quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:11 schreef TubewayDigital het volgende:[..]
Heb je zelf een verklaring? Ik herken je klacht, ik zelf ben echter wel bij mezelf te rade gegaan waar het aan ligt en onderneem dan ook stappen
Als dat de klacht is die ik zie in "te snel kansen zien", dan heb ik dat op zich niet. Eerder het tegenovergestelde, ik zal niet echt hebben van "joh die ziet me staan", eerder "shit, ze kijkt... ze vind me raar".
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 00:15 schreef Maanvis het volgende:Als je zo mailt en praat zoals je hier post dan is internetdaten of daten in het algemeen niets voor jou.
Niet zo serieus zijn, kerel, daar vallen leuke vrouwen niet op!
Bekijk het leven van de zonnige kant en begin morgen met je eerste stapjes op weg naar een relatie. Zoek oogcontact met en lach naar de eerste vrouw die je morgen tegen komt als je buiten de deur stapt. En de volgende. en de daarop volgende.. Het hoeven niet eens vrouwen te zijn die je leuk genoeg vindt om een relatie mee te hebben, daar gaat het namelijk helemaal niet om. En daarna kun je ook wat praatjes aanknopen met zulke vrouwen

.
Het praten is normaal gesproken wel wat anders hoor, niet zo serieus... Daarom misschien wel dat ik hier op het forum het kwijt wil/erover wil praten omdat ik meer van de niet-zo-serieuze dingen, het ouwehoeren ben. De tip over het lachen naar vrouwen zal ik eens gaan proberen, als ik zo reflecteer naar mezelf doe ik dat niet/veel te weinig.
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 00:44 schreef Xennia het volgende:[..]

!
[..]
Ik bedoel daarmee inderdaad dat ik iemand niet aantrekkelijk vind, ze hoeven dan niet automatisch lelijk te zijn of zo. Maar een kleine man bijvoorbeeld is ''mijn type niet''.
Ben je wel een beetje leuk gekleed, leuk kapsel en zo? Dat kan ook een hoop doen.
Ik vat zelf dat "niet mijn type" vaak wel op als zijnde "niet mooi genoeg". Over het gekleed zijn, kan ik daar zelf over oordelen?

Nee heb vaak wel modieuze/trendy kleding aan. Krijg vaak complimenten van vriendinnen als het daarover gaat, dus zal er vast wel iets goeds tussenzitten haha
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:30 schreef DragonFire het volgende:Herkenbaar, ik heb jaren gedacht dat het aan de vrouwen lag. Iedereen zegt tegen jou dat je een leuke knul bent dus waarom zou het dan niet zo zijn, toch?
Standaard reacties van vrouwen: "Wees meer zelfverzekerd"
Juist nee dat helpt. Vergis je niet er zit een kern van waarheid in deze zin, maar de mensen welke hem uitspreken snappen zelf niet eens wat ze nou eigenlijk bedoelen. Ga maar eens doorvragen, en dan weten ze het ook niet. Logisch want vrouwen hoeven hier vaak niet over na te denken, zij zijn de prooi en mannen de jagers, dus die mannen komen vanzelf wel.
Ten eerste, dating sites moet je vermijden als de pest. De verhouding ligt er te scheef en het concept is opgebouwd zodat de eigenaren van de sites er zoveel mogelijk geld aan verdienen. Dus als je die mensen geld wilt geven ga je gang. Anders blijf er weg. Gratis sites zoals Paiq en Hyves hebben hier minder last van. Je kan deze wel wat gebruiken om een beetje ervaring op te doen. Maar probeer het te doen voor het sociale deel en niet om je liefde van je leven te vinden, je moet via internet namelijk veel tijd stoppen in het vertrouwen winnen van een meisje. Tegen de tijd dat je een date hebt ben je vaak al minimaal een maand verder en dan weet je eigenlijk nog helemaal niets van elkaar.
Dan de echte wereld.
Onthoud dat aantrekkelijkheid vaak niet zit in het uiterlijk van een persoon maar in de uitstraling. Dit is een groot verschil. Een voorbeeld hierop. Als ik een kut dag heb en ik kijk de hele dag boos en ben kortaf naar iedereen. Wat voor reacties denk je dat ik hier op zal krijgen? Zal dat meisje die haar hond aan het uitlaten is mij gedag zeggen denk je? Nu is dit voor mannen al belangrijk, maar vrouwen letten hier nog veel meer op. Doordat vrouwen prooi zijn worden zij automatisch veel benaderd door mannen, het resultaat hiervan is dat de vrouwen veel meer sociale vaardigheden hebben dan mannen. Dit uit zich weer in het feit dat zij dus veel gevoeliger zijn voor jouw emoties.
Volgende punt. Vrouwen zijn heel bewust van kleuren, mode en uiterlijke verzorging. Ze besteden er veel tijd in en dit wordt met de paplepel ingegoten. Zet nu twee mannen naast elkaar. De een goed gekleed, de ander gooien we in een lelijk oranje shirt wat drie maten te groot is en een knal roze korte broek ow en laten we hem ook eens slippers aandoen. Stom voorbeeld? Ik dacht het niet. Je kan zelf al raden naar welke man de meeste vrouwen zich aangetrokken voelen. Let dus op hoe jij je kleed en verzorgd, regelmatig naar een goede kapper en besteed wat meer tijd in het uitzoeken van jouw kleding. Des noods vraag je het advies van andere.
Als je deze twee punten al doorvoert ben je een heel eind, mensen zullen je beter ontvangen als jij hun benaderd. Maar natuurlijk is er meer. Hoe weet je dan of een vrouw jou aantrekkelijk vindt? Dit is niet heel makkelijk om te leren. De meeste vrouwen zijn net zo onzeker als jij. Gevolg is dat ze niet graag een blauwtje willen lopen. Waarom zou een vrouw tegen jou zeggen, "mag ik je kussen?" Jouw reactie zou wel eens kunnen zijn "nee ik ben niet aangetrokken tot jou" Dus deze situatie zal bijna noooooooooooit voorkomen. Sluit het maar gewoon helemaal uit. Jij moet reacties uitlokken en haar signalen goed interperteren.
Begin met de gedachte dat niet iedereen voor elkaar geschikt is. Het is dus niet erg als een meisje niet jouw type is en omgekeerd. Luistert ze veel naar jou? Speelt ze met haar haar als ze je ziet? Is ze opeens enthousiast als jij er bent? Kijkt ze je lang of regelmatig aan? Dit zijn allemaal tekens dat een meisje graag contact met jou wil. Let er op! En wanneer je ze ziet speel er op in. Geef haar soms aandacht, maar vergeet de omgeving niet. Hoe kom jij over als jij een uur lang met een meisje aan het praten bent maar jouw eigen vrienden negeert? Geef het meisje dus kort direct aandacht en ga dan weer even verder met de rest van de wereld. Voel je dat je haar even aandacht moet geven, doe dit dan. Je zal zien dat de signalen blijven komen en dan kan je haar makkelijk op een date vragen.
Dit wordt nogal een verhaal dus ik sluit af. Vergeet trouwens niet dat wanhopig op zoek zijn een afknapper is, plus het haalt jouw eigen zelfbeeld naar beneden. Ga je vermaken met jouw vrienden/familie. Wanneer je dan in contact komt met andere mensen voelt het niet geforceerd en is er minder druk voor beide partijen.
Dat van dat vertrouwen winnen en lang duren voordat het tot iets komt via datingsites herken ik wel. Over het algemeen heb ik het meestal vrij goed en vrij snel het vertrouwen gewonnen (althans dat gevoel heb ik). Ben op internet een vrij makkelijke prater (ligt ook aan de persoon aan de andere kant) en dan komt dat vertrouwen wel. Ik heb eigenlijk iedere meid die ik ook gedate heb ofzo leren kennen via internet. Best wel jammer, nog nooit een vrouw tegengekomen en die versierd/leren kennen en gedate. hmmmm

Mijn uitstraling over het algemeen zal niet aantrekkelijk zijn. Niet om mezelf helemaal af te kraken, maar ik weet hoe ik mezelf voel/over alles denk. Misschien zit daar wel een groot deel van het probleem, ik schrik vrouwen af zodat ze niet eens de moeite willen nemen me verder te leren kennen (en bij dat verder leren kennen komen ze juist de beste kant(en) van me tegen).
Voor het overige, een mooi, leerzaam stuk! Zitten zeker waarheden in volgens mij waar ik nog wat mee kan. Zal alleen allereerst m'n gevoel aan de kant moeten zetten.
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 13:26 schreef Leandra het volgende:[..]
Wat is nou het exacte probleem?
Als ik de TT zie dan lijkt je frustratie te gaan over het feit dat je geen vriendin kunt krijgen, en uit de OP maak ik op dat je geen one-night-stand kunt regelen....
Dat zijn twee compleet verschillende zaken, dus wat zoek je nou eigenlijk??
Het gaat over een partner/relatie, maar denk dat one-night-stand hetzelfde zal zijn. Lukt beide niet, al krijg ik liever met het eerste te maken. OK, misschien is het zo dat relaties vaak ontstaan uit langere tijd met elkaar doorbrengen, maar als het die eerste avond al niet gaat, hoe kom je dan aan iemand om het langere tijd leuk mee te hebben?
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:04 schreef Inverted_World het volgende:[..]
Ach ik zat maar een beetje te stoken, maar mijn advies om de kroeg in te duiken, op dames af stappen, lijkt me simpelweg een goed advies toch, wat houdt TS tegen?

Stap op iemand af, voel je een beetje zelfverzekerd en kom met één of andere kut vraag die je op dat moment bedenkt

.
De kroeg in stappen is niet zo'n probleem

Het is niet zo dat ik niet buiten kom ofzo, dat ik nooit dingen onderneem. Maar dat op die vrouw afstappen is gewoon een grote stap, te ver misschien.
[ Bericht 0% gewijzigd door jongen26 op 10-06-2009 19:00:19 ]