Beetje nutteloos. Het maakt niet uit waar TS zich bevind als hij niet contact maakt met vrouwen dan kan hij er door omsingeld zijn en nog geen vriendin krijgen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:17 schreef capricia het volgende:
Gala, doe je wel dingen waar veel vrouwen bij aanwezig zijn?
Bedoel als je hobby computers etc is, dan zul je niet zo snel veel vrouwen ontmoeten... Hou je meer van muziekvoorstellingen en lezingen etc, dan zijn er al vaak meer vrouwen aanwezig...etc.
Ik bedoelde natuurlijk, is er oppervlakkig contact? Praat de TS wel eens tegen meisjes, al is 't maar kort?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:17 schreef DragonFire het volgende:
[..]
daar heb je toch al familie voor...
Ik ben niet verlegen bij iedere vrouw hoor. Alleen als ik een meisje meer dan leuk vind klap ik helemaal dicht en weet niet meer wat te doen. Ik durf dan niet op ze af te stappen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:17 schreef capricia het volgende:
Het klinkt idd alsof je gewoon nogal verlegen bent bij iedere vrouw...ik ga er van uit dat je geen zussen hebt...niet veel vrouwelijke vrienden etc..? Ben je trouwens verlegen bij iedere vrouw, of alleen bij die vrouwen die jij leuk vindt?
Gala, doe je wel dingen waar veel vrouwen bij aanwezig zijn?
Bedoel als je hobby computers etc is, dan zul je niet zo snel veel vrouwen ontmoeten... Hou je meer van muziekvoorstellingen en lezingen etc, dan zijn er al vaak meer vrouwen aanwezig...etc.
Je snapt mijn insteek denk ik wel.
Vraag aan jou is: Aan welke kant zit je: Veel vrouwen qua hobbies etc, of kom je ze nauwelijks serieus tegen?
Ik snap je punt, maar je moet ook toegeven dat contact met vrouwen nou eenmaal makkelijker / natuurlijker gaat als ze in overvloed om je heen aanwezig zijn...ten opzicht van de situatie dat je ze niet of nauwelijks tegen komt...en dat laatste proef ik een beetje bij TS. (ik kan het mishebben hoor!)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:20 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Beetje nutteloos. Het maakt niet uit waar TS zich bevind als hij niet contact maakt met vrouwen dan kan hij er door omsingeld zijn en nog geen vriendin krijgen.
Geen winstersportvak. met 8 vrijgezelle vrouwen en 4 vrijgezelle mannen, dus?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:27 schreef gala0702 het volgende:
[..]
Ik ben niet verlegen bij iedere vrouw hoor. Alleen als ik een meisje meer dan leuk vind klap ik helemaal dicht en weet niet meer wat te doen. Ik durf dan niet op ze af te stappen.
Op mijn werk, school en in het uitgaansleven kom ik wel veel meisjes tegen. Maar dit is meer oppervlakkig concact . Echt verder gaan dan leuk babbelen durf ik nog niet.
Het is de kunst om te oefenen op vrouwen die je niet per definitie aantrekkelijk vindt, probeer met hun te flirten, wanneer dat niet werkt boeit het niet. Ondertussen leer je ervan, raak je eraan gewend en is het goed voor je zelfvertrouwen wanneer ze terug flirten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:27 schreef gala0702 het volgende:
[..]
Ik ben niet verlegen bij iedere vrouw hoor. Alleen als ik een meisje meer dan leuk vind klap ik helemaal dicht en weet niet meer wat te doen. Ik durf dan niet op ze af te stappen.
Op mijn werk, school en in het uitgaansleven kom ik wel veel meisjes tegen. Maar dit is meer oppervlakkig concact . Echt verder gaan dan leuk babbelen durf ik nog niet.
Neequote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen winstersportvak. met 8 vrijgezelle vrouwen en 4 vrijgezelle mannen, dus?
Jezus, je zou nooit moeten flirten met mensen die je niet aantrekkelijk vindt !quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:31 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Het is de kunst om te oefenen op vrouwen die je niet per definitie aantrekkelijk vindt, probeer met hun te flirten, wanneer dat niet werkt boeit het niet. Ondertussen leer je ervan, raak je eraan gewend en is het goed voor je zelfvertrouwen wanneer ze terug flirten.
Ik vind het eigenlijk niet eens zo'n heel slecht advies. Als iemand speels en flirts is dan is dat best een handige eigenschap om te hebben voor als je iemand tegen komt die je wel leuk vindt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jezus, je zou nooit moeten flirten met mensen die je niet aantrekkelijk vindt !
Ik vind dit wel een heel beroerd advies
Ja. Das best wel leuk trouwens.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:33 schreef gala0702 het volgende:
[..]
Nee![]()
Situaties opzoeken waar veel vrouwen zijn mag ik misschien wel iets vaker doen.
Want? Ik mis de argumentatie...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
In mijn idee is het ook: Oefening baart kunst!quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:43 schreef capricia het volgende:
[..]
In mijn idee is het ook: Oefening baart kunst!
Voel je gewoon eerst lekker op je gemak bij vrouwen waar je niet persee wat mee wilt...dus dat je die vrouwen gewoon ziet als 'mensen' zeg maar...En met die mensen een intiem gesprek kunt hebben... Mijn idee is dat de rest dan vanzelf wel komt...toch?
Nee, het is een van de beste adviezen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |