abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69839072
Ik word er gek van!
Overal om me heen zie ik mensen gelukkig samen, vrijgezellen elkaar versieren, flirten etc, en ik sta al jaren met lege handen. Waarom is het sommige mensen gegund om echt zo'n beetje elke vrouw het bed in te kunnen krijgen en lukt het mij niet eens met één??
pi_69839859
je bent niet de enige op de wereld..

anders wat dating sites opzoeken..

ik herken wat je zegt..
pi_69840273
quote:
Op maandag 8 juni 2009 20:46 schreef jongen26 het volgende:
Ik word er gek van!
Overal om me heen zie ik mensen gelukkig samen, vrijgezellen elkaar versieren, flirten etc, en ik sta al jaren met lege handen. Waarom is het sommige mensen gegund om echt zo'n beetje elke vrouw het bed in te kunnen krijgen en lukt het mij niet eens met één??
Dat heb ik nu ook. Laatst zij een vriend tegen mij dat ik van mezelf niet weet hoe goed ik ben. Ik bedoel goed in de vorm van een goed karakter. Op fok flap ik af en toe er wel wat uit, sorry daarvoor. Maar ja internet en anonimiteit. Internetheld zou menig Marokkaan zeggen.

Weet je wat het denk ik is. Ik ben gewoon onzekerder dan andere jongens om op een meisje af te stappen en zie het niet als een must om een meisje te imponeren, om stoer te doen. Om een ego te hebben. Opscheppen ben ik ook slecht in, zijn daar cursussen voor? Ik kan er niks aan doen. 50 jaar terug was ik met mijn spirituele aanleg nog Rooms-Katholieke priester geworden, dan leef je celibaat en dan kun je het nog verantwoorden. Toen had je nog status. Nu gaat dat niet meer.

Ik zeg je, ik ben er steeds meer van overtuigd dat meiden niet op 'goede' jongens vallen. Je moet toch iets mannelijks, stoer en bads in je hebben. Het is niet voor niets dat wij een gemeenschappelijk voorouder van de apen hebben. Ik ben daar helaas te bescheiden voor.
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
  maandag 8 juni 2009 @ 21:12:38 #4
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_69840408
Is dit niet meer een klaagbaak topic?

Verder, vragen jullie wel eens een dame uit waarvan je denkt dat die dat eventueel wel zou kunnen zien zitten?
:-)
pi_69840416
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:09 schreef poldergeist het volgende:

[..]

Dat heb ik nu ook. Laatst zij een vriend tegen mij dat ik van mezelf niet weet hoe goed ik ben. Ik bedoel goed in de vorm van een goed karakter. Op fok flap ik af en toe er wel wat uit, sorry daarvoor. Maar ja internet en anonimiteit. Internetheld zou menig Marokkaan zeggen.

Weet je wat het denk ik is. Ik ben gewoon onzekerder dan andere jongens om op een meisje af te stappen en zie het niet als een must om een meisje te imponeren, om stoer te doen. Om een ego te hebben. Opscheppen ben ik ook slecht in, zijn daar cursussen voor? Ik kan er niks aan doen. 50 jaar terug was ik met mijn spirituele aanleg nog Rooms-Katholieke priester geworden, dan leef je celibaat en dan kun je het nog verantwoorden. Toen had je nog status. Nu gaat dat niet meer.

Ik zeg je, ik ben er steeds meer van overtuigd dat meiden niet op 'goede' jongens vallen. Je moet toch iets mannelijks, stoer en bads in je hebben. Ik ben daar helaas te bescheiden voor. Het is niet voor niets dat wij een gemeenschappelijk voorouder van de apen hebben.
hmm dat slaat nergens op...genoeg meiden die voor goeie jongens vallen..maar ja, dan moet er wel een klik zijn hé...ik heb zelf liever een goeie kerel, dan een waardeloze vent....maar dan moet k hem wel tegenkomen
  maandag 8 juni 2009 @ 21:14:59 #6
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69840539
quote:
Ik word er gek van!
Boehoehoe! Wat heb je al ondernomen?
This is Captain Kathryn Janeway, Federation starship Voyager to Starfleet Command. We are stranded in the Delta quadrant. Do you read?
  maandag 8 juni 2009 @ 21:15:43 #7
223929 fraggie1975
Begint eer gij bezint!
pi_69840572
quote:
Ik word er gek van!
Ik weet precies wat je bedoelt..

Krijg je meestal ook opmerkingen in de trant van "Je bent vast een lieve jongen, Maar..."
I love you for your mind , baby give me your body.
  maandag 8 juni 2009 @ 21:17:52 #8
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69840676
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:09 schreef poldergeist het volgende:

[..]

Ik zeg je, ik ben er steeds meer van overtuigd dat meiden niet op 'goede' jongens vallen. Je moet toch iets mannelijks, stoer en bads in je hebben. Het is niet voor niets dat wij een gemeenschappelijk voorouder van de apen hebben. Ik ben daar helaas te bescheiden voor.
Zodra je het zelf OK vindt om lekker in je eentje te blijven, vallen ze bij bosjes voor je. Dan heb je een natuurlijke coolheid waardoor je primitieve bijzaken als 'stoer doen' niet meer nodig hebt. Alpha-gedrag:
This is Captain Kathryn Janeway, Federation starship Voyager to Starfleet Command. We are stranded in the Delta quadrant. Do you read?
pi_69840686
Het is ook een beetje flauwekul wat ik typ, maar ik geloof toch dat er een kern van waarheid in zit.
Dat vrouwen vanuit de evolutie eerder geneigd zijn om mannen te kiezen die echte mannelijkheid uitstralen en dan soms iets bads over zich hebben. Ik bedoel niet per ce slechte mannen.

Er was een tijd terug een serie op tv dat ging over de seksualisering van de samenleving. Daar waren serieus mannen die een remancipatiecursus volgde om weer te ervaren hoe het is om je als man te gedragen.

Oh ja, pas me wat emailadressen

(Grapje)
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
  maandag 8 juni 2009 @ 21:19:39 #10
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69840767
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:15 schreef fraggie1975 het volgende:

[..]

Krijg je meestal ook opmerkingen in de trant van "Je bent vast een lieve jongen, Maar..."
In welke context? Is dat bij 'first contact' of ben jij er zo een die steevast in de friendzone zit?
  maandag 8 juni 2009 @ 21:20:32 #11
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_69840810
quote:
Ik word er gek van!
Geen doorzettingsvermogen, durf en ervaring.

Waar andere gasten hun arm om een meisje slaan daar vraag jij "wil je nog iets drinken"
Waar meisjes wachten op een zoen draai jij je hoofd weg.
Als je dan toch een keer bij een meisje op de stoep staat na 4en zeg je "weltrusten"
  maandag 8 juni 2009 @ 21:23:25 #12
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69840956
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:18 schreef poldergeist het volgende:
Het is ook een beetje flauwekul wat ik typ, maar ik geloof toch dat er een kern van waarheid in zit.
Dat vrouwen vanuit de evolutie geneigd zijn om mannen te kiezen die echte mannelijkheid uitstralen en dan soms iets bads over zich hebben. Ik bedoel niet per ce slechte mannen.

Er was een tijd terug een serie op tv dat ging over de seksualisering van de samenleving. Daar waren serieus mannen die een remancipatiecursus volgde om weer te ervaren hoe het is om je als man te gedragen.

Oh ja, pas me wat emailadressen

(Grapje)
Vrouwen die standaard op de bad boys vallen, moet je helemaal niet willen want die hebben zelf vrij vaak een laag zelfbeeld of allerhande psychologische labiliteiten. Wat is je huntingground? Tien tegen een dat je het aflegt tegen de alpha's in de kroeg.

Remancipatiecursus, allemachtig, wat een onzin . Dat soort mannen moeten wat doen aan hun zelfbeeld in plaats van proberen zichzelf te veranderen in iets dat ze simpelweg niet zijn.
pi_69841006
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:17 schreef Kathryn.Janeway het volgende:

[..]

Zodra je het zelf OK vindt om lekker in je eentje te blijven, vallen ze bij bosjes voor je. :
Ergo, vrouwen vallen als bosjes voor je als je ze maar genoeg negeert en/of onverschillig doet
  maandag 8 juni 2009 @ 21:24:51 #14
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69841031
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:20 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Waar andere gasten hun arm om een meisje slaan daar vraag jij "wil je nog iets drinken"
Als je dan toch een keer bij een meisje op de stoep staat na 4en zeg je "weltrusten"
Waarop baseer jij dat?
  maandag 8 juni 2009 @ 21:25:42 #15
239646 Cmonv
Headbanger
pi_69841069
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:15 schreef fraggie1975 het volgende:

[..]

".. die kop kan gewoon echt niet."

pi_69841081
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:25 schreef Cmonv het volgende:

[..]

".. die kop kan gewoon echt niet."

maandag 8 juni 2009 @ 21:29:13 #17
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69841241
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:24 schreef STING het volgende:

[..]

Ergo, vrouwen vallen als bosjes voor je als je ze maar genoeg negeert en/of onverschillig doet
Nee. Dat je OK bent met jezelf, wil toch niet zeggen dat je onverschillig moet doen? Dat is simpelweg natuurlijk, als je OK bent met jezelf is het ook niet zo'n opgave om single te zijn. Als je maar eenmaal overtuigd bent dat je de rest van je leven alleen ook gelukkig zou zijn, dan wordt het tot stand brengen van een relatie veel minder geforceerd. En vrouwen vallen op mannen die genoeg om zichzelf geven dat ze ook zichzelf durven te zijn.
pi_69841316
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:23 schreef Kathryn.Janeway het volgende:

[..]

Vrouwen die standaard op de bad boys vallen, moet je helemaal niet willen want die hebben zelf vrij vaak een laag zelfbeeld of allerhande psychologische labiliteiten. Wat is je huntingground? Tien tegen een dat je het aflegt tegen de alpha's in de kroeg.

Remancipatiecursus, allemachtig, wat een onzin . Dat soort mannen moeten wat doen aan hun zelfbeeld in plaats van proberen zichzelf te veranderen in iets dat ze simpelweg niet zijn.
Ikzelf heb wel moeite ja, met het vinden van een vriendin. Ik heb zelf niet de behoefte om me daar echt voor in te zetten of om te imponeren of te scoren (mijn God, ik heb een hekel aan het laatste woord).
Ik zoek ook absoluut niet de fotomodelletjes. Ik hou gewoon van meiden die normaal uitzien, leuk verzorgd en gekleed, die intelligent en sociaal zijn. Maar toch heb ik moeite met het vinden van zo'n meid en ik kan me voorstellen (net als de TS) dat dat je soms frustreert. Maar van de andere kant doet het me ook niet veel.
pi_69841381
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:20 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Mooi samen gevat
pi_69841539
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:29 schreef Kathryn.Janeway het volgende:

[..]

Nee. Dat je OK bent met jezelf, wil toch niet zeggen dat je onverschillig moet doen? Dat is simpelweg natuurlijk, als je OK bent met jezelf is het ook niet zo'n opgave om single te zijn. Als je maar eenmaal overtuigd bent dat je de rest van je leven alleen ook gelukkig zou zijn, dan wordt het tot stand brengen van een relatie veel minder geforceerd. En vrouwen vallen op mannen die genoeg om zichzelf geven dat ze ook zichzelf durven te zijn.
Dat is leuk in theorie, maar bij de meeste mensen werkt het zo dat als ze iets heel graag willen, ze vaak zichzelf niet meer kunnen zijn, wanneer de situatie zich voordoet. Daar bovenop wil iemand (m/v) wel een beetje moeite willen doen om een ander te bemachtigen. Als het te makkelijk gaat, gaat de chemie er ook snel af.
  maandag 8 juni 2009 @ 21:39:15 #21
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_69841731
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:35 schreef STING het volgende:

[..]

Dat is leuk in theorie, maar bij de meeste mensen werkt het zo dat als ze iets heel graag willen, ze vaak zichzelf niet meer kunnen zijn, wanneer de situatie zich voordoet. Daar bovenop wil iemand (m/v) wel een beetje moeite willen doen om een ander te bemachtigen. Als het te makkelijk gaat, gaat de chemie er ook snel af.
precies!!
:-)
  maandag 8 juni 2009 @ 21:41:17 #22
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69841828
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:30 schreef poldergeist het volgende:

[..]

Ikzelf heb wel moeite ja, met het vinden van een vriendin. Ik heb zelf niet de behoefte om me daar echt voor in te zetten of om te imponeren of te scoren (mijn God, ik heb een hekel aan het laatste woord).
Ik zoek ook absoluut niet de fotomodelletjes. Ik hou gewoon van meiden die normaal uitzien, leuk verzorgd en gekleed, die intelligent en sociaal zijn. Maar toch heb ik moeite met het vinden van zo'n meid en ik kan me voorstellen (net als de TS) dat dat je soms frustreert. Maar van de andere kant doet het me ook niet veel.
quote:
Op maandag 8 juni 2009 21:35 schreef STING het volgende:

[..]

Frustratie is a bitch. En een afknapper.

Laat die relatienoodzaak los, dan gaat het heel wat makkelijker. In ieder geval tot de volgende kans op een relatie zich voordoet, is nog lastig om jezelf dan in bedwang te houden en het niet allemaal te verzieken.
pi_69842702
Ik snap ook niet waar mensen aan de lopende band relaties vandaan halen. Ik ben behoorlijk ondernemend, maar kom zelden een potentiele vriend tegen.
pi_69842789
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:00 schreef _Ruby_ het volgende:
Ik snap ook niet waar mensen aan de lopende band relaties vandaan halen. Ik ben behoorlijk ondernemend, maar kom zelden een potentiele vriend tegen.
Misschien lijkt dat meer zo dan het zo is omdat je er mee bezig bent?
pi_69842868
Opgeschoond. Gewoon normaal reageren .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')