Ik ben geen Fed-fan. Ik heb alleen bewondering voor zijn prestaties, maar ben absoluut geen fan.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:11 schreef SCH het volgende:
[..]Federer fans hebben wel iets van PVV-ers, geen kritiek op de grote leider.:D
Wel een prestatie maar een overwinning op Nadal was natuurlijk pas echt specta geweest.
Nee, het was positief bedoeld.quote:
heeft ie, alleen niet in enkelspelquote:
x2quote:Op zondag 7 juni 2009 17:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Toch een hele grote pluim voor Söderling.
Fantastisch toernooi gespeeld.
Dat heeft hij wel, zij het in de dubbel.quote:
Gadver SCH om Federer fans nou te vergelijken met de PVV, Roger is een zwitser dus neutraalquote:Op zondag 7 juni 2009 17:11 schreef SCH het volgende:
[..]Federer fans hebben wel iets van PVV-ers, geen kritiek op de grote leider.:D
Wel een prestatie maar een overwinning op Nadal was natuurlijk pas echt specta geweest.
Goeie opmerkingen iddquote:
Ik heb ook bewondering hoor maar ik vind sporters die niet zo perfect zijn gewoon leuker. En het was geen leuke finale helaas.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik ben geen Fed-fan. Ik heb alleen bewondering voor zijn prestaties, maar ben absoluut geen fan.
Jammer, daar gaat je punt
quote:Op zondag 7 juni 2009 17:13 schreef maril het volgende:
[..]
Gadver SCH om Federer fans nou te vergelijken met de PVV, Roger is een zwitser dus neutraal
Nee, hij ís het zelf.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Die had altijd alles aan God te danken, dat heeft Federer dan gelukkig weer niet.
Ik denk dat je beter gewoon mode-shows moet gaan bezoeken, dan heb je ook geen last van het aspect sport wat er bij zit.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb ook bewondering hoor maar ik vind sporters die niet zo perfect zijn gewoon leuker. En het was geen leuke finale helaas.
McEnroe liep geen modeshows hoor.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:17 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter gewoon mode-shows moet gaan bezoeken, dan heb je ook geen last van het aspect sport wat er bij zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |