ff nog wat reacties van mijn kant, was even weg, maar het gaat vrij rap. Zie dat ik niet de enige ben

quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:02 schreef brunette82 het volgende:je bent niet de enige op de wereld..
anders wat dating sites opzoeken..
ik herken wat je zegt..
De datingsites heb ik wel eens geprobeerd. Daar is het vaak OF een grote foto-keuring (dat is helaas niet mijn sterkste punt, zeker niet tussen die overvloed aan mannen daar) OF het blijft een eeuwig gemail ofzo en daar blijf je in hangen. Maar ik geloof wel dat dat voor mensen kan werken, maar denk dat je niet te lang in mailen enzo moet blijven hangen.
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:09 schreef poldergeist het volgende:[..]
Dat heb ik nu ook. Laatst zij een vriend tegen mij dat ik van mezelf niet weet hoe goed ik ben. Ik bedoel goed in de vorm van een goed karakter. Op fok flap ik af en toe er wel wat uit, sorry daarvoor. Maar ja internet en anonimiteit. Internetheld zou menig Marokkaan zeggen.
Weet je wat het denk ik is. Ik ben gewoon onzekerder dan andere jongens om op een meisje af te stappen en zie het niet als een must om een meisje te imponeren, om stoer te doen. Om een ego te hebben. Opscheppen ben ik ook slecht in, zijn daar cursussen voor? Ik kan er niks aan doen. 50 jaar terug was ik met mijn spirituele aanleg nog Rooms-Katholieke priester geworden, dan leef je celibaat en dan kun je het nog verantwoorden. Toen had je nog status. Nu gaat dat niet meer.
Ik zeg je, ik ben er steeds meer van overtuigd dat meiden niet op 'goede' jongens vallen. Je moet toch iets mannelijks, stoer en bads in je hebben. Het is niet voor niets dat wij een gemeenschappelijk voorouder van de apen hebben. Ik ben daar helaas te bescheiden voor.
Ik kan me in jouw reactie/gedachten wel vinden. Ik weet denk ik (spreekt elkaar lekker tegen

) ook niet hoe "goed" ik misschien ben, wat ik wel niet kan bereiken met mezelf. Ben ook niet de man die naar de kroeg gaat, naar een vrouw toeloop en zomaar een gesprek aangaat wat uren duurt. Wel ben ik een persoon die een vrouw kan "winnen" op een date ofzo, tenminste, dat is me wat me uit m'n ervaringen uit het verleden is bijgebleven. Toen wel wat dates gehad, die (bijna) allen succesvol verliepen. Misschien is het wel nodig om een "groot ego" te hebben, jezelf "de beste" te vinden... Vrouwen lijken daar in mijn ogen vaak voor te gaan, en komen regelmatig met spijt daarvan terug (en daar had ik eerst medelijden mee).
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:12 schreef Dartanion het volgende:Verder, vragen jullie wel eens een dame uit waarvan je denkt dat die dat eventueel wel zou kunnen zien zitten?
Nee, dat doe ik niet. Misschien is dat ook wel iets, maar de vrouw die ik mee uit zou willen vragen, is iemand die ook mijn "slechtere" kant kent en waar ik dat dus niet bij wil wagen omdat ik de kans vrij klein inschat dat ik "ja" krijg te horen.
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:15 schreef fraggie1975 het volgende:[..]
Ik weet precies wat je bedoelt..
Krijg je meestal ook opmerkingen in de trant van "Je bent vast een lieve jongen, Maar..."
Jup, "je bent m'n type niet"... Vaak genoeg gehoord, frustrerend haha... Vraag mezelf wel eens af of dat ECHT het type niet zijn is of meer omdat het uiterlijk ze niet aanstaat maar dat lullig is om te zeggen
Zoals Kathryn vroeg, ik sta altijd in de friendzone. Mensen "mogen" me volgens mij wel, maar puur als vrienden, verder niet.
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:20 schreef Buschetta het volgende:[..]
Geen doorzettingsvermogen, durf en ervaring.
Waar andere gasten hun arm om een meisje slaan daar vraag jij "wil je nog iets drinken"
Waar meisjes wachten op een zoen draai jij je hoofd weg.
Als je dan toch een keer bij een meisje op de stoep staat na 4en zeg je "weltrusten"
Je hebt daarin denk ik ook wel gelijk als ik naar mezelf kijk. Ik zal niet snel die stap verder wagen, blijf op veilige afstand. Zijn er geen cursussen?
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:41 schreef Kathryn.Janeway het volgende:[..]
[..]
Frustratie is a bitch. En een afknapper.
Laat die relatienoodzaak los, dan gaat het heel wat makkelijker. In ieder geval tot de volgende kans op een relatie zich voordoet, is nog lastig om jezelf dan in bedwang te houden en het niet allemaal te verzieken.
De relatienoodzaak is er deels, maar je praat als over een punt waarop je al een leuk contact met een vrouw hebt. Dat is voor mij helaas ff terugdenken in het verre verleden. Een leuk contact met een vrouw zit er al een tijdje niet meer in...