9 juni 2009 @ 00:44:42 #34
82136 Xennia
gekroond
pi_69849311
quote:

[..]

!
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:59 schreef jongen26 het volgende:
Jup, "je bent m'n type niet"... Vaak genoeg gehoord, frustrerend haha... Vraag mezelf wel eens af of dat ECHT het type niet zijn is of meer omdat het uiterlijk ze niet aanstaat maar dat lullig is om te zeggen
Ik bedoel daarmee inderdaad dat ik iemand niet aantrekkelijk vind, ze hoeven dan niet automatisch lelijk te zijn of zo. Maar een kleine man bijvoorbeeld is ''mijn type niet''.

Ben je wel een beetje leuk gekleed, leuk kapsel en zo? Dat kan ook een hoop doen.
pi_69855269
quote:

[..]

quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:32 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Mooi samen gevat
Is dat jouw excuus?
Live out of your imagination, not your history.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 11:49:06 #36
241287 IkBenOzan
Huh, whut?
pi_69856332
Ik ben er zelf nooit naar opzoek gegaan.. Daar was ik te lui/moe/suf voor Bij mij is het vanzelf komen aanvliegen
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 12:30:58 #37
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_69857807
Herkenbaar, ik heb jaren gedacht dat het aan de vrouwen lag. Iedereen zegt tegen jou dat je een leuke knul bent dus waarom zou het dan niet zo zijn, toch?

Standaard reacties van vrouwen: "Wees meer zelfverzekerd"
Juist nee dat helpt. Vergis je niet er zit een kern van waarheid in deze zin, maar de mensen welke hem uitspreken snappen zelf niet eens wat ze nou eigenlijk bedoelen. Ga maar eens doorvragen, en dan weten ze het ook niet. Logisch want vrouwen hoeven hier vaak niet over na te denken, zij zijn de prooi en mannen de jagers, dus die mannen komen vanzelf wel.

Ten eerste, dating sites moet je vermijden als de pest. De verhouding ligt er te scheef en het concept is opgebouwd zodat de eigenaren van de sites er zoveel mogelijk geld aan verdienen. Dus als je die mensen geld wilt geven ga je gang. Anders blijf er weg. Gratis sites zoals Paiq en Hyves hebben hier minder last van. Je kan deze wel wat gebruiken om een beetje ervaring op te doen. Maar probeer het te doen voor het sociale deel en niet om je liefde van je leven te vinden, je moet via internet namelijk veel tijd stoppen in het vertrouwen winnen van een meisje. Tegen de tijd dat je een date hebt ben je vaak al minimaal een maand verder en dan weet je eigenlijk nog helemaal niets van elkaar.

Dan de echte wereld.
Onthoud dat aantrekkelijkheid vaak niet zit in het uiterlijk van een persoon maar in de uitstraling. Dit is een groot verschil. Een voorbeeld hierop. Als ik een kut dag heb en ik kijk de hele dag boos en ben kortaf naar iedereen. Wat voor reacties denk je dat ik hier op zal krijgen? Zal dat meisje die haar hond aan het uitlaten is mij gedag zeggen denk je? Nu is dit voor mannen al belangrijk, maar vrouwen letten hier nog veel meer op. Doordat vrouwen prooi zijn worden zij automatisch veel benaderd door mannen, het resultaat hiervan is dat de vrouwen veel meer sociale vaardigheden hebben dan mannen. Dit uit zich weer in het feit dat zij dus veel gevoeliger zijn voor jouw emoties.

Volgende punt. Vrouwen zijn heel bewust van kleuren, mode en uiterlijke verzorging. Ze besteden er veel tijd in en dit wordt met de paplepel ingegoten. Zet nu twee mannen naast elkaar. De een goed gekleed, de ander gooien we in een lelijk oranje shirt wat drie maten te groot is en een knal roze korte broek ow en laten we hem ook eens slippers aandoen. Stom voorbeeld? Ik dacht het niet. Je kan zelf al raden naar welke man de meeste vrouwen zich aangetrokken voelen. Let dus op hoe jij je kleed en verzorgd, regelmatig naar een goede kapper en besteed wat meer tijd in het uitzoeken van jouw kleding. Des noods vraag je het advies van andere.

Als je deze twee punten al doorvoert ben je een heel eind, mensen zullen je beter ontvangen als jij hun benaderd. Maar natuurlijk is er meer. Hoe weet je dan of een vrouw jou aantrekkelijk vindt? Dit is niet heel makkelijk om te leren. De meeste vrouwen zijn net zo onzeker als jij. Gevolg is dat ze niet graag een blauwtje willen lopen. Waarom zou een vrouw tegen jou zeggen, "mag ik je kussen?" Jouw reactie zou wel eens kunnen zijn "nee ik ben niet aangetrokken tot jou" Dus deze situatie zal bijna noooooooooooit voorkomen. Sluit het maar gewoon helemaal uit. Jij moet reacties uitlokken en haar signalen goed interperteren.

Begin met de gedachte dat niet iedereen voor elkaar geschikt is. Het is dus niet erg als een meisje niet jouw type is en omgekeerd. Luistert ze veel naar jou? Speelt ze met haar haar als ze je ziet? Is ze opeens enthousiast als jij er bent? Kijkt ze je lang of regelmatig aan? Dit zijn allemaal tekens dat een meisje graag contact met jou wil. Let er op! En wanneer je ze ziet speel er op in. Geef haar soms aandacht, maar vergeet de omgeving niet. Hoe kom jij over als jij een uur lang met een meisje aan het praten bent maar jouw eigen vrienden negeert? Geef het meisje dus kort direct aandacht en ga dan weer even verder met de rest van de wereld. Voel je dat je haar even aandacht moet geven, doe dit dan. Je zal zien dat de signalen blijven komen en dan kan je haar makkelijk op een date vragen.

Dit wordt nogal een verhaal dus ik sluit af. Vergeet trouwens niet dat wanhopig op zoek zijn een afknapper is, plus het haalt jouw eigen zelfbeeld naar beneden. Ga je vermaken met jouw vrienden/familie. Wanneer je dan in contact komt met andere mensen voelt het niet geforceerd en is er minder druk voor beide partijen.
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_69859389
zo lang je gefrustreerd bent over het feit dat je geen "partner" kunt krijgen, zal je dit blijven uitstralen. En als je dat uitstraalt, lopen vrouwen bij je weg.

Zorg dat je lekker in je vel zit, dan komt de rest van zelf.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_69859465
quote:
Ik word er gek van!
Je bent niet de enige... Dit is alweer topic xxxx hier op RP. Maak je geen zorgen, jouw tijd komt nog wel.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:26:10 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_69859617
quote:
Ik word er gek van!
Wat is nou het exacte probleem?
Als ik de TT zie dan lijkt je frustratie te gaan over het feit dat je geen vriendin kunt krijgen, en uit de OP maak ik op dat je geen one-night-stand kunt regelen....

Dat zijn twee compleet verschillende zaken, dus wat zoek je nou eigenlijk??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 13:26:38 #41
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_69859634
Ik wou dat ik het soms had, ik word gek van al die vrouwelijke aandacht heel de dag door.

Wees maar blij TS. Jij kan tenminste rustig je ding doen, zonder al die mokkels heul de dag om je heen.
ik ben de jager met de pet.
pi_69859748
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:19 schreef zwaaibaai het volgende:
zo lang je gefrustreerd bent over het feit dat je geen "partner" kunt krijgen, zal je dit blijven uitstralen. En als je dat uitstraalt, lopen vrouwen bij je weg.

Zorg dat je lekker in je vel zit, dan komt de rest van zelf.

Inderdaad.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:14:01 #43
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_69866095
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:30 schreef DragonFire het volgende:
(...)
Dit wordt nogal een verhaal dus ik sluit af. Vergeet trouwens niet dat wanhopig op zoek zijn een afknapper is, plus het haalt jouw eigen zelfbeeld naar beneden. Ga je vermaken met jouw vrienden/familie. Wanneer je dan in contact komt met andere mensen voelt het niet geforceerd en is er minder druk voor beide partijen.
Zeer goede tip . Zelf ook nog op zoek, maar dit is zeker iets waar menig persoon wat mee kan .
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_69867009
Vrouwen willen nu eenmaal geen saaie whiner die zuur zit te doen over zijn broeders omdat die toevallig wel een vrouwtje kunnen schaken

Die negatieve attitude moet je ook snel afleren, dat kost je echt je kop.
Geniet van je jonge jaren en flikker ze niet langer over de balk, echt doodzonde is dat

In deze wereld moet je gewoon je plek veroveren, net als een aap in zijn apen- habitat. Je zou eens moeten weten wat voor debielen er met jouw potentiële vriendin vandoor gaan momenteel, hahah

Stel je wat minder afhankelijk op, gewoon gesprekje aanknopen met zo`n meisje zonder dat je al te raar overkomt door je werkelijke doelstelling.

Owja, verzamel wat mede-apen en ga eens uit.
pi_69867618
Vrouwen versieren kan je leren. Oefen gewoon heel veel openingen, dus begin met 100 meisjes een gesprek in 1 weekend. Ook overdag, museum ofzo. Ga gewoon zo vaak op je bek dat je het niet meer voelt, daarna ga je het leuk met ze krijgen. En realiseer je in godsnaam dat alleen zijn helemaal niet zo erg is. Ik ben het, volledig vrijwillig, best vaak. Als je ze eenmaal kan krijgen hoeft het ook niet zo heel erg meer.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_69867793
Sjezus man lekker belangrijk een vrouw... er zijn belangrijkere dingen in het leven dan het hebben van een relatie. Tegenwoordig 'moet' iedereen een relatie hebben en voelt men zich alleen zonder relatie. Vergeet deels dat dit door de maatschappelijke druk komt, zoals je zelf zegt zie je dat iedereen gelukkig is met een vriendin.

Geloof mij maar, ik zie sommige vrienden in een relatie die er echt niet gelukkiger op geworden zijn. Geniet van het vrijgezelle leven en doe waar je lekker zin in hebt. Uiteindelijk komt er wel iets op je pad (vooral niet op zoek gaan, dan kom je ze tegen... raar maar waar).
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:54:20 #47
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_69867859
Even kort samenvattend voor de TS: uitstraling is alles.

Als jij gewoon schijt hebt aan het wel of niet hebben van een relatie, niet wanhopig bent (en dat uitstraalt) dan komt het vanzelf wel goed.

Ik zag hier ergens dat datingsites afgeraden werden maar daar ben ik het niet mee eens, datingsites zijn een prima ontmoetingsplek voor singles en heb er persoonlijk ook veel mensen door leren kennen en een flink aantal dates uitgesleept (met succes, soms een one night stand, soms een relatie etc) Voordeel is dat je elkaar al een klein beetje 'kent' qua innerlijk, het ijs is dan al gebroken als je voor het eerst afspreekt.

Maar probeer in elk geval gewoon jezelf goed in je vel te voelen en dat uit te stralen, en dan het liefst met zo'n uitstraling van: ik kan elke vrouw krijgen en ze vechten maar om me! Vrouwen merken dit op en vinden dat interessant
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_69867971
Tja, vaak is het niet hebben van een lekkere batsbal het topje van de ijsberg. Dadelijk ben je aan de drank, morgen ben je werkeloos. Je mag blij zijn met het sociaal vangnet in Nederland. Zo heb je in ieder geval een dak boven je hoofd, als je weer eens porno kijkt.

Grtz. MC Miker G
pi_69898471
Weet je, het is echt niet zo dat vrouwen op 'bad boys' vallen. Ik denk dat de meeste meisjes ook gewoon een normale, lieve jongen willen die haar behandelt als een prinsesje. Maar dan wel gewoon daarnaast een normale gozer is die met zijn vrienden voetbal kijkt en in de koreg zit zo nu en dan. Zo is mijn vriendje in ieder geval. Geen macho, maar ook geen softie. Gewoon een normale jongen die weet wanneer hij zich op een bepaalde manier moet gedragen.

Ik denk dat het feit dat jullie geen vriendin krijgen echt niks te maken heeft met of je lief bent of niet. Ik denk eerder dat het een bepaalde uitstraling is, of misschien gewoon een onaantrekkelijk uiterlijk. Wees eens kritisch over jezelf. Hoe ben je als je met een meisje praat? Ga je niet te sbel? Zeg je geen dubbelzinnige dingen waar zij misschien van afgeschrikt wordt?

Er zijn zat meisjes die verlegen jongens juist schattig vinden en die het leuker vinden als hun vriend een beetje geeky is dan dat hij alleen maar praat over sport en auto's.
pi_69900073
Stap eens op een meid af die je leuk vind, en vraag haar gewoon keer mee uit.
pi_69900205
Het is ook echt topicnummer 1209823498237 over dit onderwerp van een mannelijke FOK!er.
pi_69900361
quote:

[..]

een constatering die ook mij is opgevallen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 10 juni 2009 @ 15:43:44 #53
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_69900438
WHAHAHAHA. Wat ben ik blij dat ik niet ben zoals TS.

Ok sorry, beetje ontopic dan; gewoon simpelweg genoeg de kroeg induiken en op meisjes afstappen lijkt me
It's you my love, you who are the stranger
pi_69900913
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:43 schreef Inverted_World het volgende:
WHAHAHAHA. Wat ben ik blij dat ik niet ben zoals TS.

Ok sorry, beetje ontopic dan; gewoon simpelweg genoeg de kroeg induiken en op meisjes afstappen lijkt me
Hier heeft TS echt erg veel aan...
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:04:41 #55
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_69901208
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:57 schreef BeyondTheGreen het volgende:

[..]

Hier heeft TS echt erg veel aan...
Ach ik zat maar een beetje te stoken, maar mijn advies om de kroeg in te duiken, op dames af stappen, lijkt me simpelweg een goed advies toch, wat houdt TS tegen? Stap op iemand af, voel je een beetje zelfverzekerd en kom met één of andere kut vraag die je op dat moment bedenkt .
It's you my love, you who are the stranger
pi_69904271
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:17 schreef Kathryn.Janeway het volgende:

[..]

Alpha-gedrag:
En toch vallen de meeste meisjes voor alpha gedrag, daarom scoren de klootzakken en players ook zo vaak.

Ik heb een heel zacht karakter, en was bijzonder weinig bezig met het 'scoren' van meiden. Heb inmiddels een vriendin te danken aan mijn gedrag, maar ik weet nu al dat ik bij de volgende zoektocht meer de player zal (proberen) uit te hangen. Simpelweg omdat het je ongeveer 4 maanden per meisje scheelt als je dat doet .

De markt past zich aan naar de vraag, helaas zijn de meeste meiden gewoon zo naïef dat er nauwelijks nog ruimte is voor een eerlijke man.
pi_69905288
Helaas heb ik veelal dezelfde zienswijze.
pi_69905325
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:04 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Ach ik zat maar een beetje te stoken, maar mijn advies om de kroeg in te duiken, op dames af stappen, lijkt me simpelweg een goed advies toch, wat houdt TS tegen? Stap op iemand af, voel je een beetje zelfverzekerd en kom met één of andere kut vraag die je op dat moment bedenkt .
Hetgene wat TS tegenhoudt is het gebrek aan zelfverzekerdheid.
pi_69905837
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:26 schreef CrssY het volgende:

[..]

De markt past zich aan naar de vraag, helaas zijn de meeste meiden gewoon zo naïef dat er nauwelijks nog ruimte is voor een eerlijke man.
Als je een echte rotkop hebt dan scoor je inderdaad niet. Ook niet als je gaat doen "alsof" en allerlei lulverhalen ophangen, ter compensatie van uiterlijke en innerlijke tekortkomingen. Het beste kun je gewoon normaal doen.

NORMAAL.
pi_69906167
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:11 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

Als dat de klacht is die ik zie in "te snel kansen zien", dan heb ik dat op zich niet. Eerder het tegenovergestelde, ik zal niet echt hebben van "joh die ziet me staan", eerder "shit, ze kijkt... ze vind me raar".
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 00:15 schreef Maanvis het volgende:
Als je zo mailt en praat zoals je hier post dan is internetdaten of daten in het algemeen niets voor jou.
Niet zo serieus zijn, kerel, daar vallen leuke vrouwen niet op!
Bekijk het leven van de zonnige kant en begin morgen met je eerste stapjes op weg naar een relatie. Zoek oogcontact met en lach naar de eerste vrouw die je morgen tegen komt als je buiten de deur stapt. En de volgende. en de daarop volgende.. Het hoeven niet eens vrouwen te zijn die je leuk genoeg vindt om een relatie mee te hebben, daar gaat het namelijk helemaal niet om. En daarna kun je ook wat praatjes aanknopen met zulke vrouwen .
Het praten is normaal gesproken wel wat anders hoor, niet zo serieus... Daarom misschien wel dat ik hier op het forum het kwijt wil/erover wil praten omdat ik meer van de niet-zo-serieuze dingen, het ouwehoeren ben. De tip over het lachen naar vrouwen zal ik eens gaan proberen, als ik zo reflecteer naar mezelf doe ik dat niet/veel te weinig.
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 00:44 schreef Xennia het volgende:

[..]

!
[..]

Ik bedoel daarmee inderdaad dat ik iemand niet aantrekkelijk vind, ze hoeven dan niet automatisch lelijk te zijn of zo. Maar een kleine man bijvoorbeeld is ''mijn type niet''.

Ben je wel een beetje leuk gekleed, leuk kapsel en zo? Dat kan ook een hoop doen.
Ik vat zelf dat "niet mijn type" vaak wel op als zijnde "niet mooi genoeg". Over het gekleed zijn, kan ik daar zelf over oordelen? Nee heb vaak wel modieuze/trendy kleding aan. Krijg vaak complimenten van vriendinnen als het daarover gaat, dus zal er vast wel iets goeds tussenzitten haha
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:30 schreef DragonFire het volgende:
Herkenbaar, ik heb jaren gedacht dat het aan de vrouwen lag. Iedereen zegt tegen jou dat je een leuke knul bent dus waarom zou het dan niet zo zijn, toch?

Standaard reacties van vrouwen: "Wees meer zelfverzekerd"
Juist nee dat helpt. Vergis je niet er zit een kern van waarheid in deze zin, maar de mensen welke hem uitspreken snappen zelf niet eens wat ze nou eigenlijk bedoelen. Ga maar eens doorvragen, en dan weten ze het ook niet. Logisch want vrouwen hoeven hier vaak niet over na te denken, zij zijn de prooi en mannen de jagers, dus die mannen komen vanzelf wel.

Ten eerste, dating sites moet je vermijden als de pest. De verhouding ligt er te scheef en het concept is opgebouwd zodat de eigenaren van de sites er zoveel mogelijk geld aan verdienen. Dus als je die mensen geld wilt geven ga je gang. Anders blijf er weg. Gratis sites zoals Paiq en Hyves hebben hier minder last van. Je kan deze wel wat gebruiken om een beetje ervaring op te doen. Maar probeer het te doen voor het sociale deel en niet om je liefde van je leven te vinden, je moet via internet namelijk veel tijd stoppen in het vertrouwen winnen van een meisje. Tegen de tijd dat je een date hebt ben je vaak al minimaal een maand verder en dan weet je eigenlijk nog helemaal niets van elkaar.

Dan de echte wereld.
Onthoud dat aantrekkelijkheid vaak niet zit in het uiterlijk van een persoon maar in de uitstraling. Dit is een groot verschil. Een voorbeeld hierop. Als ik een kut dag heb en ik kijk de hele dag boos en ben kortaf naar iedereen. Wat voor reacties denk je dat ik hier op zal krijgen? Zal dat meisje die haar hond aan het uitlaten is mij gedag zeggen denk je? Nu is dit voor mannen al belangrijk, maar vrouwen letten hier nog veel meer op. Doordat vrouwen prooi zijn worden zij automatisch veel benaderd door mannen, het resultaat hiervan is dat de vrouwen veel meer sociale vaardigheden hebben dan mannen. Dit uit zich weer in het feit dat zij dus veel gevoeliger zijn voor jouw emoties.

Volgende punt. Vrouwen zijn heel bewust van kleuren, mode en uiterlijke verzorging. Ze besteden er veel tijd in en dit wordt met de paplepel ingegoten. Zet nu twee mannen naast elkaar. De een goed gekleed, de ander gooien we in een lelijk oranje shirt wat drie maten te groot is en een knal roze korte broek ow en laten we hem ook eens slippers aandoen. Stom voorbeeld? Ik dacht het niet. Je kan zelf al raden naar welke man de meeste vrouwen zich aangetrokken voelen. Let dus op hoe jij je kleed en verzorgd, regelmatig naar een goede kapper en besteed wat meer tijd in het uitzoeken van jouw kleding. Des noods vraag je het advies van andere.

Als je deze twee punten al doorvoert ben je een heel eind, mensen zullen je beter ontvangen als jij hun benaderd. Maar natuurlijk is er meer. Hoe weet je dan of een vrouw jou aantrekkelijk vindt? Dit is niet heel makkelijk om te leren. De meeste vrouwen zijn net zo onzeker als jij. Gevolg is dat ze niet graag een blauwtje willen lopen. Waarom zou een vrouw tegen jou zeggen, "mag ik je kussen?" Jouw reactie zou wel eens kunnen zijn "nee ik ben niet aangetrokken tot jou" Dus deze situatie zal bijna noooooooooooit voorkomen. Sluit het maar gewoon helemaal uit. Jij moet reacties uitlokken en haar signalen goed interperteren.

Begin met de gedachte dat niet iedereen voor elkaar geschikt is. Het is dus niet erg als een meisje niet jouw type is en omgekeerd. Luistert ze veel naar jou? Speelt ze met haar haar als ze je ziet? Is ze opeens enthousiast als jij er bent? Kijkt ze je lang of regelmatig aan? Dit zijn allemaal tekens dat een meisje graag contact met jou wil. Let er op! En wanneer je ze ziet speel er op in. Geef haar soms aandacht, maar vergeet de omgeving niet. Hoe kom jij over als jij een uur lang met een meisje aan het praten bent maar jouw eigen vrienden negeert? Geef het meisje dus kort direct aandacht en ga dan weer even verder met de rest van de wereld. Voel je dat je haar even aandacht moet geven, doe dit dan. Je zal zien dat de signalen blijven komen en dan kan je haar makkelijk op een date vragen.

Dat van dat vertrouwen winnen en lang duren voordat het tot iets komt via datingsites herken ik wel. Over het algemeen heb ik het meestal vrij goed en vrij snel het vertrouwen gewonnen (althans dat gevoel heb ik). Ben op internet een vrij makkelijke prater (ligt ook aan de persoon aan de andere kant) en dan komt dat vertrouwen wel. Ik heb eigenlijk iedere meid die ik ook gedate heb ofzo leren kennen via internet. Best wel jammer, nog nooit een vrouw tegengekomen en die versierd/leren kennen en gedate. hmmmm

Mijn uitstraling over het algemeen zal niet aantrekkelijk zijn. Niet om mezelf helemaal af te kraken, maar ik weet hoe ik mezelf voel/over alles denk. Misschien zit daar wel een groot deel van het probleem, ik schrik vrouwen af zodat ze niet eens de moeite willen nemen me verder te leren kennen (en bij dat verder leren kennen komen ze juist de beste kant(en) van me tegen).

Voor het overige, een mooi, leerzaam stuk! Zitten zeker waarheden in volgens mij waar ik nog wat mee kan. Zal alleen allereerst m'n gevoel aan de kant moeten zetten.
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wat is nou het exacte probleem?
Als ik de TT zie dan lijkt je frustratie te gaan over het feit dat je geen vriendin kunt krijgen, en uit de OP maak ik op dat je geen one-night-stand kunt regelen....

Dat zijn twee compleet verschillende zaken, dus wat zoek je nou eigenlijk??
Het gaat over een partner/relatie, maar denk dat one-night-stand hetzelfde zal zijn. Lukt beide niet, al krijg ik liever met het eerste te maken. OK, misschien is het zo dat relaties vaak ontstaan uit langere tijd met elkaar doorbrengen, maar als het die eerste avond al niet gaat, hoe kom je dan aan iemand om het langere tijd leuk mee te hebben?
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:04 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

De kroeg in stappen is niet zo'n probleem Het is niet zo dat ik niet buiten kom ofzo, dat ik nooit dingen onderneem. Maar dat op die vrouw afstappen is gewoon een grote stap, te ver misschien.

[ Bericht 0% gewijzigd door jongen26 op 10-06-2009 19:00:19 ]
pi_69907102
Herkenbare TS. Wat ik overigens ook merk is dat ik simpelweg ook zelden een meid tegen komen waarin ik eventueel geïnteresseerd zou zijn. Ik vind altijd wel iets dat me niet bevalt. Niet goed enzo, dat realiseer ik me wel. Maar ik kan mezelf niet dwingen om haar 'de kans te geven'. Er zijn dan gewoon bepaalde dingen waar ik me aan stoor, dat kan vanalles zijn.

En inderdaad, de meiden die (en dat zijn er 2 tot nu toe in mijn hele leven) me wel aan staan, zijn niet geïnteresseerd in mij.

Ik weet bijvoorbeeld dat ik wel best wat eisen stel op het vlak van karakter. Ik kan vrij slecht tegen meiden die alleen maar praten over kleding, kerels, andere mensen en hun kleding of gedrag, problemen thuis en meer oppervlakkige zut. Tuurlijk, niet elk gesprek hoeft diepzinnig te zijn en dat eis ik ook niet. Maar tot nu toe ben ik vrij vaak er tegenaan gelopen dat ik zo een meid iets hoorde zeggen waarvan ik meteen dacht: "jezus, waar houd jij je mee bezig ". Toegegeven, dan is het voor mij al snel over.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2009 18:56:49 ]
pi_69907687
Zijn er miss ook mensen die net als TS waren en toch een vriendin hebben gekregen? En wat hadden jullie toen gedaan?
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  woensdag 10 juni 2009 @ 19:17:31 #63
97934 ASroma
Flamboyant
  woensdag 10 juni 2009 @ 20:53:11 #64
99338 Sigg
Altijd Siggzelf gebleven...
pi_69912163
Hee verrek een lotgenoten topic. Had er zelf ook al eens een topic over geopend: Blijf ik alleen tot de dood mij scheidt?

Heb overigens nog steeds geen resultaten geboekt

Ik herken me ook wel in het verhaal van RRGJL, misschien ben ik ook wel te kritisch. Maar goed, zal wel een keertje goedkomen hopelijk. Goed verhaal van Dragonfly trouwens. iig TS, wordt niet wanhopig, ga lekker door met je leven en probeer jezelf subtiel te veranderen om je toekomstige partner te vinden ofzo. Ach ja ik kan je ook niet helpen want ben zelf ook niet zo'n succesverhaal op het gebied van de ware vinden
pi_69920068
Leer er maar mee leven.
pi_69920400
Ik ben ook al jaren single en mijn ex vriend had ook al toegegeven dat hij nooit verliefd was op mij...
Ik had dus voor het laast in 2005 een "echte" relatie...Het blijft een raadsel, ik snap het ook niet.
Ja hoor, ik praat raar, daarom ben ik speciaal :-)
  donderdag 11 juni 2009 @ 00:29:17 #67
96981 DragonFire
pi_69920743
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:26 schreef CrssY het volgende:

[..]

En toch vallen de meeste meisjes voor alpha gedrag, daarom scoren de klootzakken en players ook zo vaak.

Ik heb een heel zacht karakter, en was bijzonder weinig bezig met het 'scoren' van meiden. Heb inmiddels een vriendin te danken aan mijn gedrag, maar ik weet nu al dat ik bij de volgende zoektocht meer de player zal (proberen) uit te hangen. Simpelweg omdat het je ongeveer 4 maanden per meisje scheelt als je dat doet .

Wat een hoop crap in 1 post zeg. 4 Maanden per meisje? Wat bedoel je hiermee? Dat je aan elk meisje vier maanden vast zit, of dat het 4 maanden duurt voordat je een meisje hebt versiert? Hoe dan ook beide gevallen is duidelijk een geval van jouw eigen gedrag. Ik ben pas laat begonnen met daten, in mijn tiener periode heb ik 1 vriendinnetje gehad, daarna tot mijn 23ste helemaal niks noppes. Ik tel een aantal semi vriendinnetjes niet mee. Toen ik 23 was kreeg ik een relatie welke ongeveer 3 jaar heeft geduurd en nu ben ik weer vrijgezel. In de laatste twee jaar heb ben ik steeds maximaal 3 maanden vrijgezel geweest. En een player ben ik echt niet. En al zeker niet in mijn gedrag.
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:56 schreef RRGJL het volgende:
Herkenbare TS. Wat ik overigens ook merk is dat ik simpelweg ook zelden een meid tegen komen waarin ik eventueel geïnteresseerd zou zijn. Ik vind altijd wel iets dat me niet bevalt. Niet goed enzo, dat realiseer ik me wel. Maar ik kan mezelf niet dwingen om haar 'de kans te geven'. Er zijn dan gewoon bepaalde dingen waar ik me aan stoor, dat kan vanalles zijn.

En inderdaad, de meiden die (en dat zijn er 2 tot nu toe in mijn hele leven) me wel aan staan, zijn niet geïnteresseerd in mij.

Ik weet bijvoorbeeld dat ik wel best wat eisen stel op het vlak van karakter. Ik kan vrij slecht tegen meiden die alleen maar praten over kleding, kerels, andere mensen en hun kleding of gedrag, problemen thuis en meer oppervlakkige zut. Tuurlijk, niet elk gesprek hoeft diepzinnig te zijn en dat eis ik ook niet. Maar tot nu toe ben ik vrij vaak er tegenaan gelopen dat ik zo een meid iets hoorde zeggen waarvan ik meteen dacht: "jezus, waar houd jij je mee bezig ". Toegegeven, dan is het voor mij al snel over.
Je moet ook kritisch zijn voor een echte partner. Waarom zou jij iemand willen waar je niet echt elke dag bij wil zijn? Natuurlijk moet je mensen wel een kans kunnen geven, maar je hoeft niet meteen iemand een kans te geven door een relatie aan te gaan... Er bestaat ook nog een tussenweg, als je met iemand date betekend het nog niet meteen dat je aan elkaar gebonden bent. Daten daten daten, dit is de enige manier om iemand te vinden die bij jou past. En als je het ook nog eens niet zo zwaar opvat is daten een leuke wijze om je tijd te verdoen.

Even terug naar TS.
Het beste wat je kan doen is jouw doelstelling veranderen. Blijkbaar ben je nog niet jouw ware tegengekomen. Dit is niet erg, er zijn zat mensen die genoegen nemen met de eerste die op hun pad komt. En uiteindelijk zijn zij vaak ongelukkiger dan het beeld dat ze naar buiten toe geven. Alleen zijn is niet erg, het kan helpen om jouw zelfstandigheid op te bouwen. Uiteindelijk is er 1 persoon die jouw hele leven bij jou zal zijn, dat ben jij zelf.

Even over het stukje doelstelling waar ik het net over had. Waar kom jij op dit moment vrouwen tegen? Werk/studeer je toevallig in een vooral mannen omgeving? Hoe ziet jouw vriendenkring eruit??
Waarschijnlijk zit je op dit moment niet in een vrouwrijke omgeving. In plaats van de focus te richten op het vinden van jouw partner, zet je focus naar het worden van een sociaal persoon. Hoe groter jouw sociale kring hoe meer kans je hebt om dat meisje te ontmoeten.

Vrouwen welke niet "jouw type" zijn, kunnen misschien wel hele interessante gesprekspartners zijn. Of misschien kunnen ze wel heel goed scrabbelen! Neem elke kans aan om vrienden te maken. Verander jouw houding in het leven. JIJ BENT IEMAND WAAR IEDEREEN VRIENDEN MEE WIL ZIJN.
Zeg deze zin maar elke ochtend tegen jezelf. Geloof het ook echt en wees die persoon. Als vrienden jou vragen om mee te gaan ergens heen. Ga je dan? Kom jij zelf wel eens met het initiatief om wat te gaan ondernemen?

Oke en dan ben je nu actiever en dan? Nou heel simpel: Nieuwe contacten leggen.
Niet iedereen zal een vriend voor het leven worden, niet iedereen zal jou met open armen ontvangen. Dit geeft niet. Je moet wellicht 10 keer op je bek gaan om 1 keer succes te hebben. Zie dit dan ook niet als een negatief punt. Als je naar een klein kind kijkt welke gaat leren kleuren, kleurt dat kind dan meteen netjes binnen de lijntjes? Nee tuurlijk niet, het kind maakt er een zooitje van en keer op keer doet het kind het weer opnieuw, het kind beleefd er zelfs plezier van. Dit is de wijze waar jij ook jouw sociale vaardigeheden mee moet benaderen. Het is niet erg om op je bek te gaan, je leert ervan en de volgende keer doe je het weer net anders en ga je leren wat werkt en wat niet werkt.

Het is laat dus ik kap weer met typen. Succes en ik weet zeker dat ook jij succes kan hebben bij de vrouwen.
  donderdag 11 juni 2009 @ 00:32:45 #68
96981 DragonFire
pi_69920801
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 00:11 schreef the_witch het volgende:
Ik ben ook al jaren single en mijn ex vriend had ook al toegegeven dat hij nooit verliefd was op mij...
Ik had dus voor het laast in 2005 een "echte" relatie...Het blijft een raadsel, ik snap het ook niet.
Misschien moeten we eens met ze allen uitgaan, op mannen/vrouwen jacht.
pi_69920939
Ik herken mij ook wel in deze verhalen. Zie ook mijn topic te verlegen tegenover meisjes

Meisjes lopen meestal met een boog om mij heen. Ik kom heel onzeker over wat meisjes nou niet echt bepaald aantrekkelijk vinden.
pi_69921735
TS, zorg dat je meer opvalt. Vrouwen houden van mannen die domineren, niet van gladiolen.
Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something.
pi_69921971
eigenlijk draait het allemaal niet om meisjes of zelfs je uiterlijk, maar alles draait om je karakter en je uitstraling. dit heeft echt niks te maken met meisjes.

zoals je zelf al zegt, je hebt niet veel zelfvertrouwen en dat straal je uit. zelfvertrouwen krijg je ook niet zomaar dat krijg je vooral als je successen boekt, maar ook als je tips krijgt (die je zelf ook kan redeneren als werkende) of mensen in de buurt hebt die je steunen in je tocht naar meer zelfvertrouwen.

probeer gewoon jezelf te veranderen in een meer extrovert type, praat met de buschauffeur als je de bus in stapt, spreek mensen op straat aan als je de tijd niet weet, maak een praatje in de kroeg met een willekeurig persoon (m/v), of whatever.

het punt is dat je leert of in ieder geval een minder angstig gevoel krijgt als je vreemden aanspreekt. dit is natuurlijk niet makkelijk en een simpel iets als de tijd vragen aan een knap meisje kan al doodeng zijn, maar realiseer je dat niemand anders dit doet dan jij en jij de enige bent die op deze manier voortgang boekt en meer zelfvertrouwen krijgt. laat de rest maar boe roepen, jij bent de enige die zichzelf probeert te verbeteren en over de loop van de tijd lukt dit ook.

als het natuurlijker voor je word om met (vreemden)mensen te gaan praten zal het ook makkelijker worden om met meisjes om te gaan, meisjes zijn inderdaad zo ver ik weet een van de meest intimiderende wezens op aarde voor een jongen zeker als je zelden met ze om gaat en ze nog erg knap zijn ook maar je kan door doorzettingsvermogen en veel oefenen en lezen echt ver komen.

ik was eerst ook erg introvert tegenover meisjes maar heb nu veel meer zelfvertrouwen en .. nouja genoeg over mij, dit gaat over jou goodluck!
pi_69922043
quote:
HOWIS!!!

Dat is best wel een harde diss eigenlijk. En zoiets merk je niet
pi_69925223
bekend probleem, al moet ik het echt bij mezelf zoeken. Ik ben helemaal geen uitgaanstype, kroegen kom ik niet. Zomaar iemand aanspreken zou ik ook niet 123 doen
  donderdag 11 juni 2009 @ 11:37:14 #74
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_69929255
quote:
* fobo checkt

Zo lelijk ben je toch niet dus daar zal het iig niet aan liggen
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_69929481
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 00:32 schreef DragonFire het volgende:

[..]

Jullie kunnen ook allemaal in een sporthal gaan zitten en loten.
pi_69929989
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 11:37 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

* fobo checkt

hahaha, is dat nou een 'compliment' of een subtiele dis.
pi_69930160
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:18 schreef poldergeist het volgende:
Dat vrouwen vanuit de evolutie eerder geneigd zijn om mannen te kiezen die echte mannelijkheid uitstralen en dan soms iets bads over zich hebben. Ik bedoel niet per ce slechte mannen.

(Grapje)
Daar zit wel een bepaalde waarheid in, denk ik ja. Onzekerheid werkt het denken onaantrekkelijk gevonden juist weer in de hand, omdat je vanuit die onzekerheid hard je best doet om 'leuk' over te komen, terwijl je juist wat ruggengraat moet tonen.

Vriendschappen met vrouwen die puur platonisch zijn, omdat ze minder aantrekkingskracht op me uitoefenen worden intensiever, omdat ik daar wat meer mezelf ben, en niet krampachtig in het contact sta.
pi_69930363
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 11:55 schreef Rest het volgende:

[..]

hahaha, is dat nou een 'compliment' of een subtiele dis.
Een subtiel compliment.
  donderdag 11 juni 2009 @ 13:08:51 #79
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_69932618
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:04 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Een subtiel compliment.
Dat dus
pi_69938017
quote:
Ik snap het ook niet

Als ik op de foto's in je fobo afga, zie je er als een aantrekkelijk meid uit. Leuk gezicht, mooi figuur. Aangezien mannen over het algemeen meer op het uiterlijk gericht zijn zal je toch best wel veel aanspraak krijgen.

Misschien ben je dan wel te kieskeurig en stel je zulke hoge eisen aan je toekomstige partner dat niemand voldoet. Of je houdt niet van jezelf en als je dat zelf niet doet, kun je dat ook niet van een ander verwachten

Mijn vriendin is trouwens ook een heks en hoewel zij helemaal mijn type niet is, heeft ze me door middel van hekserij toch bij haar weten te houden. Misschien een tip

Vrouwen versieren, een vriendin krijgen is een vaardigheid die je kunt leren. De dvd's van Real Social Dynamics zijn heel informatief. Zul je vast wel ergens kunnen downloaden.
Acht Cola, Acht Bier!
pi_69939958
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 00:32 schreef DragonFire het volgende:

[..]

Dat is geen slecht idee!! :-) Single en Desperate meet anyone?
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 11:37 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

* fobo checkt

LOL, nou bedankt
Ja hoor, ik praat raar, daarom ben ik speciaal :-)
pi_69940525
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 15:31 schreef right_turn het volgende:

[..]

Mijn vriendin is trouwens ook een heks en hoewel zij helemaal mijn type niet is, heeft ze me door middel van hekserij toch bij haar weten te houden. Misschien een tip
Er zijn vrouwen die je een klap op je muil geven voor zo'n uitspraak. Als je met haar gaat trouwen heb je dus ook een sprookjeshuwelijk. Kom je thuis , zit er een heks op de bank.

Deze voorspelbare grappen werden mede mogelijk gemaakt door RealZeus

Aan de andere kant lijkt het me voor vrouwen die zich heks voelen best wel lastig. Als je dat tegen je verse partner zegt zal hij toch zoiets kunnen hebben van
pi_69940577
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:16 schreef the_witch het volgende:

[..]

[..]
Ik heb laatst een meet van het singles topic gehad en het was niet echt wat. Ik denk dat de gemiddelde ONZ meet meer kansen biedt.
pi_69941416
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:16 schreef the_witch het volgende:

[..]

[..]

LOL, nou bedankt
* ook fobo checkt.

Lijkt me toch wel dat hij het als compliment bedoeld.
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:30 schreef RealZeus het volgende:
Aan de andere kant lijkt het me voor vrouwen die zich heks voelen best wel lastig. Als je dat tegen je verse partner zegt zal hij toch zoiets kunnen hebben van
Zolang er geen gifbrouwsels gemaakt worden mag iedereen vanalles toveren.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
pi_69941474
TS, doe je nog aan sporten of iets van een vereniging ofzo? Misschien is dat een idee, om iets te gaan doen wat je echt leuk vindt. En (meer) gaan sporten wordt je in ieder geval niet lelijker van, dus het kan sowieso geen kwaad
En verder misschien meer met vrienden en gewone vriendinnen omgaan? Als je daar meer lol mee hebt en spontaner tegen wordt is het makkelijker om dat vervolgens ook te doen met onbekende vrouwen.
Wat mij betreft heeft het zeker geholpen in ieder geval

Oh en trouwens een paar keer afgewezen worden maakt geen zak uit. Ik heb geen flauw idee meer hoe vaak ik een 'nee' heb gehoord, het gaat om de keren dat je wel scoort! En sowieso, als je een totaal onbekende vrouw aanspreekt en mee uit vraagt en ze wijst je af maakt dat toch ook niet uit? Je ziet haar toch niet meer.. Probeer trouwens eens te flirten met een vrouw die je niet interessant vindt. Waarschijnlijk ben je dan minder zenuwachtig, en als ze niks van je wil maakt het ook niet uit

[ Bericht 17% gewijzigd door BRooster op 11-06-2009 16:59:29 ]
pi_69943698
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:30 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Er zijn vrouwen die je een klap op je muil geven voor zo'n uitspraak. Als je met haar gaat trouwen heb je dus ook een sprookjeshuwelijk. Kom je thuis , zit er een heks op de bank.

Deze voorspelbare grappen werden mede mogelijk gemaakt door RealZeus

Voorspelbaar, maar ik moest lachen.
pi_69945464
Nou ik denk ik reageer maar es.. ik zie zoveel mensen deze topics openen en zoveel mensen dezelfde fouten maken als ik.. en mensen geven zoveel advies wat ook precies klopt.. maar als je je voelt zoals deze TSers dan zie je het probleem niet zo (het op voetstuk zetten bijvoorbeeld..)

Ik zal je een tip geven, vrouwen komen over het algemeen op jou persoonlijkheid/ karakter af.. niet om hoe je je gedraagt, als jij je niet gedraagt zoals je bent komt een vrouw daarachter en daar schiet je voor geen meter mee op.

Ik herken veel in de verhalen die hier gepost worden, over onzekerheid en hoe mensen niet weten hoe ze met vrouwen moeten praten enzo.. maar als je je dat jezelf al afvraagt zit het eigenlijk al fout..

Ik was zelf ook altijd zo(daarom herken ik het zo) niet zon leuke jeugd gehad, net wat anders dan de rest, soms gepest.. en tja computeren was eigenlijk mijn ding! Ik zoende wel es.. al was dat eens in de 3 jaar ofzo.... meestal zat ik te klagen dat ik sneu was en waarom ik geen vriendin had.. Maar goed.. als je kijkt wat voor iemand ik was
- onsportief, ietswat te vet en een pudding
- geen hobbies, je mn pc!!
- roken en zuipen als een ketter
- ging wel uit, maar stond meestal maar wat serieus voor me uit te kijken en had niet echt lol ofzo
- best negatief over mezelf

En daarnaast een enorme goedzak, en dat ben ik nog steeds. Dit moet je niet veranderen.. je bent zoals je bent en je moet je daar niet voor weglopen! maar goed..

Toen ik een jaartje over 23 was realiseerde ik me ineens van hey.. dat wordt hem niet.. op deze manier ga ik niet de dingen doe die ik wel.. IK ben toen voor een half jaar naar het buitenland gegaan.. Toen ik terug kwam ben ik wat meer met mezelf bezig gegaan, ben me meer gaan verdiepen in muziek, socialer gaan opstellen, sport echt veel en verhuist.. Vooral door het sporten kreeg ik veel zelfvertrouwen en ging ik mezelf steeds beter voelen..kreeg meer vrienden en et was allemaal wel positief om me heen.

En ja toen leerde ik een meisje kennen... ik was echt meteen verliefd, en dat heb ik haar ook meteen gemailt.. je raadt het al boem..dikke afwijzing.. Ik leerde al snel.. nee zo moet het niet.. vervolgens leerde ik weer iemand kenne..nu vertelde ik mezelf niet dat ik niet moest zeggen dat ik verliefd op haar was.. en guess, het was echt gezellig.. alleen duurde het allemaal een beetje lang omdat ik niks ondernam.. maar goed.. friendzone etc Dus dat werd hem ook niet echt.. zo ging dat eigenlijk een jaartje door ik stuntelde wat.. maar het ging eigenlijk steeds beter.. Rond januari was het dan eindelijk goed raak, ik leerde iemand kennen we hebben gedate en het was gewoon dolle pret, ze vond mij echt helemaal geweldig en eigenlijk had ik een soort van relatie.. Helaas moest ik op dit gebied ook nog veel leren en was het na 3 maanden dan ook weer voorbij

Maar goed... nu heb ik het wel even gehad met vrouwen en ben ik veel met mezelf bezig.. en je raadt het al.. ik krijg aandacht van alle kanten van vrouwen.. ik word er zelf een beetje gek van zelfs.. en weet misschien niet eens goed hoe ik me moet opstellen.. Want wees nou eerlijk, als je zolang geen vriendin heb gehad ben je zo zelfstandig als wat.. En ik denk dat vrouwen dat leuker vinden dan van die jojo's die van hun 16e nog nooit zonder vriendin hebben gezeten en een vriendin MOETEN hebben..(zolang et maar een gat heeft mentaliteit).

Wat ik wil zeggen, ga eerst lekker aan jezelf werken, dat je geen vriendin hebt licht 100% aan jezelf, ga jezelf dus lekker confronteren en met dingen bezig die je leuk vindt, stel doelen op in je leven en zie een vrouw als aanvulling, niet als iets dat je MOET hebben.. Ga genieten va het leven en niet negatief onzeker doen want daar vallen vrouwen niet op..

Maar goed.. ik heb zelf ook nog veel te leren hoor! Ik stap ook nog niet graag op meiden af, de meeste meiden die ik ontmoet zijn vage kennissen van anderen..maar ik heb al wel gemerkt dat vrouwen niet helemaal te leren kennen zijn !

Hopelijk hebben jullie hier wat aan, als je vragen hebt ofzo PM je me maar..

Succes iig!

Hopelijk hebben jullie er iets aan, anders staat me PM open..

[ Bericht 0% gewijzigd door KraZj op 11-06-2009 18:45:06 ]
pi_69950364
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 00:29 schreef DragonFire het volgende:
Even terug naar TS.
Het beste wat je kan doen is jouw doelstelling veranderen. Blijkbaar ben je nog niet jouw ware tegengekomen. Dit is niet erg, er zijn zat mensen die genoegen nemen met de eerste die op hun pad komt. En uiteindelijk zijn zij vaak ongelukkiger dan het beeld dat ze naar buiten toe geven. Alleen zijn is niet erg, het kan helpen om jouw zelfstandigheid op te bouwen. Uiteindelijk is er 1 persoon die jouw hele leven bij jou zal zijn, dat ben jij zelf.

Even over het stukje doelstelling waar ik het net over had. Waar kom jij op dit moment vrouwen tegen? Werk/studeer je toevallig in een vooral mannen omgeving? Hoe ziet jouw vriendenkring eruit??
Waarschijnlijk zit je op dit moment niet in een vrouwrijke omgeving. In plaats van de focus te richten op het vinden van jouw partner, zet je focus naar het worden van een sociaal persoon. Hoe groter jouw sociale kring hoe meer kans je hebt om dat meisje te ontmoeten.

Vrouwen welke niet "jouw type" zijn, kunnen misschien wel hele interessante gesprekspartners zijn. Of misschien kunnen ze wel heel goed scrabbelen! Neem elke kans aan om vrienden te maken. Verander jouw houding in het leven. JIJ BENT IEMAND WAAR IEDEREEN VRIENDEN MEE WIL ZIJN.
Zeg deze zin maar elke ochtend tegen jezelf. Geloof het ook echt en wees die persoon. Als vrienden jou vragen om mee te gaan ergens heen. Ga je dan? Kom jij zelf wel eens met het initiatief om wat te gaan ondernemen?

Oke en dan ben je nu actiever en dan? Nou heel simpel: Nieuwe contacten leggen.
Niet iedereen zal een vriend voor het leven worden, niet iedereen zal jou met open armen ontvangen. Dit geeft niet. Je moet wellicht 10 keer op je bek gaan om 1 keer succes te hebben. Zie dit dan ook niet als een negatief punt. Als je naar een klein kind kijkt welke gaat leren kleuren, kleurt dat kind dan meteen netjes binnen de lijntjes? Nee tuurlijk niet, het kind maakt er een zooitje van en keer op keer doet het kind het weer opnieuw, het kind beleefd er zelfs plezier van. Dit is de wijze waar jij ook jouw sociale vaardigeheden mee moet benaderen. Het is niet erg om op je bek te gaan, je leert ervan en de volgende keer doe je het weer net anders en ga je leren wat werkt en wat niet werkt.

Het is laat dus ik kap weer met typen. Succes en ik weet zeker dat ook jij succes kan hebben bij de vrouwen.
Allereerst bedankt voor je (en iedereens) uitvoerige reactie!
In dat ene heb je wel gelijk: ik blijf m'n hele leven bij mezelf, klinkt wat saai misschien maar moet je gelijk geven . Daarom vast ook de zin van "dat je van jezelf moet houden voordat een ander dat kan", maar dat is niet even makkelijk als je niet al te zeker bent van jezelf. Dan zie je vooral de slechtere kanten en houden van iets slechts is (naar mijn idee) wat onnatuurlijk.

Waar ik op dit moment vrouwen tegenkom? Ik werk op kantoor, zo'n 15 mensen, waarvan 10 vrouwen (wel allen bezet, en meeste ouder (30+)). Daarnaast kom ik ook bij klanten en merk bij mezelf gewoon dat ik liever met mannelijke klanten dan met vrouwelijke te maken heb. Al zit hierin wel een punt in dat zich de laatste tijd verbeterd. Door gewoon met vrouwen om te MOETEN gaan, moet ik het wel leren. Als ik klantvriendelijk ben kan ik moeilijk afstandelijk doen, en misschien leer ik daar nog wel heel veel van. Dit is echter nog niet zo lang het geval, dus met zekerheid durf ik niets te zeggen.

Mijn vriendenkring is een groep van zo'n 30 personen, waarvan 20 mannen en 10 vrouwen. Dus dat is ook redelijk vrouwrijk, maar deze vrouwen daar praat ik eigenlijk zelden mee. Ben sowieso vrij rustig, voel me nooit echt lekker in groepen, 1 op 1 heb ik er niet zo'n probleem mee. Misschien ook weer omdat ik dan wel iets "MOET" zeggen en dat dan blijkt dat het wel lukt.

Op die "vriendschappelijke" manier met vrouwen omgaan zit er voor mij nog niet echt in. Ik zit nu sinds een tijdje onder tennis en ga binnenkort gemengd dubbelen. Misschien helpt dat ook wel, is dat wel weer een leering van hoe jij het bedoeld "gewoon zien als partner/vriend om samen iets mee te gaan doen". Wat meer van dat "vrouwen zijn eng" idee afstappen.

Als vrienden me vragen om iets te gaan doen, of er is iets te doen ga ik eigenlijk altijd wel mee. Ik ben graag weg, tussen mensen die ik ken. Initiatief tonen nog niet zo veel. Vaak zijn het beetje de standaarddingen om te doen.
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 02:02 schreef PeoplesFernandez het volgende:
eigenlijk draait het allemaal niet om meisjes of zelfs je uiterlijk, maar alles draait om je karakter en je uitstraling. dit heeft echt niks te maken met meisjes.

zoals je zelf al zegt, je hebt niet veel zelfvertrouwen en dat straal je uit. zelfvertrouwen krijg je ook niet zomaar dat krijg je vooral als je successen boekt, maar ook als je tips krijgt (die je zelf ook kan redeneren als werkende) of mensen in de buurt hebt die je steunen in je tocht naar meer zelfvertrouwen.

probeer gewoon jezelf te veranderen in een meer extrovert type, praat met de buschauffeur als je de bus in stapt, spreek mensen op straat aan als je de tijd niet weet, maak een praatje in de kroeg met een willekeurig persoon (m/v), of whatever.

het punt is dat je leert of in ieder geval een minder angstig gevoel krijgt als je vreemden aanspreekt. dit is natuurlijk niet makkelijk en een simpel iets als de tijd vragen aan een knap meisje kan al doodeng zijn, maar realiseer je dat niemand anders dit doet dan jij en jij de enige bent die op deze manier voortgang boekt en meer zelfvertrouwen krijgt. laat de rest maar boe roepen, jij bent de enige die zichzelf probeert te verbeteren en over de loop van de tijd lukt dit ook.

als het natuurlijker voor je word om met (vreemden)mensen te gaan praten zal het ook makkelijker worden om met meisjes om te gaan, meisjes zijn inderdaad zo ver ik weet een van de meest intimiderende wezens op aarde voor een jongen zeker als je zelden met ze om gaat en ze nog erg knap zijn ook maar je kan door doorzettingsvermogen en veel oefenen en lezen echt ver komen.

ik was eerst ook erg introvert tegenover meisjes maar heb nu veel meer zelfvertrouwen en .. nouja genoeg over mij, dit gaat over jou goodluck!
Met dat zelfvertrouwen heb je gelijk. Door m'n verleden is dat op een dieptepunt geraakt en juist die successen blijven de laatste tijd uit. Helaas zijn er op sociaal vlak laatste tijd niet veel successen en steun van m'n vrienden zit er niet echt in (voor m'n gevoel dan). Merkte in het verleden toen ik het "succes" van een relatie had, dat ik helemaal trots was op mezelf, vertrouwen had en dat op dat moment veel meer vrouwencontact had (of leek dat maar?). Ik kan ook wel op een vrouw afstappen, alleen niet voor mezelf. Wel eens gehad dat een vriend van me een vrouw leuk vond, dan loop ik daar naartoe en probeer wat te regelen (iig een gesprek). Dat maakt me niet uit, maar zodra het voor mezelf is kruip ik in m'n schulp terug.

Over het met vreemden praten (al dat niet vrouwen): hierbi is het zo dat door m'n gebrek aan zelfvertrouwen ik mezelf 9 vd 10 keer al omdraai als iemand tegen me begint. Heb geen zin om voor de gek gehouden/afgezeken te worden, dus negeer het liever. Ja, ik sla me voor m'n kop daarna want wie weet is het wel niet zo, en heb ik zojuist iemand keihard op z'n tenen getrapt, maar het is een soort van "reflex" (die ik af moet leren). Tegen een wildvreemde (man) iets zeggen, vragen ofzo maakt me niets uit, ook bij oudere vrouwen niet, maar juist de "categorie die vor mij bestemd kan zijn" is het moeilijk. Onderbewust iets van "moet mezelf bewijzen, niet voor schut zetten" misschien?
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:51 schreef BRooster het volgende:
TS, doe je nog aan sporten of iets van een vereniging ofzo? Misschien is dat een idee, om iets te gaan doen wat je echt leuk vindt. En (meer) gaan sporten wordt je in ieder geval niet lelijker van, dus het kan sowieso geen kwaad
En verder misschien meer met vrienden en gewone vriendinnen omgaan? Als je daar meer lol mee hebt en spontaner tegen wordt is het makkelijker om dat vervolgens ook te doen met onbekende vrouwen.
Wat mij betreft heeft het zeker geholpen in ieder geval

Oh en trouwens een paar keer afgewezen worden maakt geen zak uit. Ik heb geen flauw idee meer hoe vaak ik een 'nee' heb gehoord, het gaat om de keren dat je wel scoort! En sowieso, als je een totaal onbekende vrouw aanspreekt en mee uit vraagt en ze wijst je af maakt dat toch ook niet uit? Je ziet haar toch niet meer.. Probeer trouwens eens te flirten met een vrouw die je niet interessant vindt. Waarschijnlijk ben je dan minder zenuwachtig, en als ze niks van je wil maakt het ook niet uit
Ik sport sinds een half jaartje weer (tennis). Het is inderdaad wel zo dat het met een toernooi ofzo, in de pauzes, erg gezellig kan zijn. Leer je inderdaad nieuwe mensen kennen, maar die zijn er laatste tijd nog niet zoveel geweest.

De tip van het flirten zal ik binnenkort eens gaan proberen. Over een weekje gaan we dag ergens naartoe en daarna stappen waar we never nooit meer komen. Afgelopen zomervakantie ben ik samen met een vriend weggeweest, en ook daar was het van "je ziet ze nooit meer" en daar had ik successen kunnen hebben. Heb daar ook met vrouwen gepraat en dat ging op zich wel lekker, maar signalen verder komen niet door of als ze te dichtbij komen "bescherm" ik mezelf om me niet kwetsbaar of wat dan ook te maken.
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 18:37 schreef KraZj het volgende:
Nou ik denk ik reageer maar es.. ik zie zoveel mensen deze topics openen en zoveel mensen dezelfde fouten maken als ik.. en mensen geven zoveel advies wat ook precies klopt.. maar als je je voelt zoals deze TSers dan zie je het probleem niet zo (het op voetstuk zetten bijvoorbeeld..)

Ik zal je een tip geven, vrouwen komen over het algemeen op jou persoonlijkheid/ karakter af.. niet om hoe je je gedraagt, als jij je niet gedraagt zoals je bent komt een vrouw daarachter en daar schiet je voor geen meter mee op.

Ik herken veel in de verhalen die hier gepost worden, over onzekerheid en hoe mensen niet weten hoe ze met vrouwen moeten praten enzo.. maar als je je dat jezelf al afvraagt zit het eigenlijk al fout..

Ik was zelf ook altijd zo(daarom herken ik het zo) niet zon leuke jeugd gehad, net wat anders dan de rest, soms gepest.. en tja computeren was eigenlijk mijn ding! Ik zoende wel es.. al was dat eens in de 3 jaar ofzo.... meestal zat ik te klagen dat ik sneu was en waarom ik geen vriendin had.. Maar goed.. als je kijkt wat voor iemand ik was
- onsportief, ietswat te vet en een pudding
- geen hobbies, je mn pc!!
- roken en zuipen als een ketter
- ging wel uit, maar stond meestal maar wat serieus voor me uit te kijken en had niet echt lol ofzo
- best negatief over mezelf

En daarnaast een enorme goedzak, en dat ben ik nog steeds. Dit moet je niet veranderen.. je bent zoals je bent en je moet je daar niet voor weglopen! maar goed..

Toen ik een jaartje over 23 was realiseerde ik me ineens van hey.. dat wordt hem niet.. op deze manier ga ik niet de dingen doe die ik wel.. IK ben toen voor een half jaar naar het buitenland gegaan.. Toen ik terug kwam ben ik wat meer met mezelf bezig gegaan, ben me meer gaan verdiepen in muziek, socialer gaan opstellen, sport echt veel en verhuist.. Vooral door het sporten kreeg ik veel zelfvertrouwen en ging ik mezelf steeds beter voelen..kreeg meer vrienden en et was allemaal wel positief om me heen.

En ja toen leerde ik een meisje kennen... ik was echt meteen verliefd, en dat heb ik haar ook meteen gemailt.. je raadt het al boem..dikke afwijzing.. Ik leerde al snel.. nee zo moet het niet.. vervolgens leerde ik weer iemand kenne..nu vertelde ik mezelf niet dat ik niet moest zeggen dat ik verliefd op haar was.. en guess, het was echt gezellig.. alleen duurde het allemaal een beetje lang omdat ik niks ondernam.. maar goed.. friendzone etc Dus dat werd hem ook niet echt.. zo ging dat eigenlijk een jaartje door ik stuntelde wat.. maar het ging eigenlijk steeds beter.. Rond januari was het dan eindelijk goed raak, ik leerde iemand kennen we hebben gedate en het was gewoon dolle pret, ze vond mij echt helemaal geweldig en eigenlijk had ik een soort van relatie.. Helaas moest ik op dit gebied ook nog veel leren en was het na 3 maanden dan ook weer voorbij

Maar goed... nu heb ik het wel even gehad met vrouwen en ben ik veel met mezelf bezig.. en je raadt het al.. ik krijg aandacht van alle kanten van vrouwen.. ik word er zelf een beetje gek van zelfs.. en weet misschien niet eens goed hoe ik me moet opstellen.. Want wees nou eerlijk, als je zolang geen vriendin heb gehad ben je zo zelfstandig als wat.. En ik denk dat vrouwen dat leuker vinden dan van die jojo's die van hun 16e nog nooit zonder vriendin hebben gezeten en een vriendin MOETEN hebben..(zolang et maar een gat heeft mentaliteit).

Wat ik wil zeggen, ga eerst lekker aan jezelf werken, dat je geen vriendin hebt licht 100% aan jezelf, ga jezelf dus lekker confronteren en met dingen bezig die je leuk vindt, stel doelen op in je leven en zie een vrouw als aanvulling, niet als iets dat je MOET hebben.. Ga genieten va het leven en niet negatief onzeker doen want daar vallen vrouwen niet op..

Maar goed.. ik heb zelf ook nog veel te leren hoor! Ik stap ook nog niet graag op meiden af, de meeste meiden die ik ontmoet zijn vage kennissen van anderen..maar ik heb al wel gemerkt dat vrouwen niet helemaal te leren kennen zijn !

Hopelijk hebben jullie hier wat aan, als je vragen hebt ofzo PM je me maar..

Succes iig!

Hopelijk hebben jullie er iets aan, anders staat me PM open..
Ik moet zeggen dat het begin van je verhaal net op een spiegel leek. Ik herken me er zelf helemaal in, en ben ook zo. Ik ga deze onthouden en misschien nog eens een paar keer overlezen, zodat ik zie dat er zelfs voor mensen als ik nog betere tijden zijn
pi_69955629
quote:

[..]

Of ze worden heel boos, gaat bij iedereen om geld vragen omdat ze met het ov naar huis gaat en niet eens meer een lift naar huis wil

Voor TS, ga sporten, doe een leuke cursus. Schrijf je desnoods in op een dating site en ga gewoon daten, maak duidelijk dat het puur vriendschappelijk is en zodoende leer je wellicht wat beter met meisjes om te gaan en no pressure. Er is absoluut geen reden om medelijden met jezelf te hebben, je bent jong en hebt nog een heel leven voor je dus kop op en ga ervoor.

btw
Jongen die ik ken is 22 en heeft 1 keer een vriendin gehad voor een whopping 3 weken, het ging uit en hij heeft zich 6 maanden slecht gevoel (en voelt zich zo nog steeds). Hij schrikt nu elk potentieel vriendinnetje af met z'n depri gedrag en aanhankelijkheid evenals het totale gebrek aan hobby's op zijn computer/anime na. Kortom TS, zorg dat je je zo niet gedraagt en er is nog hoop voor je.

[ Bericht 0% gewijzigd door ArcticBlizzard op 12-06-2009 09:47:32 ]
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  vrijdag 12 juni 2009 @ 09:29:36 #90
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_69963885
@jongen26, wel grappig dat jij liever met mannen omgaat . Ik ga juist altijd liever met vrouwen om (vriendschappelijk) maar als het om afstappen op vrouwen aankomt (voor meer dan vriendschap) ben ik daar juist weer minder goed in ik merk wel dat áls ik eenmaal met vrouwen aan de praat ben dat het dan juist vaak erg leuk loopt en ik schijn ook wel een echte flirt / charmeur te zijn.

Heb bijna allleen maar succesvolle dates gehad gelukkig maar die eerste stap he..
  vrijdag 12 juni 2009 @ 09:41:22 #91
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_69964137
tvp
pi_69972496
Ha TS,

Ik herken ook wat mezelf in je. Bij mij is ook zo dat ik erg makkelijk aan dates kom, maar uitlopen op een vaste relatie doet het nooit.
Ben 1 keer flink verliefd geworden, maar zij trok de stekker eruit. Heb zeker iets van 100+ wijven lopen tongzoenen in mijn leven, en iets van 10+ in bed gekregen. Scoren is voor mij het euvel dus niet.

Echter, ben die snelle oppervlakkige contacten wel zat. Het gaat gewoon nergens over. Wil nu wel een leuke meid voor de langere termijn. Eentje die ik 3x per week zie en een leuk reisje mee kan maken ofzo. Ben ook ver in de 20 en dus nooit een vaste relatie gehad. Wordt dus ook leeftijdstechnisch gewoon tijd.

Maar ik besef wel dat ik die meid never nooit niet in mijn directe sociale omgeving tegen zal komen. Heb een baantje in een mannenwereld, en de helft van mijn vriendenkring is ook single. Verder spreek ik nauwelijks vrouwen uit vriendschappelijke oogpunt, ik zie af en toe een paar meiden die ik al wel 10 jaar ken. Kortom, net zoals jij, moet ik het zoeken out-of-the-box.
Gelukkig voor mij woon ik in Amsterdam, een stad met een grote aanbod van single vrouwen.
Speeddaten is een mooie optie, wel eens aan gedacht? Spreek je 30 single meisjes op 1 avond!
Verder lijkt me internetdaten ook wel wat. Klinkt misschien een beetje nerderig, maar goed wat heb je te verliezen.
Gewoon wat mailcontact krijgen met wat meiden, kan best wel wat uitrollen. Of wordt lid van een sportclub waar ook veel meiden lid zijn. Er zijn meerdere opties.

Conclusie: zoek BUITEN je directe omgeving en wees PRO-ACTIEF. Het aanbod van single meisjes in Nederland is vrij groot hoor, dat duiden die datingsites al wel aan.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 14:33:16 #93
97934 ASroma
Flamboyant
pi_69973057
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 12 juni 2009 @ 14:34:03 #94
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_69973097
Ik herken echt totaal niet wat je zegt, ik kan elke vrouw versieren waar ik mijn zinnen op zet.
pi_69975070
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:51 schreef BRooster het volgende:

Oh en trouwens een paar keer afgewezen worden maakt geen zak uit. Ik heb geen flauw idee meer hoe vaak ik een 'nee' heb gehoord, het gaat om de keren dat je wel scoort!
En als TS dat nooit lukt, wat dan?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 15:47:24 #96
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_69975789
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:02 schreef brunette82 het volgende:

ik herken wat je zegt..
quote:
Ik word er gek van!
als jullie nou eens beiden mailadressen uitwisselen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_69978031
Overigens kan je met meer zelfvertrouwen een heel eind komen.
pi_69978551
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:52 schreef Sj0rs het volgende:
Overigens kan je met meer zelfvertrouwen een heel eind komen.
Dat klopt, maar de truc is nou net om zelfvertrouwen te krijgen.
pi_69978619
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 17:11 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat klopt, maar de truc is nou net om zelfvertrouwen te krijgen.
Dat kan je faken
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_69978657
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 17:13 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Dat kan je faken
Nee, want je straalt nog steeds onzekerheid uit. En met doen alsof ga je vroeg of laat een keer op je bek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')