Bedoelde idd in tijd.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:39 schreef Federer-fan het volgende:
Kort kan ook in tijd zijn. De finale van vorig jaar duurde 108 minuten. Deze tot nu toe 85, dus het kan nog.
Tuurlijk, als het nog even doorgaat kunnen de lijnen glad worden.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:43 schreef Susi het volgende:
Bestaat er een reeele kans dat het wordt stilgelegd vanwege de regen ?
Alsh het nu nog iets harder gaat regenen wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:43 schreef Susi het volgende:
Nooit op gravel.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:43 schreef Palmboom313 het volgende:
Is er geen hawk-eye ?
Dat lijkt me wel. Als het te glad wordt stoppen ze en het regent al een hele tijd.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:43 schreef Susi het volgende:
Is ook niet nodig want er is altijd een afdruk.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:44 schreef Bruce117 het volgende:
Maar gewoon de servicegame behouden.
Maar nu speelt Nadal niet mee, dat scheelt zo al weer een half uur aan getrek aan zn onderbroek en gedraai van zn flesjes en zoquote:
Omdat er altijd een afdruk is. Als er dan ruimte tussen de bal en de lijn is, is 'ie uit. Tenminste, normaal gesproken.quote:
Grand Slam is inderdaad als je de vier Grand Slam toernooien AO, RG, WB, UO in 1 jaar wint.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:45 schreef maril het volgende:
Grand slam is toch als je in een jaar tijd een grand slam wint? of heet dat anders?
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat er altijd een afdruk is. Als er dan ruimte tussen de bal en de lijn is, is 'ie uit. Tenminste, normaal gesproken.
Aha logisch ookquote:Op zondag 7 juni 2009 16:45 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Omdat de bal een afdruk maakt op het gravel als hij stuitert
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:44 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Maar nu speelt Nadal niet mee, dat scheelt zo al weer een half uur aan getrek aan zn onderbroek en gedraai van zn flesjes en zo
daar is denk ik geen naam voor.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:45 schreef maril het volgende:
Grand slam is toch als je in een jaar tijd alle grand slamtournooien wint? of heet dat anders?
Er zijn 4 Grand Slam toernooien, en als je ze alle 4 in 1 jaar wint heet het 'een Grand Slam' jaquote:Op zondag 7 juni 2009 16:45 schreef maril het volgende:
Grand slam is toch als je in een jaar tijd alle grand slamtournooien wint? of heet dat anders?
Jij hebt niet het hele toernooi gezien toch?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat er altijd een afdruk is. Als er dan ruimte tussen de bal en de lijn is, is 'ie uit. Tenminste, normaal gesproken.
Dat weet ik ook wel, zie mijn posts hierover in de topics van graveltoernooien voor Roland Garros.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij hebt niet het hele toernooi gezien toch?
De meeste mensen zijn het er nu wel over eens dat er ook op gravel een hawk-eye moet komen. Vooral in de wedstrijd Gonzalez-Söderling was er bij twijfelballen nog veel discussie over welke afdruk het precies was.
Niet iemand van BNN?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:48 schreef maril het volgende:
Het was volgens mij een Zwitser die idioot.
Federer een saailingquote:Op zondag 7 juni 2009 16:46 schreef SCH het volgende:
Kom op Soders, pak die saailing aan.
jupquote:Op zondag 7 juni 2009 16:48 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik zag het ja..
is dat buiten graff ooit iemand gelukt?
Ja, en dan druk ik me nog mild uit. Vergeleken bij hem waren Lendl en Edberg enorme lolbroeken.quote:
Sorry, ik had eerst mijn word-bestandje met al jouw posts moeten checken.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, zie mijn posts hierover in de topics van graveltoernooien voor Roland Garros.
Volgens mij zijn ze met nieuwe opnames van TBYD bezig dus het zou zomaar kunnenquote:
Gelukkig gaat het gewoon om het tennis en is Federer daar toevallig heul goed inquote:Op zondag 7 juni 2009 16:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, en dan druk ik me nog mild uit. Vergeleken bij hem waren Lendl en Edberg enorme lolbroeken.
Wat een hete donder is het tochquote:
Ja maar wel ultrasaai. Een tennisser zonder uitstraling en eigenheid, gewoon een van de saaiste spelers ever. Snap zijn populariteit ook niet, allemaal successupporters.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:51 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het gewoon om het tennis en is Federer daar toevallig heul goed in
Wiki:quote:Op zondag 7 juni 2009 16:48 schreef koemleit het volgende:
[..]
ik zag het ja..
is dat buiten graff ooit iemand gelukt?
Als Nadal tegenover Soders stond ik voor Soders zou zijnquote:Op zondag 7 juni 2009 16:46 schreef SCH het volgende:
Kom op Soders, pak die saailing aan.
Dat heet een Calender Grand Slam.quote:
Idd, je gaat tegenwoordig denken dat de sport zelf niet belangrijk isquote:Op zondag 7 juni 2009 16:51 schreef musicfreakyme het volgende:
Gelukkig gaat het gewoon om het tennis en is Federer daar toevallig heul goed in
Val je op saaie mannen?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:53 schreef maril het volgende:
[..]
Als Nadal tegenover Soders stond ik voor Soders zou zijn![]()
Nee, ik gun Federereen keer dit tournooi.
Of gewoon liefhebbers van het spel die graag goed tennis willen zien en dan al gauw bij Federer uit komenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja maar wel ultrasaai. Een tennisser zonder uitstraling en eigenheid, gewoon een van de saaiste spelers ever. Snap zijn populariteit ook niet, allemaal successupporters.
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wiki:
1938: Don Budge (m, Verenigde Staten)
1953: Maureen Connolly (v, Verenigde Staten)
1962 en 1969: Rod Laver (m, Australië)
1970: Margaret Smith-Court (v, Australië)
1988: Steffi Graf (v, Duitsland)
ps: Wiki zegt ook dat Federer alle Grand Slam's al wel eens heeft gewonnen
en dan heb je nog een small slam en dat is 3 van de 4 toernooien in 1 jaar winnen en dat deed Fedje in 2004, 6 en 7quote:Op zondag 7 juni 2009 16:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat heet een Calender Grand Slam.
Alle GS'en achter elkaar maar niet in 1 kalenderjaar, bijvoorbeeld Wimbledon en US Open 2009 en AO en RG 2010 heet een Non-Calender Grand Slam.
Alle GS'en in je carriere winnen heet een Career Grand Slam.
Alle GS'en en de lympische Spelen in 1 jaar winnen heet een Golden Slam.
Nadal is een veel leuker tennisser om naar te kijken, zoals zovelen: Djoko, Murray, Heywitt. Gebeurt altijd wat. Bij Federer is het gapen geblazen.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:54 schreef LeonH het volgende:
[..]
Of gewoon liefhebbers van het spel die graag goed tennis willen zien en dan al gauw bij Federer uit komen
Lijkt me niet dat iemand dat al is gelukt toch?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Alle GS'en in je carriere winnen heet een Career Grand Slam.
Is dat zo of is dat een grap?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:55 schreef Szura het volgende:
[..]
en dan heb je nog een small slam en dat is 3 van de 4 toernooien in 1 jaar winnen en dat deed Fedje in 2004, 6 en 7
Jaaaaa, gisteren bij het dubbelquote:Op zondag 7 juni 2009 16:56 schreef maril het volgende:
[..]
![]()
![]()
BTW ik zag van de week Navratilova op tv
Jij houdt niet van perfectie? Schitterende slagen vanuit alle hoeken, op nagenoeg alle mogelijke manieren? Jij noemt het een gebrek aan uitstraling, maar ik vind de term voorbeeldige prof meer op z'n plaats.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja maar wel ultrasaai. Een tennisser zonder uitstraling en eigenheid, gewoon een van de saaiste spelers ever. Snap zijn populariteit ook niet, allemaal successupporters.
droogquote:Op zondag 7 juni 2009 16:56 schreef LeonH het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat iemand dat al is gelukt toch?
Ja, Agassi o.a.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:56 schreef LeonH het volgende:
[..]
Maar zat, of begrijp jij het als 'alle GS-toernooien winnen waaraan je mee hebt gedaan'quote:Op zondag 7 juni 2009 16:56 schreef LeonH het volgende:
[..]
Misschien mensen die er maar 1 gespeeld hebben en die meteen gewonnen?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:56 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een ouwe pot geworden.quote:
volgens mij maakte hij een "Fed-fan grapje"quote:Op zondag 7 juni 2009 16:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Maar zat, of begrijp jij het als 'alle GS-toernooien winnen waaraan je mee hebt gedaan'?
Nee, ik houd niet van perfectie nee. Dat klopt. Retesaai. Ik houd van mensen met een verhaal, die het ook eens tegenzit, die het niet allemaal komt aanwaaien.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij houdt niet van perfectie? Schitterende slagen vanuit alle hoeken, op nagenoeg alle mogelijke manieren? Jij noemt het een gebrek aan uitstraling, maar ik vind de term voorbeeldige prof meer op z'n plaats.
Maar misschien voel jij meer sympathie voor een Thomas Muster omdat hij zo lekker uitgesproken is, kan ook natuurlijk.
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:52 schreef SCH het volgende:
[..]
check de wikiquote:Op zondag 7 juni 2009 16:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En 2 winnen is een halve Grand Slam, zo lust ik er nog wel een paar.
En zometeen Federer, maar ik had het over DE Grand Slam En dat is in een tennisseizoenquote:Op zondag 7 juni 2009 16:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, Agassi o.a.
Edit: ik snap hem nu.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jij houdt niet van perfectie? Schitterende slagen vanuit alle hoeken, op nagenoeg alle mogelijke manieren? Jij noemt het een gebrek aan uitstraling, maar ik vind de term voorbeeldige prof meer op z'n plaats.
Maar misschien voel jij meer sympathie voor een Thomas Muster omdat hij zo lekker uitgesproken is, kan ook natuurlijk.
Is niet echt een rebel inderdaad. Ik houd meer van de eigenzinnige types en niet van die zondagskinderen.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij vindt Dennis Bergkamp ook een klote speler omdat ie zo saai overkomt ?
Dat je geen Feijenoord fan bentquote:Op zondag 7 juni 2009 16:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet van perfectie nee. Dat klopt. Retesaai. Ik houd van mensen met een verhaal, die het ook eens tegenzit, die het niet allemaal komt aanwaaien.
Minimaal 2 aces verwacht ik.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:00 schreef Federer-fan het volgende:
Straks de belangrijkste game in Federers carrière.
Zou wel een Bazenactie zijn.quote:
goh gaan we weer ofzoquote:Op zondag 7 juni 2009 17:00 schreef SCH het volgende:
Toch jammer dat het nu geen finale tegen Nadal is. Heeft veel minder glans nu.
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:00 schreef SCH het volgende:
Toch jammer dat het nu geen finale tegen Nadal is. Heeft veel minder glans nu.
Ach, hij heeft nog altijd een positieve H2H tegen 'm.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Siemerink projecteert z'n eigen falende wedstrijdmentaliteit op Federer
Ik ga af op prestaties en niet op reputatie zoals Abequote:Op zondag 7 juni 2009 17:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind jij die Federer zo'n held dan? Vind ik niks voor jou, zo'n saaineus.
Ik lach omdat ik dat al dagen roep en bijna werd geëxcommuniceerd.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Is toch zo. Fedreer heeft eigenlijk niemand verslagen dit tournooi.
Wat begin jij toch een vervelende grammofoonplaat te worden.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga af op prestaties en niet op reputatie zoals Abe
quote:
Ja.quote:
je noemde Tong een vervelende grammofoonplaat maar jij kan er ook wat vanquote:
Michael Chang komt langs?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:05 schreef LeonH het volgende:
Zo Fed nog 4 punten, kan ik eindelijk de chinees gaan halen
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:05 schreef kevinoz het volgende:
of een game met 40 x deuce en 23 matchpoints...;)
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:05 schreef Szura het volgende:
[..]
je noemde Tong een vervelende grammofoonplaat maar jij kan er ook wat van
quote:
sluit ik me bij aan..alhoewel het toch met een bitter randje is want Nadal was zwaargeblesseerdquote:
Vind je dat aantrekkelijk bij mannen?quote:
ach, ga toch weg manquote:Op zondag 7 juni 2009 17:09 schreef sven2345 het volgende:
[..]
sluit ik me bij aan..alhoewel het toch met een bitter randje is want Nadal was zwaargeblesseerd
Sven, wilt u opdonderen van dit forum.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:09 schreef sven2345 het volgende:
[..]
sluit ik me bij aan..alhoewel het toch met een bitter randje is want Nadal was zwaargeblesseerd
Willende gefrustreerde suporters even een momentje hun mond houden....quote:Op zondag 7 juni 2009 17:09 schreef sven2345 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:09 schreef sven2345 het volgende:
[..]
Huh.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:09 schreef sven2345 het volgende:
[..]
Inderdaad. In een sport waar er alleen in nederland al honderduizenden zijn die het beoefenenquote:
Wat hebben jullie vandaag tegen mijquote:Op zondag 7 juni 2009 17:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind je dat aantrekkelijk bij mannen?
B
quote:
Ik ben geen Fed-fan. Ik heb alleen bewondering voor zijn prestaties, maar ben absoluut geen fan.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:11 schreef SCH het volgende:
[..]Federer fans hebben wel iets van PVV-ers, geen kritiek op de grote leider.:D
Wel een prestatie maar een overwinning op Nadal was natuurlijk pas echt specta geweest.
Nee, het was positief bedoeld.quote:
heeft ie, alleen niet in enkelspelquote:
x2quote:Op zondag 7 juni 2009 17:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Toch een hele grote pluim voor Söderling.
Fantastisch toernooi gespeeld.
Dat heeft hij wel, zij het in de dubbel.quote:
Gadver SCH om Federer fans nou te vergelijken met de PVV, Roger is een zwitser dus neutraalquote:Op zondag 7 juni 2009 17:11 schreef SCH het volgende:
[..]Federer fans hebben wel iets van PVV-ers, geen kritiek op de grote leider.:D
Wel een prestatie maar een overwinning op Nadal was natuurlijk pas echt specta geweest.
Goeie opmerkingen iddquote:
Ik heb ook bewondering hoor maar ik vind sporters die niet zo perfect zijn gewoon leuker. En het was geen leuke finale helaas.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik ben geen Fed-fan. Ik heb alleen bewondering voor zijn prestaties, maar ben absoluut geen fan.
Jammer, daar gaat je punt
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:13 schreef maril het volgende:
[..]
Gadver SCH om Federer fans nou te vergelijken met de PVV, Roger is een zwitser dus neutraal
Nee, hij ís het zelf.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Die had altijd alles aan God te danken, dat heeft Federer dan gelukkig weer niet.
Ik denk dat je beter gewoon mode-shows moet gaan bezoeken, dan heb je ook geen last van het aspect sport wat er bij zit.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb ook bewondering hoor maar ik vind sporters die niet zo perfect zijn gewoon leuker. En het was geen leuke finale helaas.
McEnroe liep geen modeshows hoor.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:17 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter gewoon mode-shows moet gaan bezoeken, dan heb je ook geen last van het aspect sport wat er bij zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |